Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 91
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Upstalsboom Friedrichshain****
30 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Upstalsboom Friedrichshain****
Gubener Straße 42, D-10243, Berlin

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Upstalsboom Friedrichshain****? Så læs bedømmelserne af Hotel Upstalsboom Friedrichshain**** i Berlin her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Upstalsboom Friedrichshain scorer et 8,8 fra 10, på grundlag af 30 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Upstalsboom Friedrichshain****? Læs bedømmelserne af Hotel Upstalsboom Friedrichshain**** i Berlin, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 41 feriefotos i Hotel Upstalsboom Friedrichshain**** på Zoover. Du kan se 1 video af Hotel Upstalsboom Friedrichshain****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Upstalsboom Friedrichshain**** Berlin. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

9,3
8,6
Børnevenlighed
8,5
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, Jan. 2014
"Ontbijtbuffet om van te watertanden"oversæt
Helen
9,0

20-01-14 Nnaar Berlijn uitgenodigd voor een 50ste verjaardagsfeest. Dochter van feestvarkens werkt in dit hotel en had voor de groep een aantal kamers gerererveerd. Verrassingen: de heerlijke ruime en stille kamer aan de achterkant op de 6e etage (kamer 603). Schoon en netjes, minibar aanwezig.
Het geweldige ontbijtbuffet de volgende ochtend. Volop keuze, aanvulling en allemaal heerlijke verse en gezonde dingen. Wij waren er 4 dagen maar ik heb niet alles kunnen uitproberen.
Op de avond van het feest was er een groot buffet dat overvloedig en heerlijk was. De bediening overal uiterst vriendelijk en relaxed.
Een gezellige hotelbar .
Wat een goede en vriendelijke service in het hotel. De ontbijtzaaldames zijn goedgehumeurd, ruimen af tussendoor en maken een vriendelijk praatje . Het hotel is goed gelegen ten opzichte van de U-bahn stations en de tram. (Warschauwer strasse).
Ik denk dat als ik weer naar Berlijn ga, dat ik dan weer naar dit Hotel ga. En nog bedankt Jessica Schütte!

Med partner, Sep. 2013
"Voor herhaling!"oversæt
Karin
8,0

14-09-13 Prima hotel, goede ligging voor een paar dagen Berlijn. Ruime kamer (comfort), superbed, heerlijk ontbijtbuffet. Wij zijn bijna elke avond uiteten geweest in de Simon Dachstrasse op zo''n 5 minuten lopen, een straat vol met bars en restaurants. Erg gezellig, elke avond gezellig druk. De verbinding met het centrum is prima, twee stations op zo'n 10 minuten lopen, de Warschauerstrasse en de Frankfurter Tor. Wij hebben geboekt via hotelsite zelf en hadden leuk arrangement incl Berlin Welcome Card (vrij openbaar vervoer en korting op musea). Zekers voor herhaling!

Med partner, 2012
"Toppertje"oversæt
M van Rijnberk
9,0

18-11-12 Uitstekend 4 sterren hotel in Friedrichshain. Prima uitvalsbasis voor een paar dagen Berlijn.

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Upstalsboom Friedrich...

Venner, Apr. 2011
"Prima Hotel"oversæt
info25495
7,0
8,0

18-04-11 Iets buiten het centrum, metro op 10 minuten lopen. Kamers keurig. Ontbijt echt super. Dinermenukaart beperkt maar eten is goed. Bed was wat hard dus kreeg een andere kamer. Via Hotel ook kaarten voor openbaar vervoer gekocht. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Gratis wifi in lobby, op kamer moet je betalen a 3,95 per uur, dat is jammer. Sauna is lekker echter tot 22.00 uur open.

Med partner, Sep. 2010
"Prima hotel"oversæt
margreeth
8,0

11-08-11 Ligging: buiten het centrum maar alles goed te bereiken op de fiets! Ja, ja, een echte fietsstad. Prima fietsen te huur (vooraf geregeld)bij het hotel. Rustig gelegen. In het achterliggend gebied kun je heerlijk en heel goedkoop eten in een drukke terrasstraat. Van luchthaven met taxi naar hotel. Nooit in het hotel gedineerd wel ontbeten. Een prima ontbijtje. Mooie kamer, niet de standaard maar iets luxere. Groot en schoon. Heerlijke bedden. We zijn een weekend geweest.

Med partner, Apr. 2010
"Goed hotel"oversæt
Debbie en Marc
8,0

28-06-10 Goed hotel, dichtbij de metro. Kamers zijn schoon. Ontbijt is echt heerlijk. In de straat van het hotel kan men gratis parkeren.

Med partner, Apr. 2010
"Wahnsinnig tolles Früstück"oversæt
Ellen
9,0

05-04-10 Tolles Hotel, saubere Zimmer, nette Mitarbeiter und ein extrem tolles Frühstück oder eher Brunch. Da braucht man mittags nicht zu essen. U-Bahn in 5 Minuten zu erreichen, in Friedrichshain gibt es viele kleine Läden zum bummeln (in der Nähe des Boxhagener Platzes).

Verkaufsrepräsentantin Upstalsboom Hotel Friedrichshain, 10-11-10
Ejeren sagde:  Wir wollen uns ganz lieb für Ihre Bewertung bedanken und freuen uns sehr, dass Sie sich so wohl gefühlt haben und es weitersagen. Bis zum hoffentlich nächsten Besuch. Liebe Grüße vom Upstalsboom-Team

Med partner
"Erggg goed!"oversæt
Harry en Linda
9,0

24-02-10 Erg goed en schoon hotel! Ontvangst, kamers, ontbijt kortom alles! Ligging is prima en even de Warschauer straat oversteken en je bevindt je in een studenten omgeving met zeer goede en betaalbare restaurants! Kortom aanrader!

Med partner, Juni 2009
"Super hotel, een aanrader"oversæt
Mirjam
9,0

10-06-09 Zijn hier afgelopen weekend 4 dagen geweest, werkelijk een top hotel.
Mooie kamers, de mensen die hier werken verstaan hun vak, heel vriendelijk.
Hebben hier de eerste avond gegeten, het 3-gangen dinner voor 2 genomen voor 39 euro (19 euro per persoon) werkelijk voortreffelijk. Mochten we nog een keer naar Berlijn gaan, komen we hier zeker terug.

Okt. 2008
"We had the best breakfast ever at the Upstalsboom "oversæt
Nina
Kilde: Skoosh.com

25-06-09 The Upstalsboom Hotel Friedrichshain is certainly to be recommended. It is not absolutely central to the 'must see' places but is well worth the train ride and easily reached from Shonefeld Airport.
We thought it excellent value for money and still dream of the wonderful breakfasts that we enjoyed there.
We found the staff to be extremely helpful and friendly. In fact, there really isn't anything negative to say about the hotel at all!

1 2 3 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvad synes du om den mad, der serveres på flyrejser?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information