Bedømmelser Hotel Club Mermaid Village****

Club Mermaid Village****
696 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Club Mermaid Village****
Türkler Mevkii, TR-07400, Alanya

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Club Mermaid Village****? Så læs bedømmelserne af Hotel Club Mermaid Village**** i Alanya her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Club Mermaid Village scorer et 7,8 fra 10, på grundlag af 696 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Club Mermaid Village****? Læs bedømmelserne af Hotel Club Mermaid Village**** i Alanya, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 492 feriefotos i Hotel Club Mermaid Village**** på Zoover. Du kan se 1 video af Hotel Club Mermaid Village****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Club Mermaid Village**** Alanya. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

7,6
8,2
8,3
7,4
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, Sep. 2014
"Voor mij niet meer"oversæt
Guus
8,0

21-09-14 Is een leuk hotel. Op het eten is niets aan te merken, maar eentonig. Is in veel hotels zo. De schoonmaak laat te wensen over. Bed wordt vaak niet opgemaakt. 1 keer waren de vuile handdoeken die we al 2 dagen gebruikt hadden en op de grond gelegd hadden weg gehaald, maar geen nieuwe ontvangen. Ben daarna 3 keer naar de receptie gelopen voor handdoeken. Na 2 uur hadden we handdoeken en konden douchen. Toiletpapier moest ik soms uit de openbare toiletten stelen, omdat het kritisch werd op de kamer (niet aangevuld). 1 keer kreeg mijn vrouw een schone handdoek en die van mij hing buiten te drogen (was van de vloer gehaald). Gevolg was dat ik mijn handdoek 4 dagen moest gebruiken. Zo slecht heb ik het nog nooit mee gemaakt in een hotel.
Rand van het kleine zwembad is smerig aan de binnenzijde. Je veegt het vuil er af met je vinger. Dus ik zoek wel wat anders de volgende keer.

Fam. med små børn, Sep. 2014
"Super hotel"oversæt
Debbyw
10,0

23-09-14 Wij zijn 15 dagen in dit hotel geweest! geboekt voor een kamer aan de zwembadzijde aangekomen in het hotel bleek dit niet zo te zijn de volgende dag naar de receptie en binnen 2 uurtjes hadden wij een kamer aan de zwembadzijde dus top geregeld. Eten was heerlijk en elke avond wel weer iets anders alleen na een week komt hetzelfde weer terug maar dit was voor ons geen probleem!! heerlijke zwembaden een druk zwembad en een relaxt zwembad maar wij hebben alleen maar aan de drukke kant gelegen met leuke glijbanen. Entertainment was ook erg leuk elke avond kinderdisco en een show voor de ouderen. Helaas in de buurt niet veel te doen maar met dolmus busje binne 10 minuten in konakli dit is echt een aanrader en mocht je daar zijn ga dan echt even naar de delphin bar de beste broodjes kebab ooit gegeten. Als je in club mermaid bent moet je zeker een fotoshoot doen lieve fotograaf wel een hoop centjes maar je heb echt hele mooie foto`s van superkwaliteit wij konden ze niet laten liggen.

Fam. med små børn, Aug. 2014
"Aanrader voor gezin met kleine kinderen"oversæt
mariska
9,0

02-09-14 Club Mermaid Village is een leuk hotel. Je moet niet verwachten dat het een ***** hotel is. Eten is goed en lekker. Genoeg keus. Strand is minder, wel leuk. Zwembad heerlijk, genoeg bedjes. Glijbanen twee keer op een dag aan zoals bijna alle hotels in Turkije. Wij (3 kids en ik) hebben een geweldige vakantie gehad. Kamer goed, eten goed, kindvriendelijkheid fantastisch, ligging iets minder maar alles goed te doen met dolmus.

Owner ugur inan, 15-09-14
Ejeren sagde:  Dear Family, Thank you very much for posting this beautifull review. We are very happy too hear you’ve enjoyed your vacation. We are a big familiy and all our guests are a part of this big family. We would be very happy to welcome you again in our Hotel. Best Regards Club Mermaid Village

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Club Mermaid Village*...

Med partner, Aug. 2014
"Het was een geweldig week ,goed hotel"oversæt
Fam uit Winschoten
9,0

08-09-14 Het was een goed hotel zeker de 4 sterren verdient,buffet was prima zowel smorgens als savonds,personeel vriendelijk,alles wordt goed schoon gehouden,vriendelijk ontvangst met een welkomst drankje,geen lange wacht tijden bij het buffet,er ontbrak ons aan niets.Een hotel om aan te bevelen voor een weekje rust,All inclusief gaat ook door op het strand omdat mermaid een prive strand heeft.Zeker een aanrader.

Owner ugur inan, 15-09-14
Ejeren sagde:  Dear Fam Uit Winschoten, Thank you very much for posting this beautifull review. We are very happy too hear you’ve enjoyed your vacation. We are a big familiy and all our guests are a part of this big family. We would be very happy to welcome you again in our Hotel. Best Regards Club Mermaid Village

Fam. med små børn, Aug. 2014
"Nooit meer"oversæt
Delfien Depijpere
4,0
3,0
3,0
7,0

17-08-14 Spijtig genoeg was dit een flop.
het eten viel nog goed mee maar dat was dan ook het enige!!
De kamer is nooit gekuist geweest en we moesten dan ook elke dag achter handdoeken vragen.
de glijbanen waren veel te weinig op , zodanig als ze dan open waren dat het een stormloop was.
we hadden een terras die vol glas lag , dus wel gevaarlijk voor de kinderen.
De animatie was enkel voor de volwassenen , zeker niet voor de kinderen en dan nog een dikke flop.
Je moet ook zeker niets gaan bezoeken want er is NIETS !!

Fam. med små børn, Juli 2014
"Kijk Uit. zeer slecht en smerig"oversæt
jordy
1,0

28-07-14 zeer afgelegen niets in de omgeving te doen. strand vol keien en smerig. zwembad dreef 1dag drollen ochtends in rond.

personeel vraagt gewoon aan mij vriendin of haar borsten echt zijn (wtf) en probeert je zwart te lokken voor te crossen op brommer (bar zwembad personeel)

2 dagen totaal van het verblijf slaan ze gewoon het schoonmaken van de kamer over zonder reden. ze komen zomaar kamer binnen geen kaartje voor op de deur beschikbaar als je wat langer blijft liggen.om de dag maken ze sowieso slecht schoon. ze legen dan alleen je prullenbak en vouwen je deken op.

handdoeken moet je om 7 uur klaarleggen anders vol. animatie is in vergelijking van de meeste 4 en 5 sterren bedroevend slecht en amateuristisch.

eten is elke dag hetzelfde waaronder rauwe kip. 3 nederlandse families waaronder wij zijn tijdens ons verblijf ziek geworden. (2 daarvan ziekenhuisopname)

dit Nooit Meer. zelfs niet gratis. al mijn spaarcenten erin en het was het niet waard.

"Nooit meer waardeloos"oversæt
Patricia

28-07-14 Waardeloos! Elke dag naar de receptie geweest( die moeilijk
engels kunnen) of de kamer word schoongemaakt, honden in restaurant
Echt te smerig voor woorden. Ook waren we allemaal ziek van het eten geworden. Personeel is ook niet vriendelijk ze proberen je van alles aan te smeren( o.a. motortochten). Animatie was leuk voor de kinderen en vooral de 2 Belgische die probeerde altijd een gezellig praatje

Venner, Juli 2014
"Would recommend"oversæt
Demi Ackroyd
8,0

16-07-14 Me and my friend visited club mermaid. We are around age 22-23. Entertainment for our age wasn't very interesting. Location is nice and quiet. Not too far from local town Alayna (20 minute bus ride. Which runs until 1.00 o'clock in the morning) Which is lively and full of great places to eat and drink. Our holiday rep was very helpful as we booked through first choice. Favorite thing about the hotel was the spa. I had a Turkish bath for the first time and it was amazing. Spa staff are very welcoming and friendly. Sets a lovely relaxing environment. Mustafa in particular was outstanding and made sure I enjoyed my spa day.
There are a couple new hotels being built in the area which are a slight but of an eye saw but I guess they have to start from somewhere!
No opinion on the beach as I'm not a beach person (hate sand) so I didn't visit unfortunately.

Venner, Juli 2014
"Vacances magiques !!"oversæt
Jultje
9,0

25-07-14 Après un départ houleux suite a des problèmes d entretien de la chambre tout est très vite rentré dans l ordre... L accueil et la réception ainsi que le personnel ( a l exception d un serveur du restaurant prénommé Ali) est vraiment serviable et très sympa... Mais mes vacances ont été magiques grâce à une équipe d animateur (Nikki,Kim,Ben et Emmy)qui est juste extraordinaire des personnes formidables et très attachantes que je n oublirais jamais ... En tout cas je recommande cet hôtel !!

Fam. med små børn, Juli 2014
"Leuk, maar niet voor herhaling vatbaar."oversæt
van hoof
5,0
7,0

25-07-14 Leuk hotel, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Eten zeer eentonig, kip, kip en nog eens kip. Ligbedjes bij zwembad te weinig. Weinig mogelijkheid om in zon te liggen, door de overkappingen. Animatie zeer slecht, deden weinig en al helemaal niets voor de kinderen. Pluspunt; gratis bus service naar Avsalar. En alles werd goed schoon gehouden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Polls

Hvad er det vigtigste, når du vælger en byferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information