Bedømmelser Hotel Club Mermaid Village****

Club Mermaid Village****
690 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Club Mermaid Village****
Türkler Mevkii, TR-07400, Alanya

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Club Mermaid Village****? Så læs bedømmelserne af Hotel Club Mermaid Village**** i Alanya her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Club Mermaid Village scorer et 7,8 fra 10, på grundlag af 690 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Club Mermaid Village****? Læs bedømmelserne af Hotel Club Mermaid Village**** i Alanya, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 472 feriefotos i Hotel Club Mermaid Village**** på Zoover. Du kan se 1 video af Hotel Club Mermaid Village****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Club Mermaid Village**** Alanya. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

7,6
8,2
8,3
7,1
Vis karakter og bedømmelser fra:
Fam. med små børn, Aug. 2014
"Nooit meer"oversæt
Delfien Depijpere
4,0
3,0
3,0
7,0

17-08-14 Spijtig genoeg was dit een flop.
het eten viel nog goed mee maar dat was dan ook het enige!!
De kamer is nooit gekuist geweest en we moesten dan ook elke dag achter handdoeken vragen.
de glijbanen waren veel te weinig op , zodanig als ze dan open waren dat het een stormloop was.
we hadden een terras die vol glas lag , dus wel gevaarlijk voor de kinderen.
De animatie was enkel voor de volwassenen , zeker niet voor de kinderen en dan nog een dikke flop.
Je moet ook zeker niets gaan bezoeken want er is NIETS !!

Fam. med små børn, Juli 2014
"Kijk Uit. zeer slecht en smerig"oversæt
jordy
1,0

28-07-14 zeer afgelegen niets in de omgeving te doen. strand vol keien en smerig. zwembad dreef 1dag drollen ochtends in rond.

personeel vraagt gewoon aan mij vriendin of haar borsten echt zijn (wtf) en probeert je zwart te lokken voor te crossen op brommer (bar zwembad personeel)

2 dagen totaal van het verblijf slaan ze gewoon het schoonmaken van de kamer over zonder reden. ze komen zomaar kamer binnen geen kaartje voor op de deur beschikbaar als je wat langer blijft liggen.om de dag maken ze sowieso slecht schoon. ze legen dan alleen je prullenbak en vouwen je deken op.

handdoeken moet je om 7 uur klaarleggen anders vol. animatie is in vergelijking van de meeste 4 en 5 sterren bedroevend slecht en amateuristisch.

eten is elke dag hetzelfde waaronder rauwe kip. 3 nederlandse families waaronder wij zijn tijdens ons verblijf ziek geworden. (2 daarvan ziekenhuisopname)

dit Nooit Meer. zelfs niet gratis. al mijn spaarcenten erin en het was het niet waard.

"Nooit meer waardeloos"oversæt
Patricia

28-07-14 Waardeloos! Elke dag naar de receptie geweest( die moeilijk
engels kunnen) of de kamer word schoongemaakt, honden in restaurant
Echt te smerig voor woorden. Ook waren we allemaal ziek van het eten geworden. Personeel is ook niet vriendelijk ze proberen je van alles aan te smeren( o.a. motortochten). Animatie was leuk voor de kinderen en vooral de 2 Belgische die probeerde altijd een gezellig praatje

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Club Mermaid Village*...

Venner, Juli 2014
"Would recommend"oversæt
Demi Ackroyd
10,0
10,0
8,0

16-07-14 Me and my friend visited club mermaid. We are around age 22-23. Entertainment for our age wasn't very interesting. Location is nice and quiet. Not too far from local town Alayna (20 minute bus ride. Which runs until 1.00 o'clock in the morning) Which is lively and full of great places to eat and drink. Our holiday rep was very helpful as we booked through first choice. Favorite thing about the hotel was the spa. I had a Turkish bath for the first time and it was amazing. Spa staff are very welcoming and friendly. Sets a lovely relaxing environment. Mustafa in particular was outstanding and made sure I enjoyed my spa day.
There are a couple new hotels being built in the area which are a slight but of an eye saw but I guess they have to start from somewhere!
No opinion on the beach as I'm not a beach person (hate sand) so I didn't visit unfortunately.

Fam. med små børn, Juli 2014
"Leuk, maar niet voor herhaling vatbaar."oversæt
van hoof
5,0
7,0

25-07-14 Leuk hotel, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Eten zeer eentonig, kip, kip en nog eens kip. Ligbedjes bij zwembad te weinig. Weinig mogelijkheid om in zon te liggen, door de overkappingen. Animatie zeer slecht, deden weinig en al helemaal niets voor de kinderen. Pluspunt; gratis bus service naar Avsalar. En alles werd goed schoon gehouden.

Venner, Juli 2014
"Top Hotel"oversæt
Jos de Vries
8,0

08-07-14 Het hotel bestaat uit een aantal kleine gebouwen met veel groen er tussen. De ontvangst was zeer hartelijk. De sfeer is gezellig in dit gemoedelijk hotel. Het eten is erg goed, voor ieder wat wils.
De kamers zijn fris en schoon. Het personeel is erg vrolijk en behulpzaam. Tijdens het eten/avond kwamen ze regelmatig langs om te vragen wat je wil drinken.
Om 24 uur s`nachts is het inclusief argument afgelopen, maar je kunt tegen betaling toch nog wat drinken zodat niet de avond als een nachtkaars uitgaat.
De eigenaar van het hotel begeeft zich onder de gasten, is vriendelijk en weet goed wat zich in het hotel afspeelt.
De omgeving is rustig met weinig vertier in de omgeving. Een dag naar Alanya is met de pendelbus prima te doen.
Het stand, op loopafstand van het hotel is wat minder met de vele steentjes. De standbar is simpel maar wel doeltreffend.
Al met al een heerlijk verblijf geweest in dit gemoedelijke kleinschalige hotel.
Een hotel voor een weekje rust en zon op te doen.

Owner UGUR INAN, 11-07-14
Ejeren sagde:  Dear jwmdevries, Thank you very much for your review. We are happy to hear you had a pleasant stay. Your opinin will give us a lot of motivation and power. Many thanks to you on behaft of our staff. All Inclusive ends at 00:00 and it is written in every brochure of all tour operators. It is correct that the beach is in walking distance, but there is also a shuttle bus running during the day to the beach. We would be very happy if you choose us again in the future. Best Regards Club Mermaid Village Guest Relations

"Mensen wees Gewaarschuwd"oversæt
Cherryl
1,0

24-07-14 Onze ervaring met deze accommodatie is zeer teleurstellend. Het is zeer afgelegen met kleine kinderen moet je zeker niet naar dit zogenaamde familiehotel gaan. De busreis vanaf het vliegveld van Antalya is echt slopend voor de kids. Ze rijden als gekken in het verkeer. De hygiëne in de accommodatie is ver te zoeken.

Familie med ældre børn, Juni 2014
"Prima hotel voor een weekje strand of zwembad"oversæt
yvon_wouters
5,0
7,0

25-06-14 Goed hotel en prima eten. Ligging is helaas niet gunstig. In de omgeving een kleine bazar en verder niets. Zijn wel voloop aan het bouwen dus over twee jaar denk mooie vakantie plek

Owner UGUR INAN, 06-07-14
Ejeren sagde:  Dear yvon_wouters Thank you very much for your nice recommend. We know our surround needs a bit more time until it have reach a level. Please note for your next visit that we have also Shuttlebus to Alanya city center, Konaklı and Avsallar. Hope to see you back again in Club Mermaid. Best Regards Club Mermaid Village Guest Relations

Med partner, Juni 2014
"Knus familiehotel"oversæt
Gerrit
8,0

27-06-14 Waren hier voor de eerste keer en is ons goed bevallen .
Niet te groot en prima service .
Eten was goed en redelijk afwisselend .
Is geheel opgeknapt zoals we begrepen hebben en de moeite waard om hier een keer naar toe te gaan .
Lig wel redelijk ver vanaf centrum van Alanya ongeveer 20 minute met de taxi , zijn wel wat winkles in de buurt .
Zeker de moeite waard om de haman in het hotel te bezoeken .
Wifi is gratis zowel bij de receptie als op de kamer .
Als je meld dat je wifi op de kamer wil krijg je een code en heb je ook internet op de kamer

Owner UGUR INAN, 06-07-14
Ejeren sagde:  Dear gewe8 Thank’s a lot for taking time and posting this review. We are very pleased you felt comfortable and relax. Please note for your next visit we have also shuttle bus to city center Alanya, Konaklı and Avsallar. We would like to welcome you again, Best Regards Club Mermaid Village Guest Relations

Fam. med små børn, Juni 2014
"Veel lawaai wel mooie plek"oversæt
Rose
7,0

26-06-14 Bij boeking rustige kamer gevraagd kregen helaas kamer naast animatie podium! Erg harde muziek vanaf 20.30 ! personeel receptie onvriendelijk maar net hoe de bui is..gelukkig na 3 dagen andere kamer gekregen.dat was beter.Toch veel lawaai op de gangen en de schoonmaakster ook veel schreeuwen tegen elkaar..wat lastig is met een kleintje die s'middags nog een tukkie doet.
Schoonmaaksters maken netjes schoon al zal een stofzuiger ook best eens goed werk kunnen doen daar ipv een veger.
Doordat het een klein resort is hou je toch veel geluid.
Vriendelijke bediening en koks...doen hun best iets lekkers te maken maar na 12 dagen heb je het wel gezien met het eten.
veel stof door bouwen in de naast gelegen hotel trucks doe af en aan rijden toeteren..strand is simpel en stoffig wel erg vriendelijke blije matrasjes man waar je 50 cent per matrasje betaald.
Je rijd er met een tractor treintje heen.
je kunt op het strand ook lekkere hamburger en patatjes eten en vers fruit.
koekjes zijn droog.

Owner UGUR INAN, 06-07-14
Ejeren sagde:  Dear Rose, First of all thank you very much for your review. Your comments will encourage us to improve ourselves more to give you an excellent service. We are sorry to here about your delay roomrequest, but unfortunately room request can be made only if it is possible. We are sorry you didn’t have a pleasant stay in our hotel. Your feedback will definitely help us to improve our service. Thank you for spending your valuable time and leaving a comment. Best Regards Club Mermaid Village Guest Relations

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

De venligste mennesker findes i:

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information