Bedømmelser Hotel Club Mermaid Village****

Club Mermaid Village****
709 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Club Mermaid Village****
Türkler Mevkii, TR-07400, Alanya

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Club Mermaid Village****? Så læs bedømmelserne af Hotel Club Mermaid Village**** i Alanya her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Club Mermaid Village scorer et 7,8 fra 10, på grundlag af 709 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Club Mermaid Village****? Læs bedømmelserne af Hotel Club Mermaid Village**** i Alanya, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 505 feriefotos i Hotel Club Mermaid Village**** på Zoover. Du kan se 1 video af Hotel Club Mermaid Village****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Club Mermaid Village**** Alanya. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

7,6
8,2
8,3
7,7
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, Maj 2015
"Super vakantie gehad"oversæt
ilona
9,0

24-05-15 Wij hebben een super vakantie gehad. Bij aankomst werden wij goed ontvangen door personeel aan de receptie. Heel fijn ervaren dat Tansu nederlands spreekt. Zij is stagere en woont in nederland. Ilkay is ook een grote aanwinst voor Mermaid Village. Eten was goed, animatie was goed, kamers schoon, elke dag schoonmaak.
Ik werd tijdens onze vakantie onwel en werd goed bijgestaan door de staf, zij was bijna gelijk met ons in t ziekenhuis van Alanya. Dag erna kwam ze op bezoek. Grote waardering hier voor. Dit waas onze 3e keer.Voor ons is de volgende vakantie de keuze gemaakt. Wij gaan dan weer naar Mermaid Village. Een echte aanrader

Maj 2015
"Heerlijk kleiner hotel met zeer goede verzorging"oversæt
Sandra
8,0

20-05-15 Wij zijn net terug van een week in Mermaid en hebben volop genoten. De kamer was schoon, schoonmaak was iedere dag en handdoeken werden iedere dag gewisseld. Badkamer was verbazend modern. Het eten was heerlijk, veel afwisseling en zowel turkse als internationale gerechten. Voor degene die niet vreemd willen eten was er patat pizza en pasta. Ook het eten aan het zwembad was perfect.
De eigenaren zijn vriendelijk en maken een praatje, men spreekt zelfs Nederlands. De "spa" was heerlijk met veel persoonlijke aandacht. Mijn blessure werd tijdens de massage ontdekt, iets wat voor mij voldoende zegt over de kwaliteit van de masseur.
Er zijn voldoende bedjes aan het zwembad, de tuin is mooi en slim ingedeeld met veel zon en schaduwplekken.
Het is een heerlijk kleiner hotel waar je goed verzorgd wordt.
Enige nadeel zou de omgeving kunnen zijn, om het hotel zijn mega grote hotels gebouwd. Er liggen stukken land brak en het strand is niet mooi. Maar daar kan dit hotel niets aan doen ;-)!!!!

Med partner, Maj 2015
"Uitmuntend"oversæt
Jan Sieraad
10,0

14-05-15 Dit is voor ons een heerlijk hotel. Geweldige mensen in de staf en personeel. Problemen worden meteen opgelost. Het eten is weer beter, lekkerder dan vorig jaar. Wat ons betreft een aanrader. Omgeving wordt steeds leuker, meer hotels winkels en restaurantjes.

Familie med ældre børn, Apr. 2015
"Heerlijk plekje!"oversæt
Anja
8,0

07-05-15 Wij vonden het een heerlijk plekje,niet heel druk maar toch winkels op loopafstand. Ligt in een mooie omgeving en wij hadden een mooi uitzicht. Vriendelijk personeel staan heel de dag voor je klaar. Het eten vonden wij perfect niks eentonig er was iedere dag wel wat anders en lekkers. Prachtige Duplex kamer met 2 aparte slaapkamers en badkamers. Vond alleen de schoonmaak en handdoekenwisseling matig. Ideaal is ook het busje wat je naar het strand bracht. Wij hebben genoten!

Med partner, Sep. 2014
"Vriendelijk hotel"oversæt
Jaap Wolbrink
9,0

10-11-14 Twee jaar geleden waren we ook in dit hotel. Nooit komen wij twee keer op dezelfde locatie, hier echter wel. Vergeleken met nieuwe hotels die er de afgelopen tijd naast gebouwd zijn is het klein, maar eigenlijk is dat niet zo. Kun je nagaan hoe groot de andere locaties zijn. We hebben echt genoten, prima eten, goede service door zeer behulpzame klantgerichte medewerkers. Naar een aantal plaatsen in de omgeving kun je met een bij het hotel behorende bus, maar sowieso kun je altijd met een locale dolmusbus. Ook een aanrader is de spa in het hotel, waar Can de scepter zwaait en waar de massages heel erg goed zijn. Over twee jaar gaan wij er zeker weer heen. Nogmaals...Een aanrader.

Med partner, Sep. 2014
"Voor mij niet meer"oversæt
Guus
8,0

21-09-14 Is een leuk hotel. Op het eten is niets aan te merken, maar eentonig. Is in veel hotels zo. De schoonmaak laat te wensen over. Bed wordt vaak niet opgemaakt. 1 keer waren de vuile handdoeken die we al 2 dagen gebruikt hadden en op de grond gelegd hadden weg gehaald, maar geen nieuwe ontvangen. Ben daarna 3 keer naar de receptie gelopen voor handdoeken. Na 2 uur hadden we handdoeken en konden douchen. Toiletpapier moest ik soms uit de openbare toiletten stelen, omdat het kritisch werd op de kamer (niet aangevuld). 1 keer kreeg mijn vrouw een schone handdoek en die van mij hing buiten te drogen (was van de vloer gehaald). Gevolg was dat ik mijn handdoek 4 dagen moest gebruiken. Zo slecht heb ik het nog nooit mee gemaakt in een hotel.
Rand van het kleine zwembad is smerig aan de binnenzijde. Je veegt het vuil er af met je vinger. Dus ik zoek wel wat anders de volgende keer.

Fam. med små børn, Sep. 2014
"Super hotel"oversæt
Debbyw
10,0

23-09-14 Wij zijn 15 dagen in dit hotel geweest! geboekt voor een kamer aan de zwembadzijde aangekomen in het hotel bleek dit niet zo te zijn de volgende dag naar de receptie en binnen 2 uurtjes hadden wij een kamer aan de zwembadzijde dus top geregeld. Eten was heerlijk en elke avond wel weer iets anders alleen na een week komt hetzelfde weer terug maar dit was voor ons geen probleem!! heerlijke zwembaden een druk zwembad en een relaxt zwembad maar wij hebben alleen maar aan de drukke kant gelegen met leuke glijbanen. Entertainment was ook erg leuk elke avond kinderdisco en een show voor de ouderen. Helaas in de buurt niet veel te doen maar met dolmus busje binne 10 minuten in konakli dit is echt een aanrader en mocht je daar zijn ga dan echt even naar de delphin bar de beste broodjes kebab ooit gegeten. Als je in club mermaid bent moet je zeker een fotoshoot doen lieve fotograaf wel een hoop centjes maar je heb echt hele mooie foto`s van superkwaliteit wij konden ze niet laten liggen.

Fam. med små børn, Aug. 2014
"Aanrader voor gezin met kleine kinderen"oversæt
mariska
9,0

02-09-14 Club Mermaid Village is een leuk hotel. Je moet niet verwachten dat het een ***** hotel is. Eten is goed en lekker. Genoeg keus. Strand is minder, wel leuk. Zwembad heerlijk, genoeg bedjes. Glijbanen twee keer op een dag aan zoals bijna alle hotels in Turkije. Wij (3 kids en ik) hebben een geweldige vakantie gehad. Kamer goed, eten goed, kindvriendelijkheid fantastisch, ligging iets minder maar alles goed te doen met dolmus.

Owner ugur inan, 15-09-14
Ejeren sagde:  Dear Family, Thank you very much for posting this beautifull review. We are very happy too hear you’ve enjoyed your vacation. We are a big familiy and all our guests are a part of this big family. We would be very happy to welcome you again in our Hotel. Best Regards Club Mermaid Village

Med partner, Aug. 2014
"Het was een geweldig week ,goed hotel"oversæt
Fam uit Winschoten
9,0

08-09-14 Het was een goed hotel zeker de 4 sterren verdient,buffet was prima zowel smorgens als savonds,personeel vriendelijk,alles wordt goed schoon gehouden,vriendelijk ontvangst met een welkomst drankje,geen lange wacht tijden bij het buffet,er ontbrak ons aan niets.Een hotel om aan te bevelen voor een weekje rust,All inclusief gaat ook door op het strand omdat mermaid een prive strand heeft.Zeker een aanrader.

Owner ugur inan, 15-09-14
Ejeren sagde:  Dear Fam Uit Winschoten, Thank you very much for posting this beautifull review. We are very happy too hear you’ve enjoyed your vacation. We are a big familiy and all our guests are a part of this big family. We would be very happy to welcome you again in our Hotel. Best Regards Club Mermaid Village

Fam. med små børn, Aug. 2014
"Geweldig hotel!"oversæt
jellie1988
10,0

06-03-15 Drie jaar geleden was de eerste keer dat wij samen met onze zoon toen 2 jaar naar turkije zijn gegaan. Mijn man was al eens eerder naar dit hotel geweest en rade aan om hier naar toe te gaan. Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad! Dit jaar gaan wij in juli weer naar mermaid village voor de 4e keer, Onze zoon heeft het er nu al over wanneer we weer met het vliegtuig op vakantie gaan. Wij kunnen niet wachten om naar ons favoriete vakantie bestemming te gaan. Het voelt als thuis komen! Vriendelijk personeel, schone kamers, schoon hotel, Heerlijk eten en voor de kinderen ook genoeg te doen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste