Bedømmelser Hotel Club Mermaid Village****

Club Mermaid Village****
673 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Club Mermaid Village****
Türkler Mevkii, TR-07400, Alanya

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Club Mermaid Village****? Så læs bedømmelserne af Hotel Club Mermaid Village**** i Alanya her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Club Mermaid Village scorer et 7,9 fra 10, på grundlag af 673 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Club Mermaid Village****? Læs bedømmelserne af Hotel Club Mermaid Village**** i Alanya, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 472 feriefotos i Hotel Club Mermaid Village**** på Zoover. Du kan se 1 video af Hotel Club Mermaid Village****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Club Mermaid Village**** Alanya. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

7,6
8,3
8,4
8,1
Vis karakter og bedømmelser fra:
Venner, Juli 2014
"Would recommend"oversæt
Demi Ackroyd
8,0

16-07-14 Me and my friend visited club mermaid. We are around age 22-23. Entertainment for our age wasn't very interesting. Location is nice and quiet. Not too far from local town Alayna (20 minute bus ride. Which runs until 1.00 o'clock in the morning) Which is lively and full of great places to eat and drink. Our holiday rep was very helpful as we booked through first choice. Favorite thing about the hotel was the spa. I had a Turkish bath for the first time and it was amazing. Spa staff are very welcoming and friendly. Sets a lovely relaxing environment. Mustafa in particular was outstanding and made sure I enjoyed my spa day.
There are a couple new hotels being built in the area which are a slight but of an eye saw but I guess they have to start from somewhere!
No opinion on the beach as I'm not a beach person (hate sand) so I didn't visit unfortunately.

Venner, Juli 2014
"Top Hotel"oversæt
Jos de Vries
8,0

08-07-14 Het hotel bestaat uit een aantal kleine gebouwen met veel groen er tussen. De ontvangst was zeer hartelijk. De sfeer is gezellig in dit gemoedelijk hotel. Het eten is erg goed, voor ieder wat wils.
De kamers zijn fris en schoon. Het personeel is erg vrolijk en behulpzaam. Tijdens het eten/avond kwamen ze regelmatig langs om te vragen wat je wil drinken.
Om 24 uur s`nachts is het inclusief argument afgelopen, maar je kunt tegen betaling toch nog wat drinken zodat niet de avond als een nachtkaars uitgaat.
De eigenaar van het hotel begeeft zich onder de gasten, is vriendelijk en weet goed wat zich in het hotel afspeelt.
De omgeving is rustig met weinig vertier in de omgeving. Een dag naar Alanya is met de pendelbus prima te doen.
Het stand, op loopafstand van het hotel is wat minder met de vele steentjes. De standbar is simpel maar wel doeltreffend.
Al met al een heerlijk verblijf geweest in dit gemoedelijke kleinschalige hotel.
Een hotel voor een weekje rust en zon op te doen.

Owner UGUR INAN, 11-07-14
Ejeren sagde:  Dear jwmdevries, Thank you very much for your review. We are happy to hear you had a pleasant stay. Your opinin will give us a lot of motivation and power. Many thanks to you on behaft of our staff. All Inclusive ends at 00:00 and it is written in every brochure of all tour operators. It is correct that the beach is in walking distance, but there is also a shuttle bus running during the day to the beach. We would be very happy if you choose us again in the future. Best Regards Club Mermaid Village Guest Relations

Familie med ældre børn, Juni 2014
"Prima hotel voor een weekje strand of zwembad"oversæt
yvon_wouters
5,0
7,0

25-06-14 Goed hotel en prima eten. Ligging is helaas niet gunstig. In de omgeving een kleine bazar en verder niets. Zijn wel voloop aan het bouwen dus over twee jaar denk mooie vakantie plek

Owner UGUR INAN, 06-07-14
Ejeren sagde:  Dear yvon_wouters Thank you very much for your nice recommend. We know our surround needs a bit more time until it have reach a level. Please note for your next visit that we have also Shuttlebus to Alanya city center, Konaklı and Avsallar. Hope to see you back again in Club Mermaid. Best Regards Club Mermaid Village Guest Relations

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Club Mermaid Village*...

Med partner, Juni 2014
"Knus familiehotel"oversæt
Gerrit
8,0

27-06-14 Waren hier voor de eerste keer en is ons goed bevallen .
Niet te groot en prima service .
Eten was goed en redelijk afwisselend .
Is geheel opgeknapt zoals we begrepen hebben en de moeite waard om hier een keer naar toe te gaan .
Lig wel redelijk ver vanaf centrum van Alanya ongeveer 20 minute met de taxi , zijn wel wat winkles in de buurt .
Zeker de moeite waard om de haman in het hotel te bezoeken .
Wifi is gratis zowel bij de receptie als op de kamer .
Als je meld dat je wifi op de kamer wil krijg je een code en heb je ook internet op de kamer

Owner UGUR INAN, 06-07-14
Ejeren sagde:  Dear gewe8 Thank’s a lot for taking time and posting this review. We are very pleased you felt comfortable and relax. Please note for your next visit we have also shuttle bus to city center Alanya, Konaklı and Avsallar. We would like to welcome you again, Best Regards Club Mermaid Village Guest Relations

Fam. med små børn, Juni 2014
"Veel lawaai wel mooie plek"oversæt
Rose
7,0

26-06-14 Bij boeking rustige kamer gevraagd kregen helaas kamer naast animatie podium! Erg harde muziek vanaf 20.30 ! personeel receptie onvriendelijk maar net hoe de bui is..gelukkig na 3 dagen andere kamer gekregen.dat was beter.Toch veel lawaai op de gangen en de schoonmaakster ook veel schreeuwen tegen elkaar..wat lastig is met een kleintje die s'middags nog een tukkie doet.
Schoonmaaksters maken netjes schoon al zal een stofzuiger ook best eens goed werk kunnen doen daar ipv een veger.
Doordat het een klein resort is hou je toch veel geluid.
Vriendelijke bediening en koks...doen hun best iets lekkers te maken maar na 12 dagen heb je het wel gezien met het eten.
veel stof door bouwen in de naast gelegen hotel trucks doe af en aan rijden toeteren..strand is simpel en stoffig wel erg vriendelijke blije matrasjes man waar je 50 cent per matrasje betaald.
Je rijd er met een tractor treintje heen.
je kunt op het strand ook lekkere hamburger en patatjes eten en vers fruit.
koekjes zijn droog.

Owner UGUR INAN, 06-07-14
Ejeren sagde:  Dear Rose, First of all thank you very much for your review. Your comments will encourage us to improve ourselves more to give you an excellent service. We are sorry to here about your delay roomrequest, but unfortunately room request can be made only if it is possible. We are sorry you didn’t have a pleasant stay in our hotel. Your feedback will definitely help us to improve our service. Thank you for spending your valuable time and leaving a comment. Best Regards Club Mermaid Village Guest Relations

Med partner, Juni 2014
"Hele leuke plek"oversæt
R.E.L Staal
9,0

15-06-14 Heel leuk hotel. Personeel is heel vriendelijk. Zwembad heerlijk. Eten vootreffelijk. De kamers zijn ook heel mooi, en elke dag schone handdoeken.
Hotel is kleinschalig. Dit is voor de sfeer heel leuk. Je wordt hier als gast heel goed behandeld.

Fam. med små børn, Juni 2014
"Leuk hotel voor goede prijs"oversæt
Fam Fricke
4,0
7,0

09-06-14 Leuk 4 sterren hotel voor een leuke prijs.Eten is goed alleen wat meer variatie zou beter zijn maar is zeker niet slecht.Kamers worden goed onderhouden en schoongemaakt.Shows s,avonds van de animatie vielen iets tegen maar ze deden hiervoor wel de best.Ligging was wat minder overal zijn ze aan het bouwen vanwege nieuwe hotels rondom.Tevens gaat om 4 uur snacht de moskee muziek maken.Wel een aanrader voor een week.

Fam. med små børn, Maj 2014
"Leuk voor een week!"oversæt
Peter
7,0

17-06-14 In de periode begin juni nog lekker rustig waardoor er genoeg bedjes zijn. Jammer genoeg zijn de glijbanen drie keer per dag een driekwartier open. Eten is goed, niet veel vlees, maar wel voor ieder wat wils. Personeel spreekt redelijk de Engelse taal. Kamers waren niet echt ruim maar voor een week te doen, als je langer gaat zou ik wel een 3 a 4 pers kamer nemen. Animatie doet goed zijn best om iedereen te vermaken maar er worden overdag weinig activiteiten verricht en de avondshows zijn matig. In de omgeving word nog volop gebouwd maar als dat allemaal af is word het wel een leuke omgeving.

Maj 2014
"Erg fijn gemoedelijk hotel"oversæt
Natasja Crul
8,0

17-06-14 Het is een fijn hotel. Het is kleinschalig en dat maakt het juist erg gezellig. Wij zaten met 4 volwassenen in een appartement. Deze zijn erg ruim van opzet. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De eigenaren van het hotel zijn altijd aanwezig en komen regelmatig een praatje maken. Mevrouw zelf spreekt goed Nederlands. Het is er erg schoon. De prijs/kwaliteit verhouding wat betreft het eten is erg goed. Wij hebben ook in het à la carte restaurant gegeten. Dat is buiten en erg sfeervol aangekleed. Ook hier is het eten goed en voor een zacht prijsje. Het strand is klein en simpel maar wel gezellig met uiterst vriendelijk personeel. Je wordt er met het wagentje naartoe gebracht als je niet wilt lopen. De animatie is wat minder maar dat komt omdat ze maar met een klein clubje zijn en ze zitten vast aan het stugge programma van hun organisatie. Daar kan het hotel zelf niets aan doen. Het pleintje in de avond is erg gezellig en er is altijd wat te doen.

Familie med ældre børn, Maj 2014
"Geweldige vakantie"oversæt
boefje14
10,0

27-06-14 Als je binnenkomt bij Mermaid village heb je gelijk het gevoel dat de mensen er zijn voor jou zijn, ze doen er alles aan om het de gasten het naar hun zin te maken, je voelt je Gast en geen nummer. Service staat hoog in het vaandel. Het hotel, de kamers en de openbare ruimten zijn netjes en schoon, schoonmaak eten en verzorging is goed.
ligging is perfect voor mensen die op vakantie gaan voor hun rust, een uitstapje naar een ander dorp is goed te doen met de hotelbus of de dolmus. Dit hotel kan ik iedereen aanraden ondanks dat er zeer grote hotels omheen staan. Complimenten aan de eigenaars, het managment, het uiterst vriendelijke personeel die er van alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken.
volgend jaar gaan we weer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvor mange glas alkohol drikker du hver dag – i gennemsnit – når du er på ferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information