Bedømmelser Hotel Club Mermaid Village****

Club Mermaid Village****
719 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Club Mermaid Village****
Türkler Mevkii, TR-07400, Alanya

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Club Mermaid Village****? Så læs bedømmelserne af Hotel Club Mermaid Village**** i Alanya her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Club Mermaid Village scorer et 7,8 fra 10, på grundlag af 719 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Club Mermaid Village****? Læs bedømmelserne af Hotel Club Mermaid Village**** i Alanya, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 505 feriefotos i Hotel Club Mermaid Village**** på Zoover. Du kan se 1 video af Hotel Club Mermaid Village****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Club Mermaid Village**** Alanya. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

7,6
8,2
8,3
7,9
Vis karakter og bedømmelser fra:
Venner, Juni 2015
"Aanrader met lekker weer!"oversæt
Emily
8,0

24-06-15 Mooi hotel met ruime kamers en vriendelijk personeel. In de kamers is airco.
Het eten is niet fantastisch/culinair, maar best lekker. Voor een weekje is het goed, maar daarna hadden we er wel genoeg van. Je kunt de hele dag door eten. Na het avondeten is er geen mogelijkheid meer om te eten. Wel is er er een winkel in het hotel. Bij elk gerecht staat of het vega/glutenvrij/lactose vrij is.
De drie zwembaden zijn mooi, met bedjes en kussens en schoon. Je kunt lopen of met een treintje naar het strand, ook hier zijn bedjes. De lunch op het strand niet lekker
Het animatieteam organiseert veel, o.a. een show elke avond.
In de omgeving is niet veel te doen (naast dure excursies), dus ik zou alleen met lekker weer gaan.
De Summer Garden Club in Konakl is leuk om uit te gaan.
De wifi doet het slecht, en de sportschool is er niet.
Het OV naar Alanya is goedkoop en goed te doen.

Fam. med små børn, Juni 2015
"Zeker herhalingvatbaar"oversæt
Siham
10,0

17-06-15 Ruime schone kamers, vriendelijke personeel. Zwembad heel erg schoon. Je hebt veel keus qua eten. Ik kom zeker x terug

"Niet voorherhaling vatbaar"oversæt
Ben Goedhart
8,0

20-06-15 Op zich mooie accommodatie,maar gelegen in een buurt waar veel nieuwe hotels worden gebouwd.Schone kamers,mooi zwembad!Eten wordt na paar dagen eentonig,maar is wel goed.
Dit jaar een heel slecht animatieteam,teveel kinderachtige activiteiten voor volwassenen(Disney quiz etc),en niet sociaal overkomend.Ik miste de ochtenddans rond het zwembad,de leuke activiteiten..Hamam was lekker voor € 60 voor 2 pers.Maar volgens hun hadden wij een ziekte die zij wel konden verhelpen met behandelen,hahaha geldklopperij.Veel geluidsoverlast van ander hotel.Moest vaak heel vroeg uit bed om ligbedden te regelen nabij het zwembad.Het strand is vies en ziet er oud uit.Personeel is vriendelijk,groot voordeel is de nederlands sprekende receptioniste.Verder nog een incident met een nieuwe tas die was meegenomen door de schoonmaakster,die de tas voor ons wilde "bewaren",omdat de tas naast de afvalemmer stond.Ja ja!!!!
Wij hadden meer verwacht voor de € 1300 (incl visa),die we voor 10 dagen kwijt waren!

"Zeer goed hotel"oversæt
Rob Hol
7,0

11-06-15 Dit hotel is ons meer dan goed bevallen. Goed eten vriendelijk personeel mooie kamer. Ontvangst in het Nederlands met de vraag of we nog wat wilde eten en dat snachts ik kan geen klacht verzinnen kortom een aanrader voor een ieder die niet zo'n groot hotel wil maar wel die luxe. Kan wel een compliment verzinnen ik heb nergens hoeven wachten eten in overvloed en nog lekker ook.

"Beste vakantie ooit !!"oversæt
Gwenael Daniels
10,0

03-07-15 Ten eerste moet ik aangeven dat dit de 2de maal is dat wij terugkeren naar dit hotel ! Prijs kwaliteit gericht is het zeker een top-hotel ... Wij hebben ook vakanties gedaan waar we bijna 1200 euro pp moesten uitgeven, en deze konden niet tippen aan onze belevenis in Mermaid ! Vanaf de eerste avond goed opgevangen en meteen goed contact met de animatie ! Henrik is goed met kindjes , Debby en Claire zijn vlot in omgang ! Debby en clair zijn meer als animatrices , ze hebben onze vakantie onvergetelijk gemaakt ! Wij zijn zeker van plan om in september terug te komen .. See you then Club Mermaid and Debby & Claire !!

Familie med ældre børn, Maj 2015
"Heerlijk"oversæt
Boefje14
10,0

30-05-15 We hebben een heerlijk vakantie gehad in club mermaid. Dit is een hotel zoals je van een hotel verwacht, je bent hier geen nummer maar een Gast, vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staat ook als er onregelmatigheden zijn wordt het opgelost, heerlijk gevarieerd eten goede kamers die 6 keer per week worden schoon gemaakt, goede zwembaden met genoeg bedjes in de zon, animatie doet zijn best om het iedereen naar de zin te maken met activiteiten rond het grote zwembad en met heerlijke muziek. Mensen die rust zoeken in hun vakantie vinden in dit hotel wat ze zoeken.
Een dikke 10 is zeker op zijn plaats het management mag trots zijn op hun werk.

Maj 2015
"Top top top dank aan iedereen"oversæt
Chris en Sandra Paa...
8,0

13-06-15 Wij willen een ieder bedanken in club mermaid. Geen enkele klacht alleen maar goede hulp gehad toen mijn man 8 dagen in het ziekenhuis in Antalya terecht kwam. Van de schoonmaakster tot aan de receptie en iedereen die er tussen in zat altijd vragen hoe gaat het. Belgin en Ali dank jullie wel. Beiden als eigenaren hebben mijn man bezocht in het ziekenhuis. Waar vindt je dit. De zorg en liefde die wij hebben gevoeld en idd het is een warm welkom geweest, heb ik nog nergens mee gemaakt. Fijne bediening bij de receptie Nederlands sprekend personeel ook bij de spa en office manager. Ook wil ik toch Metap bedanken. Wij komen zeker terug en dat is ons nog nooit gebeurt dat wij nog een keer terug gaan naar een plaats waar we al zijn geweest. Helaas verder niets kunnen ondernemen maar dat gaan we dan zeker doen.

Med partner, Maj 2015
"Vreselijke muziek!"oversæt
Yvonne van Dinten
8,0

29-05-15 Geweldig hotel, netjes en schoon. Mooie kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, kwaliteit eten ook prima. Behalve de vreselijke muziek die we de hele dag hoorden, zowel muziekkeuze als volume. Bij het zwembad , op het strand, op het terras van onze kamer was het onmogelijk om tot rust te komen en te relaxen. Mensen die hun rust hier willen zoeken moeten hier wel op voorbereid zijn. Voor teenagers is het wellicht leuk maar voor ouderen is het een ramp. Heel jammer, anders waren wij zeker terug gegaan.
Jan en Yvonne

Familie med ældre børn, Maj 2015
"Budgetvriendelijk hotel"oversæt
Hermans
8,0

01-06-15 Club Mermaid Village ligt op 25km van Alanya. Buiten het hotel is er dus heel weinig te beleven.
Bij momenten is het er luidruchtig meerdere hotels tegen mekaar op.
Het Animatie-team, Claire, Debby, Jess en Hendrick, was top.
Het eten kent weinig variate. Desserts zijn supperzoet en eigenlijk snoepgoed. Hoe mooi het er ook uitziet het is 1 pot nat.
Het service team was supervriendelijk toch waren de kamers niet echt proper.

Med partner, Maj 2015
"Super vakantie gehad"oversæt
ilona
9,0

24-05-15 Wij hebben een super vakantie gehad. Bij aankomst werden wij goed ontvangen door personeel aan de receptie. Heel fijn ervaren dat Tansu nederlands spreekt. Zij is stagere en woont in nederland. Ilkay is ook een grote aanwinst voor Mermaid Village. Eten was goed, animatie was goed, kamers schoon, elke dag schoonmaak.
Ik werd tijdens onze vakantie onwel en werd goed bijgestaan door de staf, zij was bijna gelijk met ons in t ziekenhuis van Alanya. Dag erna kwam ze op bezoek. Grote waardering hier voor. Dit waas onze 3e keer.Voor ons is de volgende vakantie de keuze gemaakt. Wij gaan dan weer naar Mermaid Village. Een echte aanrader

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste