Bedømmelser Lejlighed Park Mar***

Park Mar***
230 Bedømmelser
Bedømmelser Lejlighed Park Mar***
Cildir Mah. 142. Sokak 7 Aci Incir Parki Karsisi, TR-48700, Marmaris

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Lejlighed Park Mar***? Så læs bedømmelserne af Lejlighed Park Mar*** i Marmaris her, som er skrevet af andre feriegæster.
Lejlighed Park Mar scorer et 8,7 fra 10, på grundlag af 230 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Lejlighed Park Mar***? Læs bedømmelserne af Lejlighed Park Mar*** i Marmaris, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 92 feriefotos i Lejlighed Park Mar*** på Zoover. Du kan se 2 Videoer af Lejlighed Park Mar***. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Park Mar*** Marmaris. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

230 bedømmelser for Park Mar***

230 Bedømmelser
8,4
8,2
8,8
Vis karakter og bedømmelser fra:
Familie med ældre børn, Juli 2015
"Fijn appartement"oversæt
anoniem
8,0

29-07-15 Park Mar is een fijn complex, prettig ingericht, rustig en schoon en perfect gelegen. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam (zoals Turken in het algemeen heb ik gemerkt). Supermarkt en pin op ca 100 m, strand en centrum 10 minuten lopen en toch heerlijk rustig, aan een lief parkje. Kamer aan de voorkant met uitzicht op het park en daarachter de bergen. Wifi niet perfect maar goed genoeg, en gratis. Je hoeft niet per se airco te nemen voor 6 euro per dag; voor 1 euro per dag heb je een grote ventilator. Een mooi zwembad met veel luchtbedjes e.d Het balkon kon iets groter en het bijzetbed zakte wel door, maar verder: prima! We hadden een fijne vakantie. Marmaris is erg gezellig, en in de omgeving is genoeg te doen.

Med partner, Juli 2015
"Heerlijke vakantie gehad"oversæt
Danique Veur
8,0

07-08-15 Fijne accommodatie. Ligt centraal in Marmaris, vlakbij de zee en niet ver naar het oude centrum maar ook niet ver richting de andere kant. Ligt voor een parkje in een prima stukje. Geen moment onveilig gevoeld. Naar zee ongeveer 7 minuutjes lopen. Personeel erg klantvriendelijk! Ahmed doet er alles aan om het iedereen bij de bar/zwembad naar de zin te maken. Eten prima, geen gebruik gemaakt van diner, maar wel vaak gelunched. Prima eten voor een prima prijsje. Appartement erg ruim (2 personen waren wij), met aparte slaapkamer. Airco gebruikt, dit was erg nodig ivm hitte. Appartement keurig schoon en werd dagelijks schoongemaakt. Aanrader voor Marmaris. Vriendelijke mensen, gastvrij en ze dwingen je nooit om gebruik te maken van hun restaurant of bar. Mijn broertje was er ook, zat in een ander appartement waar ze constant aan je aan het trekken waren.

Med partner, Sep. 2014
"In een woord was het weer fantastisch"oversæt
Huib Pronk

28-09-14 Voor de 4 de keer geweest in dit appartement
Uitstekende schoonmaak
Goede bediening
Ligging geweldig
Komen volgend jaar zeker weer terug.

Fam. med små børn, Aug. 2014
"Met kleine van 2 jaar heerlijk genoten"oversæt
Paul
9,0

07-09-14 Was weer zeer geslaagd, 4de keer dat we er waren.
2008,2009,2010, al geweest, nu hebben we een kleine van 2 jaar oud erbij.
Was begin beetje twijfelen maar toch gegaan (ivm vliegreis).
Heerlijk genoten, personeel is zo lief tegen kinderen, doen alles voor ze.
Lekker zwemmen, hadden ook kinderbedje, lagen op een locatie vlakbij zwembad. Dus de kleine kon gewoon naar bed en babyfoon kon aan.
Ik raad dit zeker aan, zelfs met kleine kinderen.
Genoten van personeel, Birol, Ahmed, Zeki, en Mehmet bedankt voor alles en we zien jullie waarschijnlijk in de toekomst weer! ;)

Med partner, Aug. 2014
"Helemaal geweldig!"oversæt
anankoe
9,0

10-09-14 Geweldige plek, kamers helemaal schoon, heel erg groot! Een klein min puntje was de badkamer, die was heel klein maar wel schoon! Hadden een aparte slaapkamer met goede airco. keuken en woonkamer in een maar wel heel groot en een bank er in! Genoeg glazen bestek en stoelen! Ook de omgeving is geweldig, genoeg leuke restaurantjes en gezelligheid! Het zwembad was heerlijk en genoeg ligbedden. Personeel was vriendelijk en altijd in voor een praatje. Kortom, helemaal geweldige plek!

Med partner, Juni 2014
"Super appartement"oversæt
Jan

30-06-14 rustige ligging met een tropische tuin aan de voorkant, autovrij,
een zee van ruimte, met zitjes.

Med partner, Sep. 2013
"Goed apartement met zeer vriendelijk personeel"oversæt
Aristo
9,0

14-11-13 Parkmar apartement ligt bij een park, in een rustige plek dicht bij het centrum. Afstand tot het mooie strand van Marmaris is minder dan 200 meter. Eenvoudig ingericht, schoon en voorzien van een receptie die zich 24 uur beschikbaar stelt voor het beantwoorden van alle vragen van de gasten.
De receptionist die ook mede-eigenaar is van het apartement is zeer geinformeerd over de regio en heeft ons veel nuttige informatie gegeven over de stad, met name over waar je lekker kan eten.
Het management is nu bezig om de aanwezige faciliteiten, zoals WiFi verder uit te breiden tot de kamers. Aristo en Ingrid oktober 2013.

Grupperejse, 2013
"Super!"oversæt
Inez
8,0

08-09-13 Wij zijn hier deze zomer met 7 vriendinnen geweest. Hotel heeft een goede ligging, je bent zo op het strand en kunt dan via de boulevard naar het oude stadje (en de bar-street) lopen. Heel vriendelijk personeel, prima kamers en een schoon zwembad. Wij hebben ons hier super goed vermaakt!!!

"Super"oversæt
Huib Pronk

29-09-13 Geweldig in een woord mooie omgeving ga zeker volgend jaar weer heen
Personeel geweldig
Overal dichtbij

"Fantastische plek!"oversæt
Marleen
9,0

14-09-13 Hier voel je je zo thuis en op je gemak, direct na binnenkomst.
Heerlijke bedden in een ruim appartement. Het personeel is top, het zwembad heerlijk, altijd gezelligheid bij de bar.
Grote supermarkt om de hoek en ongeveer tien minuten lopen naar het centrum en 5 minuten naar het strand.
Echt een plek om zeker nog een terug te komen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste