Bedømmelser Lejlighed Park Mar***

Park Mar***
224 Bedømmelser
Bedømmelser Lejlighed Park Mar***
Cildir Mah. 142. Sokak 7 Aci Incir Parki Karsisi, TR-48700, Marmaris

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Lejlighed Park Mar***? Så læs bedømmelserne af Lejlighed Park Mar*** i Marmaris her, som er skrevet af andre feriegæster.
Lejlighed Park Mar scorer et 8,7 fra 10, på grundlag af 224 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Lejlighed Park Mar***? Læs bedømmelserne af Lejlighed Park Mar*** i Marmaris, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 89 feriefotos i Lejlighed Park Mar*** på Zoover. Du kan se 2 Videoer af Lejlighed Park Mar***. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Park Mar*** Marmaris. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8,4
8,3
8,5
9,5
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, Juni 2014
"Super appartement"oversæt
Jan

30-06-14 rustige ligging met een tropische tuin aan de voorkant, autovrij,
een zee van ruimte, met zitjes.

Med partner, Sep. 2013
"Goed apartement met zeer vriendelijk personeel"oversæt
Aristo
9,0

14-11-13 Parkmar apartement ligt bij een park, in een rustige plek dicht bij het centrum. Afstand tot het mooie strand van Marmaris is minder dan 200 meter. Eenvoudig ingericht, schoon en voorzien van een receptie die zich 24 uur beschikbaar stelt voor het beantwoorden van alle vragen van de gasten.
De receptionist die ook mede-eigenaar is van het apartement is zeer geinformeerd over de regio en heeft ons veel nuttige informatie gegeven over de stad, met name over waar je lekker kan eten.
Het management is nu bezig om de aanwezige faciliteiten, zoals WiFi verder uit te breiden tot de kamers. Aristo en Ingrid oktober 2013.

Grupperejse, 2013
"Super!"oversæt
Inez
8,0

08-09-13 Wij zijn hier deze zomer met 7 vriendinnen geweest. Hotel heeft een goede ligging, je bent zo op het strand en kunt dan via de boulevard naar het oude stadje (en de bar-street) lopen. Heel vriendelijk personeel, prima kamers en een schoon zwembad. Wij hebben ons hier super goed vermaakt!!!

De bedste priser og last minute-rejser for Lejlighed Park Mar*** hos:

Overal dichtbij

"Fantastische plek!"oversæt
Marleen
9,0

14-09-13 Hier voel je je zo thuis en op je gemak, direct na binnenkomst.
Heerlijke bedden in een ruim appartement. Het personeel is top, het zwembad heerlijk, altijd gezelligheid bij de bar.
Grote supermarkt om de hoek en ongeveer tien minuten lopen naar het centrum en 5 minuten naar het strand.
Echt een plek om zeker nog een terug te komen.

Venner, Aug. 2013
"Prima basic hotel"oversæt
Linda
6,0

27-08-13 In augustus geweest, een schoon en net hotel. meubilair flink gedateerd. Personeel is vriendelijk. Geen poespas, wat je ziet op de foto's is wat je krijgt. Strand is dichtbij, barstreet e.d. is ongeveer 15 min lopen langs de boulevard. Strand is erg smal, maar er was genoeg ruimte voor iedereen.
Kortom, een prima bestemming voor relatief weinig geld.

Fam. med små børn, Juli 2013
"Zeer schoon en leuk hotel"oversæt
Rene
9,0

08-08-13 Kamer leker ruim en elke dag schoon gemaakt en nieuwe handdoeken.

hadden een van de Kamers met uitzicht op het zwembad (handig met jonge kinderen)

Goede ligging.

Med partner, Juni 2013
"Heerlijke vakantie gehad"oversæt
John Rommers
8,0

29-06-13 ligging goed,personeel zeer vriendelijk,schoon appartement elke dag vuilnis legen,dweilen,schone handdoeken en beddegoed,zeer leuke vakantie gehad egt een aanrader om er weer naar toe te gaan

Familie med ældre børn, Juni 2013
"Prachtig Appartement complex"oversæt
Ada
5,0
9,0

25-06-13 Voor de eerste keer in Turkije en Parmar was een topper. De ontvangst midden in de nacht was super een ontzettend aardige receptionist. We kregen een prachtige grote kamer. Wat mij het meeste opviel was dat alles zo super schoon was. Er was een heerlijk zwembad met een bar waar je lekker kon eten en wat drinken. Ahmed de barkeeper sprak onze taal moeiteloos en verder spraken we in het engels wat hij ook enorm goed sprak en was super aardig. Het strand was 5 minuten lopen.Voordat je de zee inging moest je twee meter door kleine keitjes voordat je zand aan je voeten voelde. Het is een enorm leuke plaats waar we zeer zeker weer naar terug gaan. Heerlijke douche, elke dag schone handoeken en je kamer vlekkeloos schoon. De mensen die werken in Park Mar mijn complimenten en ga vooral zo door want jullie steken boven iedereen uit.

Med partner, Juni 2013
"Erg leuk"oversæt
Mario E. Leeflang
10,0

23-07-13 Dit appartementencomplex is echt geweldig (misschien moet ik het niet zo hard zeggen anders wil iedereen er naartoe). De mensen die er werken zijn echt super vriendelijk en behulpzaam. Het appartement is schoon en netjes. Er is niet veel keukengerei maar je kan in de buurt prima eten voor echt weinig geld. Het zwembad is mooi, schoon en achmed is geweldig. Kortom wij komen volgend jaar zeker terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvor mange glas alkohol drikker du hver dag – i gennemsnit – når du er på ferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information