Bedømmelser Lejlighed Club Aida****

Club Aida****
37 Bedømmelser
Bedømmelser Lejlighed Club Aida****
Ayhanlar Caddesi 212 Sok, TR-7980, Marmaris

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Lejlighed Club Aida****? Så læs bedømmelserne af Lejlighed Club Aida**** i Marmaris her, som er skrevet af andre feriegæster.
Lejlighed Club Aida scorer et 9,5 fra 10, på grundlag af 37 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Lejlighed Club Aida****? Læs bedømmelserne af Lejlighed Club Aida**** i Marmaris, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 108 feriefotos i Lejlighed Club Aida**** på Zoover. Du kan se 1 video af Lejlighed Club Aida****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Club Aida**** Marmaris. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 4 næste

37 bedømmelser for Club Aida****

37 Bedømmelser
8,8
9,7
9,3
10,0
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Fam. med små børn, Aug. 2014
"Geweldig!"oversæt
Danielle de Bruijn
10,0

24-08-14 Super appartementencomplex! Heerlijke vakantie gehad. Erg vriendelijk personeel, dagelijks zeer goede schoonmaak, mooie appartementen, lekker eten en een heerlijk zwembad. Kortom alles wat je nodig hebt voor een leuke vakantie! Wij komen zeker terug!

Fam. med små børn, Aug. 2014
"Fantastische accommodatie"oversæt
Anitavantilborg
10,0

19-08-14 Appartement Club Aida is een fantastisch complex, schoon, mooie kamers en heel vriendelijk personeel. Alles bij de hand zoals supermarkt, kapper, hamman, restaurant. Ook is er een kidssclub en animatie aanwezig. In een woord geweldig daar. Zijn er voor de 5e keer geweest en nog steeds enthousiast. Een echte aanrader dus!!!

Juli 2014
"Superrrrrrrr .................. onze vierde keer!"oversæt
patriciavm38
10,0

17-08-14 Club Aida is geweldig .............
- Het personeel is super vriendelijk
- Het complex kan niet schoner / dagelijkse schoonmaak
- Het zwembad is geweldig
- Het restaurant heeft lekker eten
- Het pasjessysteem werkt geweldig
- Het complex is kindvriendelijk / rolstoelvriendelijk

De bedste priser og last minute-rejser for Lejlighed Club Aida**** hos...

Familie med ældre børn, 2013
"Mooi verzorgd"oversæt
Verschoor
8,0

04-09-13 In vorige beoordelingen lees je eigenlijk niets dan goeds. Alleen de keiharde muziek wordt aangemerkt als vervelend.
Onze ervaring: Ja, er is vrij luide muziek maar niet storend. Om 24.00 uur stopt de muziek en heb je buiten wat geklets van mensen aan de bar nergens last meer van. We hadden een appartement recht boven het hokje van de DJ. Voor ouders met kleine kinderen is er wellicht wat teveel geluid. Verder sluiten we ons volledig aan bij schoon appartement, zeer goed eten, goede locatie t.o.v. zee en winkels.
Ons enige kritiekpunt waarom wij niet meer teruggaan naar club Aida is het feit dat het overloopt van de Engelse vakantiegangers die met grote families dit hotel bezoeken. Zij worden ook zeer gewaardeerd door het personeel en management. De enkele Nederlander die wij gezien hebben werd min of meer buitengesloten in het entertainment. Hierdoor is het maken van contact door kinderen lastig. Maar als je dit geen probleem vind dan: "Ga naar Club Aida"

Fam. med små børn, Juli 2013
"Goede vakantie gehad!"oversæt
tomlinda
10,0

12-11-13 Club Aida is een mooi, schoon en modern apartementencomplex in Marmaris met een groot zwembad (volgens mij één van de grotere in Marmaris, over het algemeen kleine zwembaden) en een apart zwembad met glijbanen. Ook is er een kidsclub met engelstalige begeleiding. Onze kids hebben zich er uitstekend vermaakt. Elke avond staat er ook een springkussen op het terras. Animatie ook prima!
De kamers zijn netjes en worden elke dag schoon gemaakt.
Via een betaalsysteem (soort creditcard) kan je gemakkelijk eten en drinken bestellen. Je kan ook half pension bijboeken voor een x aantal dagen, het eten was erg lekker.
De ligging is prima, ongeveer 15 minuten lopen naar het strand.
Het personeel is prima en vriendelijk er lopen wel een aantal opdringerige heren tussen, maar als je aangeeft daar niet van gediend te zijn, respecteren ze dat. Het klopt inderdaad dat er veel gasten uit Groot Brittanië verblijven in dit appartementencomplex, maar wij vonden dat erg gezellig.

Med partner, Juni 2013
"Wat een top vakantie in Aida Appartementen Club"oversæt
Peter Riebel
10,0

16-07-13 Dit jaar voor de 2e keer in Aida. Vanaf de eerste dag al geen spijt dat wij weer gegaan zijn. Dit jaar 3 weken en het hadden er wel 4 mogen of meer mogen zijn. Alles is er brandschoon en als er iets stuk gaat ,dan wordt het direct gemaakt. De mensen die daar werken zijn allemaal bezig om jou een topvakantie te bezorgen. Het eten van het restaurant is zelfs beter dan menig restaurant in Marmaris zelf. De animatie is goed, alleen jammer dat er soms te harde muziek gedraaid wordt. Maar als je normaal vraagt of dit anders kan, gebeurd het ook ..Het betaalsysteem is goed te controleren ,alleen mijn advies is om niet te veel er op te zetten want op de laatste dag krijg je jouw restant terug in Lira's en niet in Euro's. Jammer dat er niet meer Hollanders zijn ,maar dat komt omdat de Nederlandse reisbureaus te weinig kamers vastleggen.Elke dag worden de appartementen schoon gemaakt. Ik weet bijna zeker dat ik in de toekomst nog wel eens naar Aida zal gaan.

Med partner, Okt. 2012
"Dit nooit meer"oversæt
maria
7,0

18-10-12 Het app. hotel ziet er zeer verzorgd uit. Voor de rust in het najaar behoef je hier niet naar toe te gaan. Keiharde muziek bij het mooie zwembad, gesprek voeren was soms moeilijk. Erg gehorig in het hotel en snachts veel last van de bussen van de komende en vertekkende gasten.
Belachelijk is dat je per nacht € 6,00 moet betalen voor de airco. Wij dus niet meer naar Club Aida.

Med partner, Okt. 2012
"Niet Meer"oversæt
wimco97
6,0

19-10-12 Ik ben het met de vorige schrijver eens over de herrie die er heerst. Je hebt er geen uur rust hoe later het op de dag wordt hoe harder de muziek gaat en dat geschreeuw van een paar personeelsleden en maar te zwijgen over het verkeer dat tot in de nacht doorgaat. En dan nog het ergste, de muziek gaat dan wel om middernacht 12uur uit maar de bar blijft tot 02uur open met gevolg dat al die Engelse zuipschuiten door gaan en de kinderen van +- 6tot10 jaar lopen te gillen en te rennen, en dan probeer je na 2uur nog in slaap te komen wat meestal niet lukt. Wij zaten op de vierde verdieping boven op die herrie. Dus ramen sluiten met die warmte 30graden als je een beetje wil slapen. Maar een plus punt is dat het echt schoon is en het eten goed.

Fam. med små børn, Aug. 2012
"Uitstekend complex op loopafstand centrum"oversæt
Edwin
8,0

07-10-12 Club aida is zeer aan te bevelen. Zeker voor gezinnen met kinderen. Het complex wordt dagelijks grondig schoongemaakt, tot aan de vloer rondom de zwembaden. Eten is zeer goed en misschien nog wel beter dan al die tentjes langs het strand. Binnen 5 minuten loop je naar het strand. En in een half uur loop je via de gezellige boulevard naar het centrum. De boulevard is vlak en dus voor iedereen makkelijk te belopen. Personeel is vriendelijk. Animatieteam top en niet opdringerig. Het complex wordt nog grotendeels bevolkt door Engelsen, Maar geen last van gehad. Bedden zijn goed. Kamer is netjes. Als ik een nadeel moet noemen dan is het de bedbank op de kamer die niet erg comfortabel zit. Marmaris is een topplaats in Turkije, dus ben je van plan hier naartoe te gaan dan is club aida een uitstekend complex.

Fam. med små børn, Aug. 2012
"Top accomodatie!"oversæt
Sandra joerawan
10,0

02-09-12 Dit appartement verdient een dikke tien! Goede omgeving, niet in een drukke omgeving. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Iedereen is even vriendelijk. We hebben daar lekker gegeten voor een goede prijs. Hygiene echt top, de hele dag door wordt er schoongemaakt. Geen vuil te zien, je kunt zo van de grond eten. Een perfecte accomodatie met animatie voor gezinnen met kinderen. Zeer kindvriendelijk en kindgericht.

1 2 3 4 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvilket land foretrækker du at køre i?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information