Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 73
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Parquemar (+ app.)**
239 Bedømmelser
Bedømmelser Bungalow Parquemar (+ app.)**
Avenida Gran Canaria 28, E-35100, Playa del Inglés

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Bungalow Parquemar (+ app.)**? Så læs bedømmelserne af Bungalow Parquemar (+ app.)** i Playa del Inglés her, som er skrevet af andre feriegæster.
Bungalow Parquemar (+ app.) scorer et 7,6 fra 10, på grundlag af 239 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Bungalow Parquemar (+ app.)**? Læs bedømmelserne af Bungalow Parquemar (+ app.)** i Playa del Inglés, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 157 feriefotos i Bungalow Parquemar (+ app.)** på Zoover. Du kan se 1 video af Bungalow Parquemar (+ app.)**. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Parquemar (+ app.)** Playa del Inglés. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

239 bedømmelser for Parquemar (+ app.)**

239 Bedømmelser
7,5
7,4
6,8
8,1
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, Juli 2014
"Kakkerlakken werkelijk overal!"oversæt
noley
3,0
7,0

23-01-15 we verbleven hier in juli 2014 in de bouwvak. met 2 stellen van 20-25 jaar. bungalows zijn ruim, word redelijk schoongemaakt. gezellige indeling. geen last van harde geluiden. min punten: boulevard is ver lopen. en de trappen naar tt strand zijn vermoeiend. we kwamen aan bleek de balkon deur niet dicht te kunnen. dit is gemeld en was de volgende dag gemaakt. helaas hebben we 2 weken lang last gehad van veel kakkerlakken ze zaten letterlijk overal van enorm groot tot klein. we hebben alles geprobeerd om ze te bestrijden. er zat een heel nest in de tuin kropen meer dan 50 beesten over elkaar. de bewaker is echter heel brut. kan geen engels! licht eraan wie er zit bij de receptie. toen we eindelijk een aardige man bij de receptie troffen is ons kakkerlakken nest in de tuin direct verwijderd. helaas 2 dagen voor vertrek. terwijl we er 2 weken zaten en er van af dag 1 al over geklaagt hadden. je moet letterlijk alles in de gaten houden kwa koffers dicht etc, ik was dood moe nooit meer dus!

Familie med ældre børn, Maj 2014
"Voor ons een super bungalow"oversæt
Bea Veldhuis
9,0

31-05-14 Wij zijn in mei 2014 geweest en hebben een super vakantie gehad. De inrichting van de bungalowtjes zijn eenvoudig maar alles is aanwezig, en je bent toch het grootste gedeelte van de dag buiten. De schoonmaaksters waren ontzettend vriendelijk en als er een probleem was werd dat dezelfde dag nog opgelost. De katten die er rondlopen zijn puur voor het vangen van ongedierte en ze zijn allemaal gezond en verzorgd. De bedden zijn inderdaad wat hard maar het is te doen. Wij weten nu al dat wij in september/oktober weer hier heen gaan.

Apr. 2014
"Heerlijke vakantie gehad"oversæt
M. Weggen
8,0

08-05-14 We zijn net terug uit Gran Canaria en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het huisje waarin we verbleven zag het prima uit! Het was behoorlijk ruim! Een beneden en boven verdieping, 2 badkamers met toilet/ wastafels en douche. Een eenvoudige maar praktische keuken. En alles zag er schoon uit, om de dag kwam de schoonmaakster om alles schoon te maken. In het woongedeelte was een bank/ tafel/ tv, deze had zelfs Nederlandse tv maar ook radio zenders die ze kon ontvangen.

Nadeel is dat je bepaalde 'nodige' spullen erbij moet 'kopen', het gebruiken van een parasol, en het gebruiken van een kluis zit niet bij de prijs in begrepen. En het complex ligt niet echt in het centrum, maar lopend of met taxi is dit best te doen!

Al met al een super vakantie gehad en mochten we een volgende keer weer naar Gran Canaria gaan zouden we zeker hier weer boeken!

De bedste priser og last minute-rejser for Bungalow Parquemar (+ app.)...

Venner, Mar. 2014
"Super weekje gehad !"oversæt
andrea oostland
8,0

28-03-14 Wij zijn net terug gekomen van een weekje Gran Canaria.
We verbleven in een appartement. Iedere dag kregen we schone handdoeken en werden je bedden netjes opgemaakt. De kamer was ook voorzien van een koffiezet apparaat een broodrooster en een waterkoker. De tv die er hangt heeft ook Nederlandse zenders: NED1 TV Noord TVoost en nog een aantal radio zenders.
We hebben ons hier prima vermaakt, je zit midden in het centrum en alles is op loopafstand.
Het personeel is ook erg vriendelijk en het zwembad word in de gaten gehouden door een badmeester!

Wij komen zeker nog een keertje terug !

Mar. 2014
"Een aanrader"oversæt
S. Nolden
9,0

01-04-14 Vorige week genoten van een heerlijke week vakantie bij ParqueMar via touroperator. Dit park ligt niet heel erg in het centrum, maar lopend of de taxi is goed te doen naar bijvoorbeeld het strand of restaurantjes. Wat wel jammer is dat de bushaltes best ver liggen. Het complex zelf is heel erg goed, wij zaten in een studio. Niet heel groot maar voor ons prima te doen. De bungalows zagen er ook erg gezellig uit. Zwembad met (meer dan voldoende) ligbedjes eromheen waar je prima kunt liggen. Service en vriendelijkheid: meer dan goed. De laatste dag mochten de koffers in de lobby staan en was er een aparte kamer om even te kunnen opfrissen of douchen voor de terugreis. Kortom: aan te raden!

Feb. 2014
"Fantastische plek om heerlijk te genieten"oversæt
Michael
10,0

12-03-14 Dit jaar als nood voor het eerst hier geweest maar ik moet zeggen dat dit geen verkeerde plek is om te belanden. Het personeel is erg vriendelijk en altijd bereikbaar en ik heb nog nooit zulke vriendelijke schoonmaaksters meegemaakt die netjes alles om de dag verschonen. Als je van katten houdt zit je hier ook op de goede plek aangezien er veel rond lopen. Ander groot voordeel is je eigen terras waar, als je goed gesitueerd zit, je de hele dag van de zon kan genieten op zeer comfortabele ligbedden. Het zwembad is zeer groot en lekker warm. Het is wel zeer afhankelijk waar je precies zit. sommige bungalows hebben de hele dag zon en niet al teveel geluid en andere liggen tegen gran chaperal aan of de snelweg en heb je niet de hele dag zon.

Nadelen: afhankelijk van huisje 1 badkamer/WC, Kleine boiler, te kleine kookplaat, te weinig stopcontacten.

Med partner, Jan. 2014
"Eenvoudig maar praktisch"oversæt
Bertjev01
7,0

14-02-14 Voor: geen animatie, geen disco, geen restaurant, geen zwembadbar, lekkere ligbedden, eigen tuin, TV met 4 regionale zenders w.o. rtv Noord, koelkast met ruim vriesvak, vriendelijk personeel, baliemedewerkers altijd bereid om naar een oplossing te zoeken
Tegen: bungalows gedateerd, zeer gehorig, maar twee elektrische kookplaatjes, boilers voor douchen aan de kleine kant, meubilair zeer oud.

Grupperejse, Nov. 2013
"Wel prima"oversæt
SP
7,0

14-01-14 Nette vakantiehuisjes. Bijna elke dag schoonmaak en schone handdoeken.
Als je met 4 man in een huisje zit, zorg dan dat je boven slaapt. Onderste slaapkamer is namelijk wel heel erg klein in vergelijking met boven. Douche zeer matig. Na ongeveer 4 minuten douchen is het warme water op en ga je koud verder. Al met al wel prima. Strand is wel redelijk ver weg.

Med partner, Okt. 2013
"Voor de 4e keer"oversæt
michielhartman
8,0

24-10-13 komen al een aantal jaar in dit park.gewoon basic bungalows maar voor een goede prijs. ieder jaar zie je wel wat verbetering. enige nadeel is dat er dit jaar wat veel katten rondliepen, daar zijn we niet echt blij mee. en als je een lichte slaper ben, gan niet aan de kant van de gran chaparal zitten want dan doe je tot een uur of 3 geen oog dicht. verder een heerlijke plek met leuke medewerkers

Familie med ældre børn, Okt. 2013
"Goede prijs/kwaliteit verhouding"oversæt
atrompbakker
2,0
7,0

26-10-13 Kleinschalig appartementencomplex. Wordt goed schoongehouden. Leuke huisjes met 2 badkamers. Een absoluut minpunt is dat het zich in een zeer lawaaierige omgeving bevindt, al is de gehele plaats iets dergelijks. Voor het heerlijke weer en dito eten is het een prima plek voor 8 dagen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste