Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 31
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Malgrat de Mar/ Santa Susanna
1350 Bedømmelser
Bedømmelser Malgrat de Mar/ Santa Susanna

Er du nysgerrig efter at læse, hvad andre syntes om deres ferie i Malgrat de Mar/ Santa Susanna? På denne siden kan du se andre rejsendes bedømmelser af Malgrat de Mar/ Santa Susanna. Har du også selv holdt ferie i Malgrat de Mar/ Santa Susanna? Så må du også gerne tilføje din egen bedømmelse.
Malgrat de Mar/ Santa Susanna scorer et 8,0 fra 10, på grundlag af 1350 bedømmelser
Vil du gerne vide, hvad folk syntes om deres ferie i Malgrat de Mar/ Santa Susanna? Tag et kig på andre rejsendes bedømmelser af Malgrat de Mar/ Santa Susanna. Har du selv været på ferie i Malgrat de Mar/ Santa Susanna? Tilføj din bedømmelse her. - - - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre endnu ingen bedømmelse af rejsemålet Malgrat de Mar/ Santa Susanna. Du må gerne selv give din egen bedømmelse af rejsemålet Malgrat de Mar/ Santa Susanna.

Har du besøgt dette rejsemål?

Bogstavstørrelse: A A A

6,8
7,9
8,1
7,7
Vis karakter og bedømmelser fra:
"Pueblos de playa interesantes"oversæt
Gemma
9,0

24-05-15 El entorno es precioso y las playas, bastante tranquilas, se pueden disfrutar con la familia y niños.

Maj 2015
"Andere verwachtingen"oversæt
Line Schrijver
5,0

26-05-15 Santa Susanne vind ik zelf geen mooie stad, ik houd meer van authentieke steden. De stranden in Santa Susanna vond ik erg tegenvallen, je hebt niet echt gezellig strandtentjes en niet echt een boulevard wat er langs loopt..
Ga je richting Malgrat de Mar, Loret, Blanes dan heb je dat wel meer!

Ik ben zelf 21 jaar en vond het uitgaansleven ook tegenvallen, al moet ik zeggen dat ik alleen naar Santa Susanna ben geweest en alleen naar de Frogs.

Ik denk zelf dat het voor kleine kinderen ook niet echt leuk is, tenzij je leuke activiteiten in het hotel hebt.

Denk echt dat het de juiste bestemming is voor de oudjes met 's avonds leuke live muziek waar op gedanst kan worden.

Familie med ældre børn, Maj 2015
"Mooie vakantieplek"oversæt
Loomans
8,0

19-05-15 Mooie vakantie. Met openbaar vervoer ook de omringende omgeving goed kunnen verkennen

Fam. med små børn, Maj 2015
"Malgrat, daar wil je wel wonen!"oversæt
Marcel Goedhart
7,0
9,0

18-05-15 Via Malgrat de Mar kun je diverse kanten op. Je kunt een dagje naar Lloret, Tossa, Blanes, Barcelona, Tordera, Calella etc. Zoveel mogelijkheden. De boulevard is zo groot dat je je in Malgrat en Santa Susanna prima kan vermaken.

Venner, Maj 2015
"Heel mooie omgeving"oversæt
Laura G
9,0

16-05-15 Ik vind Santa Susanna een hele fijne plek om te verblijven, de vele winkeltjes maken het heel gezellig en zorgen voor een aangename sfeer! Overal vriendelijke mensen, zowel op straat als in de hotels.

Med partner, Maj 2015
"Santa Susanna is veel rustiger dan Malgrat"oversæt
luc
8,0

27-05-15 vergeet niet om te voet naar Pineda te wandelen: een heerlijke strandwandeling !

Alenerejsende, Maj 2015
"Geweldig"oversæt
Iris Pardoel
10,0

10-05-15 De ligging is zeer goed en alles is dichtbij!

Venner, Maj 2015
"Ontspannend"oversæt
Hans

26-05-15 om te ontspannen kun je hier goed terecht , druk maar niet te druk

Maj 2015
"Leuk in voorseizoen."oversæt
m.k.
8,0

14-05-15 In mei is het gezellig druk en kom je families, oudere en jongere tegen. Een leuk gezelschap dus. In het hoogseizoen is het vooral een drukke bedoeling, maar die wel voor jongeren perfect is. Strand, uitgaan en winkels.

Fam. med små børn, Maj 2015
"Zeer gezellig dorpje dat alles heeft"oversæt
Johan
8,0

20-05-15 Malgrat biedt alles, uitgaan, cultuur, natuur, kunst, stranden en zeer gezellige mensen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste