Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 0
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Malgrat de Mar/ Santa Susanna
1322 Bedømmelser
Bedømmelser Malgrat de Mar/ Santa Susanna

Er du nysgerrig efter at læse, hvad andre syntes om deres ferie i Malgrat de Mar/ Santa Susanna? På denne siden kan du se andre rejsendes bedømmelser af Malgrat de Mar/ Santa Susanna. Har du også selv holdt ferie i Malgrat de Mar/ Santa Susanna? Så må du også gerne tilføje din egen bedømmelse.
Malgrat de Mar/ Santa Susanna scorer et 8,0 fra 10, på grundlag af 1322 bedømmelser
Vil du gerne vide, hvad folk syntes om deres ferie i Malgrat de Mar/ Santa Susanna? Tag et kig på andre rejsendes bedømmelser af Malgrat de Mar/ Santa Susanna. Har du selv været på ferie i Malgrat de Mar/ Santa Susanna? Tilføj din bedømmelse her. - - - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre endnu ingen bedømmelse af rejsemålet Malgrat de Mar/ Santa Susanna. Du må gerne selv give din egen bedømmelse af rejsemålet Malgrat de Mar/ Santa Susanna.

Har du besøgt dette rejsemål?

Bogstavstørrelse: A A A

6,8
7,8
8,1
7,7
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, 2014
"Leuke plaats"oversæt
jodokuskwak

20-10-14 leuke plaats met lange boulevard en een hele boel winkeltjes
daarvandaan onder de spoorlijn door en je staat op het strand
niet echt geschikt voor kleine kinderen loopt sterk af de zee in
voor de rest prima.

Med partner, Okt. 2014
"Geweldige plaats mooie omgeving"oversæt
johan Withoff
8,0

31-10-14 er zijn twee stations een in malgrat en een in santasusanna en zijn goed bereikbaar voor invaliden ook de trein is er op aangepast vandaar kun je heel snel naar plaatsen in de buurt ook naar Barcelona wat heel mooi is om met de trein naar callela te reizen en dan lopend aan het strand terug te gaan naar Santasusanna verder kun je naar de berg in malgrat en kun je met de lift omhoog en heb je uitzicht over Blanes en callela en malgrat prachtig mooi uitzicht de moeite waard verder zijn de mensen zeer behulpzaam

Med partner, Okt. 2014
"Gezellig kleinschallig dorp"oversæt
karin
8,0

24-10-14 plenty eetgelegenheden en voor de shopper genoeg winkels. Op dinsdag en donderdag markt, ook zeker een aanrader

Med partner, Sep. 2014
"Fijne plek, buiten de drukte van Malgrat"oversæt
hko1949
7,0

08-10-14 Leuke boulevard van Santa Susanna naar Malgrat.

Sep. 2014
"Niet speciaal"oversæt
pvangorkum
5,0

10-10-14 het ligt behoorlijk uit elkaar,santa susanna,de boulevard en oud malgrat,voor ouderen behoorlijk lopen elke keer,stoepen zijn niet gelijkmatig dus oppassen met struikelen.
tijdens ons verblijf is er een fikse storm geweest, de hele week heeft op het strand een rij van aangespoeld vuil gelegen.
geen idee waar de jeugd zich heeft moeten vermaken,maar het was s'avonds behoorlijk stil.
persoonlijk vind ik pineda of calella leuker en gezelliger.

Alenerejsende, 2014
"Heel goed."oversæt
maria mangelaars - ...
10,0

27-09-14 Ik vind de ligging heel goed . Ik ga 4 keer per jaar naar Malgrat de Mar en ga dan bijna elke dag met de trein naar andere plaatsen toe , b.v. Barselona , Blanes , Callela, Tordera enz. Het kost bijna niets en het station is zowat voor de deur . In de hotels is het ook elke avond heel gezellig en je kunt ook heel gemakkelijk gratis andere hotels binnen gaan als je de muziek daar mooier vind . Ik ga altijd alleen en vermaak mij ontzettend prima daar . De mensen zijn daar allemaal zo gemoedelijk , ook al moet je ze met handen en voeten iets duidelijk maken , want ik spreek geen spaans . Mijn vakantie s zijn er altijd in 1 woord gezegd Super!!!!!

"Genieten"oversæt
Annemieke
8,0

06-10-14 Ziet er overal schoon uit.
Iedereen is even vriendelijk en behulpzaam.

Sep. 2014
"Ligging"oversæt
Hoekman

30-09-14 vlak bij strand en centrum

"Zeer leuke plek."oversæt
Jef
9,0

13-10-14 Wij bezoeken deze plek natuurlijk steeds in het naseizoen, september/oktober. Reeds voor de zesde keer daar geweest. Tijdens deze periode heerst er een gezellige drukte met toch ook rustige momenten.

"Goed"oversæt
lingbeek

28-10-14 leuke omgeving
gezellige boulev

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Spørgeskema

Tilbringer du julehelligdagene sammen med familien?