Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 85
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Roc Lago Rojo****
343 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Roc Lago Rojo****
C/ Miami 5, E-29620, Torremolinos

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Roc Lago Rojo****? Så læs bedømmelserne af Hotel Roc Lago Rojo**** i Torremolinos her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Roc Lago Rojo scorer et 7,9 fra 10, på grundlag af 343 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Roc Lago Rojo****? Læs bedømmelserne af Hotel Roc Lago Rojo**** i Torremolinos, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 148 feriefotos i Hotel Roc Lago Rojo**** på Zoover. Du kan se 3 Videoer af Hotel Roc Lago Rojo****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Roc Lago Rojo**** Torremolinos. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8,4
7,5
6,7
5,2
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, Aug. 2015
"Gewoon goed"oversæt
Marleen
8,0

28-08-15 Wij zijn gisteren terug gekomen en hebben een leuke vakantie gehad in Torremolinos.

Het hotel is ons goed bevallen, de hotelkamer was ruim maar wel redelijk gehorig. Kamers werden verder goed schoongemaakt.
Hotel is goed gelegen met het strand en de boulevard zo goed als achter het hotel gelegen.
Op het dakterras heb je een mooi uitzicht en kun je genieten van een drankje.

Het avondeten was gevarieerd en erg lekker, alleen op sommige dagen mocht het eten wel wat warmer zijn. Het ontbijt vonden wij persoonlijk minder omdat er weinig variatie was.

Aanrader zijn de excursies naar Gibraltar en Andalusië. Malaga is ook een erg leuke en mooie stad om te bezoeken.

Familie med ældre børn, Aug. 2015
"Worse nightmare"oversæt
Filip De Wispelaere
1,0
2,0

22-08-15 Dit is het slechtste 4* hotel wat ik ooit heb mee gemaakt, maxi maar 2* waard. Kamers ok, ruim, badkamer slechte toegaan de deur gaat niet volledig open, de schuifraam van terras rammelt en je het de indruk dat deze opschuift laser wat wind is.Het meeste personeel, en zeker een medewerkster achter de balie is zeer onbeleefd.Het plons zwembadje zonder ligstoelen, want deze staan op het dak, bij een jacuzzi waar je dient te reserveren. Het eten, is ééntonig en smakeloos, alle dagen het zelfde spiegeleieren soort spek, keihard brood, kortom triestig, en als je dit gaat melden aan de receptie dan zeggen ze gaat in de winkel eten kopen en eet dat dan op.Wat rust betreft toeteren de auto's, Spanjaarden die geen respect tonen aan de aanwezige toeristen in het hotel die rust wensen en dan van armoe ergens anders gaan zitten, om toch nog wat rust te hebben, reactie van de receptie huur een auto en bol het af als je rust wenst. Plus is de prijs v/de drank, je koopt voor 20€ bonnetjes.

Med partner, Juli 2015
"Heel fijn hotel"oversæt
Yuri
6,0

26-07-15 De locatie van het hotel was ideaal. Via de achterkant van het hotel was je in 1 minuut op de boulevard en het strand. Te voet was het centrum van Torremolinos en het nabij gelegen Benaldmadena uitstekend te bereiken.
Het eten was er goed. Er was elke dag veel keuze en er was elke dag iets anders. Lekker!
De service in het hotel was heel goed. Elke dag werden de kamers schoongemaakt en als er iets kapot was werd het direct gerepareerd.
Als ik een klein puntje van kritiek moet noemen is het dat er veel ouder personeel werkt dat niet heel erg goed Engels spreekt. Maar dit werd prima opgevangen door de jongere generatie.

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Roc Lago Rojo**** hos...

Med partner, Juli 2015
"Top vakantie!"oversæt
Anne
4,0
5,0

17-07-15 Het hotel is ideaal gelegen aan de gezellige boulevard met allerlei restaurantjes en winkeltjes. Je loopt de tuin uit en je staat er midden in!
Het personeel is vriendelijk en staat voor u klaar. Zo gingen wij bijvoorbeeld een excursie doen waarvoor wij vroeg in de ochtend moesten vertrekken. De receptie noteert je kamernummer en je kunt eerder terecht voor het ontbijt, wat een service! Dit was hetzelfde op de dag dat wij weer vertrokken. Super fijn!
Van het zwembad hebben wij amper gebruik gemaakt, deze is aan de kleine kant maar fijn om jezelf even af te spoelen na een bezoekje aan het strand. Het dakterras daarentegen is heel fijn om te relaxen; een prachtig uitzicht, jacuzzi en een fijn windje.
De kamers waren prima! Alles was netjes en schoon en iedere dag wordt er schoongemaakt en worden de handdoeken vervangen. De bedden zijn goed. Niks mis mee!
Het eten was goed. Niet super, maar gewoon prima.
Dit hotel is zeker een aanrader voor een vakantie in Torremolinos!

Med partner, 2015
"Nooit meer."oversæt
Mieke Pieters
2,0

07-07-15 Kei harde bedden. Geen wiffi op de kamer.

Med partner, Juni 2015
"Geweldig"oversæt
Fred en Brenda
6,0

25-07-15 Hotel Roc Lago Rojo in La Carihuela is geweldig. De ligging is super 25 m van de winkelstraat en 50 m van het strand. Aardig personeel, goed eten, grote en schone kamers, lekkere bedden en Nederlands sprekende receptie.

Med partner, Maj 2015
"Super personeel, ligging en eten"oversæt
R v Roosmalen
9,0

04-06-15 Hotel met een super ligging, attent, vriendelijk en hardwerkend personeel dat meerdere talen spreekt en je goed helpt. Eten is zeer divers en er zit altijd lekker en vers eten voor je bij met meer dan voldoende keuze en voor ieder wat wils. Heb zelf vele allergieën en heb hier nog ieder dag heerlijk kunnen ontbijten en dineren. Grote kamer op de 5e verdieping met zeezicht en mooi zonnedek voor de niet strandliefhebbers. Ons (mijn moeder en ik) zien ze hier zeker nog een keer terug en ik zou zeggen ga zo door!

Med partner, Maj 2015
"Prima hotel op een mooie plek !"oversæt
I
5,0

14-06-15 Mooi hotel, direct in bij winkels en boulevard en strand. Eten heerlijk met veel keuze. Prachtige grote kamers. bedden wel beetje hard. Ook met regelmaat nederlandstalig personeel aanwezig.

"Prima hotel"oversæt
F.J.W. Schelleman
6,0

05-06-15 Enorm vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor de liefhebber RTL 4 op de hotelkamer.

Med partner, Apr. 2015
"Super Hotel"oversæt
Jos Osenga
6,0

01-06-15 Super ligging, zijn twee weken in het hotel geweest, Eten is top, en iedere dag andere gerechten, die gevarieerd zijn, dus voor iedereen zit er wel heerlijke dingen bij. Personeel is vriendelijk en veel praten zelfs een beetje Nederlands… ! Zelfs achter de receptie doet Susan, (Ned), alles voor je om je vakantiegevoel te optimaliseren).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste