Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 66
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Roc Lago Rojo****
328 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Roc Lago Rojo****
C/ Miami 5, E-29620, Torremolinos

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Roc Lago Rojo****? Så læs bedømmelserne af Hotel Roc Lago Rojo**** i Torremolinos her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Roc Lago Rojo scorer et 7,9 fra 10, på grundlag af 328 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Roc Lago Rojo****? Læs bedømmelserne af Hotel Roc Lago Rojo**** i Torremolinos, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 144 feriefotos i Hotel Roc Lago Rojo**** på Zoover. Du kan se 3 Videoer af Hotel Roc Lago Rojo****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Roc Lago Rojo**** Torremolinos. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

328 bedømmelser for Roc Lago Rojo****

328 Bedømmelser
8,9
8,4
7,5
5,3
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, Sep. 2014
"Geweldig hotel ..."oversæt
Peeters-Vervecken
7,0

23-09-14 Hotel ROC Lago Rojo is qua prijs/kwaliteit een super hotel. Wanneer je via de achteruitgang vertrekt, kom je recht in de winkelstraatjes van het gezellige La Carihuela. Een week gebleven en geen seconde verveeld. Bedden waren tamelijk hard maar comfortabel. Eten was ongelooflijk en ondanks het feit dat het eten in buffetform was, hebben we telkens heel veel variatie gehad. Personeel was ook super vriendelijk.

Med partner, Sep. 2014
"Prima hotel, goede prijs kwaliteit verhouding."oversæt
W. Mosterdijk
6,0

08-09-14 We zaten op de 5e etage, suite met zeezicht. Echt super!!! Goede airco,schone kamers,schone handdoeken, het was er voor de tijd van het jaar extreem warm, 33/36 graden,maar de airco kan heel de dag aan blijven!! Ontzettend vriendelijk personeel, doen alles om het naar je zin te maken. Auto gehuurd bij supermarkt achter het hotel. Prima geregeld echt aanrader. En ga zeker naar la Tohona, goede koffie, lekkere broodjes en nog veel meer lekkers. Zit in het straatje tussen de boulevard en het hotel.

Familie med ældre børn, Aug. 2014
"Ligging maakt veel goed"oversæt
I Reverdink
4,0
2,0

24-08-14 Onze junior suite was een kamer met 2 aparte bedden en een slaapbank. Verder een tafel 2 stoelen een tv en een klein koelkastje. Het balkon is te klein voor 3 personen en het uitzicht was niet mooi drukke weg hotel. De badkamer is prima en elke dag veel schone handdoeken. De bedden zijn keihard net als de kussens. Het eten is ontzettend slecht. het ontbijt is iedere dag het zelfde met droog brood smerige koffie en bovenal ranzig is het zorgen naar schone borden. Het avondeten is om de dag een thema. bij ons was dat een keer Mexicaans en een keer Spaans. Veel van het eten is koud en het ijs staat juist te smelte. Bah. De receptie kent 2 Nederlands sprekende dames en staan je goed te woord. Wifi is alleen op de begane grond gratis. Op je kamer 7 euro per dag. De ligging is fantastisch via de achterdeur ben je meteen lees op de boulevard en het heerlijke strand. Zwembad is klein saai en niet in de zon. Dakterras ziet er mooi uit.

Med partner, Aug. 2014
"Prijs-kwaliteit in orde"oversæt
geleyn kurt
2,0

25-08-14 Juist van terug gekomen,enorm vriendelijk personeel iets wat je in Spanje soms mist.Ideaal gelegen, het dakterras met bijhorende jacuzzi geeft het hotel z'n vierde ster,zonder een 3 sterren hotel.Op de kamer waren de bedden te hard,sliepen moeilijk in,het eten was zeer goed,altijd keuze tussen vis,vlees,pasta,...

Familie med ældre børn, Aug. 2014
"Geweldig hotel!!"oversæt
lis wijtmans
6,0

18-08-14 Wij zijn hier van 7 tm 14 augustus geweest. Het hotel personeel, de ligging, de kamers super gewoon. Het eten vonden wij iets minder maar buiten het hotel och je kan er voor een paar centen buiten de deur eten! Bv bij playa miquel ( heerlijke pinchos). Ik ga de volgende keer zeker naar dit hotel terug maar dan alleen logies ontbijt. Je moet niet verwachten dat er een groot zwembad is maar 25 meter lopen en je ligt direct aan de zee! Er gaan overigens geruchten dat het hotel een zwembad wil gaan maken boven op het dak maar dat zal nog even gaan duren. Mijn inziens is dit echt een hotel waar je je thuis zal voelen! Voor de heren is het trouwens wel een feit dat je tijdens het avondeten verplicht bent om een lange broek te dragen. Geen driekwart dus want je komt echt het restaurant niet in. Hou hier dus rekening mee! Waar je ook even rekening mee moet houden is dat het tussen 17.00 en 18.00 uur happy hour is.. Bestel je een sangria bv dan krijg je er twee voor de prijs van 1..

Fam. med små børn, Juli 2014
"Hotel met een ideale ligging"oversæt
Joop Bonte
6,0

23-07-14 Wij, Joop en Henny Bonte waren met onze zoon, schoondochter en 2 kleinkinderen (jongens van 4,5 jaar oud) van 11 t/m 21 juli 2014 in dit hotel. Het hotel heeft een ideale ligging. Via de achteruitgang van het hotel loop je zo het centrum van de gezellige oude visserswijk in. Enkele meters verder liggen de mooie boulevard en het strand. Wij hadden junior suites geboekt. Die waren ruim en hadden goede bedden. In de kamer is een kluis, die je kunt huren. In de kamer staat een grote ktv met o.a de zenders RTL 4 en BVN. Dagelijks worden de kamers schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Het hotel heeft een klein zwembad. Ligstoelen bij het zwembad ontbreken. Het hotel heeft een badhanddoeken service. Per handdoek betaal je 10 euro borg. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het hotel is prima, een goed aanbod en veel variatie. Wij aten meestal om 20.00 uur. Op dat tijdstip was het nog rustig in het restaurant. Het verblijf in het hotel is ons goed bevallen.

"Hele goede ligging"oversæt
jerphanion
7,0

12-07-14 lago rojo is een prima hotel , de volgende keer gaan we weer naar dit hotel omdat de ligging erg goed is en vriendelijk personeel , en de kamers worden goed schoongemaakt

Med partner, Juni 2014
"Geweldig ligging,vlakbij strand en boulevard"oversæt
Thera van Willigen
8,0

24-06-14 Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De ligging is perfect, nog geen 2 min lopen en je zit op de boulevard en strand. Buiten het hotel kun je overal heerlijk eten. De kamers zijn qua prijs/kwaliteit verhouding wel erg duur. Voor kinderen is het hotel iets minder het is een klein zwembad en er zijn geen ligstoelen. Bovenop het dakterras kun je heerlijk zonnen in het voor en na seizoen, denk dat je in het hoogseizoen echt geen ligbed kan krijgen, het is een klein dakterras.

Fam. med små børn, Juni 2014
"Eenvoudig maar super!"oversæt
Johan Berkhout
6,0

10-07-14 Lago Rojo is een eenvoudig hotel met een klein zwembad maar gezellige sfeer en goede service. en ruime kamers (junior suites) Het zwembad is aan een binnenplaats gelegen en is daardoor ideaal als je kinderen hebt, want deze kunnen niet weg lopen en vanaf 15:00 is er altijd wel ergens schaduw voor als jezelf of de kinderen even zon genoeg hebben gehad
Het uitzicht van de kamer was op de straatzijde, maar daar waren we niet voor op vakantie.
De ligging van het Hotel is perfect! 30 meter van de boulevard/strand en 10 meter van een drukke winkelstraat .
Het personeel is altijd even vriendelijk en gek op kinderen. bij de receptie spreken ze vrijwel allemaal nederlands.
Het restaurant is netjes en er is ruime keuze aan gerechten, er is altijd wel iets wat je lust en de variatie is prima. Verwacht alleen geen culinaire hoogstandjes.
Er is animatie voor de kinderen, maar pas later op de dag. In de avond is er vaak live muziek of shows voor volwassenen
Prijs kwaliteit is prima

"Prima hotel"oversæt
Ron en Jolanda Heeg
7,0

04-07-14 Prima hotel, vriendelijk en service gericht. Goed eten. Hotel heeft hier en daar wel een opknapbeurtje nodig. Op nog geen 100mtr van boulevard en strand.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvilket land foretrækker du at køre i?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information