Bedømmelser Hotel Riu Belplaya****

Riu Belplaya****
320 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Riu Belplaya****
Paseo Maritimo 165, E-29620, Torremolinos

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Riu Belplaya****? Så læs bedømmelserne af Hotel Riu Belplaya**** i Torremolinos her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Riu Belplaya scorer et 8,3 fra 10, på grundlag af 320 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Riu Belplaya****? Læs bedømmelserne af Hotel Riu Belplaya**** i Torremolinos, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 176 feriefotos i Hotel Riu Belplaya**** på Zoover. Du kan se 2 Videoer af Hotel Riu Belplaya****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Riu Belplaya**** Torremolinos. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8,5
8,2
7,4
7,5
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, Aug. 2014
"Riu Belplaya zeer zeker voor herhaling vatbaar!"oversæt
Angela
8,0

21-08-14 Wij zijn 15 dagen in Riu Belplaya geweest, We werden meteen goed onthaald met een welkomstdrankje. Eenmaal in de kamer aangekomen kwamen we erachter dat deze heel ruim zijn! Prachtig uitzicht op het zwembad, de zee en de bergen. Lekker aan de boulevaard. Eten is ook zeer goed, Had liever wel iets meer variatie gewild als vleeseter... Maar wij gaan hier zeker nog een keer terug!

Med partner, Juli 2014
"Genoten, prima locatie"oversæt
Lucie
7,0

05-09-14 Voor een week naar Riu Bel playa geweest. Het hotel ligt pal aan de boulevard waar het 's,avonds gezellig druk en levendig is. Heerlijk wandelen over de boulevard naar het centrum van Torremolinos. Wel een stevige wandeling maar naar een hele dag niets doen, lekker.

Familie med ældre børn, Juli 2014
"Geweldig hotel"oversæt
t.h.bakker

10-07-14 net terug
een heerlijke vakantie gehad
alles was perfect
het eten was er in overvloed
zeer vriendelijk personeel
animatie was perfect
het enige minpuntje vond ik dat er geen verlichting was op het balkon
zodat je 's avonds even de krant buiten kon lezen
we gaan zeker nog een keer heen

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Riu Belplaya**** hos:

Med partner, Juni 2014
"Superhotel"oversæt
blommaert
8,0

30-06-14 ben net terug van hotel riu belplaya was weer super vriendelijke bediening kon niks mis vraagen lekker eten voor iedereen wat wils en goede coktails alles was supper aleen de kamers zijn aan vernieuwing toe zeker een hotel om terug te komen RIU BELPLAYA PROFICIAT!

Med partner, Juni 2014
"Hotel uit 1980"oversæt
thijssrn
3,0
5,0
3,0
2,0
1,0

09-06-14 Dit hotel is. een hotel uit de jaren 80 waar je kon aankomen met veel kamers en veel te weinig ruimte bij zwembad of terras, je ligt echt komt aan komt zo vol. Bij het zwembad, je naar het strand maar dam betaal je 3 euro en je hebt geen gratis drank bij all onclysive, dit hotel kan niet tippen aan de Turkse hotels uit dezelde prijsklasse, Ik raad iedereen af om hier naar toe te gaan

"Geen RIU 4 sterren hotel"oversæt
jang
8,0

19-06-14 Fijne vakantie gehad maar het hotel is niet meer van deze tijd.
Personeel vriendelijk . Service ok.
Ligging is rustig. Bewuste keus dus. Treinstation dichtbij en bushalte ook. Het eten is niets mis mee maar geen 4 sterren. Eerste hotel ooit waar de huiswijn zeer matig was. Verder alle drankjes prima en de bediening is aardig en niet zuinig. De laatste 3 dagen van ons verblijf lekte het een klein beetje op 2 plaatsen in de eetzaal uit het plafond en dit was nog niet opgelost toen wij weggingen. Lekkage kwam niet van de regen! Animatie en vertier ’s-avonds ver onder de maat. Te weinig zitruimte, zowel binnen als buiten. En buiten altijd tussen de rokers moeten zitten. We hadden een mooie ruime (superior) kamer. De airco kon het niet koel krijgen dus laat staan in de zomer en de douche was helaas elke dag een wisseldouche (koud/warm). Weinig snacks gezien, wel Spanjaarden gelukkig, want je bent tenslotte in Spanje. Dus een fijne vakantie, maar volgende keer een ander hotel

Alenerejsende, Maj 2014
"Bijna perfect zit"oversæt
van Damme Marc
9,0

01-06-14 De ligging en de kamers die verouderd zijn is het enige van kritiek die kan geven aan dit hotel,voor de rest zeer vriendelijk,zeer proper en het eten voor elk wat wils en de all inclusief zoals het moet zijn.
Wie daar niet tevreden is is thuis ook niet veel gewend

"Matig vier sterren hotel"oversæt
Maureen
1,0
6,0

22-05-14 We hebben meerdere RIU hotels bezocht de afgelopen jaren waar we zeer tevreden over waren maar dit hotel viel ons toch echt tegen. Het hotel is gericht op ouderen, zelfs in mei. Voor kleine kinderen of jeugd is hier niks te beleven. Entertainment is een aanfluiting, er wordt vooral 70-er jaren muziek gedraaid door een dj 's-avonds. Overdag kun je jeu de boules spelen. Rokers terras waar het 's avonds koud is en tocht, geen muziek. Binnenzwembad niet open. Het eten is goed maar geen vier sterren waardig. Hotel ligt in een rustige omgeving, het is ver lopen naar het centrum van Torremolinos. De service is prima en het personeel is erg aardig.

"Fijne vakantie"oversæt
van doorn
4,0

20-05-14 Goed hotel, wel wat verouderd (met name de zaal voor avond-animatie en rokers-doorgang). Soms wel erg tochtig overal; eten heel goed, wijn zeer matig. Service uitstekend - al met al hebben we een heerlijke week doorgebracht in Belplaya

Maj 2014
"Geweldig hotel"oversæt
Tamara
9,0

26-05-14 Een weekje hier geweest met mijn ouders en het was in een woord geweldig!
We werden ontvangen met een drankje en voelde ons gelijk erg welkom. Het eten is echt ongelooflijk goed, alle keus iedere avond, vis, vlees, aardappelen, rijst, paella. Het was ook altijd goed warm en ik heb normaal gesproken altijd darmproblemen maar hier helemaal geen last van gehad! Service was erg goed, al het personeel werkt hard om je een onvergetelijke vakantie te bieden. Strand is letterlijk aan de overkant. Alleen een niet al te drukke weg oversteken. Strandbedjes zijn voor 3 euro te huur en liggen heerlijk. De all in formule is heerlijk. Je kan van alles zelf pakken, wijn, bier, frisdrank, koffie, thee. De andere dranken zijn af te halen aan de poolbar en de recreatiebar, waar ze ook erg vriendelijk zijn en absoluut niet gierig met de drank :) Animatie 'savonds vond ik niet zo boeiend, maar Joshua deed erg zijn best om iedereen te vermaken. Torremolinos en Carihuela zijn makkelijk te bereiken, Top hotel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Polls

Hvad er det vigtigste, når du vælger en byferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information