Bedømmelser Hotel Riu Belplaya****

Riu Belplaya****
327 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Riu Belplaya****
Paseo Maritimo 165, E-29620, Torremolinos

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Riu Belplaya****? Så læs bedømmelserne af Hotel Riu Belplaya**** i Torremolinos her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Riu Belplaya scorer et 8,3 fra 10, på grundlag af 327 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Riu Belplaya****? Læs bedømmelserne af Hotel Riu Belplaya**** i Torremolinos, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 286 feriefotos i Hotel Riu Belplaya**** på Zoover. Du kan se 2 Videoer af Hotel Riu Belplaya****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Riu Belplaya**** Torremolinos. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8,4
8,1
7,2
6,9
Vis karakter og bedømmelser fra:
Alenerejsende, Okt. 2014
"Nooit meer!"oversæt
DOGGEN
1,0
1,0
2,0

19-10-14 Hotel riu belplaya is zeer oud, de kamer ook een matras met veringen in!! vast tapijt, oude badkamer zonder douche met mengkranen, plastieke stoele opt balkon, het eten is te doen, weinig variatie, warm eten is altijd koud, en rond het hotel is niks te beleven, voor mij het slechste hotel ooit !

"Verouderd hotel"oversæt
Tompoesje
6,0
4,0

17-10-14 Alles is verouderd, behalve de bedden op de kamer, die zijn heel goed.
Meubilair rondom zwembad, bar en in de lobby, in armzalige conditie. Eten is goed, maar eenvoudig voor een 4 sterren hotel. Dranken zijn uitstekend, ruime keus op de all in kaart. Personeel zeer vriendelijk. Schoonmaak uitstekend. WiFi is betalen en alleen in lobby: niet meer van deze tijd.
Animatie is beperkt er is 1 persoon in dienst.
Kamers zijn zeer ruim. Badkamer is oud, wel goed warm water. Airco werkt onvoldoende. Veel last gehad van rokers, circa 80 procent van de gasten rookt! In hotel overal trapjes. Lastig als je slecht loopt. Er is wel liftje naar het wat lager gelegen zwembad. Hotel ligt flink stuk van het centrum, lopend moet je ook veel trappen nemen. In de avond niks te beleven rondom het hotel. De bus is 50 meter lopen en stopt niet precies in het centrum. Tijdens ons verblijf heel veel vliegen, dat was echt een plaag.

"Heerlijke vakantie !"oversæt
Beppy
7,0

13-10-14 13 dagen tot volle tevredenheid in Riu Belplaya geweest. Het hotel is wel wat verouderd maar alles is netjes en schoon. Het eten is super en alles wordt tot de laatste minuut toe aangevuld. Personeel heel vriendelijk en elke avond een show en lekker dansmuziek. De weg ovesteken en je bent aan het strand waar je voor 3 euro een heerlijk bedje kunt huren. Over het algemeen waren er in deze tijd veel 50 plussers. Voor kinderen is er niet veel te doen.

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Riu Belplaya**** hos:

Venner, Sep. 2014
"Leuke vakantie"oversæt
marc

29-09-14 Hotel is wel aan vernieuwing toe,
maar de goede service en het lekkere eten maken dat goed. De accommodatie is goed gelegen.

Med partner, Sep. 2014
"Toe aan een kleine verbouwing"oversæt
John en Carla
8,0

24-09-14 Wij zijn bij vele Riu hotels geweest maar Riu Belplaya is een wat verouderd hotel van de Riu keten dat aan een verbouwing toe is. Wij hebben het toch enorm naar ons zin gehad door de inzet van het personeel, zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Joshua van de animatie is 6 dagen in de weer voor iedereen die het maar wil. Ligging is ook geschikt voor vele uitstapjes en wandeling over de boulevard. Strand is op steenworp afstand, en het echte centrum is ongeveer 30 min. lopen. Het eten mag wel iets gevarieerder zijn zoals in andere Riu hotels. Kortom rustig gelegen hotel, vriendelijk personeel, leuke animatie, vele mogelijkheden voor uitstapjes maar wel aan een kleine verbouwing toe wil het zich meten met andere Riu hotels.

Alenerejsende, Sep. 2014
"4**** ? Mijn quotering 2.5**"oversæt
Denkie
6,0
8,0

14-10-14 Belplaya. 4 sterren ??? Maar toch niet slecht. Zou dit hotel wel verder aanraden. Formule: All-In was zeer goed. Alle dranken op verschillende plaatsen t verkrijgen. Heel de dag door. Voldoende ligstoelen aan zwembad. Goede animatie Eten : -Middag- en avondeten kan je nemen in het hoofdrestaurant of aan de poolbar. -Ontbijt : goed en veel keuze. -Middag en avondeten: - Koud buffet : salades en voldoende keuze. - Warm eten : weinig keuze. Kamers: zeer ruim. Versleten matrassen.TV toestel; klein Oud bakske. Geen verluchting in de badkamer. Na de douche (in ligbad) stond alles aangeslagen van het vocht. Geen afzuiging. Airco geeft Geen afkoeling, enkel luchttocht. Nu was het wel zeer warm in de periode dat we daar waren Tussen 32 en 35 gr. Uitzicht vanuit de kamers : schitterend en zeer mooi. Alles wel goed onderhouden. Het personeel doet zijn/haar beste om service te verlenen. Borg te betalen voor safe en zwembadhanddoeken. De Borg krijg je terug bij verlaten van hotel

Med partner, Aug. 2014
"Riu Belplaya zeer zeker voor herhaling vatbaar!"oversæt
Angela
8,0

21-08-14 Wij zijn 15 dagen in Riu Belplaya geweest, We werden meteen goed onthaald met een welkomstdrankje. Eenmaal in de kamer aangekomen kwamen we erachter dat deze heel ruim zijn! Prachtig uitzicht op het zwembad, de zee en de bergen. Lekker aan de boulevaard. Eten is ook zeer goed, Had liever wel iets meer variatie gewild als vleeseter... Maar wij gaan hier zeker nog een keer terug!

Familie med ældre børn, Juli 2014
"Bejaardenhotel"oversæt
Sonja Spies
2,0

21-10-14 Als je RIU gewend bent zoals wij ga je bij dit hotel 30 jaar terug in de tijd. De bedden zijn inderdaad goed, het eten is ook prima, voor de rest kan ik er weinig leuks over zeggen. Gasten zijn of met heel jonge kinderen of bejaard, voor 10.30 uur is het niet mogelijk om ergens anders als bij het ontbijt koffie te krijgen! Het hotel ligt helemaal aan het eind van de boulevard dus als je ergens naar toe wil loop je constant hetzelfde stukje. Wifi alleen in de hal en tegen betaling vind ik ook erg ongastvrij. Nee, wij komen hier niet meer, kost een hoop geld voor echt niet veel bijzonders....

Med partner, Juli 2014
"Genoten, prima locatie"oversæt
Lucie
7,0

05-09-14 Voor een week naar Riu Bel playa geweest. Het hotel ligt pal aan de boulevard waar het 's,avonds gezellig druk en levendig is. Heerlijk wandelen over de boulevard naar het centrum van Torremolinos. Wel een stevige wandeling maar naar een hele dag niets doen, lekker.

Familie med ældre børn, Juli 2014
"Geweldig hotel"oversæt
t.h.bakker

10-07-14 net terug
een heerlijke vakantie gehad
alles was perfect
het eten was er in overvloed
zeer vriendelijk personeel
animatie was perfect
het enige minpuntje vond ik dat er geen verlichting was op het balkon
zodat je 's avonds even de krant buiten kon lezen
we gaan zeker nog een keer heen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvilket land foretrækker du at køre i?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information