Bedømmelser Hotel Riu Belplaya****

Riu Belplaya****
322 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Riu Belplaya****
Paseo Maritimo 165, E-29620, Torremolinos

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Riu Belplaya****? Så læs bedømmelserne af Hotel Riu Belplaya**** i Torremolinos her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Riu Belplaya scorer et 8,3 fra 10, på grundlag af 322 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Riu Belplaya****? Læs bedømmelserne af Hotel Riu Belplaya**** i Torremolinos, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 176 feriefotos i Hotel Riu Belplaya**** på Zoover. Du kan se 2 Videoer af Hotel Riu Belplaya****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Riu Belplaya**** Torremolinos. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8,5
8,2
7,4
7,5
Vis karakter og bedømmelser fra:
Venner, Sep. 2014
"Leuke vakantie"oversæt
marc

29-09-14 Hotel is wel aan vernieuwing toe,
maar de goede service en het lekkere eten maken dat goed. De accommodatie is goed gelegen.

Med partner, Sep. 2014
"Toe aan een kleine verbouwing"oversæt
John en Carla
8,0

24-09-14 Wij zijn bij vele Riu hotels geweest maar Riu Belplaya is een wat verouderd hotel van de Riu keten dat aan een verbouwing toe is. Wij hebben het toch enorm naar ons zin gehad door de inzet van het personeel, zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Joshua van de animatie is 6 dagen in de weer voor iedereen die het maar wil. Ligging is ook geschikt voor vele uitstapjes en wandeling over de boulevard. Strand is op steenworp afstand, en het echte centrum is ongeveer 30 min. lopen. Het eten mag wel iets gevarieerder zijn zoals in andere Riu hotels. Kortom rustig gelegen hotel, vriendelijk personeel, leuke animatie, vele mogelijkheden voor uitstapjes maar wel aan een kleine verbouwing toe wil het zich meten met andere Riu hotels.

Med partner, Aug. 2014
"Riu Belplaya zeer zeker voor herhaling vatbaar!"oversæt
Angela
8,0

21-08-14 Wij zijn 15 dagen in Riu Belplaya geweest, We werden meteen goed onthaald met een welkomstdrankje. Eenmaal in de kamer aangekomen kwamen we erachter dat deze heel ruim zijn! Prachtig uitzicht op het zwembad, de zee en de bergen. Lekker aan de boulevaard. Eten is ook zeer goed, Had liever wel iets meer variatie gewild als vleeseter... Maar wij gaan hier zeker nog een keer terug!

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Riu Belplaya**** hos:

Med partner, Juli 2014
"Genoten, prima locatie"oversæt
Lucie
7,0

05-09-14 Voor een week naar Riu Bel playa geweest. Het hotel ligt pal aan de boulevard waar het 's,avonds gezellig druk en levendig is. Heerlijk wandelen over de boulevard naar het centrum van Torremolinos. Wel een stevige wandeling maar naar een hele dag niets doen, lekker.

Familie med ældre børn, Juli 2014
"Geweldig hotel"oversæt
t.h.bakker

10-07-14 net terug
een heerlijke vakantie gehad
alles was perfect
het eten was er in overvloed
zeer vriendelijk personeel
animatie was perfect
het enige minpuntje vond ik dat er geen verlichting was op het balkon
zodat je 's avonds even de krant buiten kon lezen
we gaan zeker nog een keer heen

Med partner, Juni 2014
"Superhotel"oversæt
blommaert
8,0

30-06-14 ben net terug van hotel riu belplaya was weer super vriendelijke bediening kon niks mis vraagen lekker eten voor iedereen wat wils en goede coktails alles was supper aleen de kamers zijn aan vernieuwing toe zeker een hotel om terug te komen RIU BELPLAYA PROFICIAT!

Med partner, Juni 2014
"Hotel uit 1980"oversæt
thijssrn
3,0
5,0
3,0
2,0
1,0

09-06-14 Dit hotel is. een hotel uit de jaren 80 waar je kon aankomen met veel kamers en veel te weinig ruimte bij zwembad of terras, je ligt echt komt aan komt zo vol. Bij het zwembad, je naar het strand maar dam betaal je 3 euro en je hebt geen gratis drank bij all onclysive, dit hotel kan niet tippen aan de Turkse hotels uit dezelde prijsklasse, Ik raad iedereen af om hier naar toe te gaan

Med partner, Maj 2014
"Geen RIU 4 sterren hotel"oversæt
jang
8,0

19-06-14 Fijne vakantie gehad maar het hotel is niet meer van deze tijd.
Personeel vriendelijk . Service ok.
Ligging is rustig. Bewuste keus dus. Treinstation dichtbij en bushalte ook. Het eten is niets mis mee maar geen 4 sterren. Eerste hotel ooit waar de huiswijn zeer matig was. Verder alle drankjes prima en de bediening is aardig en niet zuinig. De laatste 3 dagen van ons verblijf lekte het een klein beetje op 2 plaatsen in de eetzaal uit het plafond en dit was nog niet opgelost toen wij weggingen. Lekkage kwam niet van de regen! Animatie en vertier ’s-avonds ver onder de maat. Te weinig zitruimte, zowel binnen als buiten. En buiten altijd tussen de rokers moeten zitten. We hadden een mooie ruime (superior) kamer. De airco kon het niet koel krijgen dus laat staan in de zomer en de douche was helaas elke dag een wisseldouche (koud/warm). Weinig snacks gezien, wel Spanjaarden gelukkig, want je bent tenslotte in Spanje. Dus een fijne vakantie, maar volgende keer een ander hotel

Alenerejsende, Maj 2014
"Bijna perfect zit"oversæt
van Damme Marc
9,0

01-06-14 De ligging en de kamers die verouderd zijn is het enige van kritiek die kan geven aan dit hotel,voor de rest zeer vriendelijk,zeer proper en het eten voor elk wat wils en de all inclusief zoals het moet zijn.
Wie daar niet tevreden is is thuis ook niet veel gewend

Med partner, Maj 2014
"Matig vier sterren hotel"oversæt
Maureen
1,0
6,0

22-05-14 We hebben meerdere RIU hotels bezocht de afgelopen jaren waar we zeer tevreden over waren maar dit hotel viel ons toch echt tegen. Het hotel is gericht op ouderen, zelfs in mei. Voor kleine kinderen of jeugd is hier niks te beleven. Entertainment is een aanfluiting, er wordt vooral 70-er jaren muziek gedraaid door een dj 's-avonds. Overdag kun je jeu de boules spelen. Rokers terras waar het 's avonds koud is en tocht, geen muziek. Binnenzwembad niet open. Het eten is goed maar geen vier sterren waardig. Hotel ligt in een rustige omgeving, het is ver lopen naar het centrum van Torremolinos. De service is prima en het personeel is erg aardig.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Polls

Hvad er det vigtigste, når du vælger en byferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information