Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 25
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Malaga
719 Bedømmelser
Bedømmelser Malaga

Er du nysgerrig efter at læse, hvad andre syntes om deres ferie i Malaga? På denne siden kan du se andre rejsendes bedømmelser af Malaga. Har du også selv holdt ferie i Malaga? Så må du også gerne tilføje din egen bedømmelse.
Malaga scorer et 8,2 fra 10, på grundlag af 719 bedømmelser
Vil du gerne vide, hvad folk syntes om deres ferie i Malaga? Tag et kig på andre rejsendes bedømmelser af Malaga. Har du selv været på ferie i Malaga? Tilføj din bedømmelse her. - - - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre endnu ingen bedømmelse af rejsemålet Malaga. Du må gerne selv give din egen bedømmelse af rejsemålet Malaga.

Har du besøgt dette rejsemål?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

719 bedømmelser for Malaga

719 Bedømmelser
7,9
8,1
7,8
8,3
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, 2015
"Bruisende stad"oversæt
Heer geukens
8,0

16-02-15 bruisende stad met mooie historische gebouwen, lekkere en goede restaurants

Med partner, Feb. 2015
"Gezellige, gemoedelijke stad"oversæt
Hannah Riphagen
4,0

03-03-15 leuk om een dag door te brengen. Er is cultuur, er zijn leuke winkels, zeer veel terrasjes en een mooi, klein strand. Goede parkeergelegenheden vlakbij het oude centrum.

Med partner, Dec. 2014
"Erg, erg leuke stad"oversæt
Victor
7,0

30-12-14 Buiten het seizoen (juli/augustus) is Malaga voor de Spanjaarden. Eind december loopt de stad vol met mensen die tapas komen eten en winkelen, erg gezellig.
Je vindt hier alles: goed weer, leuke restaurants, strand, mooie buurten en musea zoals het Picassomuseum, en alles dichtbij elkaar.

Med partner, Okt. 2014
"Heel mooie stad"oversæt
Henk en Alie Compag...
9,0

05-10-14 Een mooie stad en een aanrader om eens geweest te zijn.
Temperatuur is hier geweldig, overdag ongeveer 26-29 graden en avond/nacht ongeveer 22-24 graden.
Het voelt nooit te warm aan en lekker om op pad te gaan.

Er is voldoende in en buiten de stad te doen om je gedurende de vakantie in de stad zelf te vermaken.
Wij hadden een fietstour met gids bij Malaga Bikes geregeld en dat was een echte aanrader met een Nederlandse gids. Die heeft echt heel veel over de cultuur en achterronden verteld van o.a. de geboortestad en plek van Pablo Picasso.

Med partner, Sep. 2014
"Strand en centrum"oversæt
Marijke van Duuren
5,0
10,0

09-10-14 Het centrum lig zo 10 min met de taxi waar je zo ongeveer 6 a7 euro voor betaald.Het strand valt erg tegen is donker zand.

Venner, Sep. 2014
"Genoeg vertier voor een lang weekend."oversæt
Flinke
6,0

21-09-14 Met een vriend hebben wij Malaga als uitvalsbasis gekozen voor het bezoeken van Andalusië. Malaga is in vergelijking met de andere steden net wat minder netjes bijgehouden en groen dan andere steden in de regio. Maar nog steeds een mooie stad.

Zoals in heel Andalusië is het openbaar vervoer wel zeer dicht en nooit hoef je lang te wachten of ver te lopen.

Eten kun je de hele dag door doen, maar doordeweeks in september sluit alles na 12 uur 's avonds, geen kroeg schenkt dan nog door. De barstreet hebben wij niet kunnen ontdekken in het centro. Dus houd ons dat ten goede.

De lokale bevolking is vriendelijk en behulpzaam en zal je met handen en voeten proberen te helpen.

Malaga zelf heeft genoeg uitjes om je een weekendje zoet te houden, persoonlijk zou ik dan toch liever het 'dichtbij' gelegen Granada of Sevilla bezoeken, dat net wat meer opzienbarende uitjes heeft.

Med partner, Sep. 2014
"Stad vol leven"oversæt
Van Autreve Ann
9,0

24-09-14 Stad vol cultuur, shopping, Bodega's, ...

Venner, Sep. 2014
"Een plaats om te relaxen"oversæt
adriaensen
7,0

28-02-15 Het is een hele gezellige bestemming, het weer, de terrasjes, het eten, de sfeer algemeen. Cultureel is er minder te bezichtigen dan we eerst dachten maar alles is gemakkelijk te bereiken, de burcht, de kathedraal, het Picasso museum (ook als je geen liefhebber bent toch de moeite) Als je dan een paar uurtjes niet weet wat te doen is het muziek museum zeker aan te raden, zeker als je in gezeldschap bent het is een zeer rustig museum waar ze verbaasd waren dat we het bezochten, in bepaalde ruimtes kan je zelf verschillende instrumenten bespelen of toch proberen wat soms hilarisch is probeer maar eens een didgeridoo
Malaga is echt om te ontspannen

Alenerejsende, Juli 2014
"Mooie stad, waar iedereen buiten lijkt te leven"oversæt
Ton
8,0

26-07-14 Malaga is een mooie havenstad, waar je prima een paar dagen kunt verblijven. Mooi sfeervol centrum, veel cultuur, lekker eten en drinken liefst buiten.
Verder is de omgeving van de haven met strand absoluut de moeite om even te kijken of bij te komen.

Med partner, Maj 2014
"Gezellige stad"oversæt
avds
8,0

01-06-14 Overdag bezochten wij de bezienswaardigheden van de stad, daarna gingen we nog even naar het strand. Rond 18.00 uur gingen wij wijntje drinken en een tapas eten. Na 21.00 uur gingen we op zoek naar een gezellig restaurantje. Die zijn er in de vele steegjes en pleintjes in overvloed. Overal klinkt muziek.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste