Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 0
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Malaga
710 Bedømmelser
Bedømmelser Malaga

Er du nysgerrig efter at læse, hvad andre syntes om deres ferie i Malaga? På denne siden kan du se andre rejsendes bedømmelser af Malaga. Har du også selv holdt ferie i Malaga? Så må du også gerne tilføje din egen bedømmelse.
Malaga scorer et 8,1 fra 10, på grundlag af 710 bedømmelser
Vil du gerne vide, hvad folk syntes om deres ferie i Malaga? Tag et kig på andre rejsendes bedømmelser af Malaga. Har du selv været på ferie i Malaga? Tilføj din bedømmelse her. - - - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre endnu ingen bedømmelse af rejsemålet Malaga. Du må gerne selv give din egen bedømmelse af rejsemålet Malaga.

Har du besøgt dette rejsemål?

Bogstavstørrelse: A A A

8,3
8,3
7,8
8,6
Vis karakter og bedømmelser fra:
Venner, Sep. 2014
"Genoeg vertier voor een lang weekend."oversæt
Flinke
6,0
6,0

21-09-14 Met een vriend hebben wij Malaga als uitvalsbasis gekozen voor het bezoeken van Andalusië. Malaga is in vergelijking met de andere steden net wat minder netjes bijgehouden en groen dan andere steden in de regio. Maar nog steeds een mooie stad.

Zoals in heel Andalusië is het openbaar vervoer wel zeer dicht en nooit hoef je lang te wachten of ver te lopen.

Eten kun je de hele dag door doen, maar doordeweeks in september sluit alles na 12 uur 's avonds, geen kroeg schenkt dan nog door. De barstreet hebben wij niet kunnen ontdekken in het centro. Dus houd ons dat ten goede.

De lokale bevolking is vriendelijk en behulpzaam en zal je met handen en voeten proberen te helpen.

Malaga zelf heeft genoeg uitjes om je een weekendje zoet te houden, persoonlijk zou ik dan toch liever het 'dichtbij' gelegen Granada of Sevilla bezoeken, dat net wat meer opzienbarende uitjes heeft.

Alenerejsende, Juli 2014
"Mooie stad, waar iedereen buiten lijkt te leven"oversæt
Ton
8,0

26-07-14 Malaga is een mooie havenstad, waar je prima een paar dagen kunt verblijven. Mooi sfeervol centrum, veel cultuur, lekker eten en drinken liefst buiten.
Verder is de omgeving van de haven met strand absoluut de moeite om even te kijken of bij te komen.

"Gezellige stad"oversæt
avds
8,0

01-06-14 Overdag bezochten wij de bezienswaardigheden van de stad, daarna gingen we nog even naar het strand. Rond 18.00 uur gingen wij wijntje drinken en een tapas eten. Na 21.00 uur gingen we op zoek naar een gezellig restaurantje. Die zijn er in de vele steegjes en pleintjes in overvloed. Overal klinkt muziek.

"Prachtige stad"oversæt
Tommy
10,0

26-05-14 Malaga is een stad die je eens moet bezocht hebben, vrijwel steeds goed weer en een combinatie van oude gebouwen, cultuur, mooie rijlanen en een mooi verzorgd uitgestrekt strand. Alcazaban, de kathedraal, het Romeins theater, het Gibralfaro kasteel, de stierenarena en het geboortehuis van Picasso, de paseo del parque met het mooie groen.. Er is veel te zien. Na de clutuur opgesnoven te hebben kan je zo naar de haven en strand van Malagueta om te relaxen..

Med partner, Maj 2014
"Malaga is een levendige stad"oversæt
famrijntjes
9,0

22-06-14 Mooie stad, veel winkels, veel mogelijkheden om te eten. Een aanrader is om het Picasso museum te bezoeken en daar een rondleiding te nemen.

Venner, 2014
"Geweldige plek"oversæt
Ans Verhoeven
10,0

03-05-14 Heel leuke Carnavalssfeer. Prachtige musea en de binnenstad wordt helemaal gerestaureerd.

Fam. med små børn, Maj 2014
"Leuke stad, maar overgewaardeerd hotel"oversæt
Amsterdam
9,0

03-05-14 Met 2 kinderen 2 nachten in Malaga geweest, op doorreis naar Nerja. Het is een mooie en relaxte stad. Goed te doen met kids, die itt Nederland overal welkom zijn. s Avonds rond en bij de centrale winkelstraat is het druk, maar heel gezellig. Wij hadden het vast nog leuker gevonden als het hotel beter was geweest en onze transfer va vliegveld beter was gegaan. Ondanks duidelijke afspraak met taxibedrijf om naar centrum Malaga gebracht te worden, werden we naar hotel met dezelfde naam in Fuengirola gebracht!!! Midden in de nacht een taxi moeten regelen om naar Malaga gebracht te worden. Mocht je prive transfer geregeld hebben via Malaga Airport Taxi site, check voordat je instapt of chauffeur het goeie adres heeft.

Med partner, Apr. 2014
"Gezellige Spaanse stad met veel mogelijkheden"oversæt
Nicolette

27-04-14 Heerlijk en goedkoop eten
Veel mooie winkels
Strand om uit te puffen van shoppen en culturele uitstapjes
Prachtige oude gebouwen in stad
Burcht, kasteel, kathedraal en veel musea
Prima uitvalsbasis om evt Sevilla, Alhambra, Cordoba, Ronda te bezoeken

En vooral een Spaanse stad zonder al te veel nadruk op t toerisme

Med partner, Apr. 2014
"Mooie stad met vele musea"oversæt
jack
9,0

19-05-14 Op zaterdagavond leek het in de binnenstad wel of alles gratis was zoveel volk als er rond liep en zat te eten. We hadden moeite om ergens op een terrasje een hapje te scoren.

Op zondag is de toegang voor het turkse en spaanse fort gratis.

"Prima plek"oversæt
J.I.J.
7,0

30-04-14 Prima plek om te zijn. Malaga heeft veel cultuur te bieden. Diverse musea.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste