Bedømmelser Hotel RIU Chiclana****

RIU Chiclana****
256 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel RIU Chiclana****
Loma del Puerco s/n, E-11130, Chiclana/Novo Sancti Petri

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel RIU Chiclana****? Så læs bedømmelserne af Hotel RIU Chiclana**** i Chiclana/Novo Sancti Petri her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel RIU Chiclana scorer et 8,3 fra 10, på grundlag af 256 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel RIU Chiclana****? Læs bedømmelserne af Hotel RIU Chiclana**** i Chiclana/Novo Sancti Petri, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 180 feriefotos i Hotel RIU Chiclana**** på Zoover. Du kan se 1 video af Hotel RIU Chiclana****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af RIU Chiclana**** Chiclana/Novo Sancti Petri. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

256 bedømmelser for RIU Chiclana****

256 Bedømmelser
7,3
8,2
7,9
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, Juli 2015
"Overschat hotel, veel minder dan in de folders"oversæt
W. Ramnarainsingh
3,0
5,0

18-07-15 Wij zijn begin Juli naar dit hotel geweest. We schrokken enorm van de drukte. Er liggen langs de (kleine) zwembaden heel veel ligbedden, waarbij je precies naast iemand ligt, dus weinig privacy. In de zwembaden is het doorgaans heel druk. In de restaurants idem dito. Eten niet slecht, ook niet heel goed. Koelt snel af. Voor ontbijt een rij voordat je restaurant binnen mag. Kamers redelijk ok, mooie tv. Animatie is overigens wel super. Avond shows zijn prima. En de bars zijn ook super. Excursies zijn heel duur, afzetterij van de touroperator. Hotel ligt in een omgeving waar werkelijk niets te doen is. Aanrader is om een auto te huren en de wijdere omgeving verkennen. Personeel is ook niet echt vriendelijk en zijn heel traag in bediening bij restaurants. Wij zijn Riu fan, maar dit hotel is geen RIU waard. We zijn voordat we naar dit hotel gingen eerst in nabijgelegen Iberostar Andalucia Playa geweest. Het was een heel groot verschil. Iberostar was duidelijk veel beter.

Fam. med små børn, Juni 2015
"Geweldig mooi resort aan een prachtig strand"oversæt
Daisy
10,0

11-06-15 2 prachtig grote zwembaden omgeven door mooie tuinen. 2 kinderzwembaden waarvan 1 voor de kleintjes en de ander voor iets grotere kindjes. Het resort is zoals je van RIU gewend bent! Goed verzorgd en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. De schoonmaak is ook erg goed! Het eten is goed alleen weinig variatie. Maar keus genoeg dus kunt iedere dag iets anders pakken. Hotel ligt aan een prachtig strand welke je bereikt door een mooi pad door de duinen. Erg ligt een gezellig centrum, Novo Sancti Petri, op 5 minuten rijden met de auto. Mooie golfbanen in de omgeving. Sevilla ligt op anderhalf uur rijden maar bezoek ook eens Jerez, Tarifa of Cadiz. Liggen dichterbij. Er komen veel gezinnen voornamelijk Duitsers en Spanjaarden maar ook enkele Nederlanders en Fransen. Geen russen
Aanrader!

Med partner, 2014
"Schitterend. Mooi hotel en lekker eten."oversæt
Lieve Van Durme
10,0

22-10-14 Hier willen we zeker nog eens naartoe. Super mooi complex, ook goed voor kinderen (apart zwembad met boot in het water en glijbanen enz..). Mooie landschapszwembaden, lekker eten en super lekkere koffie en andere dranken. Ook personeel heel vriendelijk. Goede uitvalsbasis voor uitstappen.
Cádiz, Conil, Chiclana, Jerez (kon.paardenschow en sherry), Gibraltar en ook Sevilla is niet zo ver weg.
Kortom... een aanrader op alle vlakken. Ook prijs/kwaliteit voor een Riu hotel.

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel RIU Chiclana**** hos:

Med partner, Aug. 2014
"Nachtmerrie!"oversæt
Joep
2,0

07-03-15 Onvoorstelbaar zoveel positieve reacties. Zijn die mensen nog nooit eerder op vakantie geweest? Toen ik de reacties las besloot ik die ene Riu Hell te negeren. Vast iemand die een slechte vakantie gehad heeft en snel klaagt. Nou…..niet dus!! Deze persoon heeft 100% gelijk en wat hebben wij een spijt gehad van dit ontiegelijk slechte hotel. Ik kan eigenlijk niets goeds opnoemen. We hebben er zelfs een ander hotel naast geboekt!! om maar niet steeds op dit resort te hoeven verblijven. Ook elke avond uit eten geweest, terwijl we all inclusive hadden. Wat een smaakloze gaarkeuken. En ik was echt RIU fan. Ik heb ook een officiële klacht ingediend bij RIU. (en ik klaag echt nooit) Het enige wat ik kreeg was hun excuses en dat ze er alles aan zullen doen om het voor de anderen beter te maken. Schiet je lekker veel mee op. Advies: je hoeft niet veel verder te zoeken om beter af te zijn.

Fam. med små børn, Aug. 2014
"Riu hell"oversæt
Marc Browse
7,0

02-08-14 Voor wie alleen aan het zwembad wil verpozen en zich de gehele dag wil laten vollopen en volvreten met kwantiteit. Kamers zijn ingericht als een Marokkaanse thuisslachterij met plavuizen tot aan het plafond. In het sanitair ontbreken chiffons en tijdens het badderen ontstaat er een penetrante putlucht. De bedden zijn als beton en een gezins suite heeft meer weg van een verlaten trekkers hut. Geniet van dood bier uit plastic glazen en zwem tussen de slushpuppy resten in het zwembad. In het weekend kunnen buitenstaanders zich ook voor 50,- pp tussen de gasten vol laten lopen met lokaal gedistilleerd, wat over al op lijkt, maar niet is nassen. Ik snap werkelijkwaar niet welke referentiekader mensen hebben die deze tent met een voldoende bestempelen.

Juni 2014
"Heerlijke vakantie!"oversæt
Marianne en Theresi...
9,0

25-06-14 Wij, moeder en dochter, hebben twee weken doorgebracht in Riu Chiclana. Het resort ziet er mooi uit, laagbouw, mooie begroeiing, fijne terrassen en mooie zwembaden. Wij hadden een suite geboekt, en waren blij met de extra ruimte. Het animatieteam, bestaande uit verschillende nationaliteiten, was fantastisch. De schoonmaak was super en iedere dag, het eten erg goed met veel variatie. Het personeel was professioneel en vriendelijk. Het is een zeer kindvriendelijke accommodatie, en wat ons betreft betekende dat, dat er te veel kleine kinderen waren. Als je geïnteresseerd bent in b.v. een boulevard, winkeltjes, andere uitgaansgelegenheden, dan ben je hier niet op het goede adres, want er is nauwelijks iets in de omgeving te vinden. Het strand is mooi, helaas waren hier geen bedjes en/of parasols. Voor mensen die veel alcohol drinken en/of veel eten, is het een fantastische prijs/kwaliteitsverhouding. Ondanks de kleine bezwaren die we hebben, gaan we zeer beslist terug naar Riu Chiclana!

Med partner, Maj 2014
"9x en nog steeds prima!!!"oversæt
Marian

31-05-14 Kom elk jaar weer 'thuis'
Super ontvangst, zoals altijd....we hadden gelukkig wat beter weer als de gasten een week voor ons, terwijl de weken ervoor het erg warm was.
Helaas was er erg koude wind en de temp hing tussen de 18 en 21, maar daar kan het hotel niets aan doen.
Maar zoals altijd zeg ik...tot volgend jaar...we maken de 10 jaar netjes vol

Med partner, Maj 2014
"Heerlijke week gehad"oversæt
Henk en Greetje
10,0

24-05-14 Een hotel waar je je direct thuis voelt door het vriendelijke personeel.
Eten was iedere dag heerlijk en gevarieerd.
Zwembaden prachtig gelegen en altijd genoeg ligstoelen.
De animatie was zeer professioneel
Zeer kindvriendelijk, altijd in voor een praatje.
Voldoende mogelijkheden om te sporten in het tegenoverliggende sportcentrum.
En de shows. ' s avonds......in 1 woord:.... Klasse!!!!!!

Venner, Okt. 2013
"Mooi resort, wel mooi weer nodig!"oversæt
Sabrina
10,0

20-05-14 Mooi resort, kamers zijn prima (bedden steenhard!), ontbijt en diner is goed, service is ook prima. Zwembad ziet er goed uit en na een hele lange trap ben je bij het strand. Resort ligt wel behoorlijk afgelegen, is eigenlijk niks in de buurt. Je kan naar het stadje lopen, dit is best een eindje en de stad is hier smiddags dicht! Wij hadden slecht weer, waardoor er eigenlijk niks te doen was. Binnen zwembad is vééél te klein, aangezien iedereen hier met slecht weer naar toe gaat...

Fam. med små børn, Sep. 2013
"Geweldig hotel!"oversæt
Stolk

22-09-13 Kamer:
Wij hadden een 2 persoonskamer met een extra bed voor ons zoontje. Voor een vakantie is de kamer ruim genoeg, heel veel opbergruime, badkamer met bad en toilet en balkon met zitje.

Eten:
Het eten is uitstekend en er is veel variatie. Zowel bij ontbijt, lunch als diner. Wij hebben zowel in het hoofdrestaurant gegeten als in restaurant Andaluz (meer lokale gerechten)

Zwembaden:
Er zijn 4 zwembaden, 2 (hele) grote, kinderbad met piratenboot met glijbanen alswel een drakenglijbaan en een babybadje ook met een kleine glijbaan.
Ook zijn er ruim (lees honderden) bedjes en parasols aanwezig. Deze worden zeer regelmatig afgespoten en schoongemaakt.

Personeel:
Is zeer vriendelijk en dol op kinderen.

Nationaliteiten:
Er zitten voornamelijk spanjaarden, duiters en een handjevol Nederlanders.

Het hotel is gelegen in een hotel wijk, in een prachtige tuin en aan een heel mooi zandstrand. Deze is te bereiken via een poortje en een trap. Ook mooi wandelgebied achter het hotel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste