Bedømmelser Hotel RIU Chiclana****

RIU Chiclana****
252 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel RIU Chiclana****
Loma del Puerco s/n, E-11130, Chiclana/Novo Sancti Petri

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel RIU Chiclana****? Så læs bedømmelserne af Hotel RIU Chiclana**** i Chiclana/Novo Sancti Petri her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel RIU Chiclana scorer et 8,4 fra 10, på grundlag af 252 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel RIU Chiclana****? Læs bedømmelserne af Hotel RIU Chiclana**** i Chiclana/Novo Sancti Petri, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 179 feriefotos i Hotel RIU Chiclana**** på Zoover. Du kan se 1 video af Hotel RIU Chiclana****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af RIU Chiclana**** Chiclana/Novo Sancti Petri. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8,3
8,2
8,7
9,1
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, 2014
"Schitterend. Mooi hotel en lekker eten."oversæt
Lieve Van Durme
10,0

22-10-14 Hier willen we zeker nog eens naartoe. Super mooi complex, ook goed voor kinderen (apart zwembad met boot in het water en glijbanen enz..). Mooie landschapszwembaden, lekker eten en super lekkere koffie en andere dranken. Ook personeel heel vriendelijk. Goede uitvalsbasis voor uitstappen.
Cádiz, Conil, Chiclana, Jerez (kon.paardenschow en sherry), Gibraltar en ook Sevilla is niet zo ver weg.
Kortom... een aanrader op alle vlakken. Ook prijs/kwaliteit voor een Riu hotel.

Fam. med små børn, Aug. 2014
"Riu hell"oversæt
Marc Browse
4,0
4,0
7,0

02-08-14 Voor wie alleen aan het zwembad wil verpozen en zich de gehele dag wil laten vollopen en volvreten met kwantiteit. Kamers zijn ingericht als een Marokkaanse thuisslachterij met plavuizen tot aan het plafond. In het sanitair ontbreken chiffons en tijdens het badderen ontstaat er een penetrante putlucht. De bedden zijn als beton en een gezins suite heeft meer weg van een verlaten trekkers hut. Geniet van dood bier uit plastic glazen en zwem tussen de slushpuppy resten in het zwembad. In het weekend kunnen buitenstaanders zich ook voor 50,- pp tussen de gasten vol laten lopen met lokaal gedistilleerd, wat over al op lijkt, maar niet is nassen. Ik snap werkelijkwaar niet welke referentiekader mensen hebben die deze tent met een voldoende bestempelen.

Juni 2014
"Heerlijke vakantie!"oversæt
Marianne en Theresi...
6,0
9,0

25-06-14 Wij, moeder en dochter, hebben twee weken doorgebracht in Riu Chiclana. Het resort ziet er mooi uit, laagbouw, mooie begroeiing, fijne terrassen en mooie zwembaden. Wij hadden een suite geboekt, en waren blij met de extra ruimte. Het animatieteam, bestaande uit verschillende nationaliteiten, was fantastisch. De schoonmaak was super en iedere dag, het eten erg goed met veel variatie. Het personeel was professioneel en vriendelijk. Het is een zeer kindvriendelijke accommodatie, en wat ons betreft betekende dat, dat er te veel kleine kinderen waren. Als je geïnteresseerd bent in b.v. een boulevard, winkeltjes, andere uitgaansgelegenheden, dan ben je hier niet op het goede adres, want er is nauwelijks iets in de omgeving te vinden. Het strand is mooi, helaas waren hier geen bedjes en/of parasols. Voor mensen die veel alcohol drinken en/of veel eten, is het een fantastische prijs/kwaliteitsverhouding. Ondanks de kleine bezwaren die we hebben, gaan we zeer beslist terug naar Riu Chiclana!

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel RIU Chiclana**** hos:

Med partner, Maj 2014
"9x en nog steeds prima!!!"oversæt
Marian

31-05-14 Kom elk jaar weer 'thuis'
Super ontvangst, zoals altijd....we hadden gelukkig wat beter weer als de gasten een week voor ons, terwijl de weken ervoor het erg warm was.
Helaas was er erg koude wind en de temp hing tussen de 18 en 21, maar daar kan het hotel niets aan doen.
Maar zoals altijd zeg ik...tot volgend jaar...we maken de 10 jaar netjes vol

Med partner, Maj 2014
"Heerlijke week gehad"oversæt
Henk en Greetje
10,0

24-05-14 Een hotel waar je je direct thuis voelt door het vriendelijke personeel.
Eten was iedere dag heerlijk en gevarieerd.
Zwembaden prachtig gelegen en altijd genoeg ligstoelen.
De animatie was zeer professioneel
Zeer kindvriendelijk, altijd in voor een praatje.
Voldoende mogelijkheden om te sporten in het tegenoverliggende sportcentrum.
En de shows. ' s avonds......in 1 woord:.... Klasse!!!!!!

Venner, Okt. 2013
"Mooi resort, wel mooi weer nodig!"oversæt
Sabrina
10,0

20-05-14 Mooi resort, kamers zijn prima (bedden steenhard!), ontbijt en diner is goed, service is ook prima. Zwembad ziet er goed uit en na een hele lange trap ben je bij het strand. Resort ligt wel behoorlijk afgelegen, is eigenlijk niks in de buurt. Je kan naar het stadje lopen, dit is best een eindje en de stad is hier smiddags dicht! Wij hadden slecht weer, waardoor er eigenlijk niks te doen was. Binnen zwembad is vééél te klein, aangezien iedereen hier met slecht weer naar toe gaat...

Fam. med små børn, Sep. 2013
"Geweldig hotel!"oversæt
Stolk

22-09-13 Kamer:
Wij hadden een 2 persoonskamer met een extra bed voor ons zoontje. Voor een vakantie is de kamer ruim genoeg, heel veel opbergruime, badkamer met bad en toilet en balkon met zitje.

Eten:
Het eten is uitstekend en er is veel variatie. Zowel bij ontbijt, lunch als diner. Wij hebben zowel in het hoofdrestaurant gegeten als in restaurant Andaluz (meer lokale gerechten)

Zwembaden:
Er zijn 4 zwembaden, 2 (hele) grote, kinderbad met piratenboot met glijbanen alswel een drakenglijbaan en een babybadje ook met een kleine glijbaan.
Ook zijn er ruim (lees honderden) bedjes en parasols aanwezig. Deze worden zeer regelmatig afgespoten en schoongemaakt.

Personeel:
Is zeer vriendelijk en dol op kinderen.

Nationaliteiten:
Er zitten voornamelijk spanjaarden, duiters en een handjevol Nederlanders.

Het hotel is gelegen in een hotel wijk, in een prachtige tuin en aan een heel mooi zandstrand. Deze is te bereiken via een poortje en een trap. Ook mooi wandelgebied achter het hotel.

Fam. med små børn, Aug. 2013
"Een goed hotel voor gezinnen met kinderen"oversæt
Els de Waal
10,0

10-10-13 Een resort waar voornamelijk gezinnen met (kleine)kinderen verblijven. De gebouwen met familiekamers en appartementen zijn niet hoger dan 3 verdiepingen, verspreid over het park. De zeer gehorige kamers hebben een slaapkamer met 2-persoonsbed, en een voorkamer met een dubbele slaapbank die omgebouwd kan worden tot 2 losse eenpersoonsbedden. De muren betegelde muren hebben geen warme uitstraling en zodra je de bank hebt ingericht als bed dan heb je ook geen zitmogelijkheid meer. Op het balkon of terrasje staan slechts 2 kunststof kuipstoeltjes en een klein tafeltje. Er zijn diverse zwembaden, met diverse dieptes. De zee is erg dichtbij en te bereiken via een stevige trap van 75 treden. Er is een zeer sportief en actief animatieteam. Zij zorgen voor een sportieve dagindeling.

Fam. med små børn, Juli 2013
"Prima hotel !"oversæt
mmartienus
9,0

13-08-13 Hele leuke vakantie achter de rug in dit mooie hotel, wel heel druk nu en geen gratis Wifi is echt uit de tijd, maar we waren onder de indruk van de kwaliteit van het eten.
Nederlandstalige animatie zou ook leuk zijn, nu kwamen vooral de Duitse en Spaanse kinderen aan bod.
Het entertainmentteam zet soms werkelijk hele aardige shows in elkaar, knap hoor. Dit hotel is echt alleen leuk als je er met kinderen naartoe gaat in het hoogseizoen, zonder kinderen zou je gillend gek worden van de drukte denk ik.....

Fam. med små børn, Juni 2013
"Typisch all-in 4* hotel"oversæt
Joke en Paul
6,0
9,0

18-06-13 Groot uitgestrekt rustig gelegen domein. Zeer vriendelijk gedienstig personeel en verantwoordelijken. Zaten in een familiekamer die wel qua inrichting(de tv staat in de kinderkamer dus 's avonds?????)en meubilair gedateerd is. Ook de ligbedden en parasols zijn aan vernieuwing toe. Het eten is zeer gevarieerd en lekker. Als het hotel volgeboekt is is het wel aanschuiven
Goede animatie overdag en 's avonds en zowel voor volwassenen als voor kinderen.
Alcoholische dranken van all-in kwaliteit.
Ligt tegen een heuvel, dus altijd op en neer. Vele trappen naar het strand.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvilket land foretrækker du at køre i?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information