Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 66
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Mac Hotel Puerto Marina****
326 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Mac Hotel Puerto Marina****
Avda. del Puerto Deportivo s/n, E-29639, Benalmadena

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Mac Hotel Puerto Marina****? Så læs bedømmelserne af Hotel Mac Hotel Puerto Marina**** i Benalmadena her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Mac Hotel Puerto Marina scorer et 8,5 fra 10, på grundlag af 326 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Mac Hotel Puerto Marina****? Læs bedømmelserne af Hotel Mac Hotel Puerto Marina**** i Benalmadena, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 262 feriefotos i Hotel Mac Hotel Puerto Marina**** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Mac Hotel Puerto Marina**** Benalmadena. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8,4
8,3
8,6
7,5
Vis karakter og bedømmelser fra:
Fam. med små børn, 2014
"Super"oversæt
Veerle calluy
8,0

20-10-14 Juist terug van een weekje puerto.
Super hotel dat heel sterk aan te raden is. Wij waren hier met ons 6 maanden oude zoontje. Alle personeel super vriendelijk. Eten was ook zeer goed, heel veel variatie. Kamer ruim en zeer proper!
Zeker voor herhaling vatbaar!

Med partner, Okt. 2014
"Aanrader"oversæt
frank_22
7,0

16-10-14 Als je geen Spanjeganger bent, en door het bezoek aan dit hotel en omgeving direct 180 graden omdraait, zeg dat genoeg. Een mooi hotel, met goede service, een perfecte keuken en een schoonmaak die zeer goed was. Wij kwamen door vertraging pas tegen 22.30 uur aan, en hadden verwacht dat we buiten het hotel nog wat moesten gaan eten, maar niets was minder waar, er stond een buffetje klaar speciaal voor de laatkomers. Ook als welkom stond er drank in de koelkast. Dit hotel kan ik zeker aanbevelen. Heb je een auto gehuurd, je kunt je auto in de omgeving bijna overal gratis kwijt. Kortom door dit hotel ga ik zeker nog een keer terug naar Spanje (zuid).

Med partner, Sep. 2014
"Perfect hotel"oversæt
A H de Vries

04-10-14 goeie ontvangst zeer behulpzaam personeel
ligging uitstekend t.o. v de haven
diner ruimschoots voldoende
kamers ietwat verouderd

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Mac Hotel Puerto Mari...

Med partner, 2014
"Geweldige hotel op fijne locatie"oversæt
Lili
8,0

23-09-14 Goede ontvangst, bij late aankomst zelfs nog wat eten. Kamers echt zoals op de foto en keurig schoon. Ontbijt en diner werkelijk heerlijk.
Bij vertrek werd douchegelegenheid aangeboden. Personeel werkt hard en is vriendelijk, kortom een aanrader.

Venner, 2014
"Zeer goed hotel"oversæt
Jeroen De Backer
7,0

17-09-14 Juist terug van ons verlof en het was onze eerste keer in dit hotel, zeer vriendelijk, proper en het eten was heel goed en voldoende keuze. Wel veel oudere gasten maar hierdoor is het dan ook een zeer rustig hotel. De ligging is perfect en alles is op wandelafstand. Prijzen in het hotel vallen goed mee. Zwembad was wel niet zo groot en nogal aan de frisse kant maar dit is dan ook het ene mindere punt. Uitstap naar Gibraltar was de max! (wel alles zelf moeten regelen want volgens (onvriendelijke en onbehulpzame) hostess was dit bijna onmogelijk om te doen als uitstap.

Med partner, Aug. 2014
"Uitstekend Hotel"oversæt
Ron van den Heuvel
8,0

29-08-14 Dit is een zeer goed hotel met een uitstekende ligging t.o.v. strand, boulevard en opstappunten openbaar vervoer wat zeer betaalbaar is met veel mogelijkheden voor uitstapjes..
Mooi uitzicht vanuit het hotel boven terras/tuin over de boulevard richting strand, zee en jachthaven Puerto Marina.

Med partner, Aug. 2014
"Prettig verblijf"oversæt
G&M
7,0

05-09-14 Ondanks voorkeur 'zwembadzijde' kregen wij een kamer aan de straatkant, zuid. Wij waren daarom bang voor lawaaioverlast, maar door de dubbele schuifpui was dat niet het geval. Het hotel biedt overigens een betaalde upgrade aan naar de zwembadkant.
De minibar bevatte 6 gratis drankjes en er is BVN met Nederlandse teletekst. Huur van het kamerkluisje ongeveer € 2,- per dag. De kamer was ruim met een goede airco en een aangenaam balkon met privacy, maar de verlichting ervan niet bruikbaar.
Het restaurant heeft een open binnenplaats, met overdekte zijkanten. Wij vonden de maaltijden redelijk; verwacht bij het diner weinig van het vlees. Wel veel fruit. In de buurt is een supermarkt(je) 'OpenCor', richting hotel Alay. Bij het strand 2 ligstoelen + parasol voor € 9,-. Enkele slordigheden: de dinertijden klopten niet met zoals aangegeven en de prijs van een fles wijn was op de rekening hoger dan op de kaart. Personeel doet goed zijn werk, al kunnen de heren in de receptie wat vriendelijker.

Familie med ældre børn, Aug. 2014
"Zeer goed hotel met lekkere keuken"oversæt
Danny
8,0

16-08-14 Rustig hotel waar de optredens stoppen rond 23.00h. en geen herrieschoppers ronddwalen in het midden van de nacht op zoek naar hun kamer.De kamer was verouderd maar werd elke dag gepoetst en om de 2 dagen proper bedlinnen.De koelkast op de kamer was gevuld met drank en mag je allemaal opdrinken,alleen het bijvullen moet je betalen. Vriendelijke bediening;lekkere keuken,zeer lekkere desserts Het hotel ligt op wandelafstand van de mooie jachthaven van Benalmadena en op wandelafstand van een wandelboulevard die je brengt tot in Torremolinos. Is ideaal als je Malaga of Marbella wil verkennen en alles is makkelijk te doen met het openbaar vervoer.

2014
"Mensen moeten niet zeiken het is super!"oversæt
Miquel
5,0

29-07-14 Sommige mensen die zeuren over het eten en de kamers maar dat is e woon goed!!! kamers zijn wel een beetje rumoerig maar het is super netjes. Het eten is heerlijk er zijn mensen die gaan zijken dat als ze "Riu" gewend zijn dat ze meer verwachten maar het is nu "Mac" dus dan is het gwn anders maar het is gewoon goed lekker eten, ik heb nog Geen dag gehad dat het vies was!! Het zwembad valt mee want ik dee mijn witte zwembroek aan maar toen ik uit het water kwam was hij geel :( niet schoon te krijgen. Maar de rest is gewoon super geen commentaar

Med partner, Juli 2014
"Lang getwijfeld maar zeker geen spijt!"oversæt
Mees
3,0

26-07-14 Hadden juniorsuite geboekt maar na klachten over nachtlawaai( suites liggen allemaal aan straatkant) op de laatste dag van kamer gewisseld naar Marina room. Veel goedkoper en prima in orde. Ruim en vernieuwd. En we kregen zelfs half pension erbij. Eten is voor 4* zeker ok. Normaal logeren we op appartement in de haven dus we waren zeer sceptisch. Toch was dit een goede vervanging. Hebben al andere hotels hier gedaan en prijs kwaliteit is het zeker ok.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvilket land foretrækker du at køre i?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information