Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 121
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Mac Hotel Puerto Marina****
314 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Mac Hotel Puerto Marina****
Avda. del Puerto Deportivo s/n, E-29639, Benalmadena

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Mac Hotel Puerto Marina****? Så læs bedømmelserne af Hotel Mac Hotel Puerto Marina**** i Benalmadena her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Mac Hotel Puerto Marina scorer et 8,5 fra 10, på grundlag af 314 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Mac Hotel Puerto Marina****? Læs bedømmelserne af Hotel Mac Hotel Puerto Marina**** i Benalmadena, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 260 feriefotos i Hotel Mac Hotel Puerto Marina**** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Mac Hotel Puerto Marina**** Benalmadena. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8,3
8,6
6,9
7,8
Vis karakter og bedømmelser fra:
Venner, Juni 2014
"Niets op aan te merken!"oversæt
Yvonne
9,0

25-06-14 6 dagen in dit hotel verbleven. Het hotel zat vol maar daar merk je niets van, rustig, echter niet geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Schoon en zeer netjes, prima buffet, vriendelijk personeel. Service heel fijn: we wilde een andere kamer omdat we op de begane grond zaten met uitzicht op een soort tuin met blinde muur (dat was het enige nadeel aan ons verblijf!), we kregen gelijk een andere kamer aangeboden, heel prettig. Nu 7x in in Torremolinos geweest ( het hotel ligt op de grens van Torremolinos en Benalmadena). Het is het leukste en gezelligste stuk om te verblijven.

Med partner, Juni 2014
"Fantastisch hotel prima locatie"oversæt
hans
9,0

24-06-14 Hotel is zeker aan te bevelen en het ontbijt is geweldig goed verzorgt en erg uitgebreid het kan niet beter

Med partner, Juni 2014
"Leuk rustig hotel"oversæt
Kevin De Cock
5,0
9,0

23-06-14 Op het hotel was weinig aan te merken, proper, ruime rustige kamers (misschien iets ouder, onze was kant zwembad), het eten was goed, vriendelijk en meertalig personeel, rustig zwembad (eerder gericht op volwassenen, klein plonsbadje, zwembad minimum 1,20 diep), vlak aan het strand. Verder is het hotel goed gelegen, bars en restaurants bij de deur, of in het drukkere haventje, of langs de promenade richting torremolinos (45min stappen).

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Mac Hotel Puerto Mari...

Familie med ældre børn, Maj 2014
"Ligging goed maar avondeten ondermaats"oversæt
van den berghe
5,0
8,0

30-05-14 Goede ligging, kamers proper, goede service maar het avondeten ondermaats....wordt geserveerd in zwarte plastiek bakken...gewoon in gekapt en niet smakelijk, weinig smaak....het oog wil ook wat....kan veel beter!!!

"Eten valt tegen"oversæt
A.Biegel
3,0
6,0

04-06-14 Zeer vriendelijk personeel , alles was goed alleen het eten is ronduit slecht. Wij zijn 3 keer eerder geweest in Puerto Marina toen het nog van een ander keten was . Als je RIU gewend bent en er ook voor betaald verwacht je toch wel veel beter eten!!! Het eten is 2 dagen slecht en 1 dag redelijk helaas,
wel erg jammer want het was een goed hotel. Wij gaan er in ieder geval nooit meer naartoe!!!

Med partner, Maj 2014
"Fijn hotel, goed toeven daar"oversæt
Harry
9,0

29-05-14 14 dagen verbleven in Puerto Marina. Fijn hotel, welgemeend vriendelijk, behulpzaam personeel, goede service, ruime kamers. De kamers worden dagelijks schoongemaakt zoals het hoort, niets op aan te merken. De buffetten zijn uitgebreid, ruime keuze, voor ieder wat wils .Hotel heeft mooie ligging direct aan de boulevard en dicht bij de mooie haven van Benalmadena. Niet alle kamers hebben uitzicht op zwembad en zijzicht op zee. Er zijn echter ook kamers met mindert uitzicht nl straat uitzicht. Redelijk groot zwembad met voldoende ligbedden en parasols.Gratis badhanddoeken service via de receptie. Hotel is een prima uitvalbasis voor een bezoek aan Granada, Malaga en Gribaltar.

Med partner, Maj 2014
"Goed hotel wat zijn sterren waard is"oversæt
Ton Raes
8,0

19-05-14 Mac Hotel Puerto Marina is een goed tot zeer goed hotel.
Nagenoeg alles is uitstekend te noemen, minder geschikt voor kinderen maar misschien in het hoog seizoen wel zijn. Wij 65 +, waren hier begin mei 2014 .
Kamers zijn netjes, goede bedden en het buffet heeft veel variatie.

Med partner, Apr. 2014
"Uitstekend hotel"oversæt
matthys
10,0

26-04-14 Een uitstekend hotel en vriendelijk personeel, kamers zeer proper en restaurant was zeer in orde en het eten is gevarieerd. We zijn al 4 maal geweest en in juni gaan we terug voor ons is dat een thuis gevoel. Doe zo verder. PS kamer nr gevraagd en altijd gekregen. Dank u Lee Demol.

Fam. med små børn, Apr. 2014
"Goed hotel"oversæt
tency_mira

15-04-14 Bij deze mijn persoonlijke mening:
+punten:-Uitstekende ligging aan de haven
-Propere kamer
-Proper en goed onderhouden zwembad

-punten: De maaltijden zijn echt ondermaats...zo slecht heb ik het in jaren
nog niet gekregen,kan véél beter voor een 4 sterren hotel!

Med partner, Apr. 2014
"Zeer aan te bevelen"oversæt
Jan
8,0

17-04-14 Komen hier regelmatig, ook toen het nog Riu was. Doet voor ons gevoel niet onder voor Riu. Begrijp de opmerking niet van de vorige schrijfster dat het eten ondermaats is. Het ontbijt en het avondmaal is zeer gevarieerd en van uitstekende kwaliteit

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvor mange glas alkohol drikker du hver dag – i gennemsnit – når du er på ferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information