Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 92
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Mac Hotel Puerto Marina****
332 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Mac Hotel Puerto Marina****
Avda. del Puerto Deportivo s/n, E-29639, Benalmadena

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Mac Hotel Puerto Marina****? Så læs bedømmelserne af Hotel Mac Hotel Puerto Marina**** i Benalmadena her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Mac Hotel Puerto Marina scorer et 8,5 fra 10, på grundlag af 332 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Mac Hotel Puerto Marina****? Læs bedømmelserne af Hotel Mac Hotel Puerto Marina**** i Benalmadena, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 261 feriefotos i Hotel Mac Hotel Puerto Marina**** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Mac Hotel Puerto Marina**** Benalmadena. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8,9
8,4
8,3
7,5
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, Juni 2015
"Uitstekend hotel"oversæt
Toerisc
8,0

01-07-15 Net terug van 14 dagen vakantie in dit hotel, prima hotel, op een uitstekende lokatie. Eten was goed, kamers netjes, schoon en prima bedden. We zouden dit hotel zo weer boeken!

Med partner, Apr. 2015
"Prima hotel dicht aan de promenade!"oversæt
stan en sofie
7,0

27-04-15 Dit is een verzorgd hotel dat goed onderhouden wordt. De kamers zijn wat verouderd maar wel proper. De mensen aan de receptie zijn vriendelijk en gedienstig. Ook het personeel in het restaurant doet erg zijn best om de maaltijden vlot te laten verlopen. De buffetten waren prima prijs/kwaliteit. Er was genoeg keuze en het eten werd warm gehouden in pannen met een deksel erop. Het hotel is goed gelegen aan de jachthaven van Benalmadena en aan de promenade van Torremolinos. Ook de promenade van Benalmadena zelf is dichtbij. In de buurt zijn restaurantjes en supermarktjes. Je kan ook heel gemakkelijk met de bus overal naartoe. Naar Malaga duurt de trip ongeveer 45 minuten voor 1,65 euro.

E-commerce Lee Demol, 01-05-15
Ejeren sagde:  Hartelijk bedankt voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn heel blij te horen dat jullie het goed gesteld hebben bij ons. We stellen de positieve opmerkingen i.v.m. het personeel en het buffet erg op prijs. Hopelijk krijgen we de kans jullie opnieuw te mogen begroeten in de toekomst. Met zonnige groeten, Lee Demol Direkteur

Med partner, Nov. 2014
"Goed onderhouden hotel"oversæt
roefs jozef
8,0

17-11-14 hotel mac Puerto marina is een goedgelegen hotel in Benalmàdena aan de haven op wandelafstand van de boulevards van Torremolinos en Benalmadena , vriendelijk personeel , eten is goed genoeg variatie zelfs de koffie is goed (zelden in deze prijsklasse) enig minpunt presentatie warm buffet niet smakelijk (plastiek bakken) en goede prijs kwaliteit

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Mac Hotel Puerto Mari...

Med partner, Okt. 2014
"Prima hotel op een top lokatie"oversæt
wim
4,0
6,0

30-10-14 Peurto Marina is een hotel met vooral een prima ligging. Oversteken en je bent in de haven van Benalmadena en linksom loop je zo de boulevard op richting Torremolinos. Het strand ligt ook net om de hoek en het is een mooi zandstrand Het eten is goed maar beperkt in keuze. Misschien komt dat omdat wij ook wel eens All Inclusief doen in Turkije waar alles soms wat te gek is. Het personeel is zeer vriendelijk en neemt de tijd voor je. Iedereen spreekt goed de talen en communiceren is geen probleem. De kamers zijn zeer schoon en ruim. Hier en daar zie je wel dat het gebouw aan renovatie toe is maar last heb je hier niet van. Korte omschrijving:
Prima voor een rustige vakantie op een top lokatie.

"Prijs-kwaliteit prima"oversæt
Ludo Steenwinckel
8,0

26-10-14 Kraaknet, personeel supervriendelijk, géén handoekje leggen, geweldige ligging aan de haven, leuk buiten eten. Volledig hotel kan wel eens een update gebruiken, en eten is soms net niet warm genoeg.

Fam. med små børn, 2014
"Super"oversæt
Veerle calluy
8,0

20-10-14 Juist terug van een weekje puerto.
Super hotel dat heel sterk aan te raden is. Wij waren hier met ons 6 maanden oude zoontje. Alle personeel super vriendelijk. Eten was ook zeer goed, heel veel variatie. Kamer ruim en zeer proper!
Zeker voor herhaling vatbaar!

"Aanrader"oversæt
frank_22
7,0

16-10-14 Als je geen Spanjeganger bent, en door het bezoek aan dit hotel en omgeving direct 180 graden omdraait, zeg dat genoeg. Een mooi hotel, met goede service, een perfecte keuken en een schoonmaak die zeer goed was. Wij kwamen door vertraging pas tegen 22.30 uur aan, en hadden verwacht dat we buiten het hotel nog wat moesten gaan eten, maar niets was minder waar, er stond een buffetje klaar speciaal voor de laatkomers. Ook als welkom stond er drank in de koelkast. Dit hotel kan ik zeker aanbevelen. Heb je een auto gehuurd, je kunt je auto in de omgeving bijna overal gratis kwijt. Kortom door dit hotel ga ik zeker nog een keer terug naar Spanje (zuid).

Med partner, Sep. 2014
"Perfect hotel"oversæt
A H de Vries

04-10-14 goeie ontvangst zeer behulpzaam personeel
ligging uitstekend t.o. v de haven
diner ruimschoots voldoende
kamers ietwat verouderd

Med partner, 2014
"Geweldige hotel op fijne locatie"oversæt
Lili
8,0

23-09-14 Goede ontvangst, bij late aankomst zelfs nog wat eten. Kamers echt zoals op de foto en keurig schoon. Ontbijt en diner werkelijk heerlijk.
Bij vertrek werd douchegelegenheid aangeboden. Personeel werkt hard en is vriendelijk, kortom een aanrader.

Venner, 2014
"Zeer goed hotel"oversæt
Jeroen De Backer
7,0

17-09-14 Juist terug van ons verlof en het was onze eerste keer in dit hotel, zeer vriendelijk, proper en het eten was heel goed en voldoende keuze. Wel veel oudere gasten maar hierdoor is het dan ook een zeer rustig hotel. De ligging is perfect en alles is op wandelafstand. Prijzen in het hotel vallen goed mee. Zwembad was wel niet zo groot en nogal aan de frisse kant maar dit is dan ook het ene mindere punt. Uitstap naar Gibraltar was de max! (wel alles zelf moeten regelen want volgens (onvriendelijke en onbehulpzame) hostess was dit bijna onmogelijk om te doen als uitstap.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste