Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 137
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Mac Hotel Puerto Marina****
322 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Mac Hotel Puerto Marina****
Avda. del Puerto Deportivo s/n, E-29639, Benalmadena

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Mac Hotel Puerto Marina****? Så læs bedømmelserne af Hotel Mac Hotel Puerto Marina**** i Benalmadena her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Mac Hotel Puerto Marina scorer et 8,5 fra 10, på grundlag af 322 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Mac Hotel Puerto Marina****? Læs bedømmelserne af Hotel Mac Hotel Puerto Marina**** i Benalmadena, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 262 feriefotos i Hotel Mac Hotel Puerto Marina**** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Mac Hotel Puerto Marina**** Benalmadena. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8,3
8,6
6,9
7,5
Vis karakter og bedømmelser fra:
Venner, 2014
"Zeer goed hotel"oversæt
Jeroen De Backer
7,0

17-09-14 Juist terug van ons verlof en het was onze eerste keer in dit hotel, zeer vriendelijk, proper en het eten was heel goed en voldoende keuze. Wel veel oudere gasten maar hierdoor is het dan ook een zeer rustig hotel. De ligging is perfect en alles is op wandelafstand. Prijzen in het hotel vallen goed mee. Zwembad was wel niet zo groot en nogal aan de frisse kant maar dit is dan ook het ene mindere punt. Uitstap naar Gibraltar was de max! (wel alles zelf moeten regelen want volgens (onvriendelijke en onbehulpzame) hostess was dit bijna onmogelijk om te doen als uitstap.

Med partner, Aug. 2014
"Uitstekend Hotel"oversæt
Ron van den Heuvel
8,0

29-08-14 Dit is een zeer goed hotel met een uitstekende ligging t.o.v. strand, boulevard en opstappunten openbaar vervoer wat zeer betaalbaar is met veel mogelijkheden voor uitstapjes..
Mooi uitzicht vanuit het hotel boven terras/tuin over de boulevard richting strand, zee en jachthaven Puerto Marina.

Med partner, Aug. 2014
"Prettig verblijf"oversæt
G&M
7,0

05-09-14 Ondanks voorkeur 'zwembadzijde' kregen wij een kamer aan de straatkant, zuid. Wij waren daarom bang voor lawaaioverlast, maar door de dubbele schuifpui was dat niet het geval. Het hotel biedt overigens een betaalde upgrade aan naar de zwembadkant.
De minibar bevatte 6 gratis drankjes en er is BVN met Nederlandse teletekst. Huur van het kamerkluisje ongeveer € 2,- per dag. De kamer was ruim met een goede airco en een aangenaam balkon met privacy, maar de verlichting ervan niet bruikbaar.
Het restaurant heeft een open binnenplaats, met overdekte zijkanten. Wij vonden de maaltijden redelijk; verwacht bij het diner weinig van het vlees. Wel veel fruit. In de buurt is een supermarkt(je) 'OpenCor', richting hotel Alay. Bij het strand 2 ligstoelen + parasol voor € 9,-. Enkele slordigheden: de dinertijden klopten niet met zoals aangegeven en de prijs van een fles wijn was op de rekening hoger dan op de kaart. Personeel doet goed zijn werk, al kunnen de heren in de receptie wat vriendelijker.

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Mac Hotel Puerto Mari...

Familie med ældre børn, Aug. 2014
"Zeer goed hotel met lekkere keuken"oversæt
Danny
8,0

16-08-14 Rustig hotel waar de optredens stoppen rond 23.00h. en geen herrieschoppers ronddwalen in het midden van de nacht op zoek naar hun kamer.De kamer was verouderd maar werd elke dag gepoetst en om de 2 dagen proper bedlinnen.De koelkast op de kamer was gevuld met drank en mag je allemaal opdrinken,alleen het bijvullen moet je betalen. Vriendelijke bediening;lekkere keuken,zeer lekkere desserts Het hotel ligt op wandelafstand van de mooie jachthaven van Benalmadena en op wandelafstand van een wandelboulevard die je brengt tot in Torremolinos. Is ideaal als je Malaga of Marbella wil verkennen en alles is makkelijk te doen met het openbaar vervoer.

2014
"Mensen moeten niet zeiken het is super!"oversæt
Miquel
5,0

29-07-14 Sommige mensen die zeuren over het eten en de kamers maar dat is e woon goed!!! kamers zijn wel een beetje rumoerig maar het is super netjes. Het eten is heerlijk er zijn mensen die gaan zijken dat als ze "Riu" gewend zijn dat ze meer verwachten maar het is nu "Mac" dus dan is het gwn anders maar het is gewoon goed lekker eten, ik heb nog Geen dag gehad dat het vies was!! Het zwembad valt mee want ik dee mijn witte zwembroek aan maar toen ik uit het water kwam was hij geel :( niet schoon te krijgen. Maar de rest is gewoon super geen commentaar

Med partner, Juli 2014
"Lang getwijfeld maar zeker geen spijt!"oversæt
Mees
3,0

26-07-14 Hadden juniorsuite geboekt maar na klachten over nachtlawaai( suites liggen allemaal aan straatkant) op de laatste dag van kamer gewisseld naar Marina room. Veel goedkoper en prima in orde. Ruim en vernieuwd. En we kregen zelfs half pension erbij. Eten is voor 4* zeker ok. Normaal logeren we op appartement in de haven dus we waren zeer sceptisch. Toch was dit een goede vervanging. Hebben al andere hotels hier gedaan en prijs kwaliteit is het zeker ok.

"Heel goed hotel"oversæt
R. Woestmaat-Vos
7,0

06-08-14 Dit hotel is een aanrader voor mensen die een fijne vakantie willen. Mooie, grote kamers. Heel schoon met goede bedden en een mooie badkamer. Het zwembad is niet zo groot maar met schoon water en voldoende ligbedden. Het eten is erg goed en heel gevarieerd met veel keus, zowel 's morgens als 's avonds. Mensen die hier iets over te zeuren hebben weten niet wat goed eten is. Het personeel is super vriendelijk. Altijd een vriendelijke glimlach en een vriendelijk woord. Ze helpen je waar ze kunnen. Er zijn sowieso 2 personen die redelijk Nederlands, Engels en Duits spreken. De rest spreekt een beetje Engels of Duits. Bij de receptie spreken ze behoorlijk Engels en Duits De kamers worden elke dag goed schoongemaakt, en de rest van het hotel ook. Het hotel ligt op de grens van Torremolinos en Benalmadena dus je kunt allerlei kanten op voor vermaak. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

"Zeer goed hotel"oversæt
Anna
9,0

05-08-14 geweldige ligging nabij haven en boulevard. Buffetten zijn erg goed! Erg gevarieerd, vooral het ontbijt is een topper. Personeel is erg vriendelijk.
Wij gaan zeker terug.

Venner, Juni 2014
"Niets op aan te merken!"oversæt
Yvonne
9,0

25-06-14 6 dagen in dit hotel verbleven. Het hotel zat vol maar daar merk je niets van, rustig, echter niet geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Schoon en zeer netjes, prima buffet, vriendelijk personeel. Service heel fijn: we wilde een andere kamer omdat we op de begane grond zaten met uitzicht op een soort tuin met blinde muur (dat was het enige nadeel aan ons verblijf!), we kregen gelijk een andere kamer aangeboden, heel prettig. Nu 7x in in Torremolinos geweest ( het hotel ligt op de grens van Torremolinos en Benalmadena). Het is het leukste en gezelligste stuk om te verblijven.

Med partner, Juni 2014
"Fantastisch hotel prima locatie"oversæt
hans
9,0

24-06-14 Hotel is zeker aan te bevelen en het ontbijt is geweldig goed verzorgt en erg uitgebreid het kan niet beter

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Polls

Hvad er det vigtigste, når du vælger en byferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information