Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 149
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Mac Hotel Puerto Marina****
342 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Mac Hotel Puerto Marina****
Avda. del Puerto Deportivo s/n, E-29639, Benalmadena

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Mac Hotel Puerto Marina****? Så læs bedømmelserne af Hotel Mac Hotel Puerto Marina**** i Benalmadena her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Mac Hotel Puerto Marina scorer et 8,5 fra 10, på grundlag af 342 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Mac Hotel Puerto Marina****? Læs bedømmelserne af Hotel Mac Hotel Puerto Marina**** i Benalmadena, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 275 feriefotos i Hotel Mac Hotel Puerto Marina**** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Mac Hotel Puerto Marina**** Benalmadena. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8,9
8,4
8,3
7,5
Vis karakter og bedømmelser fra:
Fam. med små børn, Aug. 2015
"Zeer goed en gezellig"oversæt
Fam. van Gerven
10,0

22-08-15 Vriendelijk personeel, schoon hotel, gevarieerd en smakelijk eten, warme ontvangst, prachtige ligging, zwembad en omgeving waren schoon en gezellig.
De animatie voor onze kleinkinderen verzorgd door Diana was geweldig leuk, vooral de mini disco.
De medewerkers van het restaurant waren erg lief voor onze kleinkinderen, met name Billy.
Eén minpunt betrof de matrassen. Deze waren doorgelegen.
Alles bij elkaar hebben wij in Puerto Marina een heerlijke vakantie gehad.
Een aanrader!

Familie med ældre børn, Juli 2015
"Puur genot!"oversæt
Karin
8,0

24-07-15 De ligging van het hotel is ideaal, want je zit niet in het drukste gedeelte van de plaats. Je kunt lopend naar het centrum van Torremolinos en Benalmádena. We voelden ons meteen heel welkom door het ontvangst. Later werden we bij receptie meermaals geholpen door een (Nederlandse) medewerkster die erg onvriendelijk, onpersoonlijk en kortaf was. De rest van het personeel was echt top, want die een maakten graag een praatje en een grapje! Het eten is goed verzorgd. Het zit in kleine pannen, het is niet koud en het wordt goed bijgevuld. Elke dag is er bij het avondeten genoeg variatie! Het hotel was heel schoon. De kamers werden goed schoongemaakt en ook de eetzaal was erg schoon. Applaus voor de schoonmaaksters! De accommodatie is niet erg op kinderen gericht, dus als je op vakantie gaat voor je kinderen, zoek dan maar een ander hotel uit. Een grote tegenvaller was het parkeren. Er was nergens plek! Voor de garage van het hotel betaal je 10 euro per dag, wat echt belachelijk veel is!

Med partner, Juli 2015
"Ontspannen"oversæt
G&M
7,0

16-07-15 Wij waren hier ook in augustus 2014; zie beoordeling 5 september 2014 G&M. Enkele aanvullingen. De genoemde supermarkt heet nu 'SuperCor'.
De kwaliteit van het avondeten, met name van het saladebuffet, vonden wij verbeterd. Het was van hetzelfde niveau als het eten in RIU Nautilus, waar wij de eerste week van mei waren. De hapjespannen waarin het eten wordt warm gehouden zijn (inderdaad) niet zo handig, omdat meestal het deksel afgenomen en weer teruggelegd moet worden.
De wijn was op de rekening een paar Euro duurder dan op de kaart, net als vorig jaar. Een slordigheid?
Al met al weer een prettig verblijf gehad.

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Mac Hotel Puerto Mari...

Med partner, Juli 2015
"Geweldige vakantie !"oversæt
anenjos

02-08-15 Aankomst 25 juni 2015
Mijn man maakt gebruik van een rolstoel en dit hotel is zeer geschikt voor rolstoelgebruikers. Bij het zwembad is zelfs een lift voor rolstoelgebruikers. Het hotel en de omgeving is zeer toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Zelfs bij het restaurant is een invalide-toilet.
De (aangepaste) kamer was zeer ruim met een grote inloopdouche voor een rolstoel. Jammer van het plastic 3-potig krukje om op te zitten tijdens het douchen. Een vast douchestoeltje aan de muur is beter. Minpuntje was de ophanging van de douchekop,hoog aan de muur bevestigd en niet verstelbaar.
De kamers werden elke dag goed schoongemaakt.
Een zeer gevarieerd saladebuffet, zalm, gamba's, verse asperges, gevulde eieren.
Ruime keuze hoofdgerecht. Dessertbuffet,vers fruit, puddinkjes, ijs, zelfs een kaasplankje.
Je krijgt een vaste tafel. Overal een zeer vriendelijke ontvangst. Manager loopt in het hotel en maakt zeer regelmatig een praatje met de gasten. Volgend jaar weer naar dit goede hotel !

Med partner, Juni 2015
"Eten minder dan vorig jaar."oversæt
Lili
9,0

09-07-15 Hoewel wij erg tevreden waren en daarom weer dit hotel boekten vonden wij het diner 's avonds van mindere kwaliteit dan vorig jaar.
Eten wordt nu warm gehouden in een soort hapjespannen waardoor de smaak en kwaliteit snel minder wordt.
Groenten drogen uit en zetten soms aan. Ook was het minder gevarieerd. Erg jammer. Toch bevelen wij dit hotel nog steeds aan vanwege de ligging en de service.

"Geweldig hotel"oversæt
simonklok

17-07-15 geweldig hotel en super ligging direct aan de boulevard en de
haven van Benamaldena.
De kamers waren super en lekker ruim en een grote en super nette badkamer en in het hele hotel en zelfs bij het zwembad
gratis wifi. De kamers werden elke dag geschoond en voorzien van schone handdoeken.Het eten was erg goed overal genoeg van .En je krijgt een vaste tafel toegewezen en dat was erg fijn.

"Fijn hotel"oversæt
Roos
8,0

14-07-15 het is nog steeds een fijn hotel,wij waren hier voor de tweede keer.Maar het eten was veel slechter als vorig jaar.

"Prachtig en vriendelijk hotel"oversæt
paul_debruycker
9,0

18-07-15 mac puerto marina is een top hotel .eten voortreffelijk,mooie kamers en vriendelijk personeel.echt een aanrader

"Uitstekend hotel"oversæt
Toerisc
8,0

01-07-15 Net terug van 14 dagen vakantie in dit hotel, prima hotel, op een uitstekende lokatie. Eten was goed, kamers netjes, schoon en prima bedden. We zouden dit hotel zo weer boeken!

"Leuke vakantie"oversæt
kristel
4,0

10-07-15 een mooi verzorgd hotel .. was wel druk waar onze kamer zich situeerde ,kant van het speeltuintje ,veel jeugd
het eten was ook lekker en voldoende keus ,vriendelijk personeel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste