Bedømmelser Grotten van Postojna

Grotten van Postojna
12 Bedømmelser
Bedømmelser Grotten van Postojna
Postojna

Vil du vide, hvad andre syntes om Grotten van Postojna i Postojna? På denne side kan du læse bedømmelserne af Grotten van Postojna.
Grotten van Postojna scorer et 8,5 fra 10, på grundlag af 12 bedømmelser
Vil du gerne vide, hvad andre mennesker synes om Grotten van Postojna i Postojna? Du kan læse bedømmelser af Grotten van Postojna på denne side. Du kan se 14 feriefotos af Grotten van Postojna. - - -
Vent et øjeblik...
Bogstavstørrelse: A A A

1 2 næste

12 bedømmelser for Grotten van Postojna

12 Bedømmelser
8,5
Vis karakter og bedømmelser fra:
Fam. med små børn, Juli 2014
"Een aanrader maar zonder combinatie-ticket"oversæt
Fam. Aerts, genk
7,0

25-07-14 De grotten waren prachtig. Je moet ze gezien hebben alhoewel ik meer lichteffecten had verwacht en meer waterspektakels. Die zitten blijkbaar nog dieper. We hadden een combinatie-ticket genomen met het vivarium en de vlindertentoonstelling maar dit was het geld niet waard. Het vivarium was heel donker en je zag bijna geen beestjes. De vlindertentoonstelling was een filmpje over het het ontstaan van de werelddelen en het ontstaan van de grotten. Daarna waren er duizenden opgemaakte vlinders te zien maar niet 1 echte vlinder. Heel spijtig.

Med partner, Aug. 2013
"Mooie grotten"oversæt
johansteenbeek
8,0

29-08-13 Mooie grotten maar erg massaal.

Med partner, Juli 2013
"Bellissime"oversæt
miluuu
9,0

10-11-13 da non perdere una visita , una cosa stupenda.

Med partner, Juli 2013
"Indrukwekkend, maar te massaal"oversæt
Karin
8,0

15-07-13 De grotten waren prachtig, maar door de massale opzet (tientallen mensen (bij onze Engelse groep wel 30) gaan per gids keer de grot in) gaat het idee van een avontuurlijk uitstapje in een grot verloren. Het was ook prijzig (€22 pp).

Familie med ældre børn, Juli 2012
"Prachtige grotten"oversæt
Jantina
8,0

28-07-12 indrukwekkende tour met trein en lopend door de grootste grotten van Europa

Med partner, Juli 2012
"Grande attrazione"oversæt
milu
9,0

25-07-12 sempre belle e turisticamente affollate.

Familie med ældre børn, 2012
"Moja opinia"oversæt
Irena
9,0

20-07-12 Świetne miejsce do zwiedzania. Jest pełno miejsc gdzie można zrobić sobie przystanek i porobić zdjęcia. Miejsce bardzo pozytywne i urocze ;)

Med partner, Juli 2012
"Meraviglioso"oversæt
milu
9,0

22-09-12 grotte belle , trenino veloce , è proprio una bella esperienzaq.

Forretningsrejse, Juli 2011
"Heel mooi"oversæt
Elke
8,0

20-10-11 Goed georganiseerd en goed te doen de 3km die gelopen wordt. Niet voor mensen die slecht ter been zijn.
Jammer dat je officieel niet mag fotograferen en alles van de website moet halen.
Daar staan gratis foto's

Fam. med små børn, Juli 2011
"Prachtige grotten"oversæt
Chris
10,0

15-01-13 Wij vonden dit één van de mooiste grotten die we ooit gezien hebben.
Echt niet normaal wat een inmens groot grottenstelsel.
je gaat eerst met treintjes diep de grot in waarna je te voet verder gaat met diverse gidsen in diverse talen.
Zeer professioneel allemaal.
Enig minpunt vonden wij dat de prijs hoog was. €23,- p.p.

1 2 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

De venligste mennesker findes i:

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information