Bedømmelser Aparthotel Eden Mar****

Eden Mar****
110 Bedømmelser
Bedømmelser Aparthotel Eden Mar****
Rua do Gorgulho, 2, P-9004-537, Funchal

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Aparthotel Eden Mar****? Så læs bedømmelserne af Aparthotel Eden Mar**** i Funchal her, som er skrevet af andre feriegæster.
Aparthotel Eden Mar scorer et 9,0 fra 10, på grundlag af 110 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Aparthotel Eden Mar****? Læs bedømmelserne af Aparthotel Eden Mar**** i Funchal, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 196 feriefotos i Aparthotel Eden Mar**** på Zoover. Du kan se 2 Videoer af Aparthotel Eden Mar****. - - -
Vent et øjeblik...
Bogstavstørrelse: A A A

4 bedømmelser for Eden Mar****

110 Bedømmelser
8,5
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner
A.Bierings
9,0

18-05-08 Udmærkede lejligheder, og et udmærket sted, man kan gå til centrum eller gå hen ad havet. Bussen stopper lige foran døren, flotte swimmingpools, maden er dejlig, man kan spise a la carte eller tage en buffetmenu. Vi boede her til jul, vældig flot julstemning på hotellet, og på hele øen. Vi kommer sikkert tilbage, det kan varmt anbefales at bo her til jul.

Familie
Arjan
8,0

11-05-08 Vi boede på det her hotel, fordi Porto Santa Maria var overbooket. Heldigvis havde vi en junior suite, med en soveværelsesdør der kunne lukkes af. For vores datter var overnatningsstedet velegnet: der var en børnehave med nyt legetøj og 2 indendørs swimmingpools. Vi lagde mærke til, at der var en elkedel, men ingen stikkontakt i køkkenet. Fra hotellet kan man tage hotelbussen til centrum, i nærheden af hotellet findes et stort supermarked og spisesteder. Også den kinesiske restaurant er meget god.

Med partner, Maj 2008
schrama
7,0

22-05-08 Lejlighederne trænger til istandsættelse. Mangel på køkkenudstyr.

De bedste priser og last minute-rejser for Aparthotel Eden Mar**** hos...

Med partner, Maj 2008
G.M.M. Loeffen
10,0
10,0

12-05-08 Overnatningsstedet er bedre end man regner med efter at have læst brochuren. Der findes f.eks 4 swimmingpools, 2 udendørs swimmingpools (temperatur på 18 grader) og 2 indendørs swimmingpools (temperatur på 24 grader), i den ene er der også mulighed for at svømme udad. Omgivelserne: meget flot vandresti ad vejen mod vest. Vi lejede en bil: vejene er langt bedre end ifølge beskrivningerne. Utallige tunneler sørger for en hurtig forbindelse. Vi kørte hele øen rundt på en dag. Kun strækningen fra Ponte Delago mod Santana er dårlig. Komplekset er helt fantastisk og der findes rigtig mange billige restauranter i den nærmeste omegn. Der kører også busser fra hotellet, både linjebusser og hotelbussen. Komplekset kan varmt anbefales. Hele øen er en stor botanisk have: med farvestrålende blomster og blomstrende træer. Jeg har også taget mange flotte billeder, men de må ikke publiceres.

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Spørgeskema

Tilbringer du julehelligdagene sammen med familien?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information