Bedømmelser Chalet Fabiola****

Fabiola****
8 Bedømmelser
Bedømmelser Chalet Fabiola****
Kohlgasse 10, A-6271, Uderns

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Chalet Fabiola****? Så læs bedømmelserne af Chalet Fabiola**** i Uderns her, som er skrevet af andre feriegæster.
Chalet Fabiola scorer et 9,8 fra 10, på grundlag af 8 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Chalet Fabiola****? Læs bedømmelserne af Chalet Fabiola**** i Uderns, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 25 feriefotos i Chalet Fabiola**** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Fabiola**** Uderns. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8 bedømmelser for Fabiola****

8 Bedømmelser
9,5
9,3
9,1
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Familie med ældre børn, Mar. 2012
Hennie
9,0

27-03-12 Uitzicht,inrichting,ontvangst,wat een ervaring we zijn best wel wat gewend maar dit was toch bijzonder wat een uitzicht terras badkamers geweldig wij zijn bekend in het gebied komen er al meer dan 25jaar maar dit is toch wel lekker eigenlijk niet om door te vertellen want anders ben je je plekje kwijt maar herman en fabiola super bedankt gr van jan en en hennie en aanhang tot volgend jaar

Familie med ældre børn, Feb. 2012
"Mooi huis en pracht uitzicht"oversæt
Catsburg henny
9,0

08-04-12 Chalet Fabiola is gewoon super, we werden netjes ontvangen door Herman en Fabiola en zij wensten ons een mooie vakantie toe, maar dat gevoel was er gelijk bij binnen komst ,of we thuis waren zo voelde het ook.
Wat een mooi huis, met alles er op en er aan wat je ook nodig heeft.
Ik durf het ook niet hart op te zeggen want anders is er geen plek meer vrij voor ons,Maar het is wel een aanrader.

Fam. med små børn, Juli 2011
"Wilt u ook zn huis boek dan chalet fabiola uderns "oversæt
huisen wil
9,0

17-07-11 een geweldig huis op een mooie lokatie en dat met een vrij uitzicht. in een woord super
we zijn bij aankomst door de bewoners zeer goed ontvangen wat een plus punt is.En dan het terras met een zitbank voor 8 pers,en een lounche zet van riet en alles op het zuiden.en een mooie tuin waar alle hortensia,s in bloei stonden.
In een woord super mooi.

Grupperejse, Dec. 2010
fam hollema
10,0

05-01-11 Chalet Fabiola in Uderns is geweldig,wat een mooi huis en geweldige mensen,
herman en fabiola staan altijd voor je klaar niets is teveel gewoon super iedere morgen vroeg op pad voor zn gasten voor de broodjes.deze mensen krijgen van ons een tien.
Wij hebben het met zn alle zeer goed gehad en willen hun hier voor bedanken.
Fam hollema.

Fam. med små børn
"Super mooi huis"oversæt
laméris
9,0

30-03-10 Mooi ruim chalet met alle luxe die je maar kan bedenken. Ook het skigebied van Kaltenbach is schitterend, mooie ruime piste's Kortom super

Fam. med små børn, Feb. 2010
"Super huis"oversæt
Laméris
9,0

30-03-10 Een fantastisch mooi huis op een mooie plek, het heeft alles qua luxe wat je maar bedenken kan. Gewoon super

Grupperejse, Feb. 2010
"Fantastische villa"oversæt
EJ Catsboer
9,0

15-10-10 Chalet Fabiola is ons enorm goed bevallen. Het huis is erg ruim en heeft een fantastisch uitzicht over het zillertal. Alle kamers en bedden waren mooi opgemaakt toen we aankwamen en er stond zelfs een leuk presentje voor ons klaar bij aankomst! Mede door de goede ligging(alle bezienswaardigheden/pistes goed bereikbaar) kunnen we dit chalet aanraden voor iederen. Voor ons in ieder geval een absolute aanrader, wij komen zeker weten terug.

Venner, Juni 2009
huizen j
9,0

24-07-09 wat een moi chalet is dit fantastische een moie plek met een super mooi uitzicht
het chalet heeft echt alles wat je maar bedenkt.gewoon SUPER

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

De venligste mennesker findes i:

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information