Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 82
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Tirolerhof***
113 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Tirolerhof***
Gerlos 98, A-6281, Gerlos / Gmünd

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Tirolerhof***? Så læs bedømmelserne af Hotel Tirolerhof*** i Gerlos / Gmünd her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Tirolerhof scorer et 8,8 fra 10, på grundlag af 113 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Tirolerhof***? Læs bedømmelserne af Hotel Tirolerhof*** i Gerlos / Gmünd, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 43 feriefotos i Hotel Tirolerhof*** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Tirolerhof*** Gerlos / Gmünd. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8,9
8,7
9,2
7,7
Vis karakter og bedømmelser fra:
Familie med ældre børn, Aug. 2015
"Fantastisch hotel met persoonlijk aandacht!"oversæt
Familie van der Mol...
10,0

15-08-15 We zijn voor de vierde keer geweest en we hebben met onze kinderen, van 10 en 12 jaar, net als de voorgaande jaren weer een geweldige vakantie gehad.

Ruime en schone kamers, een geweldige wellness, goed eten en persoonlijke aandacht. Daarnaast zijn er in de omgeving voldoende wandelmogelijkheden en activiteiten. Dit jaar o.a. aan het raften en mountainbiken geweest. Je krijgt een pas waarmee je gratis met de bus mee kan en onbeperkt gebruik kunt van de kabelbaan in Gerlos en Konigsleiten.

De familie Staudacher en het personeel geven je de persoonlijke aandacht die je niet veel meer ziet. We zullen zeker nog vaker terugkomen.

Alenerejsende, Jan. 2015
"Fantastische plek"oversæt
P. Hop
8,0

19-01-15 Wat betreft de service en faciliteiten is dit hotel voor mij een 5 sterren. Alles is er mogelijk de ze doen nergens moeilijk over.

Med partner, Sep. 2014
"Super hotel, aanrader!"oversæt
Michel en Nicolette...
9,0

11-09-14 Wij zijn hier nu 4x geweest met een tussen pauze van 2 jaar, we werden hartelijk verwelkomd de eigenaren en personeel wisten nog goed wie we waren.
Kamers prima, eten goed, je kunt een keus maken uit verschillende gerechten. Ligging net uit het centrum is aan te bevelen. Parkeren in garage prima. Dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken.
Ze weten in dit hotel wat service is. 4 sterren is een terechte beoordeling.

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Tirolerhof*** hos:

Med partner, Aug. 2014
"Dit is geen 4 sterren hotel!!"oversæt
de Heus
4,0
7,0

18-08-14 Wij begrijpen niet waar de hoge waardering en de 4 sterren vandaan komt. Het eten is en wordt fantasieloos opgedient waarvan het meeste uit de vriezer of een zakje komt. Iedere avond kip/kalkoen of varkensvlees overgoten met (te) veel saus. Het nagerecht is altijd 2 bolletjes ijs overgoten met chocoladesaus. Het ontbijt daarentegen was voldoende van omvang maar is de koffie (automaat) en sap niet te drinken.
Sfeerloze bar direct aan de receptie. Alleen de gerenoveerde kamer was welliswaar klein maar keurig en goed.
Wij zullen niet snel nog een keer dit hotel boeken.

Fam. med små børn, Aug. 2014
"Reuze hotel"oversæt
Van Woensel
9,0

28-08-14 Wij hebben hier 8 nachten geweest en zijn op een fantastische manier bediend geweest. De kamers zijn zeer proper en de maaltijden zijn er heel goed. Het personeel en de eigenaars zijn heel vriendelijk en bereidwillig om te helpen waar nodig.

Med partner, Feb. 2014
"Heerlijk"oversæt
Wilma
7,0

16-03-14 Dit hotel maakt waar wat ze beloven. In gerlos snappen ze ook wat je moet doen om auto 's uit het centrum te houde;, de skibus perfect organiseren. De bus stopt voor de deur en langer dan 5 minuten hebben we nooit hoeven te wachten. Het hotel is kindvriendelijk en dat maakt ze waar, er is een leuke speelkamer en de ouders genieten in de barruimte.

Med partner, Sep. 2013
"Zeer gastvrij en vriendelijk personeel"oversæt
Dirk van Duijn
10,0

22-09-13 Vriendelijke en echt gastvrije bediening, geen toneel. Mijn vrouw heeft een broodallergie. Geen probleem, er werd zuurdesem brood gehaald. Een mooie snelstromende rivier voor de deur. Prachtig uitzicht vanuit de balkons. Verzorgde kamers met dagelijks schone handdoeken. Wellness is top. Bedden top. Eten prima. Bij halfpension krijg je de keus uit twee voorgerechten, drie hoofdgerechten en twee nagerechten.

Med partner, Sep. 2013
"Zeer goed"oversæt
johan hellings
10,0

09-09-13 Het was super goed,het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het parkeren is gratis,en het eten is goed en gevarieerd.

Fam. med små børn, Juli 2013
"Very Great place and very nice for THE children"oversæt
M. Schiffers
9,0

06-08-13 Very good hotel with à great view

Alenerejsende, Juli 2013
"Great Place"oversæt
Ed H
9,0

04-08-13 Vriendelijk goed personeel. Ik kom er al jaren. !!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste