Bedømmelser Hotel Tirolerhof***

Tirolerhof***
109 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Tirolerhof***
Gerlos 98, A-6281, Gerlos / Gmünd

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Tirolerhof***? Så læs bedømmelserne af Hotel Tirolerhof*** i Gerlos / Gmünd her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Tirolerhof scorer et 8,8 fra 10, på grundlag af 109 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Tirolerhof***? Læs bedømmelserne af Hotel Tirolerhof*** i Gerlos / Gmünd, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 43 feriefotos i Hotel Tirolerhof*** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Tirolerhof*** Gerlos / Gmünd. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

109 bedømmelser for Tirolerhof***

109 Bedømmelser
8,6
8,9
9,1
7,5
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, Sep. 2014
"Super hotel, aanrader!"oversæt
Michel en Nicolette...
9,0

11-09-14 Wij zijn hier nu 4x geweest met een tussen pauze van 2 jaar, we werden hartelijk verwelkomd de eigenaren en personeel wisten nog goed wie we waren.
Kamers prima, eten goed, je kunt een keus maken uit verschillende gerechten. Ligging net uit het centrum is aan te bevelen. Parkeren in garage prima. Dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken.
Ze weten in dit hotel wat service is. 4 sterren is een terechte beoordeling.

Med partner, Aug. 2014
"Dit is geen 4 sterren hotel!!"oversæt
de Heus
4,0
7,0

18-08-14 Wij begrijpen niet waar de hoge waardering en de 4 sterren vandaan komt. Het eten is en wordt fantasieloos opgedient waarvan het meeste uit de vriezer of een zakje komt. Iedere avond kip/kalkoen of varkensvlees overgoten met (te) veel saus. Het nagerecht is altijd 2 bolletjes ijs overgoten met chocoladesaus. Het ontbijt daarentegen was voldoende van omvang maar is de koffie (automaat) en sap niet te drinken.
Sfeerloze bar direct aan de receptie. Alleen de gerenoveerde kamer was welliswaar klein maar keurig en goed.
Wij zullen niet snel nog een keer dit hotel boeken.

Fam. med små børn, Aug. 2014
"Reuze hotel"oversæt
Van Woensel
9,0

28-08-14 Wij hebben hier 8 nachten geweest en zijn op een fantastische manier bediend geweest. De kamers zijn zeer proper en de maaltijden zijn er heel goed. Het personeel en de eigenaars zijn heel vriendelijk en bereidwillig om te helpen waar nodig.

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Tirolerhof*** hos:

Med partner, Feb. 2014
"Heerlijk"oversæt
Wilma
7,0

16-03-14 Dit hotel maakt waar wat ze beloven. In gerlos snappen ze ook wat je moet doen om auto 's uit het centrum te houde;, de skibus perfect organiseren. De bus stopt voor de deur en langer dan 5 minuten hebben we nooit hoeven te wachten. Het hotel is kindvriendelijk en dat maakt ze waar, er is een leuke speelkamer en de ouders genieten in de barruimte.

Med partner, Sep. 2013
"Zeer gastvrij en vriendelijk personeel"oversæt
Dirk van Duijn
10,0

22-09-13 Vriendelijke en echt gastvrije bediening, geen toneel. Mijn vrouw heeft een broodallergie. Geen probleem, er werd zuurdesem brood gehaald. Een mooie snelstromende rivier voor de deur. Prachtig uitzicht vanuit de balkons. Verzorgde kamers met dagelijks schone handdoeken. Wellness is top. Bedden top. Eten prima. Bij halfpension krijg je de keus uit twee voorgerechten, drie hoofdgerechten en twee nagerechten.

Med partner, Sep. 2013
"Zeer goed"oversæt
johan hellings
10,0

09-09-13 Het was super goed,het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het parkeren is gratis,en het eten is goed en gevarieerd.

Alenerejsende, Juli 2013
"Great Place"oversæt
Ed H
9,0

04-08-13 Vriendelijk goed personeel. Ik kom er al jaren. !!

Fam. med små børn, Juli 2013
"Geweldig hotel, voor ons elk jaar thuiskomen"oversæt
Fam. Dekkers
10,0

21-08-13 Komen al meer dan 25 jaar in Gerlos waar je super kan wandelen, actieve dingen kan ondernemen en tot rust kan komen. De laatste 6 jaren komen we in Tirolerhof en voelt het voortaan als thuiskomen.
Mooie schone kamers en heerlijk eten (elke dag keuze uit 3 menu's & elke dag salladebuffet erbij). Het ontbijt heeft veel keuze uit beleg, verse eitjes (gekookt en gebakken), broodjes, knackers, yoghurt, fruit ect. Mmmm heerlijk.

Erg vriendelijk en gezellig personeel en zeer behulpzaam, niets is teveel.
Klaus en zijn ouders weten hoe je een hotel moet runnen. Echt Super!
Wij kijken er elk jaar weer naar uit om naar toe te gaan.
Ook onze 3 kinderen (6-9-12 jr) vermaken zich prima. Er zijn meestal in de vakantieperiode vele gezinnen zodat de kinderen automatisch met elkaar optrekken. S'avonds trekken vele gasten naar het loungegedeelte van het hotel waar ook de bar is. Erg gezellig om wat te kletsen, spelletje doen en wat te drinken, Al met al geweldig en hopelijk komen we er nog vele jaren.

Familie med ældre børn, Juli 2013
"Geweldige vakantie gehad, echte aanrader!!"oversæt
fam vd pijl
8,0

27-07-13 Net terug van een geweldige vakantie!! Heerlijk wandelgebied, op loopafstand van het centrum met oa een supermarkt en veel sportzaken, goed eten, schoon, en ook ideaal met hond! Wifi alleen beneden in restaurant, bij receptie en buitenterras. Vriendelijk, gastvrij en behulpzaam!

Med partner, Juli 2013
"Uitstekend hotel en mooie omgeving"oversæt
Sytske
9,0

01-08-13 Wij hebben ons hier prima vermaakt. Vriendelijk Nederlands sprekend personeel. Het avondeten was uitstekend, elke dag weer wat anders, maar altijd lekker. Hetzelfde geld voor het ontbijt, heerlijke broodjes. Enige minpunt was dat de koffie naar mijn mening niet zo lekker smaakte.

De barbecue op woensdag was ook uitstekend verzorgd, heerlijk vlees met salades.

Personeel hield wel van een lolletje en was zeer behulpzaam met tips qua bezienswaardigheden. Wanneer je glas drinken leeg was kwamen ze meteen aanlopen op hem weer opnieuw bij te vullen(als je dit wou). Snelle service.

Kamers zien er prachtig uit!

Kort samengevat, een toppertje!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Polls

Hvad er det vigtigste, når du vælger en byferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information