Bedømmelser Chalet Piste Panorama

Piste Panorama
5 Bedømmelser
Bedømmelser Chalet Piste Panorama
Hausdorffestrasse 43, 5710, Kaprun

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Chalet Piste Panorama? Så læs bedømmelserne af Chalet Piste Panorama i Kaprun her, som er skrevet af andre feriegæster.
Chalet Piste Panorama scorer et 9,9 fra 10, på grundlag af 5 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Chalet Piste Panorama? Læs bedømmelserne af Chalet Piste Panorama i Kaprun, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 7 feriefotos i Chalet Piste Panorama på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Piste Panorama Kaprun. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

5 bedømmelser for Piste Panorama

5 Bedømmelser
9,7
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Venner, Jan. 2014
"Top"oversæt
Roberto
10,0

01-02-14 Heel mooi chalet met super ligging naast de kleine piste van kaprun. Onze kinderen vonden het daar helemaal geweldig.
Ook restaurants en gezellige barretjes in de buurt. Goede ontvangst en broodjes service is super. Fijne vakantie gehad in een gezellige woning en komen volgend jaar terug

Grupperejse, Feb. 2013
"Een echte 10"oversæt
Esther
10,0

02-03-13 Algemene indruk van de woning is echt goed. Proper en alles redelijk nieuw. Het uitzicht is heel mooi op de gletsjer en in de tuin kun je heerlijk zonnen. Wij hadden super mooi (ski)weer.
Ontvangst was goed. Kregen korting voor skihuur. Kamers zijn keurig en schoon. Nl tv op iedere kamer. Kindvriendelijk. Kinderen kunnen lekker buiten spelen in de tuin en het ligt direct naast een wat kleinere piste de lechgnerberg met leuk barretje dat tot 20 uur open is. Chalet ligt feitelijk in het dorp. Broodjes service ook heel gemakkelijk. Al met al een dikke pluim en een verdiende 10.

Grupperejse, Mar. 2011
"Fantastisch!"oversæt
Venessa
8,0

15-04-11 Wij hebben met 14 man mogen genieten van het heerlijke, grote en luxe chalet.
Aan werkelijk alles is gedacht. Ruime slaapkamers met TV en sommige een douchecabine, Luxe complete keuken met een senseo en een ruime living. Wij hebben het prachtigste weer van de wereld gehad en van het terras buiten hebben we zeker gebruik gemaakt.

De ligging ten opzichte van de pistes zijn goed. Op een paar minuten loopafstand vindt je de bushalte die je richting Zell am See of naar de Gletsjcher brengt.

Kortom, ik zou het zeker weer boeken!

Grupperejse, Jan. 2011
"Heel erg mooie en leuke accomodatie"oversæt
Mo
10,0

15-02-11 Wij zijn in Januari een week met 14 personen te gast geweest bij Piste Panorama. Luxe woonkeuken waar we met zijn allen gezellig gegeten hebben. Keuken is van alle gemakken voorzien. Wat een mooie ruime slaapkamers. Op iedere kamer is een mooie tv aanwezig. Echt luxe allemaal. Ook de badkamers op de slaapkamers zijn zeer praktisch. Met zon grote groep heb je dan toch je privacy. Leuke piste naast het huis met gezellig barretje. Buiten naast het huis een mooie houten berging waar we de skis etc konden opberrgen met schoenverwarming. Enig minpuntje was het weer 2 dagen zoveel gesneeuwd dat we niet konden skieen. Al met al hebben we een fijne vakantie gehad in piste panorama!

Fam. med små børn, Dec. 2010
"Super"oversæt
Michael
10,0

06-01-11 Wij hebben voor de kerst met de gehele familie een week in het mooie chalet een super vakantie gehad. werkelijk aan alles is gedacht. Mooie luxe slaapkamers met eigen douche voorziening en op iedere kamer een mooie tv. Ligging naast de piste is ook heerlijk. Vooral voor onze kids welke op eigen gelegenheid in de middag nog even lekker konden skieen . Het huis is sfeervol ingericht met een gezellige woonkeuken.

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvilket land foretrækker du at køre i?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information