Bedømmelser Chalet Alpendorf Dachstein-West****

Alpendorf Dachstein-West****
77 Bedømmelser
Bedømmelser Chalet Alpendorf Dachstein-West****
Steuer 62, A-5524, Annaberg

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Chalet Alpendorf Dachstein-West****? Så læs bedømmelserne af Chalet Alpendorf Dachstein-West**** i Annaberg her, som er skrevet af andre feriegæster.
Chalet Alpendorf Dachstein-West scorer et 8,1 fra 10, på grundlag af 77 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Chalet Alpendorf Dachstein-West****? Læs bedømmelserne af Chalet Alpendorf Dachstein-West**** i Annaberg, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 53 feriefotos i Chalet Alpendorf Dachstein-West**** på Zoover. Du kan se 1 video af Chalet Alpendorf Dachstein-West****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Alpendorf Dachstein-West**** Annaberg. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

7,5
8,7
8,6
5,7
Vis karakter og bedømmelser fra:
Fam. med små børn, 2014
"Veel geld voor weinig"oversæt
Fam. de Jong
6,0

10-08-14 deze huisjes zijn veel te duur voor wat je er voor krijgt. Ons huis was luxe, wel wat dingen kapot en hele slechte bank en stoelen ,maar veel ruimte in en om het huis. Anderen hadden echter niet eens tuinmeubels. Het ligt aan de huiseigenaar wat je aantreft, en bij de een is dat dus een luxe huis met prachtige meubels, en bij de ander armoedige spullen en geen buitenmeubilair. Dat kan niet voor die prijzen! Receptie zeer onvriendelijk, restaurant zeer matig, zwembad klein, maar voldoet. Huizen staan ook boven op elkaar gepropt, en de wegen op het park zijn nauwelijks te belopen, steil en grint, dus met een kinderwagen niet te doen. Omgeving is wel prachtig. Kortom, voor dat geld kun je iets veel beters krijgen in Oostenrijk!

Fam. med små børn, Juli 2014
"Viel zwaar tegen."oversæt
P. Zuithof
4,0

08-08-14 Weinig ruimte voor de kinderen om te spelen, restaurant gesloten middenin hoogseizoen!. Zwembad voor onder de twaalf alleen toegankelijk onder begeleiding. Zal best fraai zijn voor de winter, zomers is het niks. Waren bezig skiliften aan te passen. 'S ochtends dus om 07:00 wakker.

Familie med ældre børn, Juli 2014
"Lijkt mooier dan het is"oversæt
caroline
3,0

10-08-14 Bij het reserveren opties aangegeven, daarna een selectie van huisjes gekregen. In de veronderstelling dat alle huisjes over de gevraagde opties beschikten een keuze gemaakt. Huisje 42 beschikte over geen enkele van de gevraagde opties, dat was dus even slikken. Beetje oubollig ingericht huisje, wel schoon maar zonder de verwachte luxe. Park ligt ver van de bewoonde wereld en er is niets te doen. Er is een eenvoudig zwembad maar dit is vanaf 5 uur 's middags gesloten, juist de tijd waarop je terugkomt van een dagje uit en een duik zou kunnen nemen. Personeel is wel erg vriendelijk en op loopafstand ligt een leuk en betaalbaar restaurant. Auto had een eigen (kleine) parkeerplaats maar later in de week was onze plek steeds ingenomen door een andere bewoner en moesten we een andere parkeerplaats zoeken. Niet voor herhaling vatbaar.

Med partner, Juni 2014
"Haus nr 10 Niet huren."oversæt
A. Mulder
4,0

25-06-14 Wij troffen Haus nr. 10 in Alpendorf Dachstein West in Annaberg van verhuurder als volgt aan: Zitbanken vol vlekken, Keukenaanrechtblad kapot met inwatering, Rotwerking in de folie op het badkamerraam, Warmwatervoorziening werkte niet, Matrassen vol vlekken. Deze verhuurder levert geen kwaliteit en is niet bereid compensatie te bieden. De verhuurder bleek op de hoogte van de gebreken maar vermeld deze niet. Niet huren bij deze verhuurder.

Fam. med små børn, Feb. 2014
"Nette huisjes bij een gezellig skigebied"oversæt
Herbert
8,0

22-02-14 We hebben een prima vakantie gehad in het Alpendorf. De huisjes zijn mooi en zien er keurig uit. De voorzieningen op het park zijn, naast het zwembad, beperkt. De huisjes liggen net te ver van de piste om makkelijk van/naar de piste te lopen. Wij hebben elke keer de auto gepakt naar het dalstation. De sneeuw op de top was prima, in het dal was er weinig sneeuw door de hoge temperaturen. Alles bij elkaar een goede vakantie.

Familie med ældre børn, Feb. 2014
"Zeer slecht uitgeleefd meubilair."oversæt
Ad Hordijk
8,0

12-03-14 De bungalow zelf was zeer luxe, maar stoomdouche functioneerde niet, temperatuur was niet te regelen.
Bedbank was kapot en was niet vernieuwd voordat wij de bungalow betrokken.
Zitbank was een hangmat geworden, 8 persoonshuis was niet geschikt om met 8 personen relaxed te kunnen zitten.
Huurprijs in de krokusvakantie is schandalig hoog t.o.v. twee weken eerder of later, scheelt bijna 40%!

Grupperejse, Dec. 2013
"Fantastisch chalet"oversæt
Ron van Rosevelt
8,0

17-12-13 Wij verbleven van donderdag 5 t/m maandag 9 december in chalet 66 (Familie Dellebeke) in Alpendorf Dachstein-West.
Het chalet voor 10 personen was in één woord fantastisch. Toen wij hier waren heeft het één dag behoorlijk gesneeuwd. Hierdoor leek de omgeving wel een sprookje. Vanuit het chalet kijk je zo op de bergen (o.a. Bischofmutze).
Het Alpendorp is gebouwd tegen de bergen. Wij hebben hier schitterende wandelingen gemaakt. Verder heb je met Annaberg en Abtenau leuke plaatsjes in de omgeving. Het Alpendorp heeft een eigen restaurant en verder zitten in de omgeving hotel-restaurant Dolomietenhof en de Holzerhutte. Het huis bevat 4 slaapkamers en 2 douches, waarvan één met bad. Verder is er nog een sauna. Het chalet is uitermate geschikt voor 2 gezinnen.

Med partner, 2013
"Uitstekende accommodatie op een prachtige locatie"oversæt
A. van Ochten
10,0

22-06-13 Alpendorf, Dachstein West, steuer 66, Annaberg ligt te midden van de skipistes! een volledig ingericht, 10 persoons nieuw chalet, voorzien van alle comfort, zoals: een ruime woonkamer met volledig ingerichte keuken, 2 badkamers, apart toilet, sauna, whirlpool, op de bovenverdieping zijn er 4 grote slaapkamers. het chalet heeft 2 grote terrassen met fantastisch uitzicht op de gosaukam. het park heeft een overdekt zwembad, ook is er een restaurant. in de nabije omgeving kun je er prachtig wandelen, mooie stadjes bezoeken, zoals bv Hallstatt, er zijn kastelen, watervallen, kort samengevat, een geweldige plek voor winter- en zomervakantie! !

Familie med ældre børn, Apr. 2013
"Voor de 3de keer weer heerlijk gehad!"oversæt
ruud
9,0

06-05-13 Eigenlijk is alles heel erg goed, helaas is het wel even 24% duurder geworden, vorig jaar betaalde we voor 1 week in het naseizoen €586 "All in" met 9 personen, nu waren we €728 kwijt.
Het enige verschil is, dat nu wel de bedden zijn opgemaakt.
Bungalow no 85 is echt geweldig met een super zonnig terras.

Familie med ældre børn, Mar. 2013
"Mooie chalets direct aan de piste"oversæt
Ruud
9,0

10-03-13 Mooi ingericht chalet met super mooi uitzicht. Wij zaten in nr. 11 wat erg dichtbij het hoofdgebouw en de piste zit. Broodjesservice is fijn en in het restaurant is het eten erg lekker. Wij zijn ook afgelopen zomer geweest en het is een mooi wandelgebied. Ook in de omgeving is er veel te zien en te doen.

1 2 3 4 5 6 7 8 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

De venligste mennesker findes i:

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information