Bedømmelser Chalet Alpendorf Dachstein-West****

Alpendorf Dachstein-West****
81 Bedømmelser
Bedømmelser Chalet Alpendorf Dachstein-West****
Steuer 62, A-5524, Annaberg

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Chalet Alpendorf Dachstein-West****? Så læs bedømmelserne af Chalet Alpendorf Dachstein-West**** i Annaberg her, som er skrevet af andre feriegæster.
Chalet Alpendorf Dachstein-West scorer et 8,1 fra 10, på grundlag af 81 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Chalet Alpendorf Dachstein-West****? Læs bedømmelserne af Chalet Alpendorf Dachstein-West**** i Annaberg, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 68 feriefotos i Chalet Alpendorf Dachstein-West**** på Zoover. Du kan se 1 video af Chalet Alpendorf Dachstein-West****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Alpendorf Dachstein-West**** Annaberg. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 næste

81 bedømmelser for Alpendorf Dachstein-West****

81 Bedømmelser
7,6
7,5
6,2
Vis karakter og bedømmelser fra:
Fam. med små børn, Okt. 2014
"Prachtige plek"oversæt
mary van spil
9,0

19-10-14 Chalet 91 in Alpendorf West Annaberg is een fantastische vakantiewoning. Keurig ingericht en goed onderhouden. Het heeft een fantastisch uitzicht. Het gebied biedt vele mogelijkheden tot wandelen.
De mensen op het park zijn behulpzaam en zeer vriendelijk.

"Schitterend uitzicht. Gericht op wintersport."oversæt
Anton
6,0

23-08-14 Wij huurden in bijgaande periode, Haus 10. Allereerst wil ik iets rechtzetten naar aanleiding van de fam. Mulder. Jullie bijdrage heeft ons, behoorlijk laten schrikken. Toen ik uw bijdrage las en net had geboekt.

Betreffende het warme water verbaast u mij. De bewoners na u hebben in het gastenboek geschreven dat de beheerster Annemarie, alles direct en op de juiste wijze heeft laten repareren, zodat er dezelfde dag weer warmwater was. Ook de andere 3 punten die u benoemd zijn naar mijn mening erg uitvergroot. Maar ja is het persoonlijk?
Huis nr. 10 is niet overdreven groot, maar praktisch en voor een vakantiehuisje sfeervol ingericht. Schitterende slaapkamerinrichting, praktische badkamers en keuken, gezellige woonkamer. Alles wat je maar zou denken nodig te kunnen hebben is aanwezig. Mooi uitzicht naar alle zijde. Rust en de mogelijkheid om leuke dagtochten te maken.

Kortom wij hebben ondanks het slechte weer genoten en kunnen het aanbevelen om ook voor de zomer.

Fam. med små børn, 2014
"Veel geld voor weinig"oversæt
Fam. de Jong
6,0

10-08-14 deze huisjes zijn veel te duur voor wat je er voor krijgt. Ons huis was luxe, wel wat dingen kapot en hele slechte bank en stoelen ,maar veel ruimte in en om het huis. Anderen hadden echter niet eens tuinmeubels. Het ligt aan de huiseigenaar wat je aantreft, en bij de een is dat dus een luxe huis met prachtige meubels, en bij de ander armoedige spullen en geen buitenmeubilair. Dat kan niet voor die prijzen! Receptie zeer onvriendelijk, restaurant zeer matig, zwembad klein, maar voldoet. Huizen staan ook boven op elkaar gepropt, en de wegen op het park zijn nauwelijks te belopen, steil en grint, dus met een kinderwagen niet te doen. Omgeving is wel prachtig. Kortom, voor dat geld kun je iets veel beters krijgen in Oostenrijk!

Familie med ældre børn, Aug. 2014
"Mooie omgeving, perfekt huisje, park viel tegen"oversæt
Feo
6,0

05-10-14 In de zomervakantie twee weken in Alpendorf Dachstein-West geweest en hebben een prima vakantie gehad. Het huisje (nummer 76) was lekker ruim, schoon en eenvoudig ingericht. Door al die ruimte waren de vele regendagen ook nog goed door te komen.

Helaas was het zwembad beperkt geopend (e.g. tussen de middag en zaterdags gesloten en nog 2 andere dagen) en verder is er op het park weinig te doen.

In de omgeving vele wandelmogelijkheden, direct vanaf het park of na een stukje rijden bij Filzmoos, Gosau, Abtenau en Postalm.

"Uitstekende accommodatie, prachtige locatie."oversæt
Schimmer
6,0

31-08-14 Bij aankomst een warm en hartelijk ontvangst. Wij waren verrast met zo'n mooi, compleet en zeer schoon huis. Ook de prachtige ligging maakte dit plaatje perfect. Bij de receptie de Salzburgerlandcard aangeschaft voor ons gezin (kinderen 11 en 13 jaar) en dit is echt een aanrader. Met deze card kan je gebruik maken van 180 bezienswaardigheden/uitstapjes (korting/gratis) in Salzburgerland. Iedere dag hierdoor een leuke activiteit/wandeling/bezienswaardigheid gedaan. Zwembad is inderdaad klein, maar dat is dan ook het enige minpuntje.

Fam. med små børn, Juli 2014
"Viel zwaar tegen."oversæt
P. Zuithof
4,0

08-08-14 Weinig ruimte voor de kinderen om te spelen, restaurant gesloten middenin hoogseizoen!. Zwembad voor onder de twaalf alleen toegankelijk onder begeleiding. Zal best fraai zijn voor de winter, zomers is het niks. Waren bezig skiliften aan te passen. 'S ochtends dus om 07:00 wakker.

Familie med ældre børn, Juli 2014
"Lijkt mooier dan het is"oversæt
caroline
3,0

10-08-14 Bij het reserveren opties aangegeven, daarna een selectie van huisjes gekregen. In de veronderstelling dat alle huisjes over de gevraagde opties beschikten een keuze gemaakt. Huisje 42 beschikte over geen enkele van de gevraagde opties, dat was dus even slikken. Beetje oubollig ingericht huisje, wel schoon maar zonder de verwachte luxe. Park ligt ver van de bewoonde wereld en er is niets te doen. Er is een eenvoudig zwembad maar dit is vanaf 5 uur 's middags gesloten, juist de tijd waarop je terugkomt van een dagje uit en een duik zou kunnen nemen. Personeel is wel erg vriendelijk en op loopafstand ligt een leuk en betaalbaar restaurant. Auto had een eigen (kleine) parkeerplaats maar later in de week was onze plek steeds ingenomen door een andere bewoner en moesten we een andere parkeerplaats zoeken. Niet voor herhaling vatbaar.

Med partner, Juni 2014
"Haus nr 10 Niet huren."oversæt
A. Mulder
4,0

25-06-14 Wij troffen Haus nr. 10 in Alpendorf Dachstein West in Annaberg van verhuurder als volgt aan: Zitbanken vol vlekken, Keukenaanrechtblad kapot met inwatering, Rotwerking in de folie op het badkamerraam, Warmwatervoorziening werkte niet, Matrassen vol vlekken. Deze verhuurder levert geen kwaliteit en is niet bereid compensatie te bieden. De verhuurder bleek op de hoogte van de gebreken maar vermeld deze niet. Niet huren bij deze verhuurder.

Fam. med små børn, Feb. 2014
"Nette huisjes bij een gezellig skigebied"oversæt
Herbert
8,0

22-02-14 We hebben een prima vakantie gehad in het Alpendorf. De huisjes zijn mooi en zien er keurig uit. De voorzieningen op het park zijn, naast het zwembad, beperkt. De huisjes liggen net te ver van de piste om makkelijk van/naar de piste te lopen. Wij hebben elke keer de auto gepakt naar het dalstation. De sneeuw op de top was prima, in het dal was er weinig sneeuw door de hoge temperaturen. Alles bij elkaar een goede vakantie.

Familie med ældre børn, Feb. 2014
"Zeer slecht uitgeleefd meubilair."oversæt
Ad Hordijk
8,0

12-03-14 De bungalow zelf was zeer luxe, maar stoomdouche functioneerde niet, temperatuur was niet te regelen.
Bedbank was kapot en was niet vernieuwd voordat wij de bungalow betrokken.
Zitbank was een hangmat geworden, 8 persoonshuis was niet geschikt om met 8 personen relaxed te kunnen zitten.
Huurprijs in de krokusvakantie is schandalig hoog t.o.v. twee weken eerder of later, scheelt bijna 40%!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvilket land foretrækker du at køre i?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information