Bedømmelser Chalet Alpendorf Dachstein-West****

Alpendorf Dachstein-West****
85 Bedømmelser
Bedømmelser Chalet Alpendorf Dachstein-West****
Steuer 62, A-5524, Annaberg

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Chalet Alpendorf Dachstein-West****? Så læs bedømmelserne af Chalet Alpendorf Dachstein-West**** i Annaberg her, som er skrevet af andre feriegæster.
Chalet Alpendorf Dachstein-West scorer et 8,1 fra 10, på grundlag af 85 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Chalet Alpendorf Dachstein-West****? Læs bedømmelserne af Chalet Alpendorf Dachstein-West**** i Annaberg, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 68 feriefotos i Chalet Alpendorf Dachstein-West**** på Zoover. Du kan se 1 video af Chalet Alpendorf Dachstein-West****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Alpendorf Dachstein-West**** Annaberg. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

7,9
8,6
8,7
6,6
Vis karakter og bedømmelser fra:
Familie med ældre børn, Juli 2015
"Fantastic in both summer and winter"oversæt
Philip Story
7,0

26-07-15 We've stayed here on a few occasions now both in winter for skiing and this week for the summer holiday. The Aplendorf chalets are an excellent base to explore the Dachstein ski area in winter or the Salzburg area in summer.
There are so many activities in summer for both adults and kids. Our teenage kids were plenty busy enough with all the outdoor activities.

Familie med ældre børn, 2015
"Thoroughly recommend."oversæt
Mrs S Story
7,0

26-07-15 A home away from home. A great place to visit and explore local attractions. We have visited for several years in both winter and summer and thoroughly recommend it.

Venner, Mar. 2015
"Zeker een aanrader om hier naar toe te gaan."oversæt
J.T.A. Van Putten
9,0

15-03-15 Met 5 vrienden hebben we in huisnr. 11 gezeten. Zeer sfeervol en netjes ingericht. Na het skieen is het zwembad een aanrader.
Een zeer goede week gehad.

De bedste priser og last minute-rejser for Chalet Alpendorf Dachstein-...

Venner, Jan. 2015
"Prettig verblijf"oversæt
Ilona
6,0

03-08-15 Gezellige bungalow waar wij een week met 6 vrienden verbleven! Voldoende ruimte en prettig om een grote keuken met alle benodigdheden te hebben. De chalets liggen praktisch aan de piste die bij veel sneeuw (in ons geval niet, maar normaal gesproken wel) toegang geven tot het dal waar de centrale lift naar de vele ski pistes is. Ruime slaapkamers en een grote badkamer. Ideaal voor mensen die van privacy houden en 's avonds niet in een hotel willen eten/verblijven samen met vele anderen. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Fam. med små børn, Okt. 2014
"Prachtige plek"oversæt
mary van spil
9,0

19-10-14 Chalet 91 in Alpendorf West Annaberg is een fantastische vakantiewoning. Keurig ingericht en goed onderhouden. Het heeft een fantastisch uitzicht. Het gebied biedt vele mogelijkheden tot wandelen.
De mensen op het park zijn behulpzaam en zeer vriendelijk.

"Schitterend uitzicht. Gericht op wintersport."oversæt
Anton
6,0

23-08-14 Wij huurden in bijgaande periode, Haus 10. Allereerst wil ik iets rechtzetten naar aanleiding van de fam. Mulder. Jullie bijdrage heeft ons, behoorlijk laten schrikken. Toen ik uw bijdrage las en net had geboekt.

Betreffende het warme water verbaast u mij. De bewoners na u hebben in het gastenboek geschreven dat de beheerster Annemarie, alles direct en op de juiste wijze heeft laten repareren, zodat er dezelfde dag weer warmwater was. Ook de andere 3 punten die u benoemd zijn naar mijn mening erg uitvergroot. Maar ja is het persoonlijk?
Huis nr. 10 is niet overdreven groot, maar praktisch en voor een vakantiehuisje sfeervol ingericht. Schitterende slaapkamerinrichting, praktische badkamers en keuken, gezellige woonkamer. Alles wat je maar zou denken nodig te kunnen hebben is aanwezig. Mooi uitzicht naar alle zijde. Rust en de mogelijkheid om leuke dagtochten te maken.

Kortom wij hebben ondanks het slechte weer genoten en kunnen het aanbevelen om ook voor de zomer.

Fam. med små børn, 2014
"Veel geld voor weinig"oversæt
Fam. de Jong
6,0

10-08-14 deze huisjes zijn veel te duur voor wat je er voor krijgt. Ons huis was luxe, wel wat dingen kapot en hele slechte bank en stoelen ,maar veel ruimte in en om het huis. Anderen hadden echter niet eens tuinmeubels. Het ligt aan de huiseigenaar wat je aantreft, en bij de een is dat dus een luxe huis met prachtige meubels, en bij de ander armoedige spullen en geen buitenmeubilair. Dat kan niet voor die prijzen! Receptie zeer onvriendelijk, restaurant zeer matig, zwembad klein, maar voldoet. Huizen staan ook boven op elkaar gepropt, en de wegen op het park zijn nauwelijks te belopen, steil en grint, dus met een kinderwagen niet te doen. Omgeving is wel prachtig. Kortom, voor dat geld kun je iets veel beters krijgen in Oostenrijk!

Familie med ældre børn, Aug. 2014
"Mooie omgeving, perfekt huisje, park viel tegen"oversæt
Feo
6,0

05-10-14 In de zomervakantie twee weken in Alpendorf Dachstein-West geweest en hebben een prima vakantie gehad. Het huisje (nummer 76) was lekker ruim, schoon en eenvoudig ingericht. Door al die ruimte waren de vele regendagen ook nog goed door te komen.

Helaas was het zwembad beperkt geopend (e.g. tussen de middag en zaterdags gesloten en nog 2 andere dagen) en verder is er op het park weinig te doen.

In de omgeving vele wandelmogelijkheden, direct vanaf het park of na een stukje rijden bij Filzmoos, Gosau, Abtenau en Postalm.

"Uitstekende accommodatie, prachtige locatie."oversæt
Schimmer
6,0

31-08-14 Bij aankomst een warm en hartelijk ontvangst. Wij waren verrast met zo'n mooi, compleet en zeer schoon huis. Ook de prachtige ligging maakte dit plaatje perfect. Bij de receptie de Salzburgerlandcard aangeschaft voor ons gezin (kinderen 11 en 13 jaar) en dit is echt een aanrader. Met deze card kan je gebruik maken van 180 bezienswaardigheden/uitstapjes (korting/gratis) in Salzburgerland. Iedere dag hierdoor een leuke activiteit/wandeling/bezienswaardigheid gedaan. Zwembad is inderdaad klein, maar dat is dan ook het enige minpuntje.

Fam. med små børn, Juli 2014
"Viel zwaar tegen."oversæt
P. Zuithof
4,0

08-08-14 Weinig ruimte voor de kinderen om te spelen, restaurant gesloten middenin hoogseizoen!. Zwembad voor onder de twaalf alleen toegankelijk onder begeleiding. Zal best fraai zijn voor de winter, zomers is het niks. Waren bezig skiliften aan te passen. 'S ochtends dus om 07:00 wakker.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information