Bedømmelser Chalet Alpendorf Dachstein-West****

Alpendorf Dachstein-West****
74 Bedømmelser
Bedømmelser Chalet Alpendorf Dachstein-West****
Steuer 62, A-5524, Annaberg

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Chalet Alpendorf Dachstein-West****? Så læs bedømmelserne af Chalet Alpendorf Dachstein-West**** i Annaberg her, som er skrevet af andre feriegæster.
Chalet Alpendorf Dachstein-West scorer et 8,2 fra 10, på grundlag af 74 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Chalet Alpendorf Dachstein-West****? Læs bedømmelserne af Chalet Alpendorf Dachstein-West**** i Annaberg, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 53 feriefotos i Chalet Alpendorf Dachstein-West**** på Zoover. Du kan se 1 video af Chalet Alpendorf Dachstein-West****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Alpendorf Dachstein-West**** Annaberg. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 næste

74 bedømmelser for Alpendorf Dachstein-West****

74 Bedømmelser
7,7
8,8
8,6
8,0
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, Juni 2014
"Haus nr 10 Niet huren."oversæt
A. Mulder
4,0

25-06-14 Wij troffen Haus nr. 10 in Alpendorf Dachstein West in Annaberg van verhuurder als volgt aan: Zitbanken vol vlekken, Keukenaanrechtblad kapot met inwatering, Rotwerking in de folie op het badkamerraam, Warmwatervoorziening werkte niet, Matrassen vol vlekken. Deze verhuurder levert geen kwaliteit en is niet bereid compensatie te bieden. De verhuurder bleek op de hoogte van de gebreken maar vermeld deze niet. Niet huren bij deze verhuurder.

Fam. med små børn, Feb. 2014
"Nette huisjes bij een gezellig skigebied"oversæt
Herbert
8,0

22-02-14 We hebben een prima vakantie gehad in het Alpendorf. De huisjes zijn mooi en zien er keurig uit. De voorzieningen op het park zijn, naast het zwembad, beperkt. De huisjes liggen net te ver van de piste om makkelijk van/naar de piste te lopen. Wij hebben elke keer de auto gepakt naar het dalstation. De sneeuw op de top was prima, in het dal was er weinig sneeuw door de hoge temperaturen. Alles bij elkaar een goede vakantie.

Familie med ældre børn, Feb. 2014
"Zeer slecht uitgeleefd meubilair."oversæt
Ad Hordijk
5,0
8,0

12-03-14 De bungalow zelf was zeer luxe, maar stoomdouche functioneerde niet, temperatuur was niet te regelen.
Bedbank was kapot en was niet vernieuwd voordat wij de bungalow betrokken.
Zitbank was een hangmat geworden, 8 persoonshuis was niet geschikt om met 8 personen relaxed te kunnen zitten.
Huurprijs in de krokusvakantie is schandalig hoog t.o.v. twee weken eerder of later, scheelt bijna 40%!

Grupperejse, Dec. 2013
"Fantastisch chalet"oversæt
Ron van Rosevelt
8,0

17-12-13 Wij verbleven van donderdag 5 t/m maandag 9 december in chalet 66 (Familie Dellebeke) in Alpendorf Dachstein-West.
Het chalet voor 10 personen was in één woord fantastisch. Toen wij hier waren heeft het één dag behoorlijk gesneeuwd. Hierdoor leek de omgeving wel een sprookje. Vanuit het chalet kijk je zo op de bergen (o.a. Bischofmutze).
Het Alpendorp is gebouwd tegen de bergen. Wij hebben hier schitterende wandelingen gemaakt. Verder heb je met Annaberg en Abtenau leuke plaatsjes in de omgeving. Het Alpendorp heeft een eigen restaurant en verder zitten in de omgeving hotel-restaurant Dolomietenhof en de Holzerhutte. Het huis bevat 4 slaapkamers en 2 douches, waarvan één met bad. Verder is er nog een sauna. Het chalet is uitermate geschikt voor 2 gezinnen.

Med partner, 2013
"Uitstekende accommodatie op een prachtige locatie"oversæt
A. van Ochten
10,0

22-06-13 Alpendorf, Dachstein West, steuer 66, Annaberg ligt te midden van de skipistes! een volledig ingericht, 10 persoons nieuw chalet, voorzien van alle comfort, zoals: een ruime woonkamer met volledig ingerichte keuken, 2 badkamers, apart toilet, sauna, whirlpool, op de bovenverdieping zijn er 4 grote slaapkamers. het chalet heeft 2 grote terrassen met fantastisch uitzicht op de gosaukam. het park heeft een overdekt zwembad, ook is er een restaurant. in de nabije omgeving kun je er prachtig wandelen, mooie stadjes bezoeken, zoals bv Hallstatt, er zijn kastelen, watervallen, kort samengevat, een geweldige plek voor winter- en zomervakantie! !

Familie med ældre børn, Apr. 2013
"Voor de 3de keer weer heerlijk gehad!"oversæt
ruud
9,0

06-05-13 Eigenlijk is alles heel erg goed, helaas is het wel even 24% duurder geworden, vorig jaar betaalde we voor 1 week in het naseizoen €586 "All in" met 9 personen, nu waren we €728 kwijt.
Het enige verschil is, dat nu wel de bedden zijn opgemaakt.
Bungalow no 85 is echt geweldig met een super zonnig terras.

Familie med ældre børn, Mar. 2013
"Mooie chalets direct aan de piste"oversæt
Ruud
9,0

10-03-13 Mooi ingericht chalet met super mooi uitzicht. Wij zaten in nr. 11 wat erg dichtbij het hoofdgebouw en de piste zit. Broodjesservice is fijn en in het restaurant is het eten erg lekker. Wij zijn ook afgelopen zomer geweest en het is een mooi wandelgebied. Ook in de omgeving is er veel te zien en te doen.

Fam. med små børn, Feb. 2013
"Een prachtige plek in middelgroot rustig skigebied"oversæt
Breda
10,0

16-02-13 Wat een leuk skigebied voor gezinnen met kinderen. Leuke skischool, en overzichtelijk skigebied dat niet te groot is. Vrijwel geen apres ski, maar dat vinden wij niet zo belangrijk. Vrijwel geen wachttijden bij de liften! Het park ligt direct aan een rode piste. Bij het park is een leuk restaurant, met schnitzel avond en grill avond. De afhaalpizza's zijn heerlijk. Gelukkig hebben ze een broodjes service, omdat het dorp beneden in het dal ligt. Het huisje zelf is zeer luxe. Leuke haard voor de sfeer, 2 badkamers, goede bedden en een mooi uitzicht. Voor de kinderen was het na een dag ski-en heerlijk dat er een klein zwembad was. De volwassenen waren blij om de spieren op te warmen in de sauna. Echt een aanrader dus voor gezinnen die een luxe huisje willen hebben, maar een niet te druk skigebied en wilde apres ski.

Venner, Feb. 2013
"Heerlijk skigebied"oversæt
Jurgen
7,0

11-05-13 Het chalet Aplendorf dachstein-West is ons zeer goed bevallen. Hadden een 6 persoons (ruim) huis wat voorzien was van alle gemakken.
Wij moesten wel een klein stukje lopen voordat we op de piste waren, maar vonden dat niet erg. Prima huis voor een redelijke prijs.
Zeker een plaats waar we nog eens naar terug zouden gaan.
Prima ski gebied, met heerlijke afdalingen.

Fam. med små børn, Jan. 2013
"Prachtig groot chalet (nr. 46) aan de piste"oversæt
Aalten
10,0

09-02-13 In janauri hier een week geweest met twee gezinnen. Ligt direct aan de piste, vrij nieuw, groot en sfeervol chalet. Prachtig uitzicht over het dal, veel grote ramen. Heerlijke bedden, twee moderne badkamers en een kleine sauna. Er is een restaurant en een zwembad bij het complex. Het ski gebied is mooi, veel variatie in afdalingen en leuke lunchtenten. Ideaal familiegebied.

1 2 3 4 5 6 7 8 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvor mange glas alkohol drikker du hver dag – i gennemsnit – når du er på ferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information