Ankomstdato
Afrejsedato
Fra kr 1340
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Voss Resort Fjellheisar*****
48 Bedømmelser
Bedømmelser Bungalow Voss Resort Fjellheisar*****
Bavallstunet 27, N-5710, Skulestadmoen

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Bungalow Voss Resort Fjellheisar*****? Så læs bedømmelserne af Bungalow Voss Resort Fjellheisar***** i Skulestadmoen her, som er skrevet af andre feriegæster.
Bungalow Voss Resort Fjellheisar scorer et 8,0 fra 10, på grundlag af 48 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Bungalow Voss Resort Fjellheisar*****? Læs bedømmelserne af Bungalow Voss Resort Fjellheisar***** i Skulestadmoen, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 74 feriefotos i Bungalow Voss Resort Fjellheisar***** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Voss Resort Fjellheisar***** Skulestadmoen. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

7,6
6,5
8,1
8,5
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Familie med ældre børn, Juli 2015
"Behoorlijk afgelegen, maar met prachtig uitzicht"oversæt
Fam. Mol
8,0

13-08-15 Mooie bungalow. Inrichting was van hout. Compleet met sauna en wasmachine. Wij hadden geen kledingkasten in de slaapkamers. Dat was wel lastig. Superuitzicht! Jammer dat je overal ver vandaan zit, je kunt niet zonder auto.

Fam. med små børn, Juni 2015
"Mooi appartement"oversæt
meneerdejong
8,0

08-06-15 Voss Resort Bavallstunet is aan te raden!
Schoon en ruim appartement, van alle gemakken voorzien (afwasmachine, wasmachine, uitstekende wifi)
Inrichting is inderdaad Ikea, niks mis mee!
Voor kinderen niet veel te doen, buiten spelen is onveilig ivm steile helling.
Fantastisch uitzicht hadden wij.

Fam. med små børn, 2014
"Prachtige huisjes hoog op de berg.."oversæt
Ulapi
4,0
8,0

15-08-14 De huisjes zijn privébezit, elke is anders van binnen. Wij hebben in twee verschillende gelogeerd. 1 type B. Groot luxe met speelzpldertje. Keuken rvs en luxe afgewerkt. Ander huisje type A, wat Ikea inrichting. Dus idd veel verschil. Geen faciliteiten op het resort. Auto is een must. Stadje Voss erg leuk, met veel activiteiten. Raften, klimpark, kabelbaan, wandeltochten. Zeker de kloof bezoeken! In nabijheid Voss, mooie watervallen. Voor kinderen is resort niet leuk, je moet erop uit. Dat is een nadeel.

De bedste priser og last minute-rejser for Bungalow Voss Resort Fjellh...

Med partner, Juli 2014
"Een kleine tegenvaller"oversæt
paulien
5,0
5,0
4,0
7,0

14-07-14 Een A-klasse huisje gehuurd voor een aantal dagen. Resort is mooi gelegen met uitzicht over het dal. Echter, hebben slechts een aantal huizen goed uitzicht, en kijken velen tegen de andere huisjes of bosjes aan. (promotiefoto's zijn gemaakt vanaf terras café/restaurant).

Resort is aan te raden voor reizigers met auto. Te voet naar Voss is ongeveer 1 uur flink afdalen. (maar men moet ook weer omhoog!).

Woning was ruim, maar zeer gehorig. Gelukkig hadden wij alleen de laatste avond bovenburen, want elke beweging konden wij volgen.
Inrichting is volledig Ikea, en had zijn beste tijd wel gehad. Gordijnen vielen naar beneden en bankstel was doorgezakt. Helaas was ook niet alles even schoon.

Personeel was vriendelijk en goed bereikbaar.

Fam. med små børn, Juli 2014
"Mooi gelegen"oversæt
Arabel Matijsen
9,0

03-08-14 Het park ligt erg mooi, met mooie vergezichten over het water. Vanaf je terras heb je niet altijd een mooi uitzicht, zeker niet als je een appartement beneden hebt. Dan kijk je vaak tegen bomen aan. Voor kinderen is er niet zoveel te doen op het park.
Wel leuk dat er soms schapen en koeien over het park lopen. Bij ons stond er bijna een schaap binnen.

De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en ruim opgezet. Wij hadden zelfs een sauna en wasmachine. Ze zijn wel gehorig.

In de omgeving zijn veel dingen te bezichtigen: Voss is een leuk plaatsje, Bergen is de moeite waard en ook Flam, de Flambana en een cruise door het Naeroyfjord is aan te bevelen.

Wij hebben genoten.

Fam. med små børn, Aug. 2013
"Mooi ingericht, goed gelegen"oversæt
Tom
9,0

26-08-13 Groot vakantiehuis in skisfeer. Wij hadden een huis op de bovenetage (volgens mij moet je onder niet willen). Het appartement had een grote zitkamer met bankstel en eettafel. Zeer sfeervol ingericht. Grote keuken, met alle voorzieningen, ook een vaatwasser. Ons huis had een badkamer met bubbelbad en sauna. Verder twee aparte slaapkamers, één met dubbelbed en één met stapelbed. Ook een open slaapkamer op de vliering (met een bed en extra matras). Overdadige hoeveelheid bestek en servies.
Goede service. Veel Nederlandse gasten. Goede vertrekplaats voor de Flambaan en voor een uitstap naar Bergen.

Fam. med små børn, Aug. 2013
"Mooi appartement"oversæt
Maurice
9,0

03-09-13 Mooi en compleet appartement met voor een balkon en achter nog een terras met bbq en loungesetje. Tweede avond een stroomstoring maar gelukkig was dat binnen een uur weer over. Bij de receptie een keer pizza besteld en brood, beide goed verzorgd en het brood was heerlijk warm.
Supermarkten Coop/Kiwi onder aan de berg links en daar zit ook een voordelig (voor Noorse begrippen !) tankstation. We zijn naar Bergen geweest (enkele reis iets meer dan 100km maar wel door 40 tunnels van verschillende lengtes)

Familie med ældre børn, Aug. 2013
"Zeer mooie vakantiewoningen"oversæt
Piet Wijdenes
9,0

09-09-13 Dit park ligt op een helling vanwaar we een prachtig uitzicht hadden op het dal. Het huisje was zeer ruim en schoon en van alle gemakken voorzien (type B). Er was beschikking over een sauna, wasmachine,vaatwasser. Ook was er in ieder huisje een snelle wifi verbinding dus dat was ook mooi meegenomen. Kortom voor dagtrips naar de fjorden een geweldig park. Wat minder geschikt voor kleine kinderen, maar van ons alle lof.

Familie med ældre børn, Aug. 2013
"Mooi appartement, prachtig uitzicht"oversæt
lieke
9,0

11-08-13 We hebben hier 4 nachten doorgebracht, we hadden een appartement op de bovenverdieping, dus met zolder waarop extra slaapplaatsen waren. Supermarkten dichtbij linksaf als je de berg afkomt zit een grote Coop en een Kiwi. Die is op zondag ook oen, altijd handig! Zeker doen, Voss Klatrepark, een klimpark met 2 rondes tussen de bomen door, ook speciaal parcours voor jonge kinderen. Een bezoek aan Bergen is van hieruit ook goed te doen. Anderhalf uur rijden en je kunt de auto parkeren bij ByGarasjen (volg p-hus vanaf snelweg). We hebben ons prima vermaakt ;-€

Med partner, Juli 2013
"Erg luxe en mooi huisje"oversæt
E. van de Bunt
10,0

29-07-13 We hebben hier 3 dagen verbleven. Het huisje was top. Erg luxe ingericht van alle gemakken voorzien. Erg fijn gehad hier. Echt een aanrader.

1 2 3 4 5 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information