Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 47
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Porto Azzurro***
85 Bedømmelser
Bedømmelser Aparthotel Porto Azzurro***
Ridott Street, Xemxija Bay, SPB 4042, St. Paul's Bay

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Aparthotel Porto Azzurro***? Så læs bedømmelserne af Aparthotel Porto Azzurro*** i St. Paul's Bay her, som er skrevet af andre feriegæster.
Aparthotel Porto Azzurro scorer et 7,1 fra 10, på grundlag af 85 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Aparthotel Porto Azzurro***? Læs bedømmelserne af Aparthotel Porto Azzurro*** i St. Paul's Bay, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 75 feriefotos i Aparthotel Porto Azzurro*** på Zoover. Du kan se 1 video af Aparthotel Porto Azzurro***. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Porto Azzurro*** St. Paul's Bay. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

7,6
6,8
7,3
7,7
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, Juni 2014
"Redelijk"oversæt
Erick
5,0
7,0

03-07-14 Hotel ligt wel mooi t.o de baai maar is wel gedateerd.1xin de 4 dagen schoonmaak wel wat weinig . Zwembad ok verder ontbijt in de kelder niet doen lekker vers brood halen bij winkeltje 5 min lopen. Uit eten is goedkoop vnl. patat en spaghetti pizza niet eten bij de gorters veel te duur en veel te weinig eten. Leukste plekje is het lido aan het water witte vlonder op het water.lekker koffie en frêle internet groot beeld tv.

Med partner, Maj 2014
"Porto Azzuro echt meer dan prima"oversæt
Peter van der Velde...
9,0

04-06-14 Wij zijn 8 dagen naar Porto Azzuro geweest en dit Aparthotel is echt meer dan prima. Nette en zeer schone kamers. Soms wel wat gehorig maar niet vervelend. Keuken was ietwat sober maar wel goed te doen. 2 inductie kookplaten, prima koelkastje helaas geen vriezer maar ach....lekker belangrijk.
Ligging is ook echt prima, bus stopt op 50 mtr van het hotel en brengt je zo'n beetje overal voor maar 6 eu p.w. of 1,50 p.d.
Hop on-Hop off ook echt aanrader.
Zwembad ook heerlijk. Groot genoeg en een zeer uitgebreide en vernieuwde bar bij het zwembad. Veel keuze qua eten, drinken e.d.
Onbijt niet geprobeerd maar zit vlak bij het hotel 3 a 4 leuke restaurantjes waar meer dan zat keuze is voor erg weinig geld. Hotel ligt net buiten het drukke centrum van Buggiba. Hier kun je wel met de bus binnen 10 minuten zijn.
Voor stelletjes van alle leeftijden of kleine gezinnen is dit Aparthotel echt zeer goed aan te raden, geen groepen jongelui hier.
Wij willen echt heel snel weer terug naar Porto Azzuro.

Venner, Maj 2014
"Nur Jugensherberge"oversæt
Elvira Rosin
8,0

14-05-14 Speiseraum im Keller, ohne Fenster, Essen immer kalt, Service extrem unfreundlich, Beschwerden werden abgewiesen.

De bedste priser og last minute-rejser for Aparthotel Porto Azzurro***...

Med partner, Apr. 2014
"Nooit meer"oversæt
Peter
4,0

29-04-14 Hotel ligt afgelegen, weinig te beleven in de buurt. Via veiling hier beland, anders nooit gekozen. Voor een paar knaken kan je niet veel verwachten. Vanaf de 2e dag moest er voor koffie 1,50 worden betaald bij ontbijt, waar geen gekookt ei te vinden is! 1e avond in hotel gegeten, niet te doen. Busvervoer is onbetrouwbaar. Hop on, hop off bus ook slecht. Golden Beach strand goed te doen. Eten zeker bij Sammy's en Porto del Sol.

Med partner, Mar. 2014
"Geweldige vakantie!!"oversæt
Hartsuiker
8,0

15-03-14 Dit is een geweldig appart hotel. We hadden een ruime kamer met uitgebreide keuken voorzien van alle apparatuur, zoals broodrooster, waterkoker, inductiekookplaat, magnetron e.d. Grote flatscreen tv en ruime badkamer v.v. bubbelbad, wastafel en toilet.
Iedere dag werden de handdoeken gewisseld en de kamer schoon gemaakt. En we hebben iedere dag genoten van het ontbijt.
Natuurlijk zijn er altijd weer kritische nederlanders die te weinig variatie in het ontbijt ontdekken.......wat zullen ze zelf thuis eten?? Voor € 5,00 is het een prima ontbijt.
We zaten er 8 dagen via veiling. De transfer was geregeld en de hostess kwam de volgende dag voor verdere info en eventuele excursies.

Med partner, Jan. 2014
"Eenvoudig zonder franje."oversæt
Jos en Paula
7,0

14-01-14 Voldoet aan alle normen maar is niet modern, exclusief of verfijnd. Kamers aan de landzijde onvoldoende door slecht uitzicht, gribus.
Zicht op de baai is aan de voorzijde beperkt.
In de winter 3-gangenmenu voor 12 euro, middelmatig doch voedzaam in ongezellige grote ruimte.
Receptiepersoneel was behulpzaam.

Med partner, Okt. 2013
"Vakantie vanuit porto Azurro prima bevallen"oversæt
Brug
7,0

30-10-13 Prima hotel voor het geld.Het ontbijt is sober maar de warme ontvangst van Maria maakt je dag helemaal goed.Vanuit dit hotel kun de met de bus alle bestemmingen goed bereiken. Vooral Mdina, Valleta, de hop-on. Hop-off bus, boottocht blue Laguna en Gozo zijn aanraders. Golden bay is een prachtig strand op een kwartiertje van het hotel met de bus is te bereiken. Wij hebben erg genoten

Med partner, Okt. 2013
"Matig"oversæt
warris
4,0
7,0

27-10-13 een niet meer dan aardig hotel met als je geluk hebt een redelijk appartement met balkon.
ontbijt zeer rommelig met weinig keuze en tekort aan servies.

Med partner, Sep. 2013
"Prima verblijf"oversæt
Ilona
6,0

11-10-13 Hotel is prima voor het geld wat we hebben betaald. Ontbijt karig maar je hebt gegeten. We hadden eerst een kamer met uitzicht op binnenplaats maar toen we aangaven een koelkast nodig te hebben kregen we een kamer op de 6e verdieping met keukenblok en een prachtig uitzicht over de baai. Nog wel een lekkende wc gehad maar dit werdt netjes opgelost ! Personeel lijkt stug maar als ze je wat beter kennen zijn ze erg behulpzaam !

Med partner, Sep. 2013
"Pure middelmaat"oversæt
Colin
5,0
6,0

01-10-13 Ook wij zijn hier terecht gekomen via een veiling. En gelukkig maar, de normale prijs die bij een touroperator wordt gevraagd is gewoonweg teveel.
De kamers zijn duidelijk gedateerd, maar belangrijk is dat het redelijk schoon is en de handdoeken worden dagelijks ververst. Rondom het hotel is er weinig te beleven, maar voor uitstapjes en rust een prima uitvalsbasis. Het personeel achter de receptie en de kamermeisjes zijn vriendelijk. Kan ik van het personeel in het restaurant en de bar niet zeggen. Die zijn erg onvriendelijk en gehaast. Het ontbijt en diner zijn oké, maar voor diner raad ik de restaurants vlakbij aan. Zwembad is prima.

Grote hekelpunt is dat het brandalarm elke dag meerdere keren (loos) afging. Bij vertrek werden we om 04.00 opgehaald, ging dat brandalarm op de avond ervoor tegen 00.00 weer af.

Van het hotel is sowieso veel meer te maken. Zeker bij de splinternieuwe bar aan het zwembad!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

De venligste mennesker findes i:

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information