Bedømmelser Aparthotel Porto Azzurro***

Porto Azzurro***
92 Bedømmelser
Bedømmelser Aparthotel Porto Azzurro***
Ridott Street, Xemxija Bay, SPB 4042, St. Paul's Bay

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Aparthotel Porto Azzurro***? Så læs bedømmelserne af Aparthotel Porto Azzurro*** i St. Paul's Bay her, som er skrevet af andre feriegæster.
Aparthotel Porto Azzurro scorer et 7,1 fra 10, på grundlag af 92 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Aparthotel Porto Azzurro***? Læs bedømmelserne af Aparthotel Porto Azzurro*** i St. Paul's Bay, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 81 feriefotos i Aparthotel Porto Azzurro*** på Zoover. Du kan se 1 video af Aparthotel Porto Azzurro***. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Porto Azzurro*** St. Paul's Bay. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

92 bedømmelser for Porto Azzurro***

92 Bedømmelser
7,3
7,6
7,4
8,0
Vis karakter og bedømmelser fra:
Alenerejsende, Nov. 2014
"Niets mis mee!"oversæt
bennad
7,0

26-11-14 Porto Azzurro is een redelijk net hotel,die zeker in het laagseizoen behoorlijk wat waar voor zijn geld biedt.
Er is zowel een binnen- en buitenzwembad aanwezig,maar dit laatste is niet verwarmd.Daarnaast is er ook nog een fitness-ruimte.
De kamer werd dagelijks schoongemaakt,en in mijn geval met uitzicht over zowel het zwembad als de zee.Sommigen krijgen echter uitzicht op een blinde muur...
In het laagseizoen zijn er maar enkele restaurants in de omgeving geopend,maar op 50 meter van het hotel heb je een bushalte met verbindingen die je naar iedere uithoek van het eiland brengt.
Een 7-dagen kaart met onbeperkt busreizen kost slecht 6,50 euro,en kun je uit de automaat op het vliegveld halen.
Het is mij al met al prima bevallen!

Med partner, Sep. 2014
"Heerlijk weekje weg."oversæt
J Bosch
8,0

08-10-14 Wat kunnen sommige mensen zeuren, het hotel was prima.
het ontbijt ( bijgekocht) was goed, ja, elke ochtend hetzelfde, maar dat doe je thuis toch ook?
Service was goed, elke dag bed opgemaakt, schone handdoeken enz.
"sAvonds wel wat herrie van de poolbar, muziek, praten, we zaten er helaas pal voor.
de meeste herrie kwam van Hollanders, die vlak voor onze kamer 'snachts gingen bellen en vertellen hoe fijn het hier wel was!!!
De bus was spotgoedkoop en bracht je in een kwartiertje naar Buggiba, waar terrasjes, eethuisjes enz genoeg waren, heel gezellig.Kortom, een heerlijke week gehad!

Med partner, 2014
"Slecht hotel"oversæt
Maurice Custers
2,0
8,0

14-09-14 receptionisten waren heel slecht en onbeleefd. Eten was dramatisch, en je moet overal voor bijbetalen. Zwembad is heel mooi. Het hotel ligt in een klein dorpje waar bijna niets te doen is. Toch ben je met de bus redelijk snel in andere plaatsen (Valetta bijv.)

De bedste priser og last minute-rejser for Aparthotel Porto Azzurro***...

Med partner, Sep. 2014
"Prima hotel"oversæt
herman en ans
10,0

05-10-14 Snap niet dat de mensen klagen,hotel is echt prima ! Wij hadden een super goedkoop reisje geboekt en niets te klagen,ontbijt brood,crosantjes ,eieren spek,jam,yoghurt,jus d orange,appelsap,fruit,koffie ,thee,ham,kaas !
En dan zie ik nog mensen klagen,pft prachtig zwembad,en wij hadden kamer zonder balkon niet leuk,vriendelijk gevraagd en kregen kamer met balkon! Medewerkers waren tegen ons vriendelijk maar als je ziet waar mensen over klagen,,,,,,,,zou ik ook nie vriendelijk kunnen blijven!
Dank jullie porto azuro
Herman en ans

Med partner, Juni 2014
"Redelijk"oversæt
Erick
5,0
7,0

03-07-14 Hotel ligt wel mooi t.o de baai maar is wel gedateerd.1xin de 4 dagen schoonmaak wel wat weinig . Zwembad ok verder ontbijt in de kelder niet doen lekker vers brood halen bij winkeltje 5 min lopen. Uit eten is goedkoop vnl. patat en spaghetti pizza niet eten bij de gorters veel te duur en veel te weinig eten. Leukste plekje is het lido aan het water witte vlonder op het water.lekker koffie en frêle internet groot beeld tv.

Med partner, Maj 2014
"Porto Azzuro echt meer dan prima"oversæt
Peter van der Velde...
9,0

04-06-14 Wij zijn 8 dagen naar Porto Azzuro geweest en dit Aparthotel is echt meer dan prima. Nette en zeer schone kamers. Soms wel wat gehorig maar niet vervelend. Keuken was ietwat sober maar wel goed te doen. 2 inductie kookplaten, prima koelkastje helaas geen vriezer maar ach....lekker belangrijk.
Ligging is ook echt prima, bus stopt op 50 mtr van het hotel en brengt je zo'n beetje overal voor maar 6 eu p.w. of 1,50 p.d.
Hop on-Hop off ook echt aanrader.
Zwembad ook heerlijk. Groot genoeg en een zeer uitgebreide en vernieuwde bar bij het zwembad. Veel keuze qua eten, drinken e.d.
Onbijt niet geprobeerd maar zit vlak bij het hotel 3 a 4 leuke restaurantjes waar meer dan zat keuze is voor erg weinig geld. Hotel ligt net buiten het drukke centrum van Buggiba. Hier kun je wel met de bus binnen 10 minuten zijn.
Voor stelletjes van alle leeftijden of kleine gezinnen is dit Aparthotel echt zeer goed aan te raden, geen groepen jongelui hier.
Wij willen echt heel snel weer terug naar Porto Azzuro.

Venner, Maj 2014
"Nur Jugensherberge"oversæt
Elvira Rosin
8,0

14-05-14 Speiseraum im Keller, ohne Fenster, Essen immer kalt, Service extrem unfreundlich, Beschwerden werden abgewiesen.

Med partner, Apr. 2014
"Nooit meer"oversæt
Peter
4,0

29-04-14 Hotel ligt afgelegen, weinig te beleven in de buurt. Via veiling hier beland, anders nooit gekozen. Voor een paar knaken kan je niet veel verwachten. Vanaf de 2e dag moest er voor koffie 1,50 worden betaald bij ontbijt, waar geen gekookt ei te vinden is! 1e avond in hotel gegeten, niet te doen. Busvervoer is onbetrouwbaar. Hop on, hop off bus ook slecht. Golden Beach strand goed te doen. Eten zeker bij Sammy's en Porto del Sol.

Med partner, Mar. 2014
"Geweldige vakantie!!"oversæt
Hartsuiker
8,0

15-03-14 Dit is een geweldig appart hotel. We hadden een ruime kamer met uitgebreide keuken voorzien van alle apparatuur, zoals broodrooster, waterkoker, inductiekookplaat, magnetron e.d. Grote flatscreen tv en ruime badkamer v.v. bubbelbad, wastafel en toilet.
Iedere dag werden de handdoeken gewisseld en de kamer schoon gemaakt. En we hebben iedere dag genoten van het ontbijt.
Natuurlijk zijn er altijd weer kritische nederlanders die te weinig variatie in het ontbijt ontdekken.......wat zullen ze zelf thuis eten?? Voor € 5,00 is het een prima ontbijt.
We zaten er 8 dagen via veiling. De transfer was geregeld en de hostess kwam de volgende dag voor verdere info en eventuele excursies.

Med partner, Jan. 2014
"Eenvoudig zonder franje."oversæt
Jos en Paula
7,0

14-01-14 Voldoet aan alle normen maar is niet modern, exclusief of verfijnd. Kamers aan de landzijde onvoldoende door slecht uitzicht, gribus.
Zicht op de baai is aan de voorzijde beperkt.
In de winter 3-gangenmenu voor 12 euro, middelmatig doch voedzaam in ongezellige grote ruimte.
Receptiepersoneel was behulpzaam.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Spørgeskema

Hvad irriterer dig mest, når du står på ski?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information