Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 61
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Porto Azzurro***
96 Bedømmelser
Bedømmelser Aparthotel Porto Azzurro***
Ridott Street, Xemxija Bay, SPB 4042, St. Paul's Bay

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Aparthotel Porto Azzurro***? Så læs bedømmelserne af Aparthotel Porto Azzurro*** i St. Paul's Bay her, som er skrevet af andre feriegæster.
Aparthotel Porto Azzurro scorer et 7,0 fra 10, på grundlag af 96 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Aparthotel Porto Azzurro***? Læs bedømmelserne af Aparthotel Porto Azzurro*** i St. Paul's Bay, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 81 feriefotos i Aparthotel Porto Azzurro*** på Zoover. Du kan se 1 video af Aparthotel Porto Azzurro***. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Porto Azzurro*** St. Paul's Bay. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

6,6
7,4
7,1
7,9
Vis karakter og bedømmelser fra:
Familie med ældre børn, Juli 2015
"Prima vakantieadres. ."oversæt
Hettie
6,0

25-07-15 Onze studio was opvallend schoon en netjes. Balkon met uitzicht op zwembad. Complete (nieuwe) keuken met alles erop en er aan. Badkamer ook heel compleet, inclusief bad met massage stralen. Dankzij airco s nachts koel. Handdoeken zelf wisselen bij receptie. Personeel is klantvriendelijk. Ontbijt niet spectaculair maar prima en voldoende keuze. Per bus diverse plaatsen bezocht. Bussen zijn airco gekoeld, rijden vaak, halte dichtbij. Is prima te doen. Buskaartje kost 2 euro en is 2 uur geldig op alle bussen. We hebben meerdere keren heerlijk gegeten bij Porto del Sol (onder aan weggetje). Verse vis, zalige King Prawns en overheerlijke desserts (Pavlova met merengue, ijs, aardbeien en room is een aanrader!). Prijsindicatie: brood met toebehoren als cover, hoofdschotels gebakken zalm en King Prawns, 2 desserts, 2 wijn, 2 fris, fles water voor € 54.

Juni 2015
"Voor alleen overnachtingen te doen!"oversæt
Liz
5,0
8,0

11-06-15 Hotel ligt redelijk in het midden van alle bezienswaardigheden, bushalte om de hoek!
Ontbijtbuffet minimaal en niet allemaal even lekker, maar smaken verschillen. Ze waren er niet van op de hoogte date wij ontbijt hadden bijgeboekt en dus betaald. Eten bij het zwembad is daarentegen hartstikke goed en lekker!
Oud hotel, niet heel goed onderhouden, soms vreemde luchtjes in de kamer, maar kamer bevat tv en windwaaier.

Med partner, Maj 2015
"Porto Azurro, even wennen, maar dan.."oversæt
Henk Brinkman
8,0

13-05-15 Vriendelijke bediening. Prima kamer,netjes en elke dag nieuwe handdoeken. Airco houdt het lekker koel. WiFi aanwezig, maar wel betaald .

Met de bus naar Bugiba ca 20 min, Engelse pub opgezocht en prima gegeten. Met de bus werkt perfect met de weekkaart van€ 6,50. Binnenzwembad mag die naam niet hebben, grote badkuip. In de middag op ligbed aan het zwembad goed uit te houden. Ontbijt niet echt een hoogtepunt. Ongezellige ruimte, soms te weinig brood. Diner in Porto de Sol, beneden aan de helling. Aanrader. Prettige bediening, prima eten. Naar Valetta zijn er diverse buslijnen beschikbaar, is alles bij elkaar toch wel 75 minuten. Bussen hebben airco, dus dat is goed te doen, wel druk. Eindstation in Valetta ligt dicht bij het centrum, veel winkels. St John's cathedral is dichtbij, zeer indrukwekkend. Veel eetgelegenheden. Lekkere snacks, goedkoop lunchen, prettige bediening. Strand gevonden met ligbedden en parasols, restaurantjes met lunch en goede koffie bij Mellielha bay.

De bedste priser og last minute-rejser for Aparthotel Porto Azzurro***...

Alenerejsende, Nov. 2014
"Niets mis mee!"oversæt
bennad
7,0

26-11-14 Porto Azzurro is een redelijk net hotel,die zeker in het laagseizoen behoorlijk wat waar voor zijn geld biedt.
Er is zowel een binnen- en buitenzwembad aanwezig,maar dit laatste is niet verwarmd.Daarnaast is er ook nog een fitness-ruimte.
De kamer werd dagelijks schoongemaakt,en in mijn geval met uitzicht over zowel het zwembad als de zee.Sommigen krijgen echter uitzicht op een blinde muur...
In het laagseizoen zijn er maar enkele restaurants in de omgeving geopend,maar op 50 meter van het hotel heb je een bushalte met verbindingen die je naar iedere uithoek van het eiland brengt.
Een 7-dagen kaart met onbeperkt busreizen kost slecht 6,50 euro,en kun je uit de automaat op het vliegveld halen.
Het is mij al met al prima bevallen!

Familie med ældre børn, Okt. 2014
"Prima prijs kwaliteit verhouding"oversæt
Sanna
10,0

22-07-15 Kamers prima. Wel verschil; sommigen met Keukenblokje en koelkast anderen zonder.
Bus vlakbij. Eten bij hotel bij zwembad prima. Ontbijt heel heel vies.

Med partner, Sep. 2014
"Heerlijk weekje weg."oversæt
J Bosch
8,0

08-10-14 Wat kunnen sommige mensen zeuren, het hotel was prima.
het ontbijt ( bijgekocht) was goed, ja, elke ochtend hetzelfde, maar dat doe je thuis toch ook?
Service was goed, elke dag bed opgemaakt, schone handdoeken enz.
"sAvonds wel wat herrie van de poolbar, muziek, praten, we zaten er helaas pal voor.
de meeste herrie kwam van Hollanders, die vlak voor onze kamer 'snachts gingen bellen en vertellen hoe fijn het hier wel was!!!
De bus was spotgoedkoop en bracht je in een kwartiertje naar Buggiba, waar terrasjes, eethuisjes enz genoeg waren, heel gezellig.Kortom, een heerlijke week gehad!

Med partner, 2014
"Slecht hotel"oversæt
Maurice Custers
4,0
4,0
3,0
8,0

14-09-14 receptionisten waren heel slecht en onbeleefd. Eten was dramatisch, en je moet overal voor bijbetalen. Zwembad is heel mooi. Het hotel ligt in een klein dorpje waar bijna niets te doen is. Toch ben je met de bus redelijk snel in andere plaatsen (Valetta bijv.)

Med partner, Sep. 2014
"Prima hotel"oversæt
herman en ans
10,0

05-10-14 Snap niet dat de mensen klagen,hotel is echt prima ! Wij hadden een super goedkoop reisje geboekt en niets te klagen,ontbijt brood,crosantjes ,eieren spek,jam,yoghurt,jus d orange,appelsap,fruit,koffie ,thee,ham,kaas !
En dan zie ik nog mensen klagen,pft prachtig zwembad,en wij hadden kamer zonder balkon niet leuk,vriendelijk gevraagd en kregen kamer met balkon! Medewerkers waren tegen ons vriendelijk maar als je ziet waar mensen over klagen,,,,,,,,zou ik ook nie vriendelijk kunnen blijven!
Dank jullie porto azuro
Herman en ans

Med partner, Juni 2014
"Redelijk"oversæt
Erick
5,0
3,0
7,0

03-07-14 Hotel ligt wel mooi t.o de baai maar is wel gedateerd.1xin de 4 dagen schoonmaak wel wat weinig . Zwembad ok verder ontbijt in de kelder niet doen lekker vers brood halen bij winkeltje 5 min lopen. Uit eten is goedkoop vnl. patat en spaghetti pizza niet eten bij de gorters veel te duur en veel te weinig eten. Leukste plekje is het lido aan het water witte vlonder op het water.lekker koffie en frêle internet groot beeld tv.

Med partner, Maj 2014
"Porto Azzuro echt meer dan prima"oversæt
Peter van der Velde...
9,0

04-06-14 Wij zijn 8 dagen naar Porto Azzuro geweest en dit Aparthotel is echt meer dan prima. Nette en zeer schone kamers. Soms wel wat gehorig maar niet vervelend. Keuken was ietwat sober maar wel goed te doen. 2 inductie kookplaten, prima koelkastje helaas geen vriezer maar ach....lekker belangrijk.
Ligging is ook echt prima, bus stopt op 50 mtr van het hotel en brengt je zo'n beetje overal voor maar 6 eu p.w. of 1,50 p.d.
Hop on-Hop off ook echt aanrader.
Zwembad ook heerlijk. Groot genoeg en een zeer uitgebreide en vernieuwde bar bij het zwembad. Veel keuze qua eten, drinken e.d.
Onbijt niet geprobeerd maar zit vlak bij het hotel 3 a 4 leuke restaurantjes waar meer dan zat keuze is voor erg weinig geld. Hotel ligt net buiten het drukke centrum van Buggiba. Hier kun je wel met de bus binnen 10 minuten zijn.
Voor stelletjes van alle leeftijden of kleine gezinnen is dit Aparthotel echt zeer goed aan te raden, geen groepen jongelui hier.
Wij willen echt heel snel weer terug naar Porto Azzuro.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste