Bedømmelser Hotel Coastline****

21 april 2014

Coastline****
91 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Coastline****
Salina Bay, St. Paul's Bay, NXR9030, Qawra (ved St. Paul's Bay)

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Coastline****? Så læs bedømmelserne af Hotel Coastline**** i Qawra (ved St. Paul's Bay) her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Coastline scorer et 8,2 fra 10, på grundlag af 91 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Coastline****? Læs bedømmelserne af Hotel Coastline**** i Qawra (ved St. Paul's Bay), som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 28 feriefotos i Hotel Coastline**** på Zoover. Du kan se 1 video af Hotel Coastline****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Coastline**** Qawra (ved St. Paul's Bay). Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

91 bedømmelser for Coastline****

91 Bedømmelser
7,3
8,4
7,5
7,2
Vis karakter og bedømmelser fra:
"Malta is super!"oversæt
V.G.-V.O.
5,0

04-03-10 Prachtig weer!
Malta is ABSOLUUT de moeite!
Alles te doen met openbaar vervoer (goekoop) & enkele excursies van touroperator.
All In AF TE RADEN!
Eten is niet echt lekker en elders super restaurantjes met zeer betaalbare menu's! We hebben niet veel gebruik gemaakt van de All In. Vooral de drank was een ramp: stond in de zon en dan werd er een ijsblokje in gedaan bij het uitschenken! Gevolg: krampen!
Snacks aan het zwembad onder de middag stelt niets voor, zeer vettig!
Je kon met de all in niet in het restaurant dineren of je moest bij betalen! (Er zat daar nooit iemand).
Conclusie: Malta is een aanrader maar neem hier geen all in!

Familie med ældre børn
"Heel goed"oversæt
Reinder Boven
10,0

19-05-09 Uitmuntend hotel met een top-keuken en een topligging, veel activiteiten van het hotel zelf, goede cocktailbar aan de rand van het zwembad en fantastische service.

"Uitstekend hotel"oversæt
marnique claeys
9,0

16-09-08 Wij gingen vorig jaar. Dit hotel is echt een aanrader. Lekker eten, kamers enorm verzorgd, vriendelijk
personeel. Het busje, die je gratis brengt dichtbij de bushalte.
Het was voor ons een goedkope vakantie, deden alle uitstappen met de bus. Een weekticket kan je kopen
bij de busstop.

"Leuk hotel"oversæt
Danny en Anja
8,0

06-09-08 zijn er vorig jaar geweest op huwelijksreis. Waren er wel maar 5 dagen maar hebben het toch naar onze zin gehad, kamers proper, het eten was lekker met toch veel afwisseling, ons enig nadeel was dat we maar halfpension hadden en vooral door de dag was dit een nadeel maar voor de rest een schitterende vakantie gehad. Malta is echt de moeite waard.

"Zeer goed all-innhotel"oversæt
sara Arnouts
7,0

20-08-08 ik zou niet weten wat meer eten ze nog moeten voorzien, elke dag keuze uit 4 verschillende warme gerechten + groentenbuffet en de mogelijkheid om snacks te eten aan de poolbar of in lacosta.avondanimatie was soms heel goed, maar ook soms minder. daganimatie: weinig belanstelling.
Leuk klein strandje aan de overkant van de (drukke) baan en geregeld busje naar Qawra. degene die klagen over de ligging moeten maar een druk hotel in de stad nemen, maar ik vond het lekker rustig.
landzicht geboekt, maar zeezicht gekregen en dit is een aanrader.
reizen met openbaar avontuur in malta is een avontuur en zeker aan te raden

"Mooi hotel,gastvriendelijk"oversæt
familie Gevaert
8,0

12-08-08 we hadden een aangenaam verblijf in hotel coastline.Ligt wel langs drukke weg,maar geen hinder omdat hotel hogerop gebouwd is.Kamersnetjes en ruim,service balie is ok.Eten kan meer uitgebreider,toch goed.Rondom hotel is er niets te beleven,daarom is gratis hotelbusje zeer practisch,stipte en vriendelijke bediening(16maal/dag tot 22u).Auto huren op Malta is een hachelijke onderneming,wij namen openbaar vervoer.Wel wat hectisch,maar op een vlugge en goedkope manier ontdek je het eiland.Snacks en terrasjes zijn er niet duur.Van zwerfkatten in hotel geen hinder gehad.Minpunt:er is geen hapje noch drankje voorzien bij aankomst gasten met late vlucht. Prijs/kwaliteit gezien is dit een mooi en degelijk hotel.

"Middelmatig 4*hotel"oversæt
geurs
3,0
5,0
2,0
3,0

11-08-08 wij waren in coastline van 23juli tot 2aug.het eten was zeer weinig gevarieerd.vooral met kinderen.
veel vliegen aan het zwembad.zeer vervelend,kwam van nabij gelegen stortplaats.
kamers waren goed en werden goed onderhouden.op vlak van animatie kan er nog veel verbetert wordden.
ik denk een goed hotel voor wie half pension neemt en zonder kinderen.zeer afgelegen.niet voor all inn zoals wij hadden.gelukkig was het (kleine)zwembad niet overbevolkt.

"Marc "oversæt
marc
8,0

05-08-08 we hebben een prachtig verblijfgehad wij konden ons geen beetter voor stellen COASTLINE met vier sterren
mooie ligging,goed van eten veel variatie om te eten,een klein
minpuntje S nachts als we toe kwamen kregen we geen wel koms drank of tegen betaling ook al hadden we all in

"Prachtig gelegen"oversæt
Vanoverbeke
9,0

02-08-08 Wij zijn in het Coastline hotel geweest van 23 tot en met 29 juli.
- Mooi hotel met een prachtig zicht langs de voorzijde (kamers zeezicht)!
De achterzijde van het hotel kijkt uit op leegstaande huizen.
- Vriendelijk personeel.
- Ruime kamers die dagelijks goed gepoetst worden.
- Hotelbusje die ongeveer om het half uur naar het bruisende Buggiba rijdt (7-tal minuutjes rijden).
- Het eten is goed maar er is weinig variatie.
- Diverse snacks te verkrijgen aan het zwembad.
De minpuntjes voor ons waren :
- Veel vliegen en wespen aan het zwembad en de zetels en parasols zijn aan vervanging toe.
- Airco op de kamer is niet sterk genoeg.
- Weinig animatie.
- We zijn 's nachts toegekomen en moesten betalen voor een flesje water ondanks dat we een all-inn geboekt hadden.

Dirk en Hilde
9,0

20-07-08 van 12 juli tot 19 juli 2008.2 keer hier in hotel.Airco was iets te weinig op de kamers ( vorige keer eind aug . geweest,was airco beter )
voor de rest geen klachten,alles prima,eten,drank,rust,ligging.wel veel vliegen(was ons bekend van vorige keer)
(op Malta4 dagen algemene staking bussen)kan hotel niets aan doen,gewoon pech
aanrader en we zullen er nog zeker naar toe gaan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvad synes du om den mad, der serveres på flyrejser?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information