Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 70
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
De la Station***
18 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel De la Station***
10 Route d'Echternach,, 6250, Scheidgen

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel De la Station***? Så læs bedømmelserne af Hotel De la Station*** i Scheidgen her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel De la Station scorer et 9,4 fra 10, på grundlag af 18 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel De la Station***? Læs bedømmelserne af Hotel De la Station*** i Scheidgen, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 3 feriefotos i Hotel De la Station*** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af De la Station*** Scheidgen. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

9,6
9,7
9,2
9,1
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Med partner, Apr. 2013
"Genieten van Klein Zwitserland!"oversæt
Geertje en Rein
8,0

11-05-13 We hebben impulsief besloten om de in meivakantie naar Klein Zwitserland in Luxemburg te gaan. We hebben een midweek geboekt in hotel "De la station". Direct bij de ontvangst voelde het goed. Gastvrij ontvangst en we zijn meteen op weg geholpen om onze eerste wandeling in dit mooie gebied te maken. Om daarna te genieten van het vijfgangendiner met heerlijke wijnen uit de eigen wijngaard. Dat goede gevoel is gebleven tot de laatste dag. Alle medewerkers hebben daar hun steentje toe bijgedragen. Een plek om naar terug te gaan!

Med partner, Okt. 2012
"Hôtel à recommander"oversæt
Chantraine
9,0

27-10-12 Accueil très chaleureux, excellente cuisine, l'hôtel propose les vins de son vignoble qui sont très bons et d'un prix honnête. Hôtel situé près des sentiers de promenades, Préférez les chambres qui donnent sur le jardin, calme assuré.

Venner, Sep. 2012
"Fijn om te verblijven ."oversæt
Daneels
9,0

29-09-12 In het hotel de la Station voelt men zich welkom in het nederlands, frans of duits en natuurlijk ook letzeburgs . Dicht bij Echternach gelegen . Goede uitvalbasis voor natuurwandelingen en stadsbezoeken . Kamers zijn uitstekend en worden dagelijks gereinigd . Restaurant is van zeer goede kwaliteit . Prijs/kwaliteit is zeer goed . Het hotel is zeer rustig gelegen met een mooie tuin .

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel De la Station*** hos:

Venner, Juli 2012
"Heerlijk hotel"oversæt
gilles
9,0

31-07-12 Hotel met een uitstekende keuken, zeer goede bediening vriendekijke gastvrouw, eerlijke prijzen, gezelligheid in de bar. Een echt pareltje.

Zeer propere kamers, zeer uitgebreid ontbijt.
We komen hier terug

Med partner, Juni 2012
"Hier kom ik terug met Rotary"oversæt
steven
10,0

30-06-12 Dit heb ik nog nooit meegemaakt, vriendelijkheid, perfecte service, super lekker eten en dit voor die prijzen. De baas is een beetje een losbol maar dat maakt het juist zo leuk. De vrouw is een werker, die er om 05.00 'smorgens al is en we kunnen het ontbijt genieten vanaf 6 uur. ongeloofelijk.
Aan iedereen daar moet je heen.

Med partner, Maj 2012
"Super hotel super ontvangst"oversæt
Hubert
9,0

30-06-12 Hotel de la Station is een zeer rustig gelegen hotel met uitzonderlijk vriendelijke uitbaters, zowel de vrouw des huizes Mireille als haar man Marc.
Het eten is uitstekend, de kamers zijn modern en proper, alles hier is super zeker in vergelijking met andere hotels die we hier in de regio al hebben bezocht.

Med partner, Aug. 2011
"Super hotel"oversæt
Demilde Jacqueline
9,0

13-09-11 Hotel de la Station in Scheidgen is een super hotel met vriendelijke uitbaters die ook Nederlands spreken. De kamers zijn zeer proper en het eten is een topper.

Med partner, Apr. 2011
"Een aanrader"oversæt
Renaat De Clippelei...
9,0

20-05-11 Met echtgenote op motorweekend in Groot Hertogdom. Subliem landje en dit hotel is ideale uitvalsbasis; daarenboven zeer goeie keuken, subliem ontbijt, gezellige bar om na te kaarten. Zeer ruime en verzorgde kamers. Discrete motorstelplaats.
We keren zeker terug.

Renaat en Martine, Koksijde (Belgie).

Alenerejsende, Sep. 2010
"Topper"oversæt
Vanwelsenaers Solan...
10,0

23-09-10 zeer goed hotel eten super lekker en zeer afwisselen . kamer zeer proper en ik bent zeer goed ontvangen met mij klein hondje proficiat Marc en Ruby , ik gaan zeker terug

Venner
"Heerlijk eten bij leuke mensen"oversæt
wytzia
8,0

20-06-09 Een beetje verborgen bij een dorpje maar heel rustig midden in de natuur. Super lekker eten, aardige mevrouw die vloeiend engels kan en de baas kan ook vlaams, Nette kamer en lekker rustig.
Aanrader!

1 2 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvad synes du om den mad, der serveres på flyrejser?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information