Bedømmelser Hotel De la Station***

De la Station***
23 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel De la Station***
10 Route d'Echternach,, 6250, Scheidgen

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel De la Station***? Så læs bedømmelserne af Hotel De la Station*** i Scheidgen her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel De la Station scorer et 8,6 fra 10, på grundlag af 23 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel De la Station***? Læs bedømmelserne af Hotel De la Station*** i Scheidgen, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 3 feriefotos i Hotel De la Station*** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af De la Station*** Scheidgen. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 næste

23 bedømmelser for De la Station***

23 Bedømmelser
9,1
8,3
8,8
6,5
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Venner, Okt. 2014
"Een fantastische midweek in een goed hotel."oversæt
Mia Villé
9,0

19-10-14 Wij genoten samen met vrienden van een midweek in dit hotel.
De kamers waren erg in orde en netjes. Alleen een klein frigo'tje zou soms handig kunnen zijn bvb. voor het bewaren van medicatie.
Het eten was zeer lekker zowel 's morgens als 's avonds.
Het personeel was uiterst vriendelijk.
Er zijn heel mooie wandelingen mogelijk op korte afstand van het hotel. Het zou wel leuk zijn moest men bij het aankomen in het hotel ineens wat uitleg geven over de mogelijke wandelingen.
Spijtig dat de aangekondigde begeleide wandeling met het hapje erna (zie WE-krant van het nieuwsblad) is weggevallen.
Wijn proeven in het hotel zelf zou ook handiger zijn dan ervoor naar de Moezel te moeten rijden. Misschien hadden we dan na het proeven ook wat wijn kunnen kopen.
De uitstap naar Saarbrucken is ook meegenomen en erg in smaak gevallen.

Venner, Okt. 2014
"Goed hotel en mooie omgeving"oversæt
Mia Villé
9,0

19-10-14 Wij genoten samen met vrienden van een midweek in dit hotel.
Het eten was zeer lekker zowel 's morgens als 's avonds.
Het personeel was uiterst vriendelijk.
De uitstap naar Saarbrucken is ook meegenomen en erg in smaak gevallen.

Med partner, Maj 2014
"Spijtig maar nooit meer"oversæt
Sonja Van de Sype
8,0

23-07-14 Spijtig van het eten in dit hotel, het diner was echt niet goed.
Mooie ligging dat wel maar we zullen niet meer terug gaan enkel omwille van het eten. De baas van het hotel was zeer vriendelijk.
Voor die prijs zijn er hotels waar ze wel lekker eten geven en wij vinden dat toch erg belangrijk. Ze zouden beter een tweegangen diner geven van goede kwaliteit i.p.v 5 gangen dat op niets trekt. Weer al een ervaring rijker zou ik zeggen.

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel De la Station*** hos:

Venner, Maj 2014
"Overgewaardeerd"oversæt
herve
4,0
3,0
1,0

03-05-14 Patron vriendelijk 5 gangenmenu zwak service zwak enkel franstalig wat wij niet spreken

Med partner, 2014
"Gewoon om van de Zalige rust te genieten!"oversæt
VRMEIREN
1,0

24-04-14 super ontvangst, lekker ontbijt, mooie , zeer nette kamers, avondeten kon iets beter maar Zeker niet slecht!!!!zeer vriendelijke gastheer!!!jammer wel dat er voor kinderen niets te beleven valt!

Med partner, Apr. 2013
"Genieten van Klein Zwitserland!"oversæt
Geertje en Rein
8,0

11-05-13 We hebben impulsief besloten om de in meivakantie naar Klein Zwitserland in Luxemburg te gaan. We hebben een midweek geboekt in hotel "De la station". Direct bij de ontvangst voelde het goed. Gastvrij ontvangst en we zijn meteen op weg geholpen om onze eerste wandeling in dit mooie gebied te maken. Om daarna te genieten van het vijfgangendiner met heerlijke wijnen uit de eigen wijngaard. Dat goede gevoel is gebleven tot de laatste dag. Alle medewerkers hebben daar hun steentje toe bijgedragen. Een plek om naar terug te gaan!

Med partner, Okt. 2012
"Hôtel à recommander"oversæt
Chantraine
9,0

27-10-12 Accueil très chaleureux, excellente cuisine, l'hôtel propose les vins de son vignoble qui sont très bons et d'un prix honnête. Hôtel situé près des sentiers de promenades, Préférez les chambres qui donnent sur le jardin, calme assuré.

Venner, Sep. 2012
"Fijn om te verblijven ."oversæt
Daneels
9,0

29-09-12 In het hotel de la Station voelt men zich welkom in het nederlands, frans of duits en natuurlijk ook letzeburgs . Dicht bij Echternach gelegen . Goede uitvalbasis voor natuurwandelingen en stadsbezoeken . Kamers zijn uitstekend en worden dagelijks gereinigd . Restaurant is van zeer goede kwaliteit . Prijs/kwaliteit is zeer goed . Het hotel is zeer rustig gelegen met een mooie tuin .

Venner, Juli 2012
"Heerlijk hotel"oversæt
gilles
9,0

31-07-12 Hotel met een uitstekende keuken, zeer goede bediening vriendekijke gastvrouw, eerlijke prijzen, gezelligheid in de bar. Een echt pareltje.

Zeer propere kamers, zeer uitgebreid ontbijt.
We komen hier terug

Med partner, Juni 2012
"Hier kom ik terug met Rotary"oversæt
steven
10,0

30-06-12 Dit heb ik nog nooit meegemaakt, vriendelijkheid, perfecte service, super lekker eten en dit voor die prijzen. De baas is een beetje een losbol maar dat maakt het juist zo leuk. De vrouw is een werker, die er om 05.00 'smorgens al is en we kunnen het ontbijt genieten vanaf 6 uur. ongeloofelijk.
Aan iedereen daar moet je heen.

1 2 3 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvilket land foretrækker du at køre i?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information