Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 50
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Le Petit Poète**
28 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Le Petit Poète**
13, place du Marché, 6460, Echternach

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Le Petit Poète**? Så læs bedømmelserne af Hotel Le Petit Poète** i Echternach her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Le Petit Poète scorer et 8,6 fra 10, på grundlag af 28 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Le Petit Poète**? Læs bedømmelserne af Hotel Le Petit Poète** i Echternach, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 16 feriefotos i Hotel Le Petit Poète** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Le Petit Poète** Echternach. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 næste

28 bedømmelser for Le Petit Poète**

28 Bedømmelser
8,4
8,5
Børnevenlighed
6,0
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Med partner, Sep. 2013
"Correct en prijsvriendelijk"oversæt
Berd Wegman
10,0

20-09-13 Correcte ontvangst en uitstekende prijsstelling voor overnachting en restaurant.

Venner, 2012
"Om nooit meer te vergeten!!!!!!"oversæt
De Levensgenieters

27-08-12 Dit hotel en restaurant is zeker 3 sterren waard i.p.v 2 sterren en
o.i een kwaliteitslabel verdiend.
Bovendien wordt je hier SUPER vriendelijk bediend,zowel als gast van het
hotel,als restaurantbezoeker.De maaltijden zijn echt super lekker en
worden echt superieur opgediend! De hotelkamers bieden zeker het
wenselijk comfort.Bedden zijn goed,badkamer is echt verzorgd,evenals
de kamers.Zowel hotel directie als personeel werken hier keihard om de
mensen het naar hun zin te maken.Echt SUPER!!!!!!
Een dikke proficiat aan de directie en het ganse team van hotel:
Le Petit Poète.
Wij gaan hier zeker meermaals terug naartoe.

Med partner, 2012
"Prima hotel"oversæt
ten Have
9,0

04-08-12 Op de terugweg van onze vakantie hebben wij hier 1 nacht overnacht. Het hotel licht aan het centrale plein in Echternach, vanuit de kamer hier uitzicht op. Vriendelijk ontvangst, schone kamers, ruime badkamer en goed ontbijt. Wij komen hier ieder jaar terug om onze vakantie af te sluiten!

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Le Petit Poète** hos:

Med partner, Okt. 2011
"Mooi hotel om het Muhlertal te verkennen"oversæt
JaMa
8,0

30-10-11 Het hotel ligt centraal. De kamers zijn netjes, de bedden zijn goed, goede badkamer. Ondanks de goede isolatie hoor je de weg wel enigszins (komt door de kinderkoppen voor de deur). Personeel is erg vriendelijk. Ontbijt is goed maar niet al te uitgebreid (harde broodjes, vleeswaren, kaas, jam). Het diner is lekker en niet duur. Ze hebben menu's vanaf Euro 15,95. Ondanks buiten het seizoen (oktober) zat het restaurant vol terwijl bij andere hotels vaak maar een paar tafels bezet waren. 's Avonds is het er erg stil in deze tijd van het jaar. We gaan hier zeker nogmaals naar toe.

Med partner, Sep. 2011
"Uitchecken is altijd een beetje sterven"oversæt
Wendy en Bart
9,0

16-09-11 Een prachtig hotel met super vriendelijke mensen die zelfs proberen Nederlands te spreken. Ruime kamer met internet.
Elke dag eenvoudige maar lekker dagmenu (@ 10 euro).

Med partner, Sep. 2011
"Goed eten voor een erg redelijke prijs"oversæt
Witte Roos
9,0

07-09-11 Waren op doorreis in Echternach en zochten een restaurant. Het aanbod was goed maar niet overdagdig wat kan duiden op een zorgvuldige keuze qua menu. Eten was werkelijk formidabel voor de gevraagde prijs per menu. Werkelijk een aanrader! Voor 2 personen inclusief 2 glazen drinken p.p. en extra aardappelkroketten en brood slechts € 42,-

Med partner, Aug. 2011
"Fantastische ervaring. Voor herhaling vatbaar."oversæt
Gerrit Woestenburg
9,0

15-08-11 Inderdaad prima hotel; kamers zijn heel schoon. Vriendelijke, goede bediening.
Inderdaad hebben de kamers aan de voorkant een prachtig uitzicht op het plein, en is er ook 's nachts wat geluidsoverlast van passerende auto's over de kasseien.
Wij hebben o.b.v. Vakantiereiswijzer halfpension geboekt, en dat was werkelijk uitstekend: heerlijk 4-gangen diner, goed verzorgd, zorgvuldig opgemaakt.

Grupperejse, Juni 2011
"Gastvrij van aankomst tot vertrek"oversæt
Richard
Børnevenlighed
9,0

27-06-11 Met een groep vrienden hier de eerste overnachting gehad na een dagje sturen op de motor. Personeel is gastvrij, we mochten onze motor naast het hotel opstellen en toch zit je midden in het centrum. Er stonden met gemak 8 motoren. Het hotel lift op een plein en heeft meerdere leuke terrasjes. De kamers zijn netjes en ruim, genoeg bergruimte voor je motorkleding. Diner in hotel is redelijk tot goed, ze doen erg hun best maar verwacht geen topmaaltijd. Het achtergrondmuziekje is wat saai maar als je er op gaat letten is er ook wel weer iets positiefs uit te halen door samen de muziektitels te gaan raden. Ontbijt is niets op aan te merken goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar

Med partner, Maj 2011
"Gastvrij hotel voor een mooi weekendje weg"oversæt
Sandra
8,0

07-05-11 We hebben 2 overnachtigingen gehad in het hotel en we zijn zeer te spreken over het hotel. De service was helemaal goed, echt hele lieve mensen, met name de eigenaresse. Kamer was ruim genoeg, helemaal als je kijkt naar de prijs/kwaliteit, want het hotel was niet duur en je krijgt er meer dan voldoende voor terug. Het ontbijt was niet zeer uitgebreid, maar de service erbij maakt veel goed, de tweede morgen had de eigenaresse zelfs ons tafeltje van de vorige ochtend voor ons gereserveerd, zonder dat we erom gevraagd hadden, nou als dat geen service is.

Med partner, Apr. 2011
"Meer dan 2-sterren-hotel!"oversæt
Jan
10,0

23-04-11 Prima hotel; kamers heel schoon. Enige wat erop aan te merken is dat de kamers aan de voorkant wel een prachtig uitzicht hebben op het plein, maar dat er 's nachts enig geluidsoverlast is van passerende auto's over de kasseien.

1 2 3 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

De venligste mennesker findes i:

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information