Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 126
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Eden au Lac*****
24 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Eden au Lac*****
Oam Nonnesees, 6474, Echternach

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Eden au Lac*****? Så læs bedømmelserne af Hotel Eden au Lac***** i Echternach her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Eden au Lac scorer et 8,1 fra 10, på grundlag af 24 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Eden au Lac*****? Læs bedømmelserne af Hotel Eden au Lac***** i Echternach, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 5 feriefotos i Hotel Eden au Lac***** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Eden au Lac***** Echternach. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 næste

24 bedømmelser for Eden au Lac*****

24 Bedømmelser
8,5
8,7
7,3
8,6
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Alenerejsende, Juli 2013
"4 sterren -had schrik dit te boeken"oversæt
Bart

23-07-13 4 sterren waard
sportfaciliteiten voor wie dit wenst
ontbijt was niks
ik vind dat hotel normaal voor de streek ginds, wat depassé maar gezien de crisis wat wil je + de prijzen zijn niet zo duur
voor echte 5 sterren zie leading hotels of de world of kempinski of jw marriott maar ik denk dat er ginds geen markt is aan die prijzen

mijn kritiek: luidruchtig op kamer plus slecht ontbijt
maar ik breek dit hotel niet af, denk dat het moeilijk is ginds te overleven en om alles te renoveren gaat zware kost zijn

mocht iemand een beter hotel weten ginds laat maar weten anders houden we het voorlopig op dit
maar exclusief zoals het in sommige brochures wordt aangeprezen : doe mij niet lachen hé, maar wederom: voor een echte 5sterren is ginds te weinig publiek denk ik

mvg

Med partner, Apr. 2013
"Hotel Luxe"oversæt
G
7,0

28-04-13 Hotel 5* Grand luxe .... maar wel wat gedateerd. Een deel van de kamers zijn gerenoveerd en ok, de andere zijn een beetje ouderwets...
Spa/welness is heel uitgebreid, spjitig dat je voor het gebruik van een 1persoons jacuzzi moet bijbetalen ...
Eten (ontbijt) is lekker, stoffen servetten en de ontbijtruimte kijkt uit over het dal...

Med partner, Aug. 2011

Med partner, Nov. 2010
"Top hotel."oversæt
willy
7,0

08-12-10 Het hotel is prachtig gelegen, op een heuvel met uitzicht op Echternach.
Alles is er voorhanden. De kamers zijn wel verouderd maar de badkamer is gerennoveerd. Het eten is zeer goed en afwisselend (5 gangen menu in halfpension)
Iedereen is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Aan te bevelen.

Med partner, Nov. 2010
"Mooi hotel met zeer uitgebreid welnesscenter"oversæt
Carine Lippens
8,0

06-11-10 Hotel met fantastisch welnesscenter; wel te weinig personeel aanwezig in het center om tijdig vaatwerk te ruimen en natte handdoeken weg te nemen. Het kamermeubilair is verouderd voor 5*hotel; de badkamer daarentegen is splinternieuw in de kamers met cat III. Wel een zeer ruime kamer met 2 toiletten.
Het eten is er superieur; best op voorhand halfpension boeken want ze rekenen voor dezelfde 5-gangenmenu nogal wat meer als je op voorhand enkel kamer en ontbijt geboekt hebt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
De omgeving : Echternach is prachtig in de herfst, Trier, Luxemburg.
Wandeling : route E1 : mooi maar wel regelmatig lastig. Halverwege de wandeling in Berdorf kan je bus terugnemen naar het station in Echternach.

Med partner, Sep. 2010
"Excellent"oversæt
Lopes
9,0

22-01-11 Nous avons passé un très agréable séjour. Nous reviendrons !!
Tout était parfait et le personnel était aux petits soins.

Familie med ældre børn, Juli 2010
"In één woord geweldig"oversæt
cedric vdw
9,0

12-07-10 Ik kom hier ondertussen al 6 jaar en het blijft geweldig om hier te komen. Het eten is geweldig, 5-gangen menu die tot in de puntjes is uitgewerkt. Nog nooit hetzelfde eten gekregen in die 6 jaar dat ik al kom.

De kamers zijn verouderd, badkamers zijn vernieuwd, en alles wordt zeer goed gepoetst en onderhouden.

De ligging is ideaal, het licht op een berg en je hebt prachtig uitzicht als je kamer vraagt met uitzicht op echternach. Er zijn wel windmolens die je ziet vanaf het balkon maar 's avonds is het net een schouwspel.

De fitness is zeer mooi, goede toestellen en ook een best grote ruimte. Het wellness gedeelte is echt prachtig, 3 sauna's, 1 tuli, en 4 haman's en een grote relaxruimte. Wat me wel opviel is dat het niet zo veel gebruikt wordt, nochtans is het net nieuw en heerlijk om tot rust te komen. Ook heb je een binnen - en een buitenzwembad.
Het personeel is heel vriendelijk en er is niks te veel gevraagd.

Eindconclusie is dat dit het perfecte hotel is om uit te rusten!

Med partner, Juni 2010
"1 overnachting (zaterdag op zondag)"oversæt
Bart Stessels
7,0

22-07-10 Recentelijk in dit hotel 1 overnachting gehad op familie uitnodiging.
Opzich een mooi en groot hotel dat super verzorgt is, maar toch wat oudbollig.
Het is alsof dit hotel 30jaar stil stond. Charme of nood aan renovatie??? dat laat ik in het midden. Maar super moderne Sauna's om U tegen te zeggen en een binnen + buiten zwembad.
Kuren en relaxen kan je hier zeker en vast doen!!!
Maar mijn naar mijn persoonlijke mening is dit hotel vooral voor wat oudere mensen die een centje meer hebben en zich de duurdere luxe kunnen permiteren. Twintigers als ik en men vriendin ga je hier niet snel zien.
Het avond eten (zaterdag = buffet dag) was lekker en inorde.
De organisatie was echter een beetje chaotisch... Een glaasje wijn krijgen was soms echt wel een opdracht en de vuile borden stapelde zich jammer genoeg hoog op. Uitzondering??? geen idee... want bij het ontbijt was het net hetzelfde... Lekker maar chaotisch.

Kortom: duur, super relax, ouderwets interieur, mooie natuur,..

Med partner
"Buffet heerlijk"oversæt
Dufour
5,0

11-11-09 Jammer genoeg kamer met zicht op dak eetzaal; kamer klein; klein TV met weinig posten.
Ontbijt buffet uitgebreid eb zeer lekker.
Woensdag en zaterdag avond buffet heerlijk met onderhanderen kreeft zoveel je wil, spijtig geen oesters...
Personneel vriendelijk. Bar zou beter kunnen uitgebaat worden. Bij voorkeur meer snaks voor tusssen door. Graag meer documentatie over wat te bezoeken en wat te doen is in het hotel..

Familie med ældre børn
"Hotel met vleugje nostalgie, relaxed hotel"oversæt
Nathalie van Bergen
5,0

06-08-09 Ooit al een keer eerder geweest, maar de kamers zijn nog niet veranderd! beetje ouderwets, dringend aan vernieuwing toe, het was allemaal wel schoon etc maar maar wel wat gemoderniseerd worden. Ontvangst prima, eten vonden we ook prima,goed bediening, welness gedeelte fantastisch! net als binnen-buiten zwembad. Personeel ook aardig en kregen bij weggaan nog allemaal fles wijn mee naar huis! Het is een charmehotel met vleugje nostalgie...voor mij hoeft er niet veel veranderd te worden alleen de kamers.

1 2 3 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvor mange glas alkohol drikker du hver dag – i gennemsnit – når du er på ferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information