Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 0
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Eden au Lac*****
27 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Eden au Lac*****
Oam Nonnesees, 6474, Echternach

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Eden au Lac*****? Så læs bedømmelserne af Hotel Eden au Lac***** i Echternach her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Eden au Lac scorer et 6,1 fra 10, på grundlag af 27 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Eden au Lac*****? Læs bedømmelserne af Hotel Eden au Lac***** i Echternach, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 5 feriefotos i Hotel Eden au Lac***** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Eden au Lac***** Echternach. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

5,3
3,5
Swimmingpool
1,0
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Venner, Aug. 2014
"This is horrible"oversæt
Sebastian
Swimmingpool

13-08-14 I was in the hotel for about 3 days
i leave after 1 night because this hotel is too bad
the swimming pool looks great but it isn't

the dinner was horrible.

Wim
2,0
5,0
1,0

08-08-14 Het enige dat goed is aan dit hotel is het buiten zwembad, dus bij mooi weer alleen. Spa gedeelte totaal niet toegankelijk, niet uitnodigend. Kamers zijn oud en aan renovatie toe. Het uitzicht is alleen goed aan de kant van het meer. De kok van het restaurant versiert de borden prachtig, maar als je het proeft is het van slechte kwaliteit. Kamerprijzen zijn veel te hoog. Achterstallig onderhoud gebouw. Zeer smerige zonwering. overal in het gebouw ruikt het muf. Ontbijt niet erg uitgebreid en weinig verse produkten. Fruit op het ontbijt komt uit blik. Personeel ongeinteresseerd, behalve de dame aan de receptie. Binnenzwembad heel saai en muf, ik raad dit hotel af, er zijn veel mooiere opties beschikbaar

Med partner, Aug. 2014
"Dit echt nooit meer!"oversæt
Chris123
1,0

12-08-14 Ik was er naar toe gegaan vanwege het zwembad. dat bleek achteraf echt helemaal niet mooi te zijn.
het eten was verschrikkelijk.. het was niet weg te krijgen! en super duur
het personeel was super assosiaal
en het is vreselijk duur
in NL kan je hiervoor het dubbele krijgen

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Eden au Lac***** hos:

Alenerejsende, Juli 2013
"4 sterren -had schrik dit te boeken"oversæt
Bart

23-07-13 4 sterren waard
sportfaciliteiten voor wie dit wenst
ontbijt was niks
ik vind dat hotel normaal voor de streek ginds, wat depassé maar gezien de crisis wat wil je + de prijzen zijn niet zo duur
voor echte 5 sterren zie leading hotels of de world of kempinski of jw marriott maar ik denk dat er ginds geen markt is aan die prijzen

mijn kritiek: luidruchtig op kamer plus slecht ontbijt
maar ik breek dit hotel niet af, denk dat het moeilijk is ginds te overleven en om alles te renoveren gaat zware kost zijn

mocht iemand een beter hotel weten ginds laat maar weten anders houden we het voorlopig op dit
maar exclusief zoals het in sommige brochures wordt aangeprezen : doe mij niet lachen hé, maar wederom: voor een echte 5sterren is ginds te weinig publiek denk ik

mvg

Med partner, Apr. 2013
"Hotel Luxe"oversæt
G
7,0

28-04-13 Hotel 5* Grand luxe .... maar wel wat gedateerd. Een deel van de kamers zijn gerenoveerd en ok, de andere zijn een beetje ouderwets...
Spa/welness is heel uitgebreid, spjitig dat je voor het gebruik van een 1persoons jacuzzi moet bijbetalen ...
Eten (ontbijt) is lekker, stoffen servetten en de ontbijtruimte kijkt uit over het dal...

Med partner, Aug. 2011
"Rustig verblijf"oversæt
pino

30-08-11 vriendelijke otvangst, het eten was geen 5 sterren waard

Med partner, Nov. 2010
"Top hotel."oversæt
willy
7,0

08-12-10 Het hotel is prachtig gelegen, op een heuvel met uitzicht op Echternach.
Alles is er voorhanden. De kamers zijn wel verouderd maar de badkamer is gerennoveerd. Het eten is zeer goed en afwisselend (5 gangen menu in halfpension)
Iedereen is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Aan te bevelen.

Med partner, Nov. 2010
"Mooi hotel met zeer uitgebreid welnesscenter"oversæt
Carine Lippens
8,0

06-11-10 Hotel met fantastisch welnesscenter; wel te weinig personeel aanwezig in het center om tijdig vaatwerk te ruimen en natte handdoeken weg te nemen. Het kamermeubilair is verouderd voor 5*hotel; de badkamer daarentegen is splinternieuw in de kamers met cat III. Wel een zeer ruime kamer met 2 toiletten.
Het eten is er superieur; best op voorhand halfpension boeken want ze rekenen voor dezelfde 5-gangenmenu nogal wat meer als je op voorhand enkel kamer en ontbijt geboekt hebt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
De omgeving : Echternach is prachtig in de herfst, Trier, Luxemburg.
Wandeling : route E1 : mooi maar wel regelmatig lastig. Halverwege de wandeling in Berdorf kan je bus terugnemen naar het station in Echternach.

Med partner, Sep. 2010
"Excellent"oversæt
Lopes
9,0

22-01-11 Nous avons passé un très agréable séjour. Nous reviendrons !!
Tout était parfait et le personnel était aux petits soins.

Familie med ældre børn, Juli 2010
"In één woord geweldig"oversæt
cedric vdw
9,0

12-07-10 Ik kom hier ondertussen al 6 jaar en het blijft geweldig om hier te komen. Het eten is geweldig, 5-gangen menu die tot in de puntjes is uitgewerkt. Nog nooit hetzelfde eten gekregen in die 6 jaar dat ik al kom.

De kamers zijn verouderd, badkamers zijn vernieuwd, en alles wordt zeer goed gepoetst en onderhouden.

De ligging is ideaal, het licht op een berg en je hebt prachtig uitzicht als je kamer vraagt met uitzicht op echternach. Er zijn wel windmolens die je ziet vanaf het balkon maar 's avonds is het net een schouwspel.

De fitness is zeer mooi, goede toestellen en ook een best grote ruimte. Het wellness gedeelte is echt prachtig, 3 sauna's, 1 tuli, en 4 haman's en een grote relaxruimte. Wat me wel opviel is dat het niet zo veel gebruikt wordt, nochtans is het net nieuw en heerlijk om tot rust te komen. Ook heb je een binnen - en een buitenzwembad.
Het personeel is heel vriendelijk en er is niks te veel gevraagd.

Eindconclusie is dat dit het perfecte hotel is om uit te rusten!

1 2 3 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Spørgeskema

Tilbringer du julehelligdagene sammen med familien?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information