Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 127
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
De la Basilique****
21 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel De la Basilique****
Place du Marché 78, 6460, Echternach

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel De la Basilique****? Så læs bedømmelserne af Hotel De la Basilique**** i Echternach her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel De la Basilique scorer et 8,5 fra 10, på grundlag af 21 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel De la Basilique****? Læs bedømmelserne af Hotel De la Basilique**** i Echternach, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 16 feriefotos i Hotel De la Basilique**** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af De la Basilique**** Echternach. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8,6
9,1
Børnevenlighed
8,8
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Med partner, Apr. 2014
"Mooi centraal gelegen stadshotel"oversæt
Heylen
9,0

08-04-14 Centraal stadshotel, naast de basiliek. Gymnasium in de buurt, dus 's morgens veel schoolgaande kinderen. Klokken luiden om 7 uur. Ruime kamers met airco, badkamer met douchegordijn en haardroger. Volledig ontbijt met gekookte eitjes. Lift aanwezig. Kinderbed en -stoeltjes. Vriendelijke bediening. Baas is tevens kok. De maaltijden zijn prijs/kwaliteit. Op verdieping een borstelmachine aanwezig voor uw schoenen.

Med partner, Juli 2013
"Heel fijn hotel."oversæt
Anita
9,0

29-07-13 Le Basilique is een heel fijn hotel, fijne bedden en mooie kamers! Wel fijn dat er airco aanwezig is en dat de ramen dicht kunnen i.v.m. de klokken van de baziliek ernaast. Lekker gegeten op het terras. Leuk gelegen aan een pleintje met veel terrasjes. Het personeel is allemaal heel stugjes, dat is een minpuntje. Ze vroegen niet eens of ons verblijf naar wens was geweest bij het uitchecken. (raar!) Ontbijt tot half 10 vonden wij wat vroeg. ( op tijd opstaan dus) Maar ondanks dat zouden we er zo weer naar toe gaan.

Med partner, Juli 2013
"Proper hotel"oversæt
carinejonckheere
9,0

10-08-13 3 nachten in dit hotel verbleven , we hadden een ruime kamer op het 2 verdiep met zicht op het plein . Alles is heel proper , goede bedden , alleen jammer dat je geen douchecel had wel een bad met een licht douchegordijn. Inderdaad de Bazin is heel oppervlakkig vriendelijk en redelijk bazig naar haar personeel toe. Het ontbijt was goed maar kon iets uitgebreider voor een 4 sterren , ik miste een gebakken eitje en stukjes kaas. De ligging is wel heel goed en dicht bij de Basiliek maar dan moet je s ’morgens om 7 uur de klokken erbij nemen en die gingen al redelijk heftig voor zo vroeg te zijn. In het restaurant hebben we niet gegeten maar niet ver van het hotel heb je enkele goede restaurants zoals 'Giorgio' en 'Le petit poeté' en 'Beim laange veit 'De volgende keer als we naar Echternach komen weet ik nog niet of ik naar hetzelfde hotel zou komen.

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel De la Basilique**** h...

Med partner, Okt. 2012
"Jammer van de norse eigenaars"oversæt
marleen_vindevogel1
6,0
4,0
5,0
9,0

21-10-12 Gastronomisch weekend geboekt in dit hotel met 5 gangen diner.
Kamers waren heel netjes en modern.
Eten was lekker maar spijtig dat je in een 4* hotel geen keuze hebt bij het hoofdgerecht tussen vlees of vis. Ontbijt was ok maar eigenlijk te weinig uitgebreid voor een 4* hotel.
Onvriendelijke patron! ( Bij vertrek werd niet eens gevraagd of alles in orde was en een "dank u wel en tot ziens" kon er al helemaal niet van af)
Gelukkig waren de ober (restaurant) en kelner (bar) een stuk vriendelijker!

Med partner, Juni 2012
"Leuk hotel in het gezellige centrum van Echternach"oversæt
gert
8,0

05-07-12 Een niet te groot hotel, schone kamers, midden in het kleine centrum van Echternach. Afstandelijk personeel.We zaten aan de voorkant van het hotel en tot laat in de nacht hinder van herrie van het terras aan de overzijde. Eigen schuld, hadden we een hotel buiten het centrum moeten kiezen.

Familie med ældre børn, Aug. 2011
"2de keer al en volgend jaar terug"oversæt
ade
10,0

20-08-11 Prachtige kamers (ruim + airco), goed gelegen, discrete eigenaars, prima keuken. Een voltreffer!

Med partner, Aug. 2011
"We gaan nog heel vaak terug."oversæt
HANS EN CORRY
10,0

08-08-11 Geweldig niets dan lof prachtige kamers, EN HEERLIJK ETEN Wij komen zeker terug

Med partner, Juli 2011
"Prachtige ligging en zéér lekker eten!"oversæt
Fam. Tilburgs - Hil...
9,0

30-07-11 Het hotel ligt écht in het midden van het gezellige stadje Echternach waar er alijd iets te beleven valt. Het eten was er zéér lekker! Het ontbijt mocht wel iets uitgebreider zijn. Enig minpuntje: de maaltijden in half-pension werden geserveerd in het restaurant op de 1ste verdieping. Je zit er een beetje afgesloten van de buitenwereld en vooral bij goed weer, zou het leuker zijn om ook als hotelgast te kunnen eten op het gezellige terras.

Med partner, 2011
"Heel goed hotel,gunstige ligging"oversæt
anoniem
9,0

03-07-11 hotel ligt zeer centraal,garageboxen (8 Euro p/d) ruim 200 meter van hotel.
We hadden 3 nachten B&B,kamers erg ruim met goede bedden,airco en
TV met (te)veel netten.Hadden eerst ander hotel besproken,maar weeronline
gaf 30 graden door,dus gezocht naar airco en dat in La Basilique gevonden.
Was wel nodig en werkte goed,zodat ramen dicht konden en geen last van
buiten-geluiden.Ontbijt zou uitgebreid en afwisselend zijn,was voor 4* wat
sobertjes,maar voldoende(gekookt ei was enige warme).Eigenaar wat erg
afstandelijk.

Med partner, Aug. 2010
"Zeer net en schoon hotel met moderne kamers"oversæt
Erik en Ineke
10,0

23-08-10 Wij hebben 3 nachten in het hotel doorgebracht en het ziet er allemaal keurig uit. Eigenaar en eigenaresse zitten zelf achter receptie. Kamers zijn echt heel erg schoon. Zijn nog niet zo lang geleden helemaal up-to-date gemaakt. Waar andere hotels in Luxemburg allemaal vrij gedateerd zijn, is deze juist met de tijd meegegaan.
Wij hebben een super goed verblijf gehad en zouden hier zo nog een keer naar toe gaan.

1 2 3 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

De venligste mennesker findes i:

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information