Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 80
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Sovestro***
42 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Sovestro***
Loc. Sovestro, 63, I-53037, San Gimignano

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Sovestro***? Så læs bedømmelserne af Hotel Sovestro*** i San Gimignano her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Sovestro scorer et 8,9 fra 10, på grundlag af 42 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Sovestro***? Læs bedømmelserne af Hotel Sovestro*** i San Gimignano, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 16 feriefotos i Hotel Sovestro*** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Sovestro*** San Gimignano. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

9,1
8,7
7,9
9,0
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner, Juli 2014
"Geweldige aanrader voor Toscane-fanaten"oversæt
Nietveld
9,0

24-07-14 Hotel ligt op 100 m van provinciale weg. Heerlijk eten in restaurant Pode, Zwembad is altijd rustig dus geen bedjes reserveren. Elke dag nieuwe handdoeken en schoonmaak. Aan de kamer een heerlijk terras met mooi uitzicht. Wel muggenspray meenemen. Het centrum van San Gimignano is dichtbij, maar niet op loopafstand. Dus met de auto gaan, waarbij het zoeken naar een parkeerplaats lastig is.

proprietario eigenaar, 28-08-14
Ejeren sagde:  Beste Heer Nietveld heel erg bedankt voor je mooie recensie, we zijn erg blij dat je had een mooie vakantie in ons hotel in San Gimignano en dat je gewaardeerd onze hotel dineren in ons restaurant, We hopen terug te geven aan San Gimignano welkom als onze gasten, vriendelijke groeten familie Failli

Fam. med små børn, Juli 2013
"Begon mooi, maar veranderde snel..."oversæt
Maurice Nijsten
6,0
5,0

27-07-13 We hadden geboekt via zoover vanuit de waarderingen. Alles klopt ook wel. Echter een aantal dingen zijn minder bevallen.
Als je met diner erbij boekt krijg je dus een andere kaart dan gewone gasten. Nu is dat op zich niet zo erg, echter de basis blijft het zelfde dagelijks met alleen een andere saus erover. Dat is geen variatie.

Jammer dat de eigenaar nadat we veel vroeger naar huis moesten door de oorontseking neit eens aangeboden heeft om iets van de reissom terug te geven of te reserveren voor een volgend verblijf.
Nee het is ons niet bevallen, helaas

proprietario de recepie, 12-09-13
Ejeren sagde:  Meneer Nijsten soort, Hartelijk dank voor je recensie, we vinden het jammer als het niet 'alles was naar zijn smaak, maar ook kritiek leren ons om nog beter te doen. Misschien, zal je hebt gehad het halfpension menukeuze 'varieert elke dag, hoewel sommige gerechten zijn hetzelfde, maar elke dag kan' kiezen nieuwe gerechten. Maar we hopen te kunnen weer geven verwelkomen bij ons in San Gimignano in de toekomst vriendelijke groeten de receptie laura

"Verwachtingen grotendeels waargemaakt"oversæt
Jan van kemenade
8,0

29-07-13 Wij hebben een prima verblijf gehad van 13 dagen bij dit hotel. Hierbij even de plus en minpunten op een rijtje:
- Schone kamer, voldoende grootte
- heerlijk zwembad (geen chloorbad) met ruim voldoene zonnebedden en
badhanddoeken
- zeer schoon hotel (elke dag werd hele hotel goed gepoetst incl vloeren ed)
- zeer lekker ontbijt en voldoende uitgebreid buffet. Maken eitje klaar op verzoek.
- vriendelijk en behulpzaam personeel.
- prachtige locatie al moet je wel ff wennen aan t geluid van t verkeer op de
doorgaande weg.

Minpunten:
- wij vonden t erg jammer dat de variatie van de menukaart erg beperkt was. Zeker de 2de week begon t ons tegen te staan.
- keuken dicht op de maandag, al kwam t vanwege beperkte kaart wel goed
uit, konden wij een keer pizza eten ;)
- toeristenbelasting gemeente van 2 euro extra pp per daglos vd reissom (minpuntje voor San Gimilgnano)

Conclusie: prima vakantieadres om te relaxen en uitstapjes te maken.

proprietario de recepie, 10-09-13
Ejeren sagde:  Beste gasten, wij danken u voor uw beoordeling, we zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons en dat u genoten van onze diensten .. Sorry als voor u de keuze van het menu in het restaurant was niet erg breed, hebben senzaltro halfpension, die nog een keuze uit verschillende voorgerechten en hoofdgerechten en 'anders elke dag geboekt. In feite hebben we klanten die de optie halfpension had ook voor drie weken en had niet gedacht dat de keuze was beperkt-had Op maandag 'en de rustdag van ons restaurant, maar we zouden graag een aantal goede alternatieven in het gebied suggereren. Toeristenbelasting en 'een vergoeding beslist door de stad San Gimignano en nu' aanwezig in bijna alle steden ', doen we niet iets ontlenen aan deze belasting .. Echter, we hopen dat jullie allemaal een geweldige tijd gehad hier met ons en zullen we heel blij zijn om u weer van harte welkom in de toekomst als onze klanten welkom, Dank je wel, vriendelijke groeten de receptie laura

"Aanrader"oversæt
jennifer
9,0

07-05-14 Heerlijk hotel met een restaurant waar alles vers wordt klaargemaakt. Ontbijt is ook ruim voldoende met allerlei luxe vleeswaren en broodjes. Kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Goed hotel om uitstapjes te kunnen maken en 's middags te relaxen aan het zwembad. (Enige minpuntje: heel veel last van muggen).

proprietario eigenaar, 08-05-14
Ejeren sagde:  Geachte mevrouw Jennifer, Hartelijk dank voor je mooie recensie, we zijn erg blij een mooie vakantie bij ons te hebben gehad en u genoten van onze hotel en de keuken van ons restaurant, Wij hopen u weer te begroeten in San Gimignano als onze gasten, met vriendelijke groet familie Failli

"Wonderful hotel"oversæt
Neil Hamilton
10,0

28-07-13 we have stayed here before during the last 15 years and to find such an hotel that improves on each visit is rare but Sovestro lacks nothing and has everything one would require and desire for a short or long stay - food is unbelievably good both at brfeakfast and dinner (in the separate restaurant in the evening) staf are so helpful and friendly --- we cant rate this hotel higher than 5 stars (unfortunately) -garden room on left and pool view rooms on right (straight onto the pool with a little sitting area in front as do all the rooms) upstairs have balconies with seats. pool service for drinks and snacks are readily available. large bottles of fizzy or still water available from reception as well as large beers etc - fully stocked fridges in all rooms - ice again available from the reception--Neil Hamilton

proprietario reception attendant, 10-09-13
Ejeren sagde:  Dear Mr Hamilton, we are so thankfull to you for the wonderful reviews about our Hotel, we are very honoured that you spent a nice holiday with us. Thank you also for all the time dedicated to write your opinion, which is for us very important. It was a pleasure for us to welcome you, and we hope to have you again in San Gimignano as our very welcome customers.. Greetings from the Failli family, best regards the reception laura

"Fantastisch hotel"oversæt
sasss75
8,0

16-08-13 Kamers zijn ruim en schoon.
Heerlijk zwembad.
Heerlijk ontbijt en diner!
Kortom prima hotel!

proprietario Familie Failli, 09-09-13
Ejeren sagde:  Beste gasten, dank u zeer voor uw beoordeling, we zijn erg blij dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons en u onze ruime kamers en onze zwembaden genoten. En je hebt ons typisch Toscaanse gerechten geproefd We hopen dat je terug in San Gimignano als onze gasten, vriendelijke groeten Familie Failli

Med partner, Juni 2013
"Heel fijn en rustig hotel"oversæt
harm.nijkamp
8,0

25-10-13 In juni 3 weken te gast geweest.
Perfecte locatie en lekker rustig. Het personeel heel attent en zorgzaam.
Eten laat niets te wensen over en de kamers zijn wat klein maar goed verzorgd
Alles was netjes en schoon.
Lokatie ideaal om wandelingen te beginnen.
Gaan hier zeker weer naar toe

T

proprietario eigenaar, 08-05-14
Ejeren sagde:  Beste klanten, heel erg bedankt voor je mooie beoordeling en voor de beleefdheid om uw mening te schrijven hebben gehad. Voor ons is het erg belangrijk om te weten dat je genoten hebt van ons hotel en restaurant. En we hopen dat u altijd goede herinneringen aan uw verblijf. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in San Gimignano als onze gasten, met vriendelijke groet familie Failli

"Prima hotel"oversæt
Sylvia Kuiper
8,0

06-07-13 Vanaf 14 juni een week in dit hotel verbleven. Mooie kamers terras of balkon. Lekker kleinschalig. Mooi groot zwembad met voldoende ligstoelen en parasols. Je kunt gratis handdoeken pakken bij het zwembad. Ideaal. Naast het hotel ligt een prima restaurant. Hotel ligt zo'n 2 km van San Gimignano.

proprietario eigenaar, 21-07-13
Ejeren sagde:  Beste klanten, dank je wel voor je mooie woorden. We zijn erg blij dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons en dat je genoten hebt van de diensten van ons hotel en restaurant keuken. We hopen u snel te zien in San Gimignano als onze gasten. vriendelijke groeten familie Failli

Med partner, Sep. 2012
"Uitstekend hotel op prima locatie"oversæt
A. Janssen
9,0

26-09-12 Wij hebben in september 2012 hier 12 dagen overnacht. Het is een uitstekend hotel op ca. 2 km van het stadje San Gimignano. Via een landweg loop je in 20 minuten naar de stad. De kamers zijn keurig ingericht en worden super onderhouden ! Er is een minibar en flatscreen op de kamer, de bedden zijn prima en de badkamer is comfortabel en compleet. Wij hadden een kamer op de 1e etage met balkon, met zicht op de heuvels. De meeste kamers zijn begane grond met een afgeschermd terras. Er zijn 2 zwembaden en meer dan voldoende ligbedden en parasols. Er is een afgesloten grote parkeerplaats met altijd voldoende ruimte (gratis). Het eten in het restaurant in prima maar gaat na een dag of 10 wel wat vervelen. Wij hadden HP geboekt. Je hebt dan elke dag een kaart met veel keuzes. Als je a la carte gaat eten is het veel duurder, terwijl je dezelfde gerechten krijgt. (op maandag restaurant gesloten). Een prima hotel voor wie van rust en comfort houdt. Zeer snelle WIFI in het hele hotel ! (gratis)

proprietario familie Failli, 12-10-12
Ejeren sagde:  Beste klanten, heel erg bedankt voor je mooie recensie, we zijn erg blij dat je een fijne vakantie persso van ons naar San Gimignano had en dat je apprezato onze diensten .. Wij hopen u te mogen verwelkomen terug naar San Gimignano als onze gewaardeerde klanten met vriendelijke groet familie Failli

Med partner, Sep. 2012
"Eine romantische Hochzeitsreise"oversæt
Ebner Romana
10,0

24-09-12 Das Hotel Sovestro in San Gimignano in der Toskana ist ein absoluter Geheimtip. Die Lage das Ambiente einfach traumhaft. Die Lage des Hotels ist ein Traum, nur ein ca. 2 km langer Fußmarsch ( Wanderweg direkt vom Hotel) nach San Gimignano, da kann man zum Abendessen schon mal ein Flascherl Wein genießen. Wir bekamen vom Hotel als Willkommensgruß eine Flasche Rotwein als Geschenk für unserer Hochzeitsreise!!! Danke, es war WUNDERSCHÖN.

proprietario die eigentuemer Sergio und Lucia, 12-10-12
Ejeren sagde:  Liebe Gaeste, vielen herzlichen Dank fuer eure wunderbare Bewertung, wir sind sehr froh dass Euch bei uns ein weing eure Hochzeitreise verbracht haben.. Wir sind sehr froh, dass ihr eure Aufenthalt geniessen habt und wir bedanken uns fuer eure wunderchoene woerter. Viele wunschen fuer eure Liebe und wunderschoenen Leben zusammen :) Danke und wir freuen uns Euch in San Gimignano wieder zu begruessen liebe Gruesse Familie Failli

1 2 3 4 5 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Spørgeskema

Tilbringer du julehelligdagene sammen med familien?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information