7,5

134 Bedømmelser

Søg hoteltilbud

Fra 80

Find de bedste priser

De fleste besøgende fandt de bedste priser for Pacengo di Lazise hos:
Sorter efter

Med partner, Maj 2016
"Pensionist"om Lido***
Ole Jacobsen
Vurdering

09-06-16 Kan lide alt på Camping Lido . Lige meget hvem af personalet du henvender dig til om hjælp får du altid pænt svar. De gør alt for at vi får en god...Læs mere

Familie med ældre børn, Juli 2015
"Fantastisk plads"om Lido***
Lisbeth søncksen
Vurdering

12-09-15 Vi var de 2 uger i juli 2015 og havde en super ferie. Vi boede i mobilehome Lake deluxe, hvilke var rigtigt gode mobilehomes. Vi havde direkte udsigt...Læs mere

Fam. med små børn, Juli 2013
"Rigtig god til prisen"om Eurocamping Pacengo Lago di Garda***
Lars Rune
Vurdering

02-05-14 God meget billig plads, dejlig lille havnefront og ok strand. Poolen er udmærket, men vi bruger den ik meget. God underholdning for børnene.
Vi kommer...Læs mere

Familie med ældre børn, 2013
"En skøn plads - fantastisk beliggenhed."om Eurocamping Pacengo Lago di Garda***
Fam. Larsen
Vurdering

13-01-13 Har været på pladsen i 11 år - og vender helt sikkert tilbage igen i år. Dejlig rolig, børnevenlig og billig plads. Hyggeligt havnemiljø.Læs mere

Prøver du at finde et overnatningssted med en god bedømmelse til din ferie i Pacengo di Lazise? Herunder finder du alle overnatningssteder i Pacengo di Lazise.
Pacengo di Lazise scorer et 7,5 fra 10, på grundlag af 134 bedømmelser