Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 44
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Villa Adriatica****
8,5
39 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Villa Adriatica****
Viale Amerigo Vespucci 3, I-47900, Rimini

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Villa Adriatica****? Så læs bedømmelserne af Hotel Villa Adriatica**** i Rimini her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Villa Adriatica scorer et 8,5 fra 10, på grundlag af 39 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Villa Adriatica****? Læs bedømmelserne af Hotel Villa Adriatica**** i Rimini, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 24 feriefotos i Hotel Villa Adriatica**** på Zoover. Du kan se 1 video af Hotel Villa Adriatica****. - - -
Vent et øjeblik...

8,3
7,3
7,3
8,0
Vis karakter og bedømmelser fra:
Med partner
Wendy en Ton
7,0

02-05-08 Vi var her i september 2006 og syntes at der var herligt. Hyggeligt lille familiehotel med en ægte autentisk italiensk atmosfære. Personalet er meeeget venligt og hjælpsomt og hotellet ligger godt for udflugter til forskellige seværdigheder. Godt sted når man kan lide et lille hotel, turistisme og all-in : kan varmt anbefales!

Med partner
sid
8,0

21-04-08 Vi var her i september 2006. Syntes at det var temmeligt godt. Det ligger lige ved en gade med butikker, tæt ved stranden...
Køn historisk bygning.
God mad, men jeg havde forventet at den var bedre. Jeg har været i Italien mange gange og har smagt meget der var bedre. Venligt personale. Pæne værelser med et dejligt stort badeværelse. Køn swimmingpool. Også en p-plads.

Venner
patricia
5,0
6,0
4,0
5,0
9,0

23-08-07 Et godt hotel for pensionister, for unge er der ikke meget at lave og maden var meget skuffende.

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Villa Adriatica**** h...

Med partner, Aug. 2007
Eva
10,0
8,0

27-08-07 Var i sommeren med min ven i Villa Adriatica 2007. Hotellet var bare super. Kønne og rene værelser, meget god service, venligt personale. Maden var fantastisk lækker! Hver aften 4 retter hvor man kunne vælge mellem diverse retter. Kan anbefale folk at boo

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Polls

Hvad er det vigtigste, når du vælger en byferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information