Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 69
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Mozaic Den Haag***
45 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Mozaic Den Haag***
Laan Copes van Cattenburch 38-40, 2585 GB, Den Haag (inkl. Scheveningen, Kijkduin)

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Mozaic Den Haag***? Så læs bedømmelserne af Hotel Mozaic Den Haag*** i Den Haag (inkl. Scheveningen, Kijkduin) her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Mozaic Den Haag scorer et 9,2 fra 10, på grundlag af 45 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Mozaic Den Haag***? Læs bedømmelserne af Hotel Mozaic Den Haag*** i Den Haag (inkl. Scheveningen, Kijkduin), som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 26 feriefotos i Hotel Mozaic Den Haag*** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Mozaic Den Haag*** Den Haag (inkl. Scheveningen, Kijkduin). Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

9,3
8,5
Børnevenlighed
8,7
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Med partner, Maj 2014
"Aanrader"oversæt
Els
9,0

05-05-14 Zeer vriendelijk personeel, betrokken. Mooie kamer. Schoon.

Med partner, 2014
"Leuk hotel!"oversæt
mirjamkrol
8,0

14-04-14 Een leuk hotel. Op loopafstand is er veel te doen. Het personeel is vriendelijk. Ontbijt is goed. De kamers zijn fijn. We voelden ons direct thuis.

"Een hele goede ervaring"oversæt
Rens
7,0

03-11-13 Super vriendelijk personel, mooi verzorgd hotel op een handige locatie, eerlijke prijs

Eigenaresse Corina Waaijer (eigenaresse), 04-11-13
Ejeren sagde:  Geachte gasten Langs deze weg wil ik u heel hartelijk danken voor uw verblijf in hotel Mozaic. Wat fijn dat u tevreden bent over ons hotel, en over onze prijs/kwaliteit verhouding.

Med partner, Aug. 2013
"Een fantastisch hotel"oversæt
colette
10,0

25-08-13 Hotel Mozaic is een zeer goed kleinschalig hotel , personeel erg vriendelijk en behulpzaam , het centrum van Den Haag op loop afstand en Scheveningen met de tram 10 min. De kamer prijs is het waard , wij sliepen aan de straat kant hebben geen last gehad van het verkeer en hebben dan ook heerlijk geslapen. Als wij weer richting Den Haag gaan is dit het 1e hotel waar wij aan gaan denken.
Hotel Mozaic bedankt voor de gast vrijheid.

Eigenaresse Corina Waaijer (eigenaresse), 04-11-13
Ejeren sagde:  Geachte gasten Bedankt voor uw enthousiaste reactie op uw verblijf in ons hotel. Ik ben blij dat u zo genoten heeft. Daar doen wij het allemaal voor! Hartelijke groeten

Grupperejse, Apr. 2013
"Ga je naar Den Haag? Geen beter hotel dan di!"oversæt
Janneke
Børnevenlighed
9,0

29-04-13 De sfeer van de kamers én het hotel als geheel is warm en modern, het personeel is enorm gastvrij, de service is top en de ligging ideaal: centrum en Schevingen op loopafstand.

Eigenaresse Corina Waaijer, 28-05-13
Ejeren sagde:  Beste Janneke, Bedankt voor jullie bezoek aan hotel Mozaic, en voor het delen van jullie ervaring op Zoover. Hartelijke groeten van

Med partner, Mar. 2013
"Heerlijk weekend!"oversæt
Steffanie van Loo
10,0

02-04-13 Ik vond het erg prettig dat het hotel niet zo groot was, waardoor het personeel je persoonlijk benaderde en je je geen nummer voelde in het hotel. Daarnaast zag het hotel er supernetjes en schoon uit. De bedden waren erg fijn en we hebben dan ook samen heerlijk gerelaxt.

Ook de ligging van het hotel was prima. Het is ongeveer 20 minuutjes lopen naar het centrum van Den Haag en 10 minuutjes met de bus en dan was je alweer in Scheveningen. Je kunt tegenover het hotel op de bus stappen en ietsje verder lopen, kun je ook nog met de tram. Dus ook erg geschikt voor mensen die niet zo goed een eind kunnen lopen.

Al met al echt een heerlijk weekendje weg samen!

Eigenaresse Corina Waaijer, 28-05-13
Ejeren sagde:  Beste mevrouw van Loo, Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in hotel Mozaic! We liggen inderdaad nergens "midden in", maar wel juist weer overal dicht bij. Dank u wel voor uw verblijf in hotel Mozaic, wij hopen u in de toekomst weer een keer te mogen ontvangen! Met vriendelijke groeten

Med partner, Mar. 2013
"Een echte aanrader"oversæt
lisetberg
8,0

09-03-13 Wat een geweldig hotel. Zo zouden er meer moeten zijn!
Ontvangst en persoonlijke aandacht als dat van een vijfsterrenhotel. Onbeperkt koffie, thee, koekjes en fruit. Hotel heeft een goede ligging, een paar minuten lopen en je bent bij de hotspots!

Eigenaresse Corina Waaijer, 28-05-13
Ejeren sagde:  Beste mevrouw Berg, Wat leuk om te lezen dat u enthousiast bent over uw verblijf! En over ons gratis fruit, thee en koffie met koekjes ;-) Bedankt voor uw verblijf, en wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groet,

"Heerlijk hotel"oversæt
Ellen
10,0

11-02-13 De ontvangst, de eerste indruk, de sfeer, de inrichting, de aankleding. Alles zorgde voor een zeer aangenaam verblijf.

Eigenaresse Corina Waaijer, 19-02-13
Ejeren sagde:  Beste Ellen, Wat leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Daar doen we het voor! We zullen ons best doen om alles ook in de toekomst zo netjes te houden. Wie weet tot ziens,

"Een aanrader!"oversæt
R.Sanderse
9,0

05-01-13 Een modern, klantgericht hotel. op loopafstand van het centrum. Prima bedden, mooie kamer, goede sfeer. Een aanrader voor iedereen die Den Haag en omgeving eens wil bekijken.

Eigenaresse Corina Waaijer, 19-02-13
Ejeren sagde:  Beste mevrouw en/of meneer Sanderse Dank u wel voor uw verblijf. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van onze kamers en van de sfeer! Wij hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen.

Med partner, Okt. 2012
"Uitstekend hotel"oversæt
Anja
9,0

25-10-12 Ligging is perfect: mooie wandeling van ongeveer 20 min tot het Binnenhof; tramhalte vlakbij. Personeel is uitermate vriendelijk. Omdat het hotel niet vol was kregen we gratig een ruimere kamer met bad.
Alles ziet er schoon, fris en licht uit.
Een echte aanrader als je een paar dagen naar Den Haag wilt.

Eigenaresse Corina Waaijer, 05-12-12
Ejeren sagde:  Beste Anja Wat fijn te lezen dat u tevreden bent over uw verblijf! Dank u wel dat u dit hebt willen delen met andere reizigers. Wie weet zien wij u nog een keertje terug, Hartelijke Groeten,

1 2 3 4 5 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvor mange glas alkohol drikker du hver dag – i gennemsnit – når du er på ferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information