Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 69
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Mozaic Den Haag****
54 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Mozaic Den Haag****
Laan Copes van Cattenburch 38-40, 2585 GB, Den Haag (inkl. Scheveningen, Kijkduin)
Officiel webside

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Mozaic Den Haag****? Så læs bedømmelserne af Hotel Mozaic Den Haag**** i Den Haag (inkl. Scheveningen, Kijkduin) her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Mozaic Den Haag scorer et 9,2 fra 10, på grundlag af 54 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Mozaic Den Haag****? Læs bedømmelserne af Hotel Mozaic Den Haag**** i Den Haag (inkl. Scheveningen, Kijkduin), som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 57 feriefotos i Hotel Mozaic Den Haag**** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Mozaic Den Haag**** Den Haag (inkl. Scheveningen, Kijkduin). Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 4 5 6 næste

54 bedømmelser for Mozaic Den Haag****

54 Bedømmelser
8,6
9,3
8,5
8,2
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Med partner, Aug. 2015
"Top Hotel"oversæt
B Koerts
9,0

16-08-15 Gezellige sfeer en een uitstekende service. Personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig.

Med partner, Maj 2015
"Sfeervol hotelletje perfecte ligging"oversæt
Marsha
7,0
8,0

31-05-15 Dit weekend verbleven wij in hotel Mozaic. We hadden een eenvoudige, maar nette kamer met vooral een heerlijk bed. 's Nachts was het erg rustig in de buurt en ook 's morgens weinig rumoer van overige gasten dus we hebben heerlijk uitgeslapen. Het hotel ligt in een mooie buurt van Den Haag en vanuit het hotel stap je zo op de tram naar het centrum of Scheveningen. Minpuntjes waren dat er geen shampoo en badschuim van Rituals was, zoals op de website wordt beloofd, maar van een veel minder lekker merk. En we vonden de prijs kwaliteit verhouding van het ontbijt niet helemaal kloppen. Prima ontbijt met aardig wat keuze maar voor bijna 15 euro pp kun je in een restaurant of lunchroom behoorlijk luxe ontbijten/ lunchen! Pluspunten waren gratis Wifi, heerlijk bed, mooie inrichting van het hotel, schone kamer, fijne douche, stille kamer, zeer vriendelijk personeel.

Familie med ældre børn, Dec. 2014
"Cosy, gezelling hotel"oversæt
Jaklien
7,0
9,0

08-12-14 Ligging in de Ambassade wijk, met op loop afstand diverse restaurants.
20 minuten lopen tot aan het centrum

Eigenaresse Corina Waaijer, 31-12-14
Ejeren sagde:  Beste mevrouw Jaklien Hartelijk bedankt voor uw verblijf in hotel Mozaic! Ik ben blij om te lezen dat u tevreden bent over uw verblijf en dat u het gezellig hebt gehad bij ons. Dank u wel voor het delen van uw ervaring met andere reizigers. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Warme groet

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Mozaic Den Haag**** h...

Med partner, Okt. 2014
"Mooi centraal gelegen hotel"oversæt
Hennie van Houten
6,0

19-10-14 Fijne ligging en een mooie ruime kamer met zitje
Erg gastvrij met koffie op de kamer bed mooi opgemaakt met
Rozenblaadjes.
Alleen jammer dat je bij vertrek een kater krijgt van de manier waarop er gereageerd werd op mijn opmerking alles was prima alleen jammer dat er nog tijdschriften uit 2013 op de kamer liggen
Een opmerking van attent dat u dit door geeft was op zijn plaats geweest ipv andere gasten hebben hier geen opmerkingen over en ons daarna ook niet meer aankijken,
Het was geen kritiek begrijp me goed alles was top het was alleen een opmerking vond het niet bij jullie hotel passen dat er gedateerde tijdschriften uit 2013 lagen .

Eigenaresse Corina Waaijer, 22-10-14
Ejeren sagde:  Beste mevrouw van Houten Hartelijk bedankt voor uw verblijf in hotel Mozaic hotel en voor het achterlaten van uw review! Ik ben blij dat u het naar uw zin heeft gehad en de ontvangst heel erg naar wens was. Voor wat betreft uw vertrek heeft u gelijk dat dit helaas niet naar behoren is verlopen. Dit hebben wij diezelfde dag nog intern besproken en een voucher aan u toegezonden, zodat u alsnog een keer bij ons kunt verblijven, geheel op onze kosten. En, zodat u ook nog een keertje met een prettig gevoel kunt vertrekken. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen. Wij kijken er naar uit om u weer te mogen ontvangen.

Med partner, Sep. 2014
"Top verblijf"oversæt
Jeroen de Jong
10,0

14-09-14 Prachtige kamer, aardig personeel en goed ontbijt. Erg schoon en netjes

Eigenaresse Corina Waaijer, 30-09-14
Ejeren sagde:  Beste Jeroen Heel hartelijk bedankt voor uw verblijf en voor het achterlaten van deze positieve review. Wie weet tot ziens, Vriendelijke groeten

Med partner, Aug. 2014
"Een heerlijke mini-vakantie"oversæt
Rianne Middelkoop
9,0

02-09-14 Hotel Mozaic is een aanrader indien u Den Haag en omgeving wilt verkennen. Wij waardeerden zeer de persoonlijkheid, het meedenken met onze wensen voor de invulling van het weekeinde, de kleinschaligheid, extra attentie in de vorm van rozenblaadjes en attentie op ons bed, vriendelijk ontvangst, 24-uur receptie, Rituals producten, heerlijk ontbijt wat zeer compleet was. Kortom: een echte aanrader! Hartelijk dank voor de fijne overnachting!

Eigenaresse Corina Waaijer, 30-09-14
Ejeren sagde:  Geachte gasten, Bedankt voor uw verblijf in mijn hotel. Wat fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van alles. Daar doen wij het voor! Vriendelijke groeten,

Med partner, Aug. 2014
"Heerlijk hotel met persoonlijke service"oversæt
Annika Bakker
8,0

29-08-14 Locatie van hotel is goed te vinden (op een hoek) Klein, gezellig maar trendy hotel, mooi en modern ingericht. Prima service, je krijgt een persoonlijke rondleiding. Er is volgens mij geen lift aanwezig dus of dit geschikt is voor minder valide?? Hotel heeft namelijk 3 verdiepingen. Onze kamer was erg leuk knus en gezellig ingericht. Raam wat hoog gelegen waardoor en weinig uitzicht was, maar dat boeide ons niet. Wij waren toch de hele dag de hort op. Airco aanwezig. Apart toilet, lekkere ruime douche met douchespulletjes van Rituals! koffie/thee gratis in het gehele hotel. Minibar tegen betaling. Ontbijt gezond en heerlijk met echt genoeg keuze mogelijkheden. Er werd zelfs aan tafel gevraagd of je koffie/thee wilde. Krantje erbij en genieten maar!! Kortom een heerlijk hotel..wat meer dan 3 sterren verdient!! Wil je een gezellig maar trendy en mooi hotelletje met klant vriendelijkheid? Dan is deze aan te raden!

Eigenaresse Corina Waaijer, 30-09-14
Ejeren sagde:  Geachte gasten Dank u wel voor uw verblijf en wat vinden wij het leuk om te lezen dat u zo genoten heeft. Voor wat betreft de sterren hebben wij ook leuk nieuws, want vanaf heden hebben wij zelfs een vierde ster gekregen! Hartelijke groeten,

Venner, Aug. 2014
"Fantastisch!"oversæt
annemieke van loene...
10,0

02-08-14 Ik en mijn zus hadden een nachtje geboekt in dit hotel! Wij kregen gratis een groter appartement dan geboekt, te gek !! We voelden ons gelijk thuis en de mensen die er werken zijn erg klantgericht. Super! De kamers waren prachtig (mooi ingericht, rustig..)
Ik kom zeker (snel) nog eens terug.

Groetjes Annemieke

Eigenaresse Corina Waaijer, 30-09-14
Ejeren sagde:  Geachte gast, beste Annemieke Bedankt voor uw verblijf en uw mooie beoordeling. Wij zouden het heel leuk vinden als u weer eens komt verblijven. Wie weet tot ziens, Vriendelijke groeten,

Med partner, Maj 2014
"Aanrader"oversæt
Els
9,0

05-05-14 Zeer vriendelijk personeel, betrokken. Mooie kamer. Schoon.

Med partner, 2014
"Leuk hotel!"oversæt
mirjamkrol
8,0

14-04-14 Een leuk hotel. Op loopafstand is er veel te doen. Het personeel is vriendelijk. Ontbijt is goed. De kamers zijn fijn. We voelden ons direct thuis.

1 2 3 4 5 6 næste