Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 69
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Mozaic Den Haag***
49 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Mozaic Den Haag***
Laan Copes van Cattenburch 38-40, 2585 GB, Den Haag (inkl. Scheveningen, Kijkduin)

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Mozaic Den Haag***? Så læs bedømmelserne af Hotel Mozaic Den Haag*** i Den Haag (inkl. Scheveningen, Kijkduin) her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Mozaic Den Haag scorer et 9,3 fra 10, på grundlag af 49 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Mozaic Den Haag***? Læs bedømmelserne af Hotel Mozaic Den Haag*** i Den Haag (inkl. Scheveningen, Kijkduin), som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 26 feriefotos i Hotel Mozaic Den Haag*** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Mozaic Den Haag*** Den Haag (inkl. Scheveningen, Kijkduin). Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 4 5 næste

49 bedømmelser for Mozaic Den Haag***

49 Bedømmelser
9,4
9,1
8,6
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Med partner, Sep. 2014
"Top verblijf"oversæt
Jeroen de Jong
10,0

14-09-14 Prachtige kamer, aardig personeel en goed ontbijt. Erg schoon en netjes

Eigenaresse Corina Waaijer, 30-09-14
Ejeren sagde:  Beste Jeroen Heel hartelijk bedankt voor uw verblijf en voor het achterlaten van deze positieve review. Wie weet tot ziens, Vriendelijke groeten

Med partner, Aug. 2014
"Een heerlijke mini-vakantie"oversæt
Rianne Middelkoop
9,0

02-09-14 Hotel Mozaic is een aanrader indien u Den Haag en omgeving wilt verkennen. Wij waardeerden zeer de persoonlijkheid, het meedenken met onze wensen voor de invulling van het weekeinde, de kleinschaligheid, extra attentie in de vorm van rozenblaadjes en attentie op ons bed, vriendelijk ontvangst, 24-uur receptie, Rituals producten, heerlijk ontbijt wat zeer compleet was. Kortom: een echte aanrader! Hartelijk dank voor de fijne overnachting!

Eigenaresse Corina Waaijer, 30-09-14
Ejeren sagde:  Geachte gasten, Bedankt voor uw verblijf in mijn hotel. Wat fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van alles. Daar doen wij het voor! Vriendelijke groeten,

Med partner, Aug. 2014
"Heerlijk hotel met persoonlijke service"oversæt
Annika Bakker
8,0

29-08-14 Locatie van hotel is goed te vinden (op een hoek) Klein, gezellig maar trendy hotel, mooi en modern ingericht. Prima service, je krijgt een persoonlijke rondleiding. Er is volgens mij geen lift aanwezig dus of dit geschikt is voor minder valide?? Hotel heeft namelijk 3 verdiepingen. Onze kamer was erg leuk knus en gezellig ingericht. Raam wat hoog gelegen waardoor en weinig uitzicht was, maar dat boeide ons niet. Wij waren toch de hele dag de hort op. Airco aanwezig. Apart toilet, lekkere ruime douche met douchespulletjes van Rituals! koffie/thee gratis in het gehele hotel. Minibar tegen betaling. Ontbijt gezond en heerlijk met echt genoeg keuze mogelijkheden. Er werd zelfs aan tafel gevraagd of je koffie/thee wilde. Krantje erbij en genieten maar!! Kortom een heerlijk hotel..wat meer dan 3 sterren verdient!! Wil je een gezellig maar trendy en mooi hotelletje met klant vriendelijkheid? Dan is deze aan te raden!

Eigenaresse Corina Waaijer, 30-09-14
Ejeren sagde:  Geachte gasten Dank u wel voor uw verblijf en wat vinden wij het leuk om te lezen dat u zo genoten heeft. Voor wat betreft de sterren hebben wij ook leuk nieuws, want vanaf heden hebben wij zelfs een vierde ster gekregen! Hartelijke groeten,

Venner, Aug. 2014
"Fantastisch!"oversæt
annemieke van loene...
10,0

02-08-14 Ik en mijn zus hadden een nachtje geboekt in dit hotel! Wij kregen gratis een groter appartement dan geboekt, te gek !! We voelden ons gelijk thuis en de mensen die er werken zijn erg klantgericht. Super! De kamers waren prachtig (mooi ingericht, rustig..)
Ik kom zeker (snel) nog eens terug.

Groetjes Annemieke

Eigenaresse Corina Waaijer, 30-09-14
Ejeren sagde:  Geachte gast, beste Annemieke Bedankt voor uw verblijf en uw mooie beoordeling. Wij zouden het heel leuk vinden als u weer eens komt verblijven. Wie weet tot ziens, Vriendelijke groeten,

Med partner, Maj 2014
"Aanrader"oversæt
Els
9,0

05-05-14 Zeer vriendelijk personeel, betrokken. Mooie kamer. Schoon.

Med partner, 2014
"Leuk hotel!"oversæt
mirjamkrol
8,0

14-04-14 Een leuk hotel. Op loopafstand is er veel te doen. Het personeel is vriendelijk. Ontbijt is goed. De kamers zijn fijn. We voelden ons direct thuis.

Med partner, 2013
"Een hele goede ervaring"oversæt
Rens
7,0

03-11-13 Super vriendelijk personel, mooi verzorgd hotel op een handige locatie, eerlijke prijs

Eigenaresse Corina Waaijer (eigenaresse), 04-11-13
Ejeren sagde:  Geachte gasten Langs deze weg wil ik u heel hartelijk danken voor uw verblijf in hotel Mozaic. Wat fijn dat u tevreden bent over ons hotel, en over onze prijs/kwaliteit verhouding.

Med partner, Aug. 2013
"Een fantastisch hotel"oversæt
colette
10,0

25-08-13 Hotel Mozaic is een zeer goed kleinschalig hotel , personeel erg vriendelijk en behulpzaam , het centrum van Den Haag op loop afstand en Scheveningen met de tram 10 min. De kamer prijs is het waard , wij sliepen aan de straat kant hebben geen last gehad van het verkeer en hebben dan ook heerlijk geslapen. Als wij weer richting Den Haag gaan is dit het 1e hotel waar wij aan gaan denken.
Hotel Mozaic bedankt voor de gast vrijheid.

Eigenaresse Corina Waaijer (eigenaresse), 04-11-13
Ejeren sagde:  Geachte gasten Bedankt voor uw enthousiaste reactie op uw verblijf in ons hotel. Ik ben blij dat u zo genoten heeft. Daar doen wij het allemaal voor! Hartelijke groeten

Grupperejse, Apr. 2013
"Ga je naar Den Haag? Geen beter hotel dan di!"oversæt
Janneke
9,0

29-04-13 De sfeer van de kamers én het hotel als geheel is warm en modern, het personeel is enorm gastvrij, de service is top en de ligging ideaal: centrum en Schevingen op loopafstand.

Eigenaresse Corina Waaijer, 28-05-13
Ejeren sagde:  Beste Janneke, Bedankt voor jullie bezoek aan hotel Mozaic, en voor het delen van jullie ervaring op Zoover. Hartelijke groeten van

Med partner, Mar. 2013
"Heerlijk weekend!"oversæt
Steffanie van Loo
10,0

02-04-13 Ik vond het erg prettig dat het hotel niet zo groot was, waardoor het personeel je persoonlijk benaderde en je je geen nummer voelde in het hotel. Daarnaast zag het hotel er supernetjes en schoon uit. De bedden waren erg fijn en we hebben dan ook samen heerlijk gerelaxt.

Ook de ligging van het hotel was prima. Het is ongeveer 20 minuutjes lopen naar het centrum van Den Haag en 10 minuutjes met de bus en dan was je alweer in Scheveningen. Je kunt tegenover het hotel op de bus stappen en ietsje verder lopen, kun je ook nog met de tram. Dus ook erg geschikt voor mensen die niet zo goed een eind kunnen lopen.

Al met al echt een heerlijk weekendje weg samen!

Eigenaresse Corina Waaijer, 28-05-13
Ejeren sagde:  Beste mevrouw van Loo, Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in hotel Mozaic! We liggen inderdaad nergens "midden in", maar wel juist weer overal dicht bij. Dank u wel voor uw verblijf in hotel Mozaic, wij hopen u in de toekomst weer een keer te mogen ontvangen! Met vriendelijke groeten

1 2 3 4 5 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Polls

Hvad er det vigtigste, når du vælger en byferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information