Bedømmelser Campingplads Boerderijcamping De Oosthoek**

Boerderijcamping De Oosthoek**
85 Bedømmelser
Bedømmelser Campingplads Boerderijcamping De Oosthoek**
Aagtekerkseweg 8, 4363 RA, Aagtekerke

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Campingplads Boerderijcamping De Oosthoek**? Så læs bedømmelserne af Campingplads Boerderijcamping De Oosthoek** i Aagtekerke her, som er skrevet af andre feriegæster.
Campingplads Boerderijcamping De Oosthoek scorer et 9,3 fra 10, på grundlag af 85 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Campingplads Boerderijcamping De Oosthoek**? Læs bedømmelserne af Campingplads Boerderijcamping De Oosthoek** i Aagtekerke, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 263 feriefotos i Campingplads Boerderijcamping De Oosthoek** på Zoover. Du kan se 1 video af Campingplads Boerderijcamping De Oosthoek**. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Boerderijcamping De Oosthoek** Aagtekerke. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 næste

85 bedømmelser for Boerderijcamping De Oosthoek**

85 Bedømmelser
9,6
8,3
9,0
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Fam. med små børn, Juli 2014
"Super! Een hele leuke vakantie gehad!"oversæt
Fam Langejans
10,0

20-07-14 De kampeerplaatsen zijn heel ruim opgesteld. De ontvangst is heel vriendelijk en de eigenaren zijn zeer behulpzaam. Het veld en het sanitair worden uitstekend onderhouden. De kinderen konden heerlijk spelen en natuurlijk boer Peter helpen met voeren en samen op de trekker. De camping ligt op fietsafstand van het strand. In de omgeving zijn er tal van activiteiten te doen in een schitterende omgeving. Kortom een aanrader!

Familie med ældre børn, 2014
"De gezelligste plek in Aagtekerke!"oversæt
wendy vn
10,0

15-07-14 Het is weer telkens "thuiskomen". Heel vriendelijke ontvangst. Super camping voor mensen jong en oud die houden van de boerderij . Zelden een camping tegengekomen die volzet is en waar het toch nog zo rustig is. Heel propere sanitairblok, de ganse dag door. Waar Boer Peter verschijnt zie je onmiddellijk kinderen om te vragen wat er op het agenda staat voor de dag! Hij doet dat super. kinderen rijden er mee met de trekker. De shetlandpony houdt er van om verzorgt te worden door kinderhandjes

"Leuke camping!"oversæt
caroline
9,0

12-07-14 Boerderijcamping de Oosthoek is een camping waar je veel plaats hebt om je tent te zetten.
De kinderen kunnen vrij rondlopen over de camping.
Er zijn verschillende mogelijkheden om te spelen zoals schommels en trampolines.
Ze mogen ook boer Peter een handje helpen en konden ook meerijden met de tractor. Dat was een geweldige belevenis voor mijn dochter.
De WC's en douches waren schoon.

"Hele fijne camping"oversæt
Versluis
8,0

12-07-14 Super fijne vakantie gehad op Boerderij-camping de Oosthoek. Het echtpaar Peter en Willemien hebben ons zeer gastvrij ontvangen en de gastvrijheid bleef tijdens de hele vakantie. Onze zoon mocht - samen met alle kinderen - boer Peter helpen de stieren te voeren, hooi in de stal gooien en op (pony) Xinthia rijden. De Camping is ruim, overzichtelijk en netjes opgezet, met niet teveel plaatsen. Dus zo houdt je gemakkelijk je kinderen in het zicht, en kunnen ze toch lekker vrij rondrennen. De georganiseerde pannenkoeken-avond was een schot in de roos! Het sanitair is keurig verzorgd. Houden zo jongens!

Med partner, Juni 2014
"Wat een sfeer! Geweldig."oversæt
Trees van Mullem-La...
9,0

19-07-14 Bijna 3 weken hebben wij mogen genieten op boerderijcamping de Oosthoek in Aagtekerke. Wat een gastvrije, vriendelijke en behulpzame mensen zijn boer Peter en zijn vrouw Willemien. De fantastische ruime kampeerplaatsen, het zeer goede veld en het schone sanitair, in een woord geweldig. Dat er wekelijks ook nog activiteiten worden georganiseerd, super. De pannenkoeken waren heel lekker en het met z'n allen kijken in de schuur naar Nederland! Dan nog een fiets/bos tocht naar de eendenkooi met een boswachter EN Peter en Willemien! Ze hoeven het niet te doen maar ZIJ doen het. Wij hopen nog eens terug te kunnen en mogen keren op deze fantastische mini camping.

Med partner, Juni 2014
"Geweldige camping"oversæt
P. Roose
10,0

28-06-14 Geweldige camping met prachtige en ruime plekken en uitstekend sanitair op een mooie plaats in Walcheren; en wat kan je heerlijk fietsen in dit gebied. Zeer aan te bevelen.

Familie med ældre børn, Juni 2014
"Top camping"oversæt
Esra Verloop
8,0

23-06-14 wat een top camping. we kwamen aan en gelijk werden we verwelkomd door boer peter en boerin wilhelmien. de caravan werd op gehaald en de oudste mocht mee op de tractor de caravan op de plaats brengen. ochtends mochten de kinderen de boer helpen de koeien voeren en de stal uitmesten een voer halen door met z'n tienen in de tracktor op de weg onze kinderen vonden het te vet. zelfs met het wk gingen we met z'n allen voetbal kijken in de schuur. een coole top vakantie

Med partner, Maj 2014
"Prachtige camping."oversæt
Fam. Diks
10,0

31-05-14 Leuke gezellige camping met zeer vriendelijke eigenaren. Mooie ruime plaatsen .dicht bij zee en strand. Heerlijk om te fietsen en te wandelen.
We komen zeker terug!

Fam. med små børn, Maj 2014
"Helemaal top!!"oversæt
Fam. v Doesburg
7,0
9,0

09-06-14 Erg leuke camping. Erg grote plaatsen en erg veel vertier voor de kinderen. De hele dag zijn ze in de weer en het helpen met boer Peter is top! Hier keken onze kinderen elke dag naar uit. Overall aan , laarzen aan en helpen met voeren. Trampolines en de zandbak waren ook favoriet, net als de ritjes in de tractor met Boer Peter. Erg kort nabij domburg en oostkapelle. Strand dus erg dichtbij. Helemaal top was onze vakantie. Een aanrader!!

Fam. med små børn, Maj 2014
"Kindvriendelijke, gastvrije plek......"oversæt
Fam. Cox
10,0

03-06-14 Wat een heerlijke, ruimtelijke camping...wij zijn helemaal tot rust gekomen.
Kindjes hebben een onvergetelijke tijd gehad....lekker wat aanrommelen op de boerderij...koeien/kalfjes voeren, de pony borstelen,
voldoende speeltoestellen.
De ligging is heel centraal...dichtbij gezellige dorpjes en strand.
je kan op elk moment vd dag binnen komen maar het sanitair was altijd schoon met heerlijk heet water. een aanrader als je van rust en ruimte houd.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvor mange glas alkohol drikker du hver dag – i gennemsnit – når du er på ferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information