Bedømmelser Feriehus / sommerhus Moulin du Coupied

Moulin du Coupied
46 Bedømmelser
Bedømmelser Feriehus / sommerhus Moulin du Coupied
03160, Ygrande

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Feriehus / sommerhus Moulin du Coupied? Så læs bedømmelserne af Feriehus / sommerhus Moulin du Coupied i Ygrande her, som er skrevet af andre feriegæster.
Feriehus / sommerhus Moulin du Coupied scorer et 8,5 fra 10, på grundlag af 46 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Feriehus / sommerhus Moulin du Coupied? Læs bedømmelserne af Feriehus / sommerhus Moulin du Coupied i Ygrande, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 75 feriefotos i Feriehus / sommerhus Moulin du Coupied på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Moulin du Coupied Ygrande. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8,9
7,2
9,1
9,0
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Med partner, 2014
"Gastvrij en schitterende plek"oversæt
Reginald Lindemans
9,0

06-09-14 Is zeer rustgevend en ontspannend. Hele rustige omgeving zonder verkeer.
Hartelijke mensen die zeer gastvrij zijn.

Fam. med små børn, Aug. 2014
"Kindvriendelik verblijf"oversæt
Chris Swannet
10,0

02-09-14 Hartelijk onthaal van Matty en Rinus.Rustige plek.Verzorgd zwembad.Schenken veel aandacht aan de kinderen.Mooie tuin en terras.Ruime kamers.Kinderen mogen elke morgen de dieren mee eten geven.We hebben genoten van onze vakantie.

Familie wouters-Swannet.

Med partner, Maj 2014
"Mooie stek met grote gastvrijheid!"oversæt
Ton de Veij
8,0

12-06-14 Wij hebben genoten van 2 heerlijke weken bij Mattie en Rinus.
Jullie hebben er een mooi paradijsje van gemaakt. Er worden heel wat uren besteed aan de prachtige tuin.
Mooie verhalen van Rinus onder het genot van een glaasje.
Het zwembad ziet er perfect uit en is s'avonds sfeervol verlicht.
De stad Moulin is het bezichtigen waard, met op vrijdag een gezellige markt.
Volgend jaar hopen we weer te kunnen genieten, maar dan met kinderen en kleinkinderen. Hartelijke dank en groeten van Ton en Joke

Med partner, Apr. 2014
"Genieten !!"oversæt
Marion v d Velden
9,0

09-05-14 Hou je van rust,mooie wandelingen ,natuur,knusse plekjes,leuke stadjes en dorpjes dan is dit de plaatst waar je moet zijn. Lekker zwemmen in een bad zonder gloor maar zout . Zeer gastvrije mensen wat wil je nog meer. Matty en Rinus we hebben weer genoten van ons verblijf . Zeker tot een volgende keer .

Fam. med små børn, Juli 2013
"Hele mooie, rustige plek"oversæt
Fam van Elswijk
9,0

26-07-13 Ons verblijf op Moulin du Coupied was heerlijk. Een zeer ruim appartement voor vier, waar we prima met een gezin van vijf konden slapen. Mooie tuin vol bloemen, groot zwembad met duikplank (het zwembad was in juli prima in orde) en geweldig veel ruimte. Op pad gaan was er bijna niet bij, de kinderen hadden het veel te druk druk met het helpen voeren en verzorgen van de paarden en pony. Zeer vriendelijke eigenaren. Bij ons appartement zat een mooi groot terras, waar je 's avonds heerlijk een wijntje kunt drinken. En ook het poolbiljart was top, even afkoelen in de gezamenlijke ruimte.

Familie med ældre børn, Juli 2013
"Heerlijk weekje!"oversæt
fam meppelink
9,0

13-08-13 Opnieuw een heerlijk weekje doorgebracht bij Matty en Rinus op Moulin du Coupied. In het echte Frankrijk waar je niet zo veel toeristen tegenkomt maar nog wel kan ervaren wat stilte en duisternis is. Het was warm dus veel luieren of verkoeling gezocht op het lommerrijke terras , in of om het zwembad of per kano op de Allier. (Wandel) tochten door dromerige dorpjes en met weidse uitzichten. Geen modern ingerichte vakantiewoning, maar wel met een eigen sfeer, heerlijk koel en van alle gemakken voorzien.

Familie med ældre børn, Juli 2013
"Heerlijke vakantieplek"oversæt
Fam. vd Berg
9,0

11-08-13 Wij hebben 2 weken genoten in het "Molenaarshuis". Het is er heerlijk rustig. Hoewel het interieur eenvoudig en wat gedateerd is, was het huis goed verzorgd en schoon. De bedden waren nieuw en goed. Het huis ligt op een mooi erf met een siertuin en een fijn zwembad. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor de kinderen was er genoeg te doen. (zwembad, trampoline, pony en andere dieren)

Fam. med små børn, Juni 2013
"Pluspunten en teleurstellingen"oversæt
Lieske Roelofs
6,0
6,0
5,0
3,0
7,0

01-07-13 Huisje is in een rustige omgeving. Met veel dieren rond het huis. Ook is er voor de kinderen genoeg plek om te spelen. Eigenaars zijn vriendelijk en belangstellend. Voldoende privacy en veel ruimte om bijv. een balletje te trappen. Het huisje troffen we niet schoon aan, bestek was nog vies. Interieur is verwaarloosd. Mieren lopen overal op het aanrecht. Stopcontacten zijn er echt te weinig.
Ook vonden we het erg vervelend dat het zwembad niet zwem-klaar was, vanwege algen. Echt, er zwommen vijver-dieren in. Op ons verzoek is men wel bezig geweest om het schoon te krijgen (want er waren ook warme dagen), maar toen we vertrokken was het water nog steeds groen.

Fam. med små børn, Juli 2012
"Een aanrader voor wie rust zoekt"oversæt
Stijn
8,0

21-08-12 Een eenvoudig en gezellig vakantiehuis in een oase van rust. Samen met een 2 kindjes jonger dan een jaar en een bengel van 3 hebben we hier een leuke tijd beleefd. De bengel heeft leren zwemmen in het zwembad.

Het "boerderijleven" vonden we ook leuk, zoals het schaapscheren, de paarden en de kippen. We overwergen ernstig om terug te komen, een gegarandeerde ontspannende vakantie.

Fam. med små børn, 2011
"Gastvrijheid ten top en prachtige omgeving"oversæt
fam 't gilde
10,0

16-08-11 Van een geweldige vakantie genoten bij Mattie & Rinus van Doorn. Een prachtige rustige omgeving waar sporadisch een auto voorbij komt. De kinderen hebben een topvakantie gehad mede doordat ze met Mattie de paarden mochten voeren en de lammetjes de fles mochten geven. En ook mee op de traktor natuurlijk. Vrij om te gaan en te staan waar ze wilden. Echt een mooie plek om tot rust te komen en te genieten van de omgeving en het gezin. Kortom een echte aanrader om je vakantie door te brengen. Wij gaan zeker nog een keer terug.

1 2 3 4 5 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvilket land foretrækker du at køre i?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information