Bedømmelser Hotel Mövenpick El Gouna*****

Mövenpick El Gouna*****
222 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Mövenpick El Gouna*****
123456, El Gouna

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Mövenpick El Gouna*****? Så læs bedømmelserne af Hotel Mövenpick El Gouna***** i El Gouna her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Mövenpick El Gouna scorer et 8,6 fra 10, på grundlag af 222 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Mövenpick El Gouna*****? Læs bedømmelserne af Hotel Mövenpick El Gouna***** i El Gouna, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 103 feriefotos i Hotel Mövenpick El Gouna***** på Zoover. Du kan se 1 video af Hotel Mövenpick El Gouna*****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Mövenpick El Gouna***** El Gouna. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

222 bedømmelser for Mövenpick El Gouna*****

222 Bedømmelser
8,1
8,5
8,7
Vis karakter og bedømmelser fra:
Fam. med små børn, Juli 2014
"Mooi groot hotel maar zijn prijs niet echt waard"oversæt
Iris Van Akeleyen

27-07-14 Mooi, groot hotel met zeer ruime verzorgde kamers
Weinig tot geen Belgen of Nederlanders, veel Egptenaren, Duitsers, Engelsen en Russen.
All in was goed. Eten in Palavrionrestaurant was te doen. Wel erg druk. Je kan beter gaan eten in de restaurantjes van het hotel waar je bediend wordt. Het is er erg rustig en hebt ruime keuze tussen gerechten die in je all in zitten. Slechts voor enkele gerechten moet je een supplementje bij betalen maar dat kies je dan zelf! Je weet ook heel goed wat je dan wordt aangerekend.
All in gaat ook maar tot 14u op de dag van vertrek. Als je er dan nog moet blijven tot 19u zoals wij om op je vliegtuig te wachten, moet je je eten en drinken nog opleggen dat je dan verbruikt en de prijzen zijn dan niet goedkoop!
Kinderclub was tiptop!
Animatie aan het zwembad druk en luidruchtig.
Wifi is in het hotel nergens gratis: 6€ per uur, 30€ per dag, 60€ per week. Dit is er over de dag van vandaag vind ik!
Al bij al een goed hotel maar veel te duur voor wat het is!

Med partner, Jan. 2014
"Super hotel"oversæt
Van der Meer
9,0

30-01-14 Movenpick El Gouna. Wij hadden een voordeelkamer geboekt. Uiteindelijk een upgrade gedaan naar een gerenoveerde kamer. Bij betalen 210 euro voor een week. Was het bedrag dik waard. Volgend jaar via touroperator boeken want dat is goedkoper. Het Italiaanse restaurant was het beste en verdient een 10 voor lunch en diner (zelfde kaart) . Mooi restaurant, prima bediening, mooi zwembad en terras. Het eten bij Thais restaurant was kwa keus stukken minder als 4 jaar geleden. Bij veel menu's bij betalen. Visrestaurant was OK. Bijbetaling betrof een redelijk bedrag. Prachtige tuinen, bijzonder schone paden en omgeving. Kortom, wij zijn zeer tevreden, wat een luxe, Volgend jaar zeker weer.

Med partner, Apr. 2013
"Superhotel"oversæt
rene en hilde
9,0

14-05-13 We hebben echt genoten van dit hotel. De kreeftenavond was geweldig en superromantisch geserveerd op het strand. Dat je voor veel dingen moet bijbetalen is inderdaad zo, maar laat dit je vakantie niet vergallen. Misschien toch beter half-pension nemen? Onze luxe-kamer was geweldig met een heel groot terras en prachtig uitzicht op de rode zee en de lagune

Med partner, Apr. 2013
"Goed , maar zeker geen VIP-Selection-hotel."oversæt
Kurt en Cindy
5,0
10,0

07-05-13 We verbleven in dit hotel voor 11 nachten en hebben geboekt met VIP selection. We hebben een goede vakantie gehad maar om dit nu een VIP-selection-hotel te noemen is echt wel overdreven.De all in was dan ook niet all in zoals wij het gewoon waren.Cocktails zijn all in maar een amaretto bij de koffie moest je apart betalen,vreemd.Zo moesten we het soepje in het Thai-restaurant bijbetalen omdat de all-in slechts 3 gangen toeliet (komaan zeg...).De avondanimatie is beperkt tot een zanger of violist waarvan vele Voice'n van Vlaanderen echt wel beter zijn. Het eten was goed met kleine amuses e.d. 's Middags is het hoofdrestaurant gesloten maar de maaltijden aan de pool zijn best OK.Eén verdiende 10 op 10 kreeg de kamer, echt mooi.

Med partner, Mar. 2013
"Ideaal voor een zalige rustvakantie"oversæt
marc
9,0

12-04-13 Verbleven er tijdens de paasvakantie. Er waren toen wel wat Vlamingen aanwezig. Goede uileg gekregen van de reisleiding van touroperator betreffende de te volgen maatregelen bij eventuele darmziekten (dit was gelukkig niet het geval). Het is een mooi en uitgebreid hotelresort. Het ontbijt is zeer goed. Het avondeten is eveneens goed met iedere avond een afwisseling in thema en vele en heerlijke desserten. Enkel het restaurant El Sayadin (visrestaurant) is tegengevallen. De kreeft a volonté waarvoor extra werd betaald (+ 340 LE/persoon) was plat en had geen smaak. Het restaurant il Limone was wel goed. Wel is het zo, als je in de restaurants wil gaan eten moet je extra bijbetalen (gemiddeld 180 LE) of krijg je een krediet van 60 LE. Het personeel is welwillend en vriendelijk. Toffe animatoren die af en toe een babbeltje slagen en ook indien je niet geinteresseerd ben, laten ze je met rust. Bij ieder consumptie teken je een nota zodat je je uitgaven kan controleren. Een aanrader.

Med partner, Mar. 2013
"Zeer goed hotel!!"oversæt
Joke
8,0

25-03-14 Graag wil ik toch nog een beoordeling toevogen temeer omdat we dit jaar ergens anders in Egypte zijn geweest was enorm tegenviel. Dit hotel heeft uitstekende kamers (gerenoveerde) met een dito service. De bedden en kussens zijn echt super dat hebben wij nergens zo goed ervaren. Het eten is ook erg goed, vooral de variatie die je had met lunch (meerdere plekken en keuzes) en ook voor diner zijn uitstekend.
Ook voldoende ruime om lekker te liggen waar je wilt, animatie kan je opzoeken en valt je niet lastig en het park is mooi aangelegd.
Na onze ervaring dit jaar komen wij hier zeker terug!

Med partner, Jan. 2013
"Gewoon geweldig"oversæt
Miss Sunshine
9,0

07-02-13 Het is heel mooi gelegen. De mensen zijn er erg vriendelijk, altijd bereid om te helpen. De kamers zijn schoon en netjes. Wij zaten in cluster 7 met zeezicht.
Het eten is er fantastisch. Aangezien ik orthomoleculair therapeut ben is het eten voor mij erg belangrijk. Zelf paleo aanhangers en veganisten kunnen er goed terecht. Er is ontzettend veel keuze en ze maken er elke ochtend en avond weer wat van. Elke avond heeft een eigen thema.

Ze werken er nog steeds met een bonnetjes systeem. Heb je All inclusive hoef je aan het eind niets af te rekenen.
Wij gaan volgend jaar weer.

Fam. med små børn, Dec. 2012
"Super relax vakantie gehad"oversæt
liane
10,0

15-12-12 Na laatste recensie toch enigszins bezorgd op pad.
Gelukkig kunnen wij ons niks bij deze uitspraken voorstellen. Heerlijke vakantie gehad. Resort super mooi aangelegd, heerlijke zwembaden veelal aan zee. Overal bedjes en op het strand windschermpjes. Zelfs voor de badlakens wordt iedere dag gezorgd. Kamer ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Iedere dag werd er schoongemaakt, mini-bar evt. bijgevuld. Er stond een waterkoker, zakjes oploskoffie, thee, suiker. Minibar bier, water, cola, sprite, sapjes, chocolade, chips enz. Personeel zeer hulpvaardig en beleefd. Volledig in de watten gelegd.
Buffetten heel uitgebreid (schandalig veel), alles super vers (zelfs vers gebakken bruin brood!), voor ieder wat wils. Bij de zwembaden ook barretjes en restaurants.
Op park veel te doen voor degenen die dat wensen. (kite-)surfen, (tafel-)tennsis, kapsalon enz., , zwemles, annimatie, fitness, kameel- en paardrijden enz.
Heen vliegduur 4,5 uur, terug 5,5 ivm tegenwind.
Tot volgend jaar!

Med partner, 2012
"Prachtig verlof"oversæt
dederen george
9,0

10-12-12 Wij verbleven er van 15 tot 29 november 2012.
Prima hotel met veel ruimte en enorme mogelijkheden. Uitstekende restaurants en een organisatie die als een zwitsers uurwerk geregeld is.
Zeer vriendelijk personeel. Adres om te onthouden

Med partner, 2012
"Nooit meer"oversæt
lorenzo
1,0
1,0
7,0

22-11-12 ik ben er geweest van 1nov2012 tot 20nov nooit meer het eten was niet goed een grote 0 en veel mensen in hotel ziek van het eten als ik er aan denk moet ik nog overgeven zeer slecht eten

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvor mange glas alkohol drikker du hver dag – i gennemsnit – når du er på ferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information