Bedømmelser Hotel Mosaique****

Mosaique****
7 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Mosaique****
Abu Tig Marina North Basin, El Gouna

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Mosaique****? Så læs bedømmelserne af Hotel Mosaique**** i El Gouna her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Mosaique scorer et 7,7 fra 10, på grundlag af 7 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Mosaique****? Læs bedømmelserne af Hotel Mosaique**** i El Gouna, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 46 feriefotos i Hotel Mosaique**** på Zoover. Du kan se 1 video af Hotel Mosaique****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Mosaique**** El Gouna. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

7 bedømmelser for Mosaique****

7 Bedømmelser
8,4
8,6
8,1
1,0
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Venner, Juni 2013
"Doe maar niet !"oversæt
stilmeliz
1,0

30-06-13 Als enige Hollanders in het hotel verder alleen maar Egyptische en paar Duitser.
Schoonmaak van de kamer is met de Franse slag, Ze hebben een apart systeem van bedden schoonmaken die ik nog nooit heb gezien. je moet een kaartje op je bed leggen om je bed te laten verschonen, maar verschonen.... dat is de boven kant van de denken nu onder leggen en het laken van het voeten eind naar de boven kant trekken. Aldus nog geen schoon bed. Kamers worden ook niet goed schoongemaakt. Eten is slecht, elke dag het zelfde en niet lekker. Het hotel is kindonvriendelijk, maar er liepen zoveel Egyptisch kinderen rond, zoveel lopen er niet eens in Disneyland. Je hebt veel last van de Egyptische gasten, sommige gedragen zich nog erger dan Russen.

Venner, Mar. 2012
"Geweldig voor rust met een grote R."oversæt
2 vriendinnen
9,0

31-03-12 Fantastisch vooral omdat in de wintermaanden tot 1 april er geen kinderen welkom zijn, tis een aanrader, je kan er niet snorkelen of duiken.
Het middag eten viel tegen, maar goed wij aten in principe alleen de ochtenden en de avonden en dat was prima. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, jammer dat je het water (in flessen) moest kopen, dit is een -punt, vooral omdat het een all in is.

Med partner, Mar. 2012
"Goed om te relaxen"oversæt
marianlouter
1,0

08-04-12 Als je van rust houd is Mosaique prima.
Geen animatie, geen rijen bij het restaurant allemaal zeer relaxt.
Over het all in gebeuren van het water bij betalen.
Onze hostes Marieke regelden voor ons ter plaatse met de manager,
dat wij iedere dag gratis 2 grote flessen water kregen.
Er zijn 2 stranden van mosaique de een is te bereiken via gratis shutle,
vanuit het hotel.
De ander is op loop afstand.
Er zijn bij beide geen strandbar.
Het eten is goed, weinig variatie..
Je kunt hier niet snorkelen, alleen met een boot mee de zee op.
Er is genoeg te doen.
Een aanrader is 7 stars, lekkere koffie en heerlijke taartjes.
De haven ligt vol met miljoenen jachten.
Je kunt hier als vrouw zijnde s'avonds gewoon alleen over straat.
Bediening van het hotel is vriendelijk en gastvrij.
De kamer werd minder goed schoon gemaakt, maar ja je bent ook in Egypte.
Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

De bedste priser og last minute-rejser for Hotel Mosaique**** hos:

Med partner, Dec. 2011
"Een absolute aanrader!!!"oversæt
Tilly
9,0

22-01-12 Mosaique is een klein en gemoedelijk hotel nabij de haven van El Gouna. Er zijn kamers met uitzicht op de haven maar de kamers met zicht op het zwembad zijn zeker niet verkeerd. Het is gelegen in een rustig deel van El Gouna maar je zit 5 min. lopen vanaf het centrum waar winkels, barretjes/restaurants zijn te vinden. Moods is er een van, waar wij ook heerlijk op het strandje vertoefden met WIFI. Personeel is vriendelijk en doet alles om het je naar de zin te maken. In de 14 dagen dat wij er waren was er iedere dag iets anders op het menu en de rode wijn was goed van temperatuur (niet gekoeld). Restaurant is niet groot maar goed. Kamers zijn mooi, bedden ontzettend goed, heerlijk geslapen vanaf nacht 1. Met de TocToc kun je voor EGP 5 (plm. € 0,60) van/naar je bestemming in de omgeving worden gebracht. In Down Town kun je gondelvaren ☺, heel leuk. Je kunt er als vrouw zijnde probleemloos rondwandelen zonder te worden lastig gevallen. Een heerlijke plek om te zijn El Gouna.

Med partner, Nov. 2011
"Wij hadden een properder hotel verwacht"oversæt
L & MCL
6,0

27-11-11 Van buitenaf ziet het hotel er zeer mooi uit. Rondom het zwembad is alles zeer verzorgd. het aanbod op het buffet is niet groot. Hetgeen aangeboden wordt is vers. Jammer dat de kamers door de directie niet meer nagezien worden op netheid. de kamers zouden veel properder en netjes kunnen zijn, vooral de douche vertoont na 1 jaar gebruik reeds tekenen van viesheid en geeft geen goed onderhouden indruk. het hotel is heel rustig gelegen aan de haven. Om naar het strand te gaan, kan dit te voet (+/- 10 min) of met de shuttle bus.

Med partner, 2011
"Ideaal voor een rustige vakantie"oversæt
Anne en Jozef
9,0

21-05-11 We verbleven in hotel Mosaique de eerste helft van mei 2011 in all in. Hotel is een gemoedelijk klein charmehotel met heel vriendelijk personeel en management.
Middag- en avondeten werden in het naastgelegen hotel Fanadir geserveerd (gezien de lage bezettingsgraad na de Egyptische revolutie). Fanadir heeft hetzelfde management.
Eten met een ruime variatie en lekker, met voldoende keuze.
Door het gebrek aan faciliteiten lijkt 3,5 sterren een correctere waardering dan 4.

Med partner, Jan. 2011
"Mooi gelegen nieuw hotel, heerlijk om te relaxen"oversæt
liesbeth thijssen
10,0

12-01-11 Heerlijk eten, prima bedden, leuk personeel dat erg hun best doet om het je naar de zin te maken. Heerlijke relaxte week gehad, aanrader!!

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvad synes du om den mad, der serveres på flyrejser?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information