Ankomstdato
Afrejsedato
Fra € 152
Den laveste pris fundet i løbet af de seneste 48 timer.
Vi gennemsøger de bedste rejsehjemmesider og finder de laveste priser!
Der er desværre endnu ikke tilføjet nogen fotos Tilføj dit første foto!
8,2
8 Bedømmelser
Bedømmelser Hotel Elias Beach Hotel & Country Club****
PO Box 54300, 03722, Limassol (Lemesos)

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Hotel Elias Beach Hotel & Country Club****? Så læs bedømmelserne af Hotel Elias Beach Hotel & Country Club**** i Limassol (Lemesos) her, som er skrevet af andre feriegæster.
Hotel Elias Beach Hotel & Country Club scorer et 8,2 fra 10, på grundlag af 8 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Hotel Elias Beach Hotel & Country Club****? Læs bedømmelserne af Hotel Elias Beach Hotel & Country Club**** i Limassol (Lemesos), som er tilføjet af besøgende. Du kan se 1 video af Hotel Elias Beach Hotel & Country Club****. - - -
Vent et øjeblik...
Bogstavstørrelse: A A A

2 bedømmelser for Elias Beach Hotel & Country Club****

8,2
8 Bedømmelser
8,5
7,5
8,0
Vis karakter og bedømmelser fra:
  • Vis alle (2)
Catharine Bakker
7,0
8,0

24-03-06 Vi boede her i november og aftensmaden var gratis hver aften. Venligt og gæstfrit personale. Vi kunne lide buffeten. Udvalget var stort. Tæt på stranden, men ikke tæt på centrum. Der er et busstop udenfor hotellet. Jeg kan anbefale et værelse med havudsig

henky houwaart
9,0
8,0

24-08-05 En flot ny pool. Tæt på stranden med en mole. Jeg brød mig ikke om sandet. Det er overalt. Der var nu en almindelig sandstrand i Agia Nappa. Jeg kan anbefale et besøg på Country Club. En gammel kobbermine.

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

Hvor mange glas alkohol drikker du hver dag – i gennemsnit – når du er på ferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information