Bedømmelser Lejlighed Castle***

23 august 2014

Castle***
8 Bedømmelser
Bedømmelser Lejlighed Castle***
Prof. Elias Str., 9723, Limassol (Lemesos)

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Lejlighed Castle***? Så læs bedømmelserne af Lejlighed Castle*** i Limassol (Lemesos) her, som er skrevet af andre feriegæster.
Lejlighed Castle scorer et 8,0 fra 10, på grundlag af 8 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Lejlighed Castle***? Læs bedømmelserne af Lejlighed Castle*** i Limassol (Lemesos), som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 4 feriefotos i Lejlighed Castle*** på Zoover. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Castle*** Limassol (Lemesos). Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8 bedømmelser for Castle***

8 Bedømmelser
7,6
7,8
8,3
9,0
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Med partner, Sep. 2007
Gerda Hes
8,0

12-09-07 We zaten de laatste week van augustus en de eerste week van september in Castle. Goed verzorgd appartement, inderdaad een groot zwembad en heel erg schoon. Kamers werden regelmatig schoongemaakt en bijna elke dag schone handdoeken. Wel vonden we het jammer dat er een vierbaansweg vlakbij was en ook de restaurantjes zaten merendeels aan deze weg. We hebben een mooie tijd gehad op Cyprus alleen is deze tijd als je veel aktiviteiten wil doen te heet. In Limassol was het 36 gr en in Nicosia was het wel 43 gr.een erg vochtige warmte. Busverbinding is goed en ook de travel express is aan te raden. We waren met Neckerman en onze hostes was een meisje dat klaar stond als je iets vroeg. Voor diegene die hier heen gaan een prettige vakantie op Cyprus in Castle

Josien
9,0

19-08-07 Heb een superleuke vakantie gehad op Cyprus, mooi weer, niet te warm. Appartement ligt dichtbij het strand en wat winkeltjes, een aanrader is om een auto te huren. Cyprus is een erg mooi eiland. Goed verzorgd appartementencomplex met mooi zwembad.

Familie
nel walet
9,0

13-08-07 Prima appartement! zeer vriendelijke mensen; gemoedelijk en gezellig. Zeer schone kamers die bijna elke dag werden schoongehouden. steeds schone handdoeken, vloer werd gedweild, etc. Eten was ook goed, gezellige bar. Groot zwembad! verder alles op loopafstand (strandje, winkels, supermarkten en restaurants, internetcafe en wasserij!).

Venner, Aug. 2007
JM Kamperman
10,0

18-08-07 Een geweldige vakantie in 2007 hier gehad. Een zeer goed verzorgd hotel/appartement met zeer ruime kamers en een prima inrichting met voorzieningen. Het eten is wat je mag verwachten op basis van half pension. Het weer is er heerlijk niet te warm en niet te koud. het strand is op 50 meter, maar te klein. Echter er is een heerlijk strand op een kleine 10 min lopen. waar ook een restraurantje is, waar het zeer goed vertoeven is. Het eiland is ook fanstisch.

Med partner, Maj 2007
m.kandel
9,0

26-05-07 Een zeer goed en schoon gehouden appartementen complex, zijn er zeer vriendelijk en het heeft een zeer groot zwembad. Een aanrader voor ieder wij boekte dit appartement bij sudtours bleek de goedkoopste te zijn.

Med partner, Sep. 2006
Michael
8,0

18-09-06 App. Castle is een prima onderkomen in Limassol. We zijn er een week geweest en hebben ons hier prima vermaakt. Het zwembad is okee (genoeg bedden), de bar is prima en de bediening is wat traag maar wel vriendelijk. De appartementen zijn groot en schoon. Wellicht wat overlast van een Engelse bar aan de overkant, maar dat is alleen als je voor 1 uur 's nachts zou willen slapen. Prima vakantie gehad.

Med partner, Sep. 2006
Jack en Wendy
10,0

16-09-06 15-09-06 terug van een 11-daagse vakantie. Het is een complex dat ouderwets aandoet maar de appartementen zijn groot en wat het belangrijkste voor ons is het appartement was schoon. Het zwembad was heerlijk en vrij groot met apart een kinderbadje. De bediening is vriendelijk en je kunt er ook goed eten. Het complex ligt op loopafstand van de belangrijkste straat waar de winkeltjes en restaurantjes zijn. Met de stadsbus kun je voor 0.80 Cyp naar het oude gedeelte van Limasol waar je naar de makt kunt en daar zijn ook nog een aantal bezienswaardigheden. Wij vinden dit complex echt een aanrader want wij hebben hier een fijne vakantie gehad.
Jack en Wendy.

Bar : matig
Zwembad : goed
Appartement : goed

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Poll

De venligste mennesker findes i:

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information