Bedømmelser Lejlighed Camacuri Residence****

Camacuri Residence****
74 Bedømmelser
Bedømmelser Lejlighed Camacuri Residence****
Avenida Milio Croes 46, Oranjestad

Vil du undgå skuffelser på din ferie på Lejlighed Camacuri Residence****? Så læs bedømmelserne af Lejlighed Camacuri Residence**** i Oranjestad her, som er skrevet af andre feriegæster.
Lejlighed Camacuri Residence scorer et 8,9 fra 10, på grundlag af 74 bedømmelser
Er du nysgerrig efter, hvad du kan forvente af din ferie i Lejlighed Camacuri Residence****? Læs bedømmelserne af Lejlighed Camacuri Residence**** i Oranjestad, som er tilføjet af besøgende. Desuden kan du finde 219 feriefotos i Lejlighed Camacuri Residence**** på Zoover. Du kan se 5 Videoer af Lejlighed Camacuri Residence****. - - -
Vent et øjeblik...
Der er desværre ingen bedømmelser på dansk af Camacuri Residence**** Oranjestad. Du kan selv tilføje en bedømmelse.

Har du allerede besøgt dette overnatningssted?

Bogstavstørrelse: A A A

8,2
8,5
8,7
8,4
Vis karakter og bedømmelser fra:
bedømmelser på sprog:
Med partner, Juli 2014
"Geweldig adres."oversæt
Jean Lortije

31-07-14 Vriendelijk personeel.
Snelle hulp bij het oplossen van problemen.
Het is er netjes. Zowel binnen als buiten.

Maj 2014
"Mooi appartementen complex"oversæt
monique vermeulen-h...

08-06-14 veel natuur en dieren en zeer vriendelijk personeel

Apr. 2014
"Service achteruit"oversæt
David
6,0

27-04-14 Voor de 2de keer Camacuri bezocht.
Mei 2013 voor de eerst. April 2014 voor de 2de keer.

Vorig jaar een fanatische ervaring. Dit jaar vond ik het toch minder.

Na het boeken gevraagd voor het voedselpakket ivm late aankomst. Helaas niet meer mogelijk vanwege de dure kosten.
Vorig jaar werd het zwembad elke dag schoongemaakt. Nu was dat niet het geval. Een keer ben ik gewoon niet wezen zwemmen omdat ik het water er vies uit vond zien. Wel nieuwe ligstoelen dat het totaal op een voldoende zet.
Sommige planten buiten stonden te verpieteren. Vorig jaar werd er elke dag water geven. Nu niet meer.
Late check out 40 dollar! Vorig jaar geen probleem als je tot 15.00 bleef. Nederlandse vluchten vertrekken laat, dus als Nederlander is het fijn om wat langer te blijven. Moet qua indeling van het schoonmaken ook geen probleem zijn.
Vertrek Adrie is een gemis voor Camacuri. Een persoon die altijd en overal een praatje deed. Zo een persoon heeft Camacuri nodig.

Voor de rest nog steeds leuk complex.

Med partner, Mar. 2014
"Geweldige appartementencomplex"oversæt
Michele
9,0

08-04-14 Wij zijn van 19 maart tot 1 april te gast geweest bij Camacuri en vonden het geweldig!

De kamers worden elke dag schoongemaakt (behalve op zondag natuurlijk). Altijd een schoon appartement met, als je dat aangeeft, schone handdoeken.

Het personeel is erg hulpvaardig en aardig. Zij zullen je altijd proberen advies te geven en dingen voor je te regelen.

Appartement nr. 1 heeft een soort overkapping aan de achterkant, hierdoor kan je kiezen om in de schaduw te zitten of juist in de zon.
Het zwembad op het complex is niet groot, maar net een mooi formaat, met een mooi terras met ligstoelen er omheen. Er is ook een mogelijkheid tot bbq-en.

Er is geen restaurant aanwezig, maar dat heb je in principe niet nodig. Je kan bij de winkel (10 min. lopen) je boodschappen halen en zelf voor je eten zorgen. Tevens kan je dichtbij bij allerlei restaurants terecht.

Je zit op 10 min. lopen van het prachtige strand.
Echt een aanrader dus!!

Med partner, Jan. 2014
"Prachtig vakantie verblijf."oversæt
Theo Tervoort
9,0

29-01-14 Rustig gelegen maar toch overal vlak bij, en een mooi zwembad. Vriendelijk ontvangst , en vriendelijk personeel, niets is ze teveel. Hebben zonder iets te klagen een andere kamer gekregen met meer comfort. Super markt vlak bij met een goed en groot assortiment.
10 minuten lopen naar Nykky Beach gewoon een echte aan aanrader. Naar Oranje stad lopen is gewoon heerlijk ongeveer 20 min.
Als ik het zeggen mag, kom en beleef het.

Med partner, Jan. 2014
"Geweldig"oversæt
B Versluis
9,0

16-01-14 Wij hebben in Januari bij Camacuri onze vakantie gehad.
Fijn appartementen complex , schoon, rustig en zeer vriendelijk personeel.
Heerlijk zwembad, zeker een aanrader .

Fam. med små børn, Jan. 2014
"Geweldig genoten!!!!!!"oversæt
Herman en Marjon
8,0

25-01-14 Met een kindje van 1 was het heerlijk vertoeven bij Camacuri. Onze kleine heeft genoten van het zwembad en van alle verschillende dieren daar!!
Fijn appartement met alles er op en eraan!! Lekker zwembad met ligstoelen!!
Niks te klagen!
Auto is wel handig om meer van het eiland te kunnen zien!

Med partner, 2013
"UItstekend verblijf gehad!"oversæt
Van der Zee
8,0

29-12-13 We zaten in een prima appartement: schoon en praktisch. Wat er niet standaard was, was voor een zacht prijsje te huur (föhn, waterkoker). Zwembad en wasserette niet gebruikt, maar zagen er prima uit. Het vliegverkeer is te horen, maar is niet hinderlijk (geluid is als gewoon wegverkeer). ’s Nachts wordt niet gevlogen. Verder erg rustig gelegen t.o.v. wegen. De dieren zijn leuk (haan, kippen, leguanen). Camacuri is ook een veilige plek (zoals heel Aruba): ’s avonds was voor het toegangshek een code nodig en voor het parkeerterrein altijd.
Meest bijzonder: aardig personeel en hulpvaardige receptionisten. Op bijna alle vragen in 1x antwoord (bijv. restaurant- en supermarkttips). Zo niet, dan pakte men de telefoon! De receptioniste heeft ons geholpen bij het huren van een auto én het oplossen van een probleem met de autoverhuurder. Er was een supermarkt op loopafstand: prima voor de 1e inkopen. Oranjestad en strandje op loopafstand. Snorkelen kon niet in de buurt (dus huurauto is handig).

Fam. med små børn, Dec. 2013
"Prachtig plekje op aruba"oversæt
Badawi
9,0

19-06-14 Prachtige plek vlak bij het vliegveld en Oranjestad.
We hadden een familiekamer, 2 etages.
Prachtig mooi zwembad, relaxte sfeer. Ideaal om ook met kinderen heen te gaan Mooi aangelegde tuin.
Behulpzame medewerkers.
Werd veel schoon gemaakt.

Med partner, Nov. 2013
"Superverblijf op toplocatie!!"oversæt
marietvanmaanen
8,0

23-11-13 Wij hebben het super gehad in Camacuri. Ruim en schoon app, lekker bed en alles er op en er aan. Dicht bij stad maar uit de drukte. Gave tuin met kippen leguanen vogeltjes en van alles. Onze groeten aan Adri de Tuinman die in december weer voorgoed naar Vlissingen gaat. Veel succes Adri, zal wel wennen wezen, ey! Wij wensen de nieuwe tuinman nogmaals veel succes! Ook dank aan de balidames en housekeeping. Onze tip: airco in woonkamer-keuken aanleggen tegen extra betaling per dag. Groetjes Philip Mariët

1 2 3 4 5 6 7 8 næste

Zoover-link på din hjemmeside

Klik her for alle Zoovers gadget-valgmuligheder

Polls

Hvad er det vigtigste, når du vælger en byferie?

Er du ejeren?

Opret en Zoover konto og administrer dit overnatningssted, din seværdighed eller restaurant. Klik her for mere information